Maisa Torpan raskausuutisesta...

Anonyymi

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana.
Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijissa ei ole yhtäkään julkkista.

Kun muilla julkkiksilla on uutisoitavaa, toisten julkkisten kommentteja ja tykkäyksiä tulee pilvin pimein. Miksi Maisa Torpalla ei ole julkkisystäviä?
Kukaan julkkiksista ei puolusta Maisa eikä onnittele.

Toinen asia mikä ihmetyttää: Tälläkin palstalla väitetään, että naiset kadehtiva Maisaa jne. Miksi sitten Torpan Instagramissa on nytkin n.800 onnittelijaa ja kaikki naisia! Vain muutama mies oli joukossa.

Omasta puolestani toivotan Maisa Torpalle onnea! Toivottavasti olet kasvanut aikuiseksi ja haihattelut ja hömppäjulkisuus jää äitiyden myötä taakse.

521

35041

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Seiskaa haukutaan ja jopa vihataan aina kielteisestä uutisoinnista. Lukekaa miten asiallisesti
      totuudenmukaisesti ja tasapuolisesti Seiska kertoo Maisa Torpan raskausuutisesta .

      Seiskaa on turhaa syytellä vain törkyuutisista. Tasapuolisesti kertoo sekä hyvistä että huonoista uutisista.
      Kaikki julkkikset kuten Maisa Torppa ei näytä ymmärtävän mitä julkisuus ja julkkiksena oleminen tarkoittaa
      Kaikki uutisoidaan, hyvät ja huonot asiat.

      • Anonyymi

        Kuka helkutin Maisa torppa, eikö teillä ole tuon tähdellisempää mietittävää?

        Esimerkiksi kansan kuoliaaksi verotus?

        Missä utopiassa te elätte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helkutin Maisa torppa, eikö teillä ole tuon tähdellisempää mietittävää?

        Esimerkiksi kansan kuoliaaksi verotus?

        Missä utopiassa te elätte?

        Suomi24 pois tälläiset osiot joissa lässytellään turhista ihmisistä, jotka eivät ole tärkeitä..meillä suomalaisilla on ääri vakavia asioita, joita suomalaisten tulee käsitellä ja jotkut näyttelijät/muusikot yms pellet eivät kuulu siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helkutin Maisa torppa, eikö teillä ole tuon tähdellisempää mietittävää?

        Esimerkiksi kansan kuoliaaksi verotus?

        Missä utopiassa te elätte?

        Mitäs sinä itse sitten teet julkkisjuorupalstalla? Verotuksesta puhutaan muualla, sinne mars mars jos juorut ei kelpaa.

        Vai onko niin, että itse päähenkilö rouva perhetuttu yrittää hiljentää keskustelua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helkutin Maisa torppa, eikö teillä ole tuon tähdellisempää mietittävää?

        Esimerkiksi kansan kuoliaaksi verotus?

        Missä utopiassa te elätte?

        Sinäkin luuseri vielä kiität siitä minkä takia tässä maassa maksetaan hieman veroja kunhan makaat kunnon taudin kourissa sinäkään et tarvitse yhtään enempää elämiseen mitä jää verojen jälkeen


      • Anonyymi

        Eihän tuo Torppa olekuin pyrkyri, luulee olevansa jotain, mutta kyllä sillä vissiin jo häämöttää se totuus, missä ei ole kuin sen kertomaa softaa.isku tavallisten pariin voi olla rankka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 pois tälläiset osiot joissa lässytellään turhista ihmisistä, jotka eivät ole tärkeitä..meillä suomalaisilla on ääri vakavia asioita, joita suomalaisten tulee käsitellä ja jotkut näyttelijät/muusikot yms pellet eivät kuulu siihen.

        Maisa on kovan luokan julkinen vaikuttaja, joten kyllä hänestä voi kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helkutin Maisa torppa, eikö teillä ole tuon tähdellisempää mietittävää?

        Esimerkiksi kansan kuoliaaksi verotus?

        Missä utopiassa te elätte?

        Toki Maisahan on Suomen kuuluisuus nykyaikana.
        Niinku oisi ollu nekin Italian pojat aikoinnaan ..,m
        Lopertto Rosentto,
        All dentte ola olaa.
        -Rosetti?
        No se se jutiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sinä itse sitten teet julkkisjuorupalstalla? Verotuksesta puhutaan muualla, sinne mars mars jos juorut ei kelpaa.

        Vai onko niin, että itse päähenkilö rouva perhetuttu yrittää hiljentää keskustelua...

        Ei oo muuta kuin Maisa torppa ja Niko....ja heidän tyhmistä jutuista


      • Anonyymi

        Seiska on ns. juorulehti, joten kaikkien juttujen ei tarvitse pitää paikkaansa, koska ne on ns. juorupuheita, elikkäs, luullaan, uskotellaan, mutta mitään ei tunnusteta, vaan vedotaan "yleiseen juorutietoon, jolla ei ole edes nimettävää tietolähdettä, tämä on tosi yleistä espoossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo Torppa olekuin pyrkyri, luulee olevansa jotain, mutta kyllä sillä vissiin jo häämöttää se totuus, missä ei ole kuin sen kertomaa softaa.isku tavallisten pariin voi olla rankka

        Botoxbimbo, botoxblondi, joka kuvauttaa itseään puolialasti Seiskan kanteen. Mitähän hänen isänsä hoidossa lapsikin miettii, kun näkee äitinsä botoxhuulet törröllään ja tissit paljaana....Seiskan kannessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Botoxbimbo, botoxblondi, joka kuvauttaa itseään puolialasti Seiskan kanteen. Mitähän hänen isänsä hoidossa lapsikin miettii, kun näkee äitinsä botoxhuulet törröllään ja tissit paljaana....Seiskan kannessa.

        Plus että itkee kun Axl vähän salaa kuvasi. Maisa on itse revitellyt värkit paljaana juorulehdissä, joten kaikki on nähty. Mitäs on jakaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sinä itse sitten teet julkkisjuorupalstalla? Verotuksesta puhutaan muualla, sinne mars mars jos juorut ei kelpaa.

        Vai onko niin, että itse päähenkilö rouva perhetuttu yrittää hiljentää keskustelua...

        Kuntouttava työtoiminta on tämän valtakunnan syöpä.


    • Anonyymi

      Siksi koska Maisasta ei pidetä. Maisan kanssa ei halua kukaan julkkis leikkiä koska hän on julkkismaailman alinta kastia. Jos menee tehtaileen valeraskauksia ja yrittää niillä kiristää niin maine menee forever ja se on anteeksiantamatonta.
      Maisan ystävätöntä elämää tuskin kukaan kadehtii. Niin vain sanotaan kun mitään muuta ei keksitä.
      Aika säälittävää mutta sitä saa mitä tilaa.

      • Anonyymi

        Unohtunu Maisaltakin.,
        Että kuka on sen
        pienokaisen onnellinen isä.
        _joku tulee ja vielä väittää,
        että on.
        Voi Maisa ressua,
        kun tuli nostanneksi
        vähän essua.
        Toki voimia ja ponnistusta,
        ja tulevalle isälle myös.


      • Anonyymi

        Onhan siellä yksi melkein julkkis. Karolina Roos. Sisko on julkkis ja meinasi napata Harlinin. Jotenkin tosta karoliinasta ei hyvät fibat tuu myöskään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä yksi melkein julkkis. Karolina Roos. Sisko on julkkis ja meinasi napata Harlinin. Jotenkin tosta karoliinasta ei hyvät fibat tuu myöskään.

        Kesäromanssi Harlinin kanssa ja palas yhteen exän kanssa, nyt odottaa vauvaa.....ei voi muut kuin ihmetellä mitä touhua...???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä yksi melkein julkkis. Karolina Roos. Sisko on julkkis ja meinasi napata Harlinin. Jotenkin tosta karoliinasta ei hyvät fibat tuu myöskään.

        Negatiivinen energia huokuu juu. Karolina meinas saada Rennyn? Mutta ei renny lapsia ois alkanut hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäromanssi Harlinin kanssa ja palas yhteen exän kanssa, nyt odottaa vauvaa.....ei voi muut kuin ihmetellä mitä touhua...???

        Voin kuvitella hyvin Torpan ja Roosin kahvittelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä yksi melkein julkkis. Karolina Roos. Sisko on julkkis ja meinasi napata Harlinin. Jotenkin tosta karoliinasta ei hyvät fibat tuu myöskään.

        Onko muuten Niko Saarinen Maisulin seuraajia tai onko Veitola onnittelut?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtunu Maisaltakin.,
        Että kuka on sen
        pienokaisen onnellinen isä.
        _joku tulee ja vielä väittää,
        että on.
        Voi Maisa ressua,
        kun tuli nostanneksi
        vähän essua.
        Toki voimia ja ponnistusta,
        ja tulevalle isälle myös.

        Ihan sama Maisa saa hoitaa pentunsa ei paljo kiinnosts


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäromanssi Harlinin kanssa ja palas yhteen exän kanssa, nyt odottaa vauvaa.....ei voi muut kuin ihmetellä mitä touhua...???

        Kun perää jakaa kuin sähkösanomaa, ei itsekkään voi tietää isää.
        Miten sen sitten julkaisee.
        Tämä on ollut ennekin ongelma useilla naisilla.
        Minulla nuoruudestani on useita tuttuja miehiä jotka määrätty ruokkojen maksamaan,vaikkei minkäänlaista seksiä ole olut.
        Ei he kyllä usein ole maksaneetkaan ja usein heidän oma elämänsä on mennyt pilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtunu Maisaltakin.,
        Että kuka on sen
        pienokaisen onnellinen isä.
        _joku tulee ja vielä väittää,
        että on.
        Voi Maisa ressua,
        kun tuli nostanneksi
        vähän essua.
        Toki voimia ja ponnistusta,
        ja tulevalle isälle myös.

        DNA sen määrittää, kukaan ei muista muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muuten Niko Saarinen Maisulin seuraajia tai onko Veitola onnittelut?!

        Juuh, saarrinen/veitolla sen on alulle saattaneet, mut kumpi on isukki?, sitä vielä pohditaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäromanssi Harlinin kanssa ja palas yhteen exän kanssa, nyt odottaa vauvaa.....ei voi muut kuin ihmetellä mitä touhua...???

        Jos annettais näitten juorujen olla mitä se meille kuuluu mitä muut tekee


      • Anonyymi

        Olen myls sitämieltä, että kyllä jutuissa on totuutta. Jos useampi näin puhuu, kyllä siellä on totuuden jyvänen. Noh tää raskaus menee varmaan taas yllättäin kesken. Halusi vaan julkisuutta puheiden jälkeen. Varmaan pakottanut miehensä tähän. On tää niin outo mimmi, on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtunu Maisaltakin.,
        Että kuka on sen
        pienokaisen onnellinen isä.
        _joku tulee ja vielä väittää,
        että on.
        Voi Maisa ressua,
        kun tuli nostanneksi
        vähän essua.
        Toki voimia ja ponnistusta,
        ja tulevalle isälle myös.

        A. epäilen koko asiaa, se on ennenkin kertonut olevansa tiine ja yrittänyt sillä kiristää oletettua isää.
        B. jos kuitenkin on niin jos olisin tämä mikko niin en kyllä ilman DNA testiä alkaisi maksamaan kersan kuluja..


    • Anonyymi

      Kovasti käy sääliksi lasta kun on noin epävakaa äiti. Toivottavasti lähipiiri huolehtii siitä että vauva saa hyvää hoitoa.

      • Anonyymi

        Niin äiti juuri kirjoitti että on kokenut elämänsä helvetillisimmät kuukaudet joita ei edes tieto raskaudesta ja raskaus itse ole lieventäneet. Kun helvettiä on ollut. Itse olisin kirjoittanut että nämä asiat ei enää missään tunnu. Olen onnellisesti raskaana ja totuus tulee ilmi oikeudessa. Mutta ei Torppa. Torppa tekee pitkän vihjaileva vuodatuksen instaan missä väittää KAIKEN olevan valhetta. Hänet on kiusattu ja maalitettu kyyneleihin. Todisteita tulee. Heti seuraavana päivänä julkistetaan raskaus uutinen. Ihme tavalla hoidettu homma. Oli raskaana tai ei niin kyllähän tuo raskaus nyt on se valkopesu keino.


      • Anonyymi

        Ihan heti en purematta nielisi tuota raskausuutista. Torpan ollessa kohujen keskellä on tämän tästä tullut kaikkea raskauteen liittyvää, keskenmeno, oliko? Valeraskauksilla miehiä kiristämistä...Nyt on menossa sellainen kohu, että Torppa näyttäisi olevan aika nesteessä ilmi tulleiden asioiden valossa. Mikäs tähän keskelle sen mukavampaa kuin iloinen perhetapahtuma 😃. Sen näemme myöhemmin mikä on totta ja mikä ei, mutta uskoisin, että sika moni, minä myös, suhtautuu tähän ilmoitukseen vähän skeptisesti. Kyllähän se niin on, että jos joku tuttu valkopesulehti tekee ’Maisan raskaudesta’ kivan jutun, niin saadaan noita ikäviä syytöksiä vähän haudattua...tai sitten ei. Toivottavasti Maisan ex- ystävät painavat asiansa päälle ja vievät juttunsa maaliin saakka. Totuus ei pala tulessakaan. Maisalle toki iloista odotusta jos on raskaana 😊. Raskaus ei silti ole sairaus eikä sellainen säälinaihe, ettei tulevia ja olevia kanteita voisi viedä eteenpäin. Puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin äiti juuri kirjoitti että on kokenut elämänsä helvetillisimmät kuukaudet joita ei edes tieto raskaudesta ja raskaus itse ole lieventäneet. Kun helvettiä on ollut. Itse olisin kirjoittanut että nämä asiat ei enää missään tunnu. Olen onnellisesti raskaana ja totuus tulee ilmi oikeudessa. Mutta ei Torppa. Torppa tekee pitkän vihjaileva vuodatuksen instaan missä väittää KAIKEN olevan valhetta. Hänet on kiusattu ja maalitettu kyyneleihin. Todisteita tulee. Heti seuraavana päivänä julkistetaan raskaus uutinen. Ihme tavalla hoidettu homma. Oli raskaana tai ei niin kyllähän tuo raskaus nyt on se valkopesu keino.

        Kyllä te jaksatte jauhaa joutavaa juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te jaksatte jauhaa joutavaa juttua.

        Joutavaa? Kiristää rahaa samaan aikaan useilta miehiltä valeraskaudella ja jää kiinni ja sinusta se on joutavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te jaksatte jauhaa joutavaa juttua.

        Missä on ihmisten moraali nykyään. Fanitetaan ja tuetaan ihmistä joka on satuttanut monia muita. Tää on hämmästyttänyt jo pitkään kun seuraa näitä keskusteluja ja instassa seuraajia. Mä ymmärrän että riitaan tarvitaan aina kaksi mutta Maisan tapauksessa näitä riitoja vaan riittää ja riittää ja Maisa on aina aina jonkun kateuden uhri. Julkisuuden henkilöt on esimerkkejä seuraajilleen. On surullista miten draamaksi ihmisten elämä on hiljalleen mennyt. Ihan kuin jos sulla ei ole draamaa ei ole elämää. Olen pariin otteeseen itsekin joutunut vastaavanlaisen ihmisen pyöritykseen. Molempiin olen välin katkaissut vaikka toinen heistä on lähisukulainen. Ikinä heissä ei ole vikaa vaan kaikissa muissa. Olisi ollut tyydyttävää nähdä miten edes yksi tälläinen ihminen putoaa jalustaltaan, mutta Maisa hoiti itsensä raskaaksi jonka uutisen alle kaikki taas painetaan villaisella ja kohta Maisa mainostaa instassa jotain vauvanvaippoja! Ja jengi peluuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on ihmisten moraali nykyään. Fanitetaan ja tuetaan ihmistä joka on satuttanut monia muita. Tää on hämmästyttänyt jo pitkään kun seuraa näitä keskusteluja ja instassa seuraajia. Mä ymmärrän että riitaan tarvitaan aina kaksi mutta Maisan tapauksessa näitä riitoja vaan riittää ja riittää ja Maisa on aina aina jonkun kateuden uhri. Julkisuuden henkilöt on esimerkkejä seuraajilleen. On surullista miten draamaksi ihmisten elämä on hiljalleen mennyt. Ihan kuin jos sulla ei ole draamaa ei ole elämää. Olen pariin otteeseen itsekin joutunut vastaavanlaisen ihmisen pyöritykseen. Molempiin olen välin katkaissut vaikka toinen heistä on lähisukulainen. Ikinä heissä ei ole vikaa vaan kaikissa muissa. Olisi ollut tyydyttävää nähdä miten edes yksi tälläinen ihminen putoaa jalustaltaan, mutta Maisa hoiti itsensä raskaaksi jonka uutisen alle kaikki taas painetaan villaisella ja kohta Maisa mainostaa instassa jotain vauvanvaippoja! Ja jengi peluuttaa.

        Peluuttaa on peukuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te jaksatte jauhaa joutavaa juttua.

        Ei masua näy kuvissa, aikas laiha. Kohta varmaan "kesken meno". Ihme raskaudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan heti en purematta nielisi tuota raskausuutista. Torpan ollessa kohujen keskellä on tämän tästä tullut kaikkea raskauteen liittyvää, keskenmeno, oliko? Valeraskauksilla miehiä kiristämistä...Nyt on menossa sellainen kohu, että Torppa näyttäisi olevan aika nesteessä ilmi tulleiden asioiden valossa. Mikäs tähän keskelle sen mukavampaa kuin iloinen perhetapahtuma 😃. Sen näemme myöhemmin mikä on totta ja mikä ei, mutta uskoisin, että sika moni, minä myös, suhtautuu tähän ilmoitukseen vähän skeptisesti. Kyllähän se niin on, että jos joku tuttu valkopesulehti tekee ’Maisan raskaudesta’ kivan jutun, niin saadaan noita ikäviä syytöksiä vähän haudattua...tai sitten ei. Toivottavasti Maisan ex- ystävät painavat asiansa päälle ja vievät juttunsa maaliin saakka. Totuus ei pala tulessakaan. Maisalle toki iloista odotusta jos on raskaana 😊. Raskaus ei silti ole sairaus eikä sellainen säälinaihe, ettei tulevia ja olevia kanteita voisi viedä eteenpäin. Puolin ja toisin.

        Maikku kertoo että on yksityis ihminen ettei hänen asiat kuulu muille. Itse levittänyt koko elämänsä julkisuuteen, paljasti jopa perseen vihkimekossa vihille mennessään. Nyt yksityiseksi julistaminen jälkeen, ilmoittaa olevansa paksuna. Sanat ja teot eivät kohtaa, Maukun elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te jaksatte jauhaa joutavaa juttua.

        oisko pien porukka joka noita tehtailee


      • Anonyymi

        Eikös tuon pitänyt kadota somesta tms ja vasta uutisoitiin häneen kohdistuneesta rikosilmoituksesta kun oli tehnyt perättömiä lastensuojeluilmoitusta ja nyt ite paksuna.
        Eiköhän karma kosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on ihmisten moraali nykyään. Fanitetaan ja tuetaan ihmistä joka on satuttanut monia muita. Tää on hämmästyttänyt jo pitkään kun seuraa näitä keskusteluja ja instassa seuraajia. Mä ymmärrän että riitaan tarvitaan aina kaksi mutta Maisan tapauksessa näitä riitoja vaan riittää ja riittää ja Maisa on aina aina jonkun kateuden uhri. Julkisuuden henkilöt on esimerkkejä seuraajilleen. On surullista miten draamaksi ihmisten elämä on hiljalleen mennyt. Ihan kuin jos sulla ei ole draamaa ei ole elämää. Olen pariin otteeseen itsekin joutunut vastaavanlaisen ihmisen pyöritykseen. Molempiin olen välin katkaissut vaikka toinen heistä on lähisukulainen. Ikinä heissä ei ole vikaa vaan kaikissa muissa. Olisi ollut tyydyttävää nähdä miten edes yksi tälläinen ihminen putoaa jalustaltaan, mutta Maisa hoiti itsensä raskaaksi jonka uutisen alle kaikki taas painetaan villaisella ja kohta Maisa mainostaa instassa jotain vauvanvaippoja! Ja jengi peluuttaa.

        Näin se on ☝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin äiti juuri kirjoitti että on kokenut elämänsä helvetillisimmät kuukaudet joita ei edes tieto raskaudesta ja raskaus itse ole lieventäneet. Kun helvettiä on ollut. Itse olisin kirjoittanut että nämä asiat ei enää missään tunnu. Olen onnellisesti raskaana ja totuus tulee ilmi oikeudessa. Mutta ei Torppa. Torppa tekee pitkän vihjaileva vuodatuksen instaan missä väittää KAIKEN olevan valhetta. Hänet on kiusattu ja maalitettu kyyneleihin. Todisteita tulee. Heti seuraavana päivänä julkistetaan raskaus uutinen. Ihme tavalla hoidettu homma. Oli raskaana tai ei niin kyllähän tuo raskaus nyt on se valkopesu keino.

        Toivottavasti ei tule pian ilmoitusta että raskaus meni kesken. Niin kuin ennenkin kun sanoi tiettyjen jääkiekkopelaajien olevan isä. Toivottavasti nyt lapsi syntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan heti en purematta nielisi tuota raskausuutista. Torpan ollessa kohujen keskellä on tämän tästä tullut kaikkea raskauteen liittyvää, keskenmeno, oliko? Valeraskauksilla miehiä kiristämistä...Nyt on menossa sellainen kohu, että Torppa näyttäisi olevan aika nesteessä ilmi tulleiden asioiden valossa. Mikäs tähän keskelle sen mukavampaa kuin iloinen perhetapahtuma 😃. Sen näemme myöhemmin mikä on totta ja mikä ei, mutta uskoisin, että sika moni, minä myös, suhtautuu tähän ilmoitukseen vähän skeptisesti. Kyllähän se niin on, että jos joku tuttu valkopesulehti tekee ’Maisan raskaudesta’ kivan jutun, niin saadaan noita ikäviä syytöksiä vähän haudattua...tai sitten ei. Toivottavasti Maisan ex- ystävät painavat asiansa päälle ja vievät juttunsa maaliin saakka. Totuus ei pala tulessakaan. Maisalle toki iloista odotusta jos on raskaana 😊. Raskaus ei silti ole sairaus eikä sellainen säälinaihe, ettei tulevia ja olevia kanteita voisi viedä eteenpäin. Puolin ja toisin.

        Johan hän kiirehti kertomaan ettei hänellä raskaus näy kuin vasta kuudennella kuulla 🤪
        Outoa noin hoikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan hän kiirehti kertomaan ettei hänellä raskaus näy kuin vasta kuudennella kuulla 🤪
        Outoa noin hoikalle

        Kohtu on joillaki naisilla takanapäin jolloin ei saata näkyä paljo ollenkaan että raskaana edes on.Maisallahan on jo yksi lapsi eli normaalisti toka raskaus saattaa nostaa mahaa hiukan aiksemmin


      • Anonyymi

        Asiat oikeuteen, ei näillä palstoilla ketään tuomita.


      • Anonyymi

        Hahaaaa xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on ihmisten moraali nykyään. Fanitetaan ja tuetaan ihmistä joka on satuttanut monia muita. Tää on hämmästyttänyt jo pitkään kun seuraa näitä keskusteluja ja instassa seuraajia. Mä ymmärrän että riitaan tarvitaan aina kaksi mutta Maisan tapauksessa näitä riitoja vaan riittää ja riittää ja Maisa on aina aina jonkun kateuden uhri. Julkisuuden henkilöt on esimerkkejä seuraajilleen. On surullista miten draamaksi ihmisten elämä on hiljalleen mennyt. Ihan kuin jos sulla ei ole draamaa ei ole elämää. Olen pariin otteeseen itsekin joutunut vastaavanlaisen ihmisen pyöritykseen. Molempiin olen välin katkaissut vaikka toinen heistä on lähisukulainen. Ikinä heissä ei ole vikaa vaan kaikissa muissa. Olisi ollut tyydyttävää nähdä miten edes yksi tälläinen ihminen putoaa jalustaltaan, mutta Maisa hoiti itsensä raskaaksi jonka uutisen alle kaikki taas painetaan villaisella ja kohta Maisa mainostaa instassa jotain vauvanvaippoja! Ja jengi peluuttaa.

        Lähin jo mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei masua näy kuvissa, aikas laiha. Kohta varmaan "kesken meno". Ihme raskaudesta

        Parasta on, että kommentoidaan vain sellaisia juttuja, joihin ollaan oltu osallisena. Kaikki instassa ja facebookeisss pyörivät kommentit ovat mielipiteitä huhupuheisiin ja huhuilla ei ole painoarvoa. Huhuilla täytetään tyhmien päät, jottei tuulitunneleissa kävisi vinkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maikku kertoo että on yksityis ihminen ettei hänen asiat kuulu muille. Itse levittänyt koko elämänsä julkisuuteen, paljasti jopa perseen vihkimekossa vihille mennessään. Nyt yksityiseksi julistaminen jälkeen, ilmoittaa olevansa paksuna. Sanat ja teot eivät kohtaa, Maukun elämässä.

        Ei kohtaa, mutta taktiikka on kaikille selvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei tule pian ilmoitusta että raskaus meni kesken. Niin kuin ennenkin kun sanoi tiettyjen jääkiekkopelaajien olevan isä. Toivottavasti nyt lapsi syntyy.

        Uskotaan kun nähdään


      • Anonyymi

        Joo Suomi on täynnä tenava jotka tarttis paremmat vanhemmat. Kapakassa istutaan pää täynnä tapellaan kakarat on ties missä. Sosiaslitantat yrittää ees vähä jeesata mut kun niitäkin on liian vähä. Nykyajan vanhempia ei saa syyllistää tekee ne ihan mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin äiti juuri kirjoitti että on kokenut elämänsä helvetillisimmät kuukaudet joita ei edes tieto raskaudesta ja raskaus itse ole lieventäneet. Kun helvettiä on ollut. Itse olisin kirjoittanut että nämä asiat ei enää missään tunnu. Olen onnellisesti raskaana ja totuus tulee ilmi oikeudessa. Mutta ei Torppa. Torppa tekee pitkän vihjaileva vuodatuksen instaan missä väittää KAIKEN olevan valhetta. Hänet on kiusattu ja maalitettu kyyneleihin. Todisteita tulee. Heti seuraavana päivänä julkistetaan raskaus uutinen. Ihme tavalla hoidettu homma. Oli raskaana tai ei niin kyllähän tuo raskaus nyt on se valkopesu keino.

        Uskokaa tai älkää, ei ole raskaana. Jollakin tavalla täytyy päästä julkisuuteen. Monesko "valeraskaus" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei masua näy kuvissa, aikas laiha. Kohta varmaan "kesken meno". Ihme raskaudesta

        Pieruvaiva ei sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieruvaiva ei sen kummempaa.

        😂 Juuripa näin


      • Anonyymi

        Hmmmm.... onko Maisasta äidiksi?, siinä vasta kysymys...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan heti en purematta nielisi tuota raskausuutista. Torpan ollessa kohujen keskellä on tämän tästä tullut kaikkea raskauteen liittyvää, keskenmeno, oliko? Valeraskauksilla miehiä kiristämistä...Nyt on menossa sellainen kohu, että Torppa näyttäisi olevan aika nesteessä ilmi tulleiden asioiden valossa. Mikäs tähän keskelle sen mukavampaa kuin iloinen perhetapahtuma 😃. Sen näemme myöhemmin mikä on totta ja mikä ei, mutta uskoisin, että sika moni, minä myös, suhtautuu tähän ilmoitukseen vähän skeptisesti. Kyllähän se niin on, että jos joku tuttu valkopesulehti tekee ’Maisan raskaudesta’ kivan jutun, niin saadaan noita ikäviä syytöksiä vähän haudattua...tai sitten ei. Toivottavasti Maisan ex- ystävät painavat asiansa päälle ja vievät juttunsa maaliin saakka. Totuus ei pala tulessakaan. Maisalle toki iloista odotusta jos on raskaana 😊. Raskaus ei silti ole sairaus eikä sellainen säälinaihe, ettei tulevia ja olevia kanteita voisi viedä eteenpäin. Puolin ja toisin.

        Tarkoittokohan Torpanville, että on "raskasta tää elämä", eikä et on "raskaana ja kantaa uutta elämää", mee ja tiiä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on ihmisten moraali nykyään. Fanitetaan ja tuetaan ihmistä joka on satuttanut monia muita. Tää on hämmästyttänyt jo pitkään kun seuraa näitä keskusteluja ja instassa seuraajia. Mä ymmärrän että riitaan tarvitaan aina kaksi mutta Maisan tapauksessa näitä riitoja vaan riittää ja riittää ja Maisa on aina aina jonkun kateuden uhri. Julkisuuden henkilöt on esimerkkejä seuraajilleen. On surullista miten draamaksi ihmisten elämä on hiljalleen mennyt. Ihan kuin jos sulla ei ole draamaa ei ole elämää. Olen pariin otteeseen itsekin joutunut vastaavanlaisen ihmisen pyöritykseen. Molempiin olen välin katkaissut vaikka toinen heistä on lähisukulainen. Ikinä heissä ei ole vikaa vaan kaikissa muissa. Olisi ollut tyydyttävää nähdä miten edes yksi tälläinen ihminen putoaa jalustaltaan, mutta Maisa hoiti itsensä raskaaksi jonka uutisen alle kaikki taas painetaan villaisella ja kohta Maisa mainostaa instassa jotain vauvanvaippoja! Ja jengi peluuttaa.

        Julkisuus on tärkeintä, vaikka se oma elämä sitten sen myötä heittäisi "häränpyllyä" suraavaksi 30:ksi vuodeksi, pääasia on että saa nyt ja heti paistatella JULKISUUDESSA ja repiä siitä mahdollisimman paljon euroja , mutta ne "tyrkyttäjät" vievät lopulta tuhkatkin pesästä, voi teitä "julkkuhakuisuuksia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuon pitänyt kadota somesta tms ja vasta uutisoitiin häneen kohdistuneesta rikosilmoituksesta kun oli tehnyt perättömiä lastensuojeluilmoitusta ja nyt ite paksuna.
        Eiköhän karma kosta!

        " rikosilmoituksesta kun oli tehnyt perättömiä lastensuojeluilmoitusta ja nyt ite paksuna. "
        onko nykyjään mahdollista olla paksuna "silikoonista", maissulilla kaikki muu jo valmiiksi on valmistettu silikoonista.
        #turhakesilikoonimaissuli tai shit ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta on, että kommentoidaan vain sellaisia juttuja, joihin ollaan oltu osallisena. Kaikki instassa ja facebookeisss pyörivät kommentit ovat mielipiteitä huhupuheisiin ja huhuilla ei ole painoarvoa. Huhuilla täytetään tyhmien päät, jottei tuulitunneleissa kävisi vinkka.

        Mä oon ollu osallisena raskaudessa, saanko kommentoida SUN luvalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieruvaiva ei sen kummempaa.

        "pillupieru ei tarkoita että on raskaana, mutta sen ulos saamiseksi pitää myös ponnistaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kohtaa, mutta taktiikka on kaikille selvä

        Niko Saarinen ei näemmä seuraa Torppaa, mutta Torppa seuraa Saarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan heti en purematta nielisi tuota raskausuutista. Torpan ollessa kohujen keskellä on tämän tästä tullut kaikkea raskauteen liittyvää, keskenmeno, oliko? Valeraskauksilla miehiä kiristämistä...Nyt on menossa sellainen kohu, että Torppa näyttäisi olevan aika nesteessä ilmi tulleiden asioiden valossa. Mikäs tähän keskelle sen mukavampaa kuin iloinen perhetapahtuma 😃. Sen näemme myöhemmin mikä on totta ja mikä ei, mutta uskoisin, että sika moni, minä myös, suhtautuu tähän ilmoitukseen vähän skeptisesti. Kyllähän se niin on, että jos joku tuttu valkopesulehti tekee ’Maisan raskaudesta’ kivan jutun, niin saadaan noita ikäviä syytöksiä vähän haudattua...tai sitten ei. Toivottavasti Maisan ex- ystävät painavat asiansa päälle ja vievät juttunsa maaliin saakka. Totuus ei pala tulessakaan. Maisalle toki iloista odotusta jos on raskaana 😊. Raskaus ei silti ole sairaus eikä sellainen säälinaihe, ettei tulevia ja olevia kanteita voisi viedä eteenpäin. Puolin ja toisin.

        Ja jos on kesävauva tulossa niin silloin on ollut loppuvuodesta jo raskaana ja aika estottomasti hän alkutalvena ja pikkujouluissa nautti viiniä. Todennäköisesti tulee keskenmeno johtuen kovasta stressistä ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuon pitänyt kadota somesta tms ja vasta uutisoitiin häneen kohdistuneesta rikosilmoituksesta kun oli tehnyt perättömiä lastensuojeluilmoitusta ja nyt ite paksuna.
        Eiköhän karma kosta!

        Voisko jo tehdä lasun?


    • Anonyymi

      Maisa on jo äiti ja äitipuoli, eikä niitä leijonaemon kynsiä ole näyttänyt....

    • Anonyymi

      Maisa on näköjään nyt melkein joka aloituksessa, eli nyt hänen vuoro.

    • Anonyymi

      Mietipä sitä miksi yksikään julkkis ei huomioi ko henkilöä. Hyvä kysymys...

      • Anonyymi

        Siksi, että tuo on astunut vähän kaikkien varpaille...Todella moni noista julkkiksista ei oikein taida tykätä Maisasta. Nyt on turha vetää kateuskorttia esiin, kun puhutaan kauniimmasta julkkiksista kuin Maisa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että tuo on astunut vähän kaikkien varpaille...Todella moni noista julkkiksista ei oikein taida tykätä Maisasta. Nyt on turha vetää kateuskorttia esiin, kun puhutaan kauniimmasta julkkiksista kuin Maisa...

        Veitola on tietysti eri asia, hän tuntuu palvovan maatakin Maisan jalkojen alla. Ei millään voi uskoa, että Maisa tekisi jotain ikavää. Ihmettelee toki, että miten voi Maisa nostaa noin negatiivisia tunteita ihmisissä esille. Veitola voisi vähän ottaa selvää, niin ehkä hänkin oppisi ymmärtämään edes vähän kansan syvien rivien tuntoja 😺.


    • Anonyymi

      Jos voitte pahoin Maisan takia, niin lopettakaa lukemasta juorulehtiä ja hänen instagramiaan. Jospa se helpottaisi oloanne.

      • Anonyymi

        Jos voitte pahoin asiallisista kommenteista ja kriittisyydestä, niin lopettakaa lukemasta juorulehtiä ja hänen instaansa. Jospa se helpottais oloanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos voitte pahoin asiallisista kommenteista ja kriittisyydestä, niin lopettakaa lukemasta juorulehtiä ja hänen instaansa. Jospa se helpottais oloanne.

        Mutta kuka on onnellinen (?) isä...?


      • Anonyymi

        Ja sinäkin olet oikea herranenkelijuoruakka, joka on niiiin närkästynyt juorulehtien juttujen perusteella. Katoppa itseä peilistä mikä huruakka sieltä näkyy.


      • Anonyymi

        Onko joku lähipiiristä paksuna, Kuvitteleeko Maikku itsekin olevansa paksuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuka on onnellinen (?) isä...?

        Siinäpä teille miiettiminen.


      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä ja ihmetellyt miksi ko.henkilö teitä kaikkia tällekin palstalle kirjoittajia kiinnostaa.
        Kamalalta tuntuu lukea näitä kaikkia kommentteja täällä sekä muilla keskustelupalstoilla. Eipä niitä juttuja tietysti minunkaan kannattaisi lukea, mutta olenpa lukenut ja ihmetellyt " aikuisten" ihmisten käytöstä.
        Somessa on niin helppoa haukkua ja arvostella ihmisiä. Kuka meistä todella tietää mikä on totta ja tarua?? Uskotaanko vain kaikki p..kajutut mitä tietyt lehdet kirjoittavat? Minä en ainakaan purematta niele kaikkea mitä ihmisistä kirjoitetaan.
        Yhtään en ihmettele ihmisten pahoinvointia tässä yhteiskunnassa ja todennäköisesti useiden teidänkin kommentoijien jälkikasvu voi erittäin pahoin, kun tuollaisen mallin lapsillenne annatte tuolla käytöksellänne ja toisten julkisella haukkumisella ja mollaamisella.
        En tiedä mikä on totuus tässä tarinassa, mutta Maisalle ja perheelleen toivon kaikkea hyvää.
        Ja toivon kaikkien miettivän omaa somekäyttäytymistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä ja ihmetellyt miksi ko.henkilö teitä kaikkia tällekin palstalle kirjoittajia kiinnostaa.
        Kamalalta tuntuu lukea näitä kaikkia kommentteja täällä sekä muilla keskustelupalstoilla. Eipä niitä juttuja tietysti minunkaan kannattaisi lukea, mutta olenpa lukenut ja ihmetellyt " aikuisten" ihmisten käytöstä.
        Somessa on niin helppoa haukkua ja arvostella ihmisiä. Kuka meistä todella tietää mikä on totta ja tarua?? Uskotaanko vain kaikki p..kajutut mitä tietyt lehdet kirjoittavat? Minä en ainakaan purematta niele kaikkea mitä ihmisistä kirjoitetaan.
        Yhtään en ihmettele ihmisten pahoinvointia tässä yhteiskunnassa ja todennäköisesti useiden teidänkin kommentoijien jälkikasvu voi erittäin pahoin, kun tuollaisen mallin lapsillenne annatte tuolla käytöksellänne ja toisten julkisella haukkumisella ja mollaamisella.
        En tiedä mikä on totuus tässä tarinassa, mutta Maisalle ja perheelleen toivon kaikkea hyvää.
        Ja toivon kaikkien miettivän omaa somekäyttäytymistään.

        Olen siltä osin samaa mieltä, että jokaisen pitäisi lopettaa Torpparin kaikenlainen huomioiminen, mutta sen verran on ilmennyt savua kyseisen henkilön ympärillä ja kertomukset noudattavat samaa kavaa, niin tuskinpa kyseessä on täysin perättömät väitteet... Sitä tuppaa saamaan mitä tilaa..


    • Anonyymi

      Huhujen mukaan isä on jääkiekkoilija...

      • Anonyymi

        Onko Turkkusesta?


    • Anonyymi

      Kas kas, maisa taas raskaana, kuten oli jarimatinkin aikana, mutta hups, keskenmeno tuli.Maisa on itse kertonut ettei helpolla tule raskaaksi.Kummallisesti taas kun on vaikeuksia niin tulikin raskaaksi.Odotellaan taas uutista "keskenmenosta" sillä sieltä se tulee jonkin ajan kuluttua ja maisa saa taas sympatiat puolelleen..

      • Anonyymi

        Annetaan Maisalle mahdollisuus näyttää, onko kasvanut aikuiseksi ja onko rakkaus aitoa Mikkonsa kanssa vai onko ns.lumeliitto.

        Maisalla on nyt näytön paikka!
        Jos onnistuu, saa paljon kaikessa anteeksi ja kohutkin hälvenee vuosien mittaan.

        Ehkä Maisa näyttää kaikille, että osaa sopeutua glamourelämästä ns.tavalliseksi tavikseksi ja uusperheen äidiksi.


      • Anonyymi

        Älä jänkytä lääkäreistä, tai hakeudu itse niiden hoitoon, ei tuon tyylinen kaikkitietävyys pure. Luultavasti kuulut samaan bimboluokkaan, joille sairaasti korostettu sukupuolisuus on tärkeää. Torppahan aloitti itse tämän pelin johon kuuluu heikon itsetunnon aiheuttamia asioita, kuten muovitissit ja iinesankkahuulet, jotka eivät ole luonnollisia asioita. Siis Torpan naama ja vartalo ovat kuten muillakin tavallisen näköisillä naisilla joihin ei erityisesti kiinnitetä huomiota ellei niitä ole maalattu ja viritelty lisäkkeillä. Siis kuitenkin ihan OK ilman tuunaamista, mutta hänelle itselleen ne eivät riittäneet. Kuvastaa pinnallisuutta ja henkistä keskenkasvuisuutta. Siis tuon Torpan on kestettävä peli jonka hän aloitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan Maisalle mahdollisuus näyttää, onko kasvanut aikuiseksi ja onko rakkaus aitoa Mikkonsa kanssa vai onko ns.lumeliitto.

        Maisalla on nyt näytön paikka!
        Jos onnistuu, saa paljon kaikessa anteeksi ja kohutkin hälvenee vuosien mittaan.

        Ehkä Maisa näyttää kaikille, että osaa sopeutua glamourelämästä ns.tavalliseksi tavikseksi ja uusperheen äidiksi.

        Eikö jo julkisesti huudellut että Mikko vain koston väline näyttääkseen JM:lle. Vaihtamassa parempaan heti kun mahdollista. Ei oikein hyvä lähtökohta vanhemmuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jänkytä lääkäreistä, tai hakeudu itse niiden hoitoon, ei tuon tyylinen kaikkitietävyys pure. Luultavasti kuulut samaan bimboluokkaan, joille sairaasti korostettu sukupuolisuus on tärkeää. Torppahan aloitti itse tämän pelin johon kuuluu heikon itsetunnon aiheuttamia asioita, kuten muovitissit ja iinesankkahuulet, jotka eivät ole luonnollisia asioita. Siis Torpan naama ja vartalo ovat kuten muillakin tavallisen näköisillä naisilla joihin ei erityisesti kiinnitetä huomiota ellei niitä ole maalattu ja viritelty lisäkkeillä. Siis kuitenkin ihan OK ilman tuunaamista, mutta hänelle itselleen ne eivät riittäneet. Kuvastaa pinnallisuutta ja henkistä keskenkasvuisuutta. Siis tuon Torpan on kestettävä peli jonka hän aloitti.

        Maisan huulet on kuule äidin kohdussa tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan Maisalle mahdollisuus näyttää, onko kasvanut aikuiseksi ja onko rakkaus aitoa Mikkonsa kanssa vai onko ns.lumeliitto.

        Maisalla on nyt näytön paikka!
        Jos onnistuu, saa paljon kaikessa anteeksi ja kohutkin hälvenee vuosien mittaan.

        Ehkä Maisa näyttää kaikille, että osaa sopeutua glamourelämästä ns.tavalliseksi tavikseksi ja uusperheen äidiksi.

        Ja mä niin haluaisin nähdä sen valkoisen kodin, valkoisine lattioineen, sohvineen ym kun pikku muksu huseeraa äidin leipomaan mustikkapiirakan kanssa.


      • Anonyymi

        Peli loppuu sinunkin osaltasi, kun syytteitä alkaa tulla.
        Oletko omassa elämässäsi palanut pelisi loppuun, tuntuu siltä, kun olet kovanaama pelamaan aina pelisi loppuun. Mikä vit... kahjo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jänkytä lääkäreistä, tai hakeudu itse niiden hoitoon, ei tuon tyylinen kaikkitietävyys pure. Luultavasti kuulut samaan bimboluokkaan, joille sairaasti korostettu sukupuolisuus on tärkeää. Torppahan aloitti itse tämän pelin johon kuuluu heikon itsetunnon aiheuttamia asioita, kuten muovitissit ja iinesankkahuulet, jotka eivät ole luonnollisia asioita. Siis Torpan naama ja vartalo ovat kuten muillakin tavallisen näköisillä naisilla joihin ei erityisesti kiinnitetä huomiota ellei niitä ole maalattu ja viritelty lisäkkeillä. Siis kuitenkin ihan OK ilman tuunaamista, mutta hänelle itselleen ne eivät riittäneet. Kuvastaa pinnallisuutta ja henkistä keskenkasvuisuutta. Siis tuon Torpan on kestettävä peli jonka hän aloitti.

        Ja sinäkö aikuinen?


      • Anonyymi

        Olisko tuo paasaaja se ’joku’ valepsykologi, joka soitti Maisalle ja leimasi Sahran valehtelijaksi? 10:28 jutut vaikuttavat vahvasti siltä 🤔 hmmmmmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisan huulet on kuule äidin kohdussa tehty.

        "Maisan huulet on kuule äidin kohdussa tehty."

        Siinä olisi ollut todellinen lastensuojeluilmoituksen paikka, jos ne on jo siellä leikelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan Maisalle mahdollisuus näyttää, onko kasvanut aikuiseksi ja onko rakkaus aitoa Mikkonsa kanssa vai onko ns.lumeliitto.

        Maisalla on nyt näytön paikka!
        Jos onnistuu, saa paljon kaikessa anteeksi ja kohutkin hälvenee vuosien mittaan.

        Ehkä Maisa näyttää kaikille, että osaa sopeutua glamourelämästä ns.tavalliseksi tavikseksi ja uusperheen äidiksi.

        Miin ois näiillä Suomalaisnaisilla paljon oppimista parisuhteissa . Melkein puolet avioliitoista päättyy eroon.


      • Anonyymi

        Kannattais sulkea se tonkan hana... tähän aikaan vuorokaudesta.


      • Anonyymi

        Olipa hyvä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jänkytä lääkäreistä, tai hakeudu itse niiden hoitoon, ei tuon tyylinen kaikkitietävyys pure. Luultavasti kuulut samaan bimboluokkaan, joille sairaasti korostettu sukupuolisuus on tärkeää. Torppahan aloitti itse tämän pelin johon kuuluu heikon itsetunnon aiheuttamia asioita, kuten muovitissit ja iinesankkahuulet, jotka eivät ole luonnollisia asioita. Siis Torpan naama ja vartalo ovat kuten muillakin tavallisen näköisillä naisilla joihin ei erityisesti kiinnitetä huomiota ellei niitä ole maalattu ja viritelty lisäkkeillä. Siis kuitenkin ihan OK ilman tuunaamista, mutta hänelle itselleen ne eivät riittäneet. Kuvastaa pinnallisuutta ja henkistä keskenkasvuisuutta. Siis tuon Torpan on kestettävä peli jonka hän aloitti.

        On aikoihin eletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisan huulet on kuule äidin kohdussa tehty.

        Ja äiti oli sitten ...kumiankka?😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisan huulet on kuule äidin kohdussa tehty.

        Maisan huulet on plastiikkakirurgi tehnyt. Ei ole sitä itsekään kieltänyt.


      • Anonyymi

        Mee itse lääkäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maisan huulet on kuule äidin kohdussa tehty."

        Siinä olisi ollut todellinen lastensuojeluilmoituksen paikka, jos ne on jo siellä leikelty.

        Maisan kommentoi joskus näin kun joku kyseli missä on huulet tehty 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisan huulet on plastiikkakirurgi tehnyt. Ei ole sitä itsekään kieltänyt.

        Kommentoi näin kun joku kysyi missä tehty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisan kommentoi joskus näin kun joku kyseli missä on huulet tehty 🙈

        Kuvan 7.12 kommenteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvan 7.12 kommenteissa

        Jos Maisa myöntänyt että on muokatut huulet mutta kommenteissa väittää äidin kohdussa tehdyiksi niin mikä on totuus?


    • Anonyymi

      No ei se somehömppä ole jäänyt ensimmäisen lapsenkaan synnyttyä vaan yhä hurjemmaksi muuttui.

      • Anonyymi

        Maisa ei saa yhtään mitään anteeksi, vaikka odottaisi vitosia! Yhtä ilkeä on, se ei raskauden mukana poistu, ja vielä lisäksi kaikkea muuta, kuin hyvä äiti!Mutta onneksi tuo raskauskaan ei pidä paikkaansa, kuten ei muutkaan Torpan jutut!


    • Anonyymi

      En halua nähdä isoa ja vellovaa vatsaa. Ei oo sexy. Samoja näen kadut pullollaan. Aloin voimaan pahoin.

    • Anonyymi

      Kuka isä ? Oliko siitä puhetta?

      • Anonyymi

        Nono, olipa kypsä kommentti 🤫. Valepsykologiko siinä tekee diagnoosia?


    • Anonyymi

      Niin, kaiken kaikkiaan kummallinen tämä raskausuutinen..
      Eihän ole kuin muutama viikko siitä kun Maisa rähisi pikkujouluissa, ilmeisen humalassa ja vonkaili kaverinsa miestä.
      Sopii hyvin odottavalle äidille riehua ja pettää kännissä ympäriinsä.
      Oli miten oli, niin tämän naikkosen elämä on kyllä pahasti solmussa.

      • Anonyymi

        Meidän naapurissa maalla on samanlainen nainen. Häntä me maalaiset uteliaina katsellaan että miten nyt menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän naapurissa maalla on samanlainen nainen. Häntä me maalaiset uteliaina katsellaan että miten nyt menee.

        Teillä maalla on onneksesi vaan yksi. Meillä kaupungissa näitä riittää..


    • Anonyymi

      Maisa Torppa, kuin muutkin julkkikset itse asettavat itsensä hyvin paljon naurunalaisiin tekoihin, kuin kommenteissaan monella eri tavoin, samoin tekemisillään ja kaiken huipuksi kuvaamillaan tekosilla. Tämä kaikki on myös silloin kestettävä. Raskaus on ihana asia, onnittelut siitä Maisalla, mutta muuttaako tämä nyt asioita, eihän raskaus ole hänelle uusi asia, lapsi on jo ennestään.
      Kaikkea hyvää kaikille kuin Maisallekin. Toivon mukaan elämä asettuu oikeille raiteille.

      • Anonyymi

        Jos "raskaus on ihana asia", niin miksi Torppa hylkäsi poikansa jo ihan pienenä? Mukava elämä ja miehet olivat jo silloin tärkeämmät, kuin lapsi! Onneksi Torppa ei ole raskaana, vaan pelaa tätä jo tutuksi tullutta peliään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "raskaus on ihana asia", niin miksi Torppa hylkäsi poikansa jo ihan pienenä? Mukava elämä ja miehet olivat jo silloin tärkeämmät, kuin lapsi! Onneksi Torppa ei ole raskaana, vaan pelaa tätä jo tutuksi tullutta peliään.

        Miten voi olla raskaana ja tietää sukupuolen eli pakko olla aika pitkällä MUTTA oli kännissä raskauden alkuaikoina.. hmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla raskaana ja tietää sukupuolen eli pakko olla aika pitkällä MUTTA oli kännissä raskauden alkuaikoina.. hmm

        Se mitään raskaana ole, kunhan yrittää saada TAAS herkkäuskoisimmilta sympatioita!
        Miten voi edes kuvitella myötätuntoa saavansa kaikkien noitten valheittensa jälkeen, ja kun vielä hylkäsi poikansa jo ihan pienenä?? Härskiys huipussaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "raskaus on ihana asia", niin miksi Torppa hylkäsi poikansa jo ihan pienenä? Mukava elämä ja miehet olivat jo silloin tärkeämmät, kuin lapsi! Onneksi Torppa ei ole raskaana, vaan pelaa tätä jo tutuksi tullutta peliään.

        Sitä tässä toivotaan, että Maisa Torppa olisi viimein aikuistunut. Ensimmäisen lapsen syntyessä n.parikymppinen.
        Näyttäisi kaikille, että on kehittynyt ja kasvanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä toivotaan, että Maisa Torppa olisi viimein aikuistunut. Ensimmäisen lapsen syntyessä n.parikymppinen.
        Näyttäisi kaikille, että on kehittynyt ja kasvanut.

        Lasujen tehtailu ei oikein osoita aikuisuuden merkkejä, varsinkin kun on ollut silloin tiedossa, että on itse raskaana 🙄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "raskaus on ihana asia", niin miksi Torppa hylkäsi poikansa jo ihan pienenä? Mukava elämä ja miehet olivat jo silloin tärkeämmät, kuin lapsi! Onneksi Torppa ei ole raskaana, vaan pelaa tätä jo tutuksi tullutta peliään.

        Miltä mahtaa hylätystä pojasta tuntua, kun äiti hehkuttaa uutta vauvaa? Ei varmasti kovin kivalta ainakaan. Voi herätä kysymys mieleen, että mikä minussa oli vikana, kun en kelvannut äidille, mutta uutta odotetaan innolla. No onneksi tuo raskaus on pelkkää hämäystä, johon ei usko kuin hyväuskoisimmat hölmöt. Jos hylkää lapsensa, ei minun mielestäni ole edes oikeutettu lisääntymään enää sen jälkeen. Joidenkin geenien on vain paras antaa sammua, eikä levittää niitä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä mahtaa hylätystä pojasta tuntua, kun äiti hehkuttaa uutta vauvaa? Ei varmasti kovin kivalta ainakaan. Voi herätä kysymys mieleen, että mikä minussa oli vikana, kun en kelvannut äidille, mutta uutta odotetaan innolla. No onneksi tuo raskaus on pelkkää hämäystä, johon ei usko kuin hyväuskoisimmat hölmöt. Jos hylkää lapsensa, ei minun mielestäni ole edes oikeutettu lisääntymään enää sen jälkeen. Joidenkin geenien on vain paras antaa sammua, eikä levittää niitä eteenpäin.

        Jotkut levittää geenejään huijaamalla. Feikatulla paremmalla ulkonäöllä, valehtelemalla kivemmasta luonteestaan ja/tai lahjoistaan, esittämäällä hyvää äitiä/isää jne.
        Ei se vanhemmaksi pääseminen ole itsestäänselvyys. Välillä pitää huijata luontoakin. Hedelmöityshoidoilla ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasujen tehtailu ei oikein osoita aikuisuuden merkkejä, varsinkin kun on ollut silloin tiedossa, että on itse raskaana 🙄.

        Ei ihme että oksettaa itteäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "raskaus on ihana asia", niin miksi Torppa hylkäsi poikansa jo ihan pienenä? Mukava elämä ja miehet olivat jo silloin tärkeämmät, kuin lapsi! Onneksi Torppa ei ole raskaana, vaan pelaa tätä jo tutuksi tullutta peliään.

        Jos raskaus oli ihanaa, mutta vanhemmus ja vastuu ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos raskaus oli ihanaa, mutta vanhemmus ja vastuu ei?

        Jotenkin tuntuu, että jos Maisa olisi ollut raskaana jo marraskuussa, niin raskaustestin positiiviset viivatkin olisi kuvattu ja esitelty instassa ja juorulehdissä 🤗.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla raskaana ja tietää sukupuolen eli pakko olla aika pitkällä MUTTA oli kännissä raskauden alkuaikoina.. hmm

        Tuota kännäämistä olen kans miettiny, sikiö vahingoittuu peruuttamattomasti
        ku kännää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitään raskaana ole, kunhan yrittää saada TAAS herkkäuskoisimmilta sympatioita!
        Miten voi edes kuvitella myötätuntoa saavansa kaikkien noitten valheittensa jälkeen, ja kun vielä hylkäsi poikansa jo ihan pienenä?? Härskiys huipussaan!

        Ei se mikään härski ole. Tekee vain niin kuin omatunto käskee, eikä ainakaan mitään väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä toivotaan, että Maisa Torppa olisi viimein aikuistunut. Ensimmäisen lapsen syntyessä n.parikymppinen.
        Näyttäisi kaikille, että on kehittynyt ja kasvanut.

        Joulukuussa vielä yritti iskeä kaverinsa miestä, juoksenteli metsässä itkupotkuraivoamadsa ja ajoi kännissä autoa...hmmm...


    • Maanantapäivän naurut ja kiitos teille... :)

      • Anonyymi

        Kyllä moni odottaa, että kohta saadaan ihania vaaleanpunaisia raskauden etenemiskuvia, vauvakuvia, kastejuhlakuvia onnelliselta avioparilta. Uskotaan nyt kerrankin Maisa Torppaan ja annetaan mahdollisuus näyttää, että on muuttunut, puhuu totta onnellisesta liitosta, vauvasta yms.

        Jos Maisa Torppa nyt pettää ihailijansa, putoaa white trash-porukkaan. Siihen ei kukaan tervejärkinen halua. Annetaan Maisa Torpan näyttää mihin kykenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä moni odottaa, että kohta saadaan ihania vaaleanpunaisia raskauden etenemiskuvia, vauvakuvia, kastejuhlakuvia onnelliselta avioparilta. Uskotaan nyt kerrankin Maisa Torppaan ja annetaan mahdollisuus näyttää, että on muuttunut, puhuu totta onnellisesta liitosta, vauvasta yms.

        Jos Maisa Torppa nyt pettää ihailijansa, putoaa white trash-porukkaan. Siihen ei kukaan tervejärkinen halua. Annetaan Maisa Torpan näyttää mihin kykenee.

        Mutta mites, kun ei ole enää yhtään ystävää kutsua niihin kastajaisiin ym baby-showereihin. Ei ystäviä, eikä edes omia lapsiakaan. Tai kai ne omat lapset voi tulla, jos siellä on sossun valvojat mukana, ihan turvallisuuden kannalta. Mutta voihan ne kahveet juoda sitten sossujen kanssa. Sossun luukullahan nuo taitaa muutenkin kohta joutua asioimaan. Isäntä saanut fudut ja rouvaa ei kelpuuteta enää mihinkään töihin. Äitiysloma olisikin tervetullut, kun ei kai yksikään lentoyhtiö tuota enää koneeseen laske ja lähihoitajan työt ei onnistu ja tutkintokin olisi syytä perua. Miten tuo voi jotain lääkkeitä annostella, kun kaverit on sen puolesta tehtävät js tentit suorittaneet. Osaakohan edes yksinkertaista lääkkeen laimennuslaskua muodostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mites, kun ei ole enää yhtään ystävää kutsua niihin kastajaisiin ym baby-showereihin. Ei ystäviä, eikä edes omia lapsiakaan. Tai kai ne omat lapset voi tulla, jos siellä on sossun valvojat mukana, ihan turvallisuuden kannalta. Mutta voihan ne kahveet juoda sitten sossujen kanssa. Sossun luukullahan nuo taitaa muutenkin kohta joutua asioimaan. Isäntä saanut fudut ja rouvaa ei kelpuuteta enää mihinkään töihin. Äitiysloma olisikin tervetullut, kun ei kai yksikään lentoyhtiö tuota enää koneeseen laske ja lähihoitajan työt ei onnistu ja tutkintokin olisi syytä perua. Miten tuo voi jotain lääkkeitä annostella, kun kaverit on sen puolesta tehtävät js tentit suorittaneet. Osaakohan edes yksinkertaista lääkkeen laimennuslaskua muodostaa.

        Tekee feikki showerit. Ostaa sinne itse lahjat ja palkkaa pari ”kaveria” mukaan. Eihän sillä ole oikeita kavereita vaan muutaman kuukauden tuttuja tai töistä joku joka uskoo tätä valehtelijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee feikki showerit. Ostaa sinne itse lahjat ja palkkaa pari ”kaveria” mukaan. Eihän sillä ole oikeita kavereita vaan muutaman kuukauden tuttuja tai töistä joku joka uskoo tätä valehtelijaa.

        Piude varmaan hoitaa kaiken ja jos tottelee Torppaa, niin voi kummiksikin päästä, siis jos on beibiä tulossa 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä moni odottaa, että kohta saadaan ihania vaaleanpunaisia raskauden etenemiskuvia, vauvakuvia, kastejuhlakuvia onnelliselta avioparilta. Uskotaan nyt kerrankin Maisa Torppaan ja annetaan mahdollisuus näyttää, että on muuttunut, puhuu totta onnellisesta liitosta, vauvasta yms.

        Jos Maisa Torppa nyt pettää ihailijansa, putoaa white trash-porukkaan. Siihen ei kukaan tervejärkinen halua. Annetaan Maisa Torpan näyttää mihin kykenee.

        "putoaa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee feikki showerit. Ostaa sinne itse lahjat ja palkkaa pari ”kaveria” mukaan. Eihän sillä ole oikeita kavereita vaan muutaman kuukauden tuttuja tai töistä joku joka uskoo tätä valehtelijaa.

        Tota, ehkä jotain rajaa. Torpan lapsi - ei tee hyvää nää jutut hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mites, kun ei ole enää yhtään ystävää kutsua niihin kastajaisiin ym baby-showereihin. Ei ystäviä, eikä edes omia lapsiakaan. Tai kai ne omat lapset voi tulla, jos siellä on sossun valvojat mukana, ihan turvallisuuden kannalta. Mutta voihan ne kahveet juoda sitten sossujen kanssa. Sossun luukullahan nuo taitaa muutenkin kohta joutua asioimaan. Isäntä saanut fudut ja rouvaa ei kelpuuteta enää mihinkään töihin. Äitiysloma olisikin tervetullut, kun ei kai yksikään lentoyhtiö tuota enää koneeseen laske ja lähihoitajan työt ei onnistu ja tutkintokin olisi syytä perua. Miten tuo voi jotain lääkkeitä annostella, kun kaverit on sen puolesta tehtävät js tentit suorittaneet. Osaakohan edes yksinkertaista lääkkeen laimennuslaskua muodostaa.

        Kovaa tekstiä. Kyllä noin hyvän näköinen aina jonnekin pääsee töihin, älä siitä huolehdi


    • Anonyymi

      Hänhän on jo äiti yhdelle. Toinen tulossa.

    • Anonyymi

      olisin tykännyt enemmän, jos ei olis raskaana, ku siinä paikat venyy ja vanhenee. Ei siis enää rantakuvia. Lisäksi rinnat menee pilalle imetyksestä. Naamakin pulskistuu. Ja sääret turpoo. ei enää rantakuvia siis, kiitos. Nuoret ja ei naidut naiset ovat sen sijaan kiinteitä.

      • Anonyymi

        Voiko noilla ylikireillä kivikovilla muhkuroilla, jotka vain etäisesti muistuttaa naisen rintaa imettää? En tiedä, mutta hemmetin epämiellyttävän tuntuiset ne on kädessä ja suussa. Thaimaassa go-go baarista kerran ihan kokeilumielessä otin yöseuraksi tuollaisilla palluroilla varustetun yksilön ja ei ollut kyllä mitenkään luomuun verrattavissa. Tuntui kuin olisi pidellyt käsissään jotain petankki-kuulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko noilla ylikireillä kivikovilla muhkuroilla, jotka vain etäisesti muistuttaa naisen rintaa imettää? En tiedä, mutta hemmetin epämiellyttävän tuntuiset ne on kädessä ja suussa. Thaimaassa go-go baarista kerran ihan kokeilumielessä otin yöseuraksi tuollaisilla palluroilla varustetun yksilön ja ei ollut kyllä mitenkään luomuun verrattavissa. Tuntui kuin olisi pidellyt käsissään jotain petankki-kuulia.

        Eräs tuttu totesi, että ennemmin riipparit kuin kumitissit, oli niin inhottava kokemus kun oli kerran päätynyt petiin silikonitissimuijan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko noilla ylikireillä kivikovilla muhkuroilla, jotka vain etäisesti muistuttaa naisen rintaa imettää? En tiedä, mutta hemmetin epämiellyttävän tuntuiset ne on kädessä ja suussa. Thaimaassa go-go baarista kerran ihan kokeilumielessä otin yöseuraksi tuollaisilla palluroilla varustetun yksilön ja ei ollut kyllä mitenkään luomuun verrattavissa. Tuntui kuin olisi pidellyt käsissään jotain petankki-kuulia.

        Voi petankki! 😂😂😂


    • Anonyymi

      Julkkikset eivät ole mitään yli-ihmisiä, joten ihan sama, vaikka tykkääjien joukosta ei heitä löydykkään.

      • Anonyymi

        Silikonitissit on vielä 100 vuotiallakin terhakasti pystyssä, vaikka muu kroppa on luiseva ja pelkkää ryppyistä nahkaa! Joillakin jo nuorempanakin..........;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silikonitissit on vielä 100 vuotiallakin terhakasti pystyssä, vaikka muu kroppa on luiseva ja pelkkää ryppyistä nahkaa! Joillakin jo nuorempanakin..........;)

        Kyllähän raskaus osoittaa uskollisuutta Mikolle.

        Kukapa haluaa rupsahtanutta mammaa panna, kun nuorempiakin on tarjolla. Puhumattakaan ottaa edustusvaimoksi.
        Kyllä ny mahikset rikkaisiin naimisiin lopullisesti meni.


      • Anonyymi

        Saa kai sitä ihmetellä. Muilla julkkiksilla on julkkisystäviä kommentoimassa, onnittelemassa ja puolustamassa, mutta Maisa Torpalla ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän raskaus osoittaa uskollisuutta Mikolle.

        Kukapa haluaa rupsahtanutta mammaa panna, kun nuorempiakin on tarjolla. Puhumattakaan ottaa edustusvaimoksi.
        Kyllä ny mahikset rikkaisiin naimisiin lopullisesti meni.

        Kyllä näin on. Maisa Torpan olisi nyt hyvä pysyä Mikkonsa kanssa. Uusia rikkaita "latvaloita" ei ole enää tarjolla. Maine on sellainen, että normaalimies ei sekaannu.

        Nyt on opeteltava elämään ns.taviksen elämää. Aika näyttää miten Maisa Torppa siihen sopeutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on. Maisa Torpan olisi nyt hyvä pysyä Mikkonsa kanssa. Uusia rikkaita "latvaloita" ei ole enää tarjolla. Maine on sellainen, että normaalimies ei sekaannu.

        Nyt on opeteltava elämään ns.taviksen elämää. Aika näyttää miten Maisa Torppa siihen sopeutuu.

        Ei mitenkään! Tulee aina roikkumaan julkisuudessa keinolla millä hyvänsä.
        JOS olisi nyt raskaana, niin kukahan mahtaa olla isä? Maisan ollessa kysymyksessä en menisi ilman testiä tunnustamaan.


      • Anonyymi

        Just näin ei todellakaan ole yliihmisiä. Voisivat kyllä ottaa näiden ihmisten vihapuheisiin kantaa.


    • Anonyymi

      Kuka näitä pököpöitä kadehtisi!

    • Anonyymi

      Mä en koskis Maisaan pitkällä tikullakaan. (haha ;D tuskin hänkään minuun), mutta kuitenkin. Kyseinen säälittävä julkisuudenkipeä nainen on mitä pahinta myrkkyä koko vaikutuspiirilleen. Voi niitä läheisiä ja muita ressukoita jotka joutuu hänen kotkotuksiansa kestämään.

      • Anonyymi

        Onneksi se totuus alkaa valjeta meille kaikille, ja selittäjät ja silittäjät vaikenee!! 🙊👍


      • Anonyymi

        Onnea Maisalle! Kaunis äiti ja söpö tyttövauva.


      • Anonyymi

        Uusi Tukiainen


    • Anonyymi

      Maisa Tolppa, ja atk mikro tukihenkilö... Heh Mäkinen käski latvaa jättämään tolpan taakseen.

      • Anonyymi

        Huh, oikein hirvittää ajatuskin, että Latvalan aikaan olisi tullut raskaaksi! Isähän olisi voinut olla tietysti kuka vaan, mutta maksumiehenä J-M. En kyllä usko yhtään tähän ihmeparantumiseen, enkä raskauteen, mutta tuttua Torpan peliä on taas hauska seurata. 🤗


      • Anonyymi

        Ymmärrättekö, että te kirjoittajat syyllistytte RIKOKSEEN näillä kirjoitteluillanne!
        Hyvät ihmiset ilmiantoja nyt tekemään joukolla . Tehkää ilmiantoja Poliisille ja Eduskuntaan, niin alkaa syytteitä paukkua. Rikoksista seuraa RANGAISTUKSET!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrättekö, että te kirjoittajat syyllistytte RIKOKSEEN näillä kirjoitteluillanne!
        Hyvät ihmiset ilmiantoja nyt tekemään joukolla . Tehkää ilmiantoja Poliisille ja Eduskuntaan, niin alkaa syytteitä paukkua. Rikoksista seuraa RANGAISTUKSET!

        Juu juu. Ja rukous parantaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrättekö, että te kirjoittajat syyllistytte RIKOKSEEN näillä kirjoitteluillanne!
        Hyvät ihmiset ilmiantoja nyt tekemään joukolla . Tehkää ilmiantoja Poliisille ja Eduskuntaan, niin alkaa syytteitä paukkua. Rikoksista seuraa RANGAISTUKSET!

        Mene nyt pois täältä sönköttömästä noista ilmiannoista. Vai eduskuntaan oikein🤣🤣🤣. Oletko viisivuotiaan tasolla älyllisesti? Nuo uhkailut pelottaa korkeintaan pikkulapsia. Mutta pikkulapsiahan idolillasikin on tapana pelotella, eli samaa kastia olette joka suhteessa.


    • Anonyymi

      Maisa on jo 8 vuotiaan tyttären äiti.

      • Anonyymi

        EI OLE 8 V TYTÖN ÄITI.


    • Anonyymi

      Kuka on Maisa Torppa joka kiinnostaa ihmisiä näin paljon. Luin koko geissin että tietäisin ketä hän on, ei selvinnyt, mutta unohdan koko homman. Ei varmasti mikään merkittävä tekijä tässä yhteiskunnass.

      • Anonyymi

        Et unohda, mutta voin sanoa, että kysymyksessä on varmaan julkkismaailman historiassa suurin valehtelija ja pettäjä. Aivan uskomaton tyyppi, joka ihan itse on pilannut elämänsä, kieroiluillaan ja valheillaan. Nyt kun totuus vihdoin alkaa paljastua, syyttää vaan toisia ja itse uhriutuu, leikkii jopa olevansa raskaana, että saisi joltain myötätuntoa!! Mutta myöhäistä, Maisa Torppa ja hänen pelinsä tunnetaan jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et unohda, mutta voin sanoa, että kysymyksessä on varmaan julkkismaailman historiassa suurin valehtelija ja pettäjä. Aivan uskomaton tyyppi, joka ihan itse on pilannut elämänsä, kieroiluillaan ja valheillaan. Nyt kun totuus vihdoin alkaa paljastua, syyttää vaan toisia ja itse uhriutuu, leikkii jopa olevansa raskaana, että saisi joltain myötätuntoa!! Mutta myöhäistä, Maisa Torppa ja hänen pelinsä tunnetaan jo!

        Tuosta suosta törppö ei enää nouse, vaikka synnyttäisi uuden vapahtajan maan päälle.


    • Anonyymi

      Ja höpömpöpön on mukamas raskaana.. Ei torppa itseään sido mieheen ,joka on vaan jonkinlainen korvike JariMatin jälkeen..Tuo oli niitä pisteiden kalastelua jonka jo arvasin..Nyt kohta dramaattinen keskenmeno ,jonka aiheutti ihmisten puheet ja entisten ystävien katalat kieroilut..Siitäkin tulee säälipisteitä ,muutama.. Seuraavaksi veikkaan ,että tulee ero miehestä ,kun tämä ei kestänyt lapsenmenetys suruun käpertynyttä Maisaa..Voi voi ja juttua piisaa.. Maisassa on joku valuvirhe ,samaten kuin Tuksussa, omatunto on unohtunut pois kokonaan.. Omatunto, empatia ,inhimillisyys ja rehti avoimuus on jääneet pois kokonaan ,kun sielua on rakennettu..

      • Anonyymi

        Antakaa nyt ajan ja Maisan näyttää onko raskaus ym. totta. Voi hyvinkin olla.

        Veikkaan, että Seiska pitää onnellisen raskausuutisen jälkeen hientunteisesti muutamien päivien "Maisahiljaisuuden", mutta kohta tulee taas ex-ystävien tilityksiä ym.ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa nyt ajan ja Maisan näyttää onko raskaus ym. totta. Voi hyvinkin olla.

        Veikkaan, että Seiska pitää onnellisen raskausuutisen jälkeen hientunteisesti muutamien päivien "Maisahiljaisuuden", mutta kohta tulee taas ex-ystävien tilityksiä ym.ym.

        Hienotunteisesti


      • Anonyymi

        Juuri näin 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa nyt ajan ja Maisan näyttää onko raskaus ym. totta. Voi hyvinkin olla.

        Veikkaan, että Seiska pitää onnellisen raskausuutisen jälkeen hientunteisesti muutamien päivien "Maisahiljaisuuden", mutta kohta tulee taas ex-ystävien tilityksiä ym.ym.

        Eipä oo Seiska mitään säikähtänyt. Tänään taas julkaistu uusi juttu Maisasta nettiversiossa. Eli ei ainakaan Seiskaan tehonnut tämä Maisan peliliike. Ja miksipä olisikaan.


    • Anonyymi

      Eihän nuo entiset jututkaan ole aikuisen ihmisen tekosia.

      • Anonyymi

        Tuollainenhan tuo nainen on ollut aina! Onnistui jopa luikertelemaan piireihin, mutta onneksi se juoni epäonnistui, kun näytti sen oikean luonteensa vähän liian aikaisin. Nyt on sitten Maisulilla maksun aika! 👏👏👏👏


      • Anonyymi

        Miksi Seiska alkaisi hyysätä Torppaa tämän oletetun raskauden takia? Toisista tekosista on nyt todistetusti tutkintapyyntöjä suossa. Pitäähän ne selvittää. Raskaana oleva Maisa ei ole yhtään sen parempi ihminen, kun on muutenkaan.


    • Anonyymi

      Vauva voi huonosti jos äiti itkee viikkokaupalla . Jos sieltä pikkujouluista asti on ollut kauheaa niin miks piti vauva hankkia? Toivottavasti ei tule synnytysmasennusta

    • Anonyymi

      Ehkä M menee kaikki läpi. Oksentelee tuota psyykkisperäistä pahaa oloaan . Kova tressi jos on käsittelemättömistä asioista on varmaan oksentanut monta kk . Tarviiko se psygologi asiakkaan Maisasta kun otti yhteyttä että Sahra valehtelee videolla

    • Anonyymi

      Kyl näytti olevan julkkiksiakin, ehkä et vaan itse tunne niitä...

      • Anonyymi

        Maisa on ammattipelaaja puolustelemaan tekojaan. Nyt taitaa oikeasti olla pissit housussa, niin hätäpäissään keksi tuon vanhan raskausjipon. Voihan se olla, että universumin rakkain aviomies ei ole juonessa mukana ollenkaan, tai sitten vain alistuu rouvan kotkotuksiin. Ei nyt kyllä hyvältä näytä, Maisuli! 😳


      • Anonyymi

        Tykkääjissa taisi olla "julkkiksia" Niina Kuhta, Noora Karma ja Niko Saarinen.
        Eli diipa daaba-julkkiksia, melkeinpä nobodyja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa on ammattipelaaja puolustelemaan tekojaan. Nyt taitaa oikeasti olla pissit housussa, niin hätäpäissään keksi tuon vanhan raskausjipon. Voihan se olla, että universumin rakkain aviomies ei ole juonessa mukana ollenkaan, tai sitten vain alistuu rouvan kotkotuksiin. Ei nyt kyllä hyvältä näytä, Maisuli! 😳

        Epäilen, että aviomies ei ole juonessa mukana, vaan uskoo, että Maisuli on raskaana ja hän on isä. Voihan olla, että iitee-Mikki on haistanut palaneen käryä jo siitä pikkujouluyöstä lähtien ja tentannut yötä päivää Maisaa siitä, että kuka, missä ja miten? Kaiken myllytyksen keskellä Maisa on isojen krokotiilikyyneleiden saattelemana hädissään vannonut ettei kukaan, eikä missään, eikä ainakaan paljaalla hän on vain etsinyt oikeaa tilaisuutta kertoa että Mikistä on tulossa isä ja pakkohan se on uskoa, ei Maisa nyt sellaista keksisi? Tällä hätävaleella ratsastaa kuukauden päivät ja ehtii järjestelemään asioitaan, sekä hankkimaan itselleen asunnon, mutta se kuukausi menee niin nopeasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen, että aviomies ei ole juonessa mukana, vaan uskoo, että Maisuli on raskaana ja hän on isä. Voihan olla, että iitee-Mikki on haistanut palaneen käryä jo siitä pikkujouluyöstä lähtien ja tentannut yötä päivää Maisaa siitä, että kuka, missä ja miten? Kaiken myllytyksen keskellä Maisa on isojen krokotiilikyyneleiden saattelemana hädissään vannonut ettei kukaan, eikä missään, eikä ainakaan paljaalla hän on vain etsinyt oikeaa tilaisuutta kertoa että Mikistä on tulossa isä ja pakkohan se on uskoa, ei Maisa nyt sellaista keksisi? Tällä hätävaleella ratsastaa kuukauden päivät ja ehtii järjestelemään asioitaan, sekä hankkimaan itselleen asunnon, mutta se kuukausi menee niin nopeasti!

        Onko toi ees Mikko joka on tossa kuvassa Maisan takana?


    • Anonyymi

      mitä väliä. pääasia että on raskaana. Onnea MAisa

    • Anonyymi

      Eiköhän katoa somesta nyt ja panosta omaan hyvinvointiin ja raskauteen, kun keväältä 2019 varmaan aikamoiset traumat kun kertoi saaneensa keskenmenon. Ja mitä oon ymmärtänyt noista viimeaikaisista stooreista että lapset menee ykköseks, niin uskon että vihdoin toimiikin niin ja jättää somen ja eikä ole missään tekemisissä muihin kuin oikeaan lähipiiriinsä. Eikös?

      • Anonyymi

        "Lapset menee ykköseks"............🤣🤣🤣🤣
        Onneks nytkin on vain leikkiraskaus!!! 👏


    • Anonyymi

      Eikös maisan pitänyt lopettaa someviestinnän kokonaan, nyt on lehdessä kirjoituksia ja somessa kalastetaan onnitteluja.

    • Anonyymi

      Kerttu

      • Anonyymi

        Tämä teidän kirjoittelunne etenee varmasti syytteisiin, koska nämä kirjoittelut ovat Rikollista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä teidän kirjoittelunne etenee varmasti syytteisiin, koska nämä kirjoittelut ovat Rikollista toimintaa.

        Höpönhöpöä! itse etenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä teidän kirjoittelunne etenee varmasti syytteisiin, koska nämä kirjoittelut ovat Rikollista toimintaa.

        Jos oot noin tonttu, että kirjoitat esim. "rikollista" isolla alkukirjaimella, niin eiköhän oo viisainta lopettaa nuo höpöttelysi syytteistä sun muusta.


    • Anonyymi

      En usko tähän raskausuutisointiin. Ajoitus sen julkisointiin laskelmoitua.

    • Anonyymi

      Aloittajalle kysymys:

      Tiesitkö, että Maisa on jo äiti?

      Maisa on synnyttänyt pojan vuonna 2012, pojan isä on yksinhuoltaja. Joten vaikka Maisa olisi nyt jälleen raskaana - mitä en itse usko lainkaan - ei lapsi muuttaisi hänen halujaan tai käytöstään mihinkään suuntaan.

      Maisa on ihminen, jonka käytöksessä näkyy vakavien persoonallisuushäiriöiden klusteri. Jotta Maisa muuttuisi, se edellyttäisi ensinnäkin kykyä ja rohkeutta itsereflektioon ja kykyä vastuunottoon omista toimista. Sen lisäksi muuttumiseen vaadittaisiin taitava psykoterapeutti ja vuosien hoitosuhde. Ja tietenkin oma nöyrä halu muutokseen.

      Hyvin harva häiriintynyt persoonallisuus haluaa muuttua, ja vielä harvempi siinä onnistuu.

      Ainoastaan

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa....Maisa on oman hautansa kaivanut, sääli lapsia ja Mikkoa.

    • Anonyymi

      Eikö se ole Maisan oma asia. Hän varmaan onneksi kylläntyi ns somemaailmaan. Ei sieltä onnea löydy. Maisalle kaikkea hyvää uuden edessä.

    • Anonyymi

      Ehkäpä siksi,ettei tällainen henkisesti keskenkasvuinen silikoni hirviö sitä ansaitse. No onpahan pannut uuden maksajan liriin. Tulot taattu seuraavaksi 18vuodeksi...

    • Anonyymi

      Kuulkaa kaikki koska tulette olemaan kateellisia!!! meikä on nähnyt Maisasta kuvatun salavideon.tosi on...erittäin hyvää xxx-settiä..itse olisin halunnut olla toinen päänäyttelijöistä.tosi on. -repa vaan- ps.M huusi kuin sisävesihinaaja filmillä

      • Anonyymi

        Hyi! Kuvottaa ajatuskin!! Kaikki ne puutteessa eläville kelpaakin!?
        Kyllä on hyvä, että oikea Torppa tulee nyt tutuksi kaikille. Sädekehä päästä tipahtaa ja hymy pienenee! 👍


      • Anonyymi

        Mikä helvetin hullu tossakin on!
        Tee sinäkin itsellesi jotakin!


    • Anonyymi

      Osannotto isälle,tosin silikonimaisa on ollu " raskaana" ennenkin mutta suutareita olleet yhtä lukuunottamatta.Voi sitä onnea ja riemua JOS todella raskaana olisi , lapsraukka.

    • Anonyymi

      Tämä onkin se pointti KASVAA AIKUISEKSI, on jo lapsi ennestään ja toinen tulossa. Mikä hel***ti on tämä nykyajan somevillitys. Pitää keekoilla kännykän kanssa ja käsitellä kuvansa, joka on ihan muuta kuin todellisuus. Maisat, Sofia, Martina yms. kasvakaa aikuisiksi sillä annatte nuorisolle liian ruusuisen kuvan. Yksikään teistä ei ole luomua, vaan feikkiä.

    • Anonyymi

      Kuka prkl sitä on pannu? "Kohukaunotar"🤣

      • Anonyymi

        Tuleekohan uusia rallikuskeja? Tai ravintoloitsijoita. Ehkä kohukaunottaria. 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleekohan uusia rallikuskeja? Tai ravintoloitsijoita. Ehkä kohukaunottaria. 🤪

        Onhan sitä kaikenlaista "rallin kuhinaa" vissiin Maisallakin ollut.


    • Anonyymi

      Nyt tuli kateellisille ja pahansuopaisille ihmisille märehtimistä kesään asti.
      Mutta, minä onnittelen vauvauutisesta.

    • Anonyymi

      Eikös tuo ole jo vuosia äiti ollut,,, joten höntyily tuskin loppuu.
      Onko ihminen "julkkis" jos esittelee silikonilevikkeitä?

    • Anonyymi

      Oltiin kiekkojoukkueen kera Levillä ennen kauden alkua,,,,

    • Anonyymi

      Sikiövaiheessa (onko edes siinä) olevaa tai siköin sisällään pitävää ei kannata vielä onnitella. Vähän sama asia kuin onnittelisi vauvasta vastanussittua naista, jolta vielä mahlat valuu lakanoille.
      Onnitellaan vasta 8 kk päästä. Annetaan onnellisen isän sitten rauhassa poltella pitkää sikaaria. Tuohon on silti vielä pitkä matka. Monta asiaa tapahtuu ennen sitä.

    • Anonyymi

      Eikös Maisalla ole lapsi jo entuudestaan, miksi hän ei hehkuta tätä julkisuudessa?

    • Anonyymi

      Minusta Maisassa on jotakin ns. mätää. Ja nyt saatu julkisuus ei paljoa häntä imartele, ei ole imarrellut aikoihin. Eikö tämä mies yhtään ihmettele josko jotain totuutta olisi kaikkien väitteiden takana? Ja nyt sitten saatu lapsi alulle. Tulee jopa mieleen, onko Maisa hankkiutunut raskaaksi saadakseen säälipisteitä tmv.? Toivottavasti olen väärässä.

      • Anonyymi

        Ja ammatit lähihoitaja, lentoemäntä...vaikuttaa Maisa elävän elämää ilman suuntaa.


    • Anonyymi

      Keneltä nyt kiristetään rahaa tällä "raskaus"-uutisella?

    • Anonyymi

      Maisa on varmaan hyvä äiti.

      • Anonyymi

        Ei kuulemma pojalleen ole ollut edes äiti...


      • Anonyymi

        On, on! Ainoansa hylkäsi jo ihan pienenä! Onneksi tämä "toinen" on vain keksitty pelinappula! 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on! Ainoansa hylkäsi jo ihan pienenä! Onneksi tämä "toinen" on vain keksitty pelinappula! 🤭

        Lopettakaa hyvät ihmiset tää on jo sairasta haukkua ihmistä jota kukaan ei tunne henkilökohtaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa hyvät ihmiset tää on jo sairasta haukkua ihmistä jota kukaan ei tunne henkilökohtaisesti

        Ai sää tunnet..


    • Anonyymi

      Onnea ja tsemppiä maisalle👍👍👍

    • Anonyymi

      Maisahan on jo äiti.. eli tuskin muuttuu vaikka saa lisää lapsia

    • Anonyymi

      Onkohan kuvassa ollut toinen henkilö tiennyt mihin tarkoitukseen kuvia tullaan käyttämään? 😉 'Hei otetaan tällanen kuva missä tehään sormilla tällanen sydän...'

      Tuli myös mieleen, että Maisa voisi harjoitella äitiyttä jo olemassa olevan lapsensa kanssa, jos siltä tuntuu.

    • Anonyymi

      Ei kai Jari-Matin "sivuluisu" aiheuttanut moista accidentia? ;-)

      • Anonyymi

        Maisa ottanut salkkarieista mallia. Antaa varmaankin lapsensa Stefanille ja Sofialle. Raha rikkaat saavat lapsen


    • Anonyymi

      Mikä tämä puukkohippa / lapsen uhkailu juttu on? On mennyt ihan ohi minulta?

      • Anonyymi

        No , voi hyvä ihminen onko sinulta päässyt jokin asia ohi.
        Säälin naapureitasi, koska sinä olet juuri se, joka vahtaa ja juoruaa muiden tekemisistä. Koska olet omasta mielestäsi täydellinen.
        Kaikki hullut ovat omasta mielestään terveitä. Hanki oma elämä ja jätä muiden elämä muille elettäväksi.


    • Anonyymi

      Niin olisikohan Maisa psyykkisesti sairas.
      Tarvittee apua.
      Ystävät ei tekis näin.

      • Anonyymi

        Kato peiliin!


    • Anonyymi

      Maisa on naispuolinen Leppilampi , ei siitä eroon pääse millään. Joka paikassa lärvi.

      • Anonyymi

        Mikko Leppilampi tekee töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko Leppilampi tekee töitä.

        Kyllä ja aivan liikaa........


    • Anonyymi

      Naurattaa....hahahahahahahahahaa! :-)

      • Anonyymi

        Rikolliset, vielä voimissaan, mutta katsotaan kuinka kauan ja vielä SE parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa!


    • Anonyymi

      Maisa on niin Maisa, ei mitenkään vakavasti otettava tyyppi, ei koskaan kasva aikuiseksi. Hän on suututtanut lähes kaikki ihmiset ympäriltään ja nyt alkaa niittää siitä satoa. Emme onnittele, koska mikään ei muutu.

      • Anonyymi

        Hyvin suuri osa teistä kommentoijistakaan ei todellakaan ole kasvanut aikuiseksi eikä kasva. Luulisi hävettävän nuo kommentit, mutta kateus on kamala tauti.
        Toivottavasti teillä ei ole lapsia, joille tuota pahaa oloanne syötätte ja annatte kiusaamisen mallia. Kannattaa hankkia oma elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin suuri osa teistä kommentoijistakaan ei todellakaan ole kasvanut aikuiseksi eikä kasva. Luulisi hävettävän nuo kommentit, mutta kateus on kamala tauti.
        Toivottavasti teillä ei ole lapsia, joille tuota pahaa oloanne syötätte ja annatte kiusaamisen mallia. Kannattaa hankkia oma elämä.

        Tässä on asiaa!
        19.1.2021 , klo 05:36 kirjoitettu!
        Piruja nämä naiset ovat ja jos heillä on lapsia, niin miten paljon kärsivät noiden idiootti naisten käsissä.
        Toivottavasti ihmiset ilmoittaisivat herkästi kaltoin kohdelluista lapsista, koska ne ehkä ovat juuri näiden hirviöiden lapsia. Mikä pirun tappais?


    • Anonyymi

      Sanotaan, että entisvanhaan juoru-akat juoksivat pitkin kylän raitteja ruotimassa ja juoruamassa ihmisten asioita. Nyt tämä sama ilmiö on siirtynyt keskustelupalstoille.

      • Anonyymi

        Miksi olet osaltasi täällä lietsomassa tulta nuotioon. Häpeä.


      • Anonyymi

        Yo. 08.13 "humaanille ja fiksulle".


    • Anonyymi

      Kello 08:28, minulla ei ole mitään syytä hävetä. Syystä, että en hauku, enkä setvi täällä kenenkään julkkiksen asioita ilkeämielisellä tavalla.

      • Anonyymi

        Mutta kyyläät täällä mitä heistä kirjoitetaan? Ja otat kantaa vielä 🤔.


    • Anonyymi

      Voi, onnetonta näitä mukajulkkiksia. Vaikka ei olisikaan ihan penaalin terävin kynä, kannattaisi silti oppia olla meuhkaamatta yksityisasioistaan julkisuuteen. Kovasti tulee lunta tupaan joka tapauksessa. Lapsia tässä käy sääliksi.

      • Anonyymi

        Jos olisi ollut järkevä ihminen niin ei olisi tuonut raskausuutista julkisuuteen nyt. Nyt vain haluaa hyötyä ja lakaista likaiset asiat (juorut) maton alle eli itse käyttää kyllä julkisuutta kaikin tavoin hyödykseen. ELI miksi julkaisi uutisen juuri nyt aikaisessa vaiheessa? Vastaus: hyötymistarkoituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi ollut järkevä ihminen niin ei olisi tuonut raskausuutista julkisuuteen nyt. Nyt vain haluaa hyötyä ja lakaista likaiset asiat (juorut) maton alle eli itse käyttää kyllä julkisuutta kaikin tavoin hyödykseen. ELI miksi julkaisi uutisen juuri nyt aikaisessa vaiheessa? Vastaus: hyötymistarkoituksessa.

        Niin Maisa. Vaikka miten haukut meitä itsesi arvostelijoita niin ei me ihan tyhmiä olla. Poikeuksiakin tietenkin on. Uskovat kaikkea mitä julkimot heille syöttävät eli jotain ihannemaailmaa jota ei ainakaan sinulla ole. Tästä syystä ärsytät monia.


    • Anonyymi

      On ollut äiti ennenkn, joten mikä muuttuisi

      • Anonyymi

        Ei yhtään mikään. Torpan ilkeää ja itsekästä luonnetta ei muuta mikään. Nyt on paljastunut totuuksia, jotka on kyllä tiedetty jo vuosia. Turhaan enää rimpuilee ja keksii raskauksia ja muita höpötyksiä. Torppa on Torppa, eikä muuksi muutu! 😝


    • Anonyymi

      ... Mä taas ilmoitan olevani KEVYENÄ !!!

      • Anonyymi

        Olin ennen mies, nykyään se kolmas.


    • Anonyymi

      Jos kyseinen henkilö olisi nyt julkkiskuskin kanssa, olisi ne kaikki julkkikset onnittelemassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittajalla riittää nyt pähkäiltävää kesään saakka tämän raskauden tiimoilta.
      Ei tule vapaa-ajan ongelmia.

    • Anonyymi

      hänhän oli jossain kommentoinut, että ei puhu pojastaan koska ei halua lapsia julkisuuteen, noh saas nähä muuttuuko mieli uuden kanssa ja instagram täyttyy lapsen kuvista.

      • Anonyymi

        Onneksi tämä uusi "lapsi" on vain Torpan hätäpäissään keksimä pelinappula! 👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tämä uusi "lapsi" on vain Torpan hätäpäissään keksimä pelinappula! 👏👏

        Te kirjoittelijat syyllistytte RIKOKSIIN kirjoituksillanne ja nämä ovat todisteena kaikkiin syyttesiin , joita saatte.
        Te rikotte Suomen lakia näillä kirjoitteluillanne.
        Solvaatte, kunnianloukkaus ja vihapuhe kirjoitteluillanne. Te vastaatte itse näistä rikokseen johtavista kirjoitteluista.
        Te idiootit, ette ymmärrä mikä teitä odottaa. Syytteet ja Oikeusjutut ym.
        Vain idiootit toimivat tällä tavalla ja syyllistyvät Rikoksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kirjoittelijat syyllistytte RIKOKSIIN kirjoituksillanne ja nämä ovat todisteena kaikkiin syyttesiin , joita saatte.
        Te rikotte Suomen lakia näillä kirjoitteluillanne.
        Solvaatte, kunnianloukkaus ja vihapuhe kirjoitteluillanne. Te vastaatte itse näistä rikokseen johtavista kirjoitteluista.
        Te idiootit, ette ymmärrä mikä teitä odottaa. Syytteet ja Oikeusjutut ym.
        Vain idiootit toimivat tällä tavalla ja syyllistyvät Rikoksiin.

        Vastaanpa tähänkin. Odotan joka päivä ikkunan pielessä, että polliisi tulee tuuhaa-tuuhaa hakemaan minut kuulusteluihin.
        Tenoja on hankittuna monta pakettia, ettei tule katastrofia, kun tulee pissit housuun.
        Kyllä pelottaa, kun oon ilmeisesti tehnyt suuriakin RIKOKSIA kirjoittelemalla tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kirjoittelijat syyllistytte RIKOKSIIN kirjoituksillanne ja nämä ovat todisteena kaikkiin syyttesiin , joita saatte.
        Te rikotte Suomen lakia näillä kirjoitteluillanne.
        Solvaatte, kunnianloukkaus ja vihapuhe kirjoitteluillanne. Te vastaatte itse näistä rikokseen johtavista kirjoitteluista.
        Te idiootit, ette ymmärrä mikä teitä odottaa. Syytteet ja Oikeusjutut ym.
        Vain idiootit toimivat tällä tavalla ja syyllistyvät Rikoksiin.

        Älä nyt Maisa kiihdy! Siitä on haittaa massulille. Ettei mee kesken?


    • Anonyymi

      Onnea tuoreelle äidille!

      Luulin, että Maisa olis ollut neitseellinen tosin.

    • Anonyymi

      Olen keski-ikäinen nainen ja olen jossain määrin aina pitänyt Maisasta. Oli Nikon kanssa reissatessaan varsin hauskaa seurattavaa ja onhan Maisa todella kaunis ja vartalo on vertaansa vailla, sen voin ihan näin naisena sanoa ja kehumismielessä aivan täysin.
      Mutta nyt tämä kaikki on mennyt aivan liian pitkälle... Huima alamäki alkoi, kun ero Latvalan kanssa tuli ja tämäkin täysin Maisan omasta käytöksestä johtuen. Jarimatissa olisi ollut hyvä rikas mies ja hänestä olisi Maisan pitänyt pitää kiinni kynsin ja hampain, ilman mitään vieraita miessekoiluja.
      Nyt olisi Maisalla tosiaan peiliin katsomisen ja nöyrtymisen paikka ja ehkä olisi jopa hyvä hakeutua ammattiauttajan pakeille ja näin yrittää saada elämä jälleen raiteille. Ihan niin kuin aikuisten oikeesti.
      En tiedä minkälainen äiti- ja tai isäsuhde Maisalla on, mutta tuntuu, ettei sieltä taholta ole paljoa neuvoja ja opastusta saanut, kun on noin pahaksi päässyt tilanne.
      Aina voi kääntää elämänsä suunnan, koskaan ei ole liian myöhäistä!

      • Anonyymi

        Näiden kirjoittajien pitäisi äkkiä hakea apua sairauteensa, koska kukaan terve ihminen EI kirjoittele tällaista saastaa. Ja se vielä, että nämä kirjoitukset ovat rangaistavia tekoja.

        Tämä kirjoittelu on Rikollista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden kirjoittajien pitäisi äkkiä hakea apua sairauteensa, koska kukaan terve ihminen EI kirjoittele tällaista saastaa. Ja se vielä, että nämä kirjoitukset ovat rangaistavia tekoja.

        Tämä kirjoittelu on Rikollista !

        Mene It Mikki hiiri töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene It Mikki hiiri töihin.

        Maisuli on todella tehnyt paljon jopa laittomuuksia! Olen ihan samaa mieltä, ettäTorpan pitäisi kiireesti hakeutua hoitoon!! Saisi jo riittää tuo pullistelu ja valehtelu tolta kiertopalkinnolta!! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden kirjoittajien pitäisi äkkiä hakea apua sairauteensa, koska kukaan terve ihminen EI kirjoittele tällaista saastaa. Ja se vielä, että nämä kirjoitukset ovat rangaistavia tekoja.

        Tämä kirjoittelu on Rikollista !

        Kotimaiset julkkisjuorut osio ja kaikki muu epäoleellinen tulisi poistaa Suomi24:stä kuten kaikkialta muualtakin...meillä on ääri vakavia asioita käsiteltävänä ja ihmisten tulisi ottaa kantaa niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisuli on todella tehnyt paljon jopa laittomuuksia! Olen ihan samaa mieltä, ettäTorpan pitäisi kiireesti hakeutua hoitoon!! Saisi jo riittää tuo pullistelu ja valehtelu tolta kiertopalkinnolta!! 👍

        Oletpa sinä täydellinen!


      • Anonyymi

        No onneksi Latvala pääsi karkuun niitä " kynsiä ja hampaita"!


    • Anonyymi

      onko kukaan saanut jo alapääsynnyttäneeltä tiukkaa (muuta kuin B-rappuu). Voi jo synnyttänyt olla enää tiukka alapäästä? Tiukkapipo voi toki olla yläpäästä?

      • Anonyymi

        Kannattaa kasvattaa karvat ja kokeilla.


      • Anonyymi

        mutta mitään ei tunnusteta


    • Anonyymi

      Kuka ihmeen maisa torppa. Miks julkkisten pitäis tykätä jonkun torpan kirjoituksista ja miks tästä kirjoitellaan. Ihan törppöä.

      • Anonyymi

        Mikä teitä vaivaa? Kuka on Maisa torppa ja ketä tuollainen edes kiinnostaa..nyt ryhdistäytykää ja lopettakaa tuo idioottimainen henkilö
        palvonta.


    • Anonyymi

      no ei kai kukaan halua munata itseään ja peukuttaa turhaa julkimoa

      • Anonyymi

        Kyllä Torppa komedia aina saippuasarjat voittaa!! Uskomatonta, että ihan oikeasti tälläistä voi tapahtua! Jo vuosia julkisuudessa roikkunut ja ryvettynyt nainen esittää jotain suurta kuuluisuutta, toisia manipuloiden ja jatkuvasti valehdellen. Onnistui luikertelemaan kiltin Latvalankin elämään, rahanhimo silmissään, mutta onneksi lempattiin siitä seurasta pois! Kovasti kerkesi kyllä röyhkeä Torppa taloudellisesti hyötyä tuosta ajasta. Nyt on vihdoin koittanut aika, että joutuu tyrkky tilille teoistaan! Kuten arvattiin, raskauskortti vedettiin taas hätäpäissään esiin. 🤣😩🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Torppa komedia aina saippuasarjat voittaa!! Uskomatonta, että ihan oikeasti tälläistä voi tapahtua! Jo vuosia julkisuudessa roikkunut ja ryvettynyt nainen esittää jotain suurta kuuluisuutta, toisia manipuloiden ja jatkuvasti valehdellen. Onnistui luikertelemaan kiltin Latvalankin elämään, rahanhimo silmissään, mutta onneksi lempattiin siitä seurasta pois! Kovasti kerkesi kyllä röyhkeä Torppa taloudellisesti hyötyä tuosta ajasta. Nyt on vihdoin koittanut aika, että joutuu tyrkky tilille teoistaan! Kuten arvattiin, raskauskortti vedettiin taas hätäpäissään esiin. 🤣😩🤣

        Tänne jää kaikki todistus aineisto, joka on Oikeudessa käytettävissä teitä itseänne vastaan. Vain Idiootti kirjoittaa tänne loukkauksia.
        Nämä kirjoitukset ylittävät syyte kynnykset! Ja Suomen laki on sama, jokaiselle, ei vaikuta mitenkään, että teitä Rikollisia on paljon. Sitä suurempi potti on teistä tulossa ja te kirjoittelijat joudutte aikanaan maksamaan teoistanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne jää kaikki todistus aineisto, joka on Oikeudessa käytettävissä teitä itseänne vastaan. Vain Idiootti kirjoittaa tänne loukkauksia.
        Nämä kirjoitukset ylittävät syyte kynnykset! Ja Suomen laki on sama, jokaiselle, ei vaikuta mitenkään, että teitä Rikollisia on paljon. Sitä suurempi potti on teistä tulossa ja te kirjoittelijat joudutte aikanaan maksamaan teoistanne!

        Kommentit täällä ei todennäköisesti ylitä edes syytekynnystä. Toisaalta, kun on julkisuuteen lähtenyt, pitää kyllä kestää aika paskakin kommentointi. En sano , että se olisi oikein, mutta niin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne jää kaikki todistus aineisto, joka on Oikeudessa käytettävissä teitä itseänne vastaan. Vain Idiootti kirjoittaa tänne loukkauksia.
        Nämä kirjoitukset ylittävät syyte kynnykset! Ja Suomen laki on sama, jokaiselle, ei vaikuta mitenkään, että teitä Rikollisia on paljon. Sitä suurempi potti on teistä tulossa ja te kirjoittelijat joudutte aikanaan maksamaan teoistanne!

        Ymmärtäkää idiootit, että te joudutte vastuuseen kaikista näistä kirjoituksistanne!
        Lopettakaa RIKOLLISET!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne jää kaikki todistus aineisto, joka on Oikeudessa käytettävissä teitä itseänne vastaan. Vain Idiootti kirjoittaa tänne loukkauksia.
        Nämä kirjoitukset ylittävät syyte kynnykset! Ja Suomen laki on sama, jokaiselle, ei vaikuta mitenkään, että teitä Rikollisia on paljon. Sitä suurempi potti on teistä tulossa ja te kirjoittelijat joudutte aikanaan maksamaan teoistanne!

        Turhaan uhittelet. Maisan pitäisi näistä kirjoituksista asianomistajana tehdä rikosilmoitus ja sitä hän ei tee. Tämähän on vain yksi keskustelupalsta. Kuinka paljon kuvittelet Suomessa olevan nettipoliiseja ja rikostutkijoita? Mitäs jos nuo kaikki turhajulkkikset intoutuisivat tekemään kunnianloukkauksesta rikosilmoituksia... Taitaisi kaikki mennä vanhaksi, ennen kuin poliisi edes ehtisi lukaista niitä läpi. Voi sinua, huomaa jo oikeinkirjoituksen puutteellisuudesta, että et ole niitä penaalin terävimpiä :)


    • Anonyymi

      Mites? Onko sitä tekopersettä enää sillä aikoinaan lapsen isä siitä kirjoitti eli milloin tulet hakemaan tekoperseesi?

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Tämän lapsen äiti on suht varma mutta isäksi on pitkä rivi ehdokkaita. Tuota reikää on kairannut useampikin.
      Nyt vedonlyönti pystyyn.

    • Anonyymi

      Instakuvan kommenteissa onnitellaan maisaa ja Jari-Mattia. Maisa selvästi haluaa uskotella että on yhä yhdessä jml kanssa, siksi ei mikosta näytetä naamaa 🤦‍♀️

    • Anonyymi

      Miksi tällaisten pitää pyrkiä julkisuuteen, josta joku sitten ottaa myös mallia? Blondit on joskus niin blondeja. Kärsijöitä paljon enemmän kuin näitä ongelmien synnyttäjiä. Yhteiskunta loppupeleissä maksumiehenä hölmöilyihin. Ihminen voi olla häikäilemätön, synnyttää pelkoa ja kauhua ympärilleen.

      • Anonyymi

        No kun silikooneilla saa muokattua "barbilookin" ja sit rahakkaat äijät alkaa piirittää ja yhen yön jälkeen lupaavat maat ja taivaat ja sit voin rahastaa herkku-uutisilla määrättyjä "medioita" eikä tartte päivääkään tehä oikeeta duunii, helppoo elämää vaan varmistella "median kautta", eli lypsää orporaukoilta perintörahatkin muut omaisuudet, kun vähän antaa sitä omaansa. . näin on helppoa on nätin ja viattoman "blondin" elämä.
        sitä saa mitä "muka" tilaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun silikooneilla saa muokattua "barbilookin" ja sit rahakkaat äijät alkaa piirittää ja yhen yön jälkeen lupaavat maat ja taivaat ja sit voin rahastaa herkku-uutisilla määrättyjä "medioita" eikä tartte päivääkään tehä oikeeta duunii, helppoo elämää vaan varmistella "median kautta", eli lypsää orporaukoilta perintörahatkin muut omaisuudet, kun vähän antaa sitä omaansa. . näin on helppoa on nätin ja viattoman "blondin" elämä.
        sitä saa mitä "muka" tilaa :)

        Tietyn tyyppiset miehet pitävät barbie-lookista. Jättisilikoniponttoonit, turvotetut huulet, vahva meikki blondattu tukka jne...
        Nämä samat miehet katsovat ja ihailevat aikuisviihteen barbieita.

        Barbiet ovat leikkikaluja. Kukaan älykäs mies ei niitä vaimoksi ota.


    • Anonyymi

      White trash se vaan lisääntyy.

    • Anonyymi

      Ihan sama onko traskaana vai ei, turhake "kotko" silikoneineen, onkohan hänes mitään aitoa?, edes ¤siellä¤, hmm. . .

      • Anonyymi

        Kyllä on kova paikka ymmärtää että toiset naiset halua näyttää kiven alta kaivetuilta mörrimöykyiltä. Ulkonäkönsä harrastaminen ei tee kenestäkään huonompa. Ja varsinkin kun miehet tykkää vähän vaaleammasta ja isorintaisemmasta. Kova pala joillekin ja kiusaamalla koittavat omaa itaetuntoaan nostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kova paikka ymmärtää että toiset naiset halua näyttää kiven alta kaivetuilta mörrimöykyiltä. Ulkonäkönsä harrastaminen ei tee kenestäkään huonompa. Ja varsinkin kun miehet tykkää vähän vaaleammasta ja isorintaisemmasta. Kova pala joillekin ja kiusaamalla koittavat omaa itaetuntoaan nostaa.

        Tietyn tyyppiset miehet ovat kautta aikojen tykänneet tyhmän oloisista, töröhuulisista, jättiponttoonisista naisista. Kertoo enempi niistä miehistä.

        Vaimoiksi noita ei kukaan älykäs mies ota.
        Leikkikaluja.


      • Anonyymi

        Mene koittamaan, että onko siellä luomua. Kun , niin vit.... kiinnostaa!


    • Anonyymi

      Ei tunnustaudu isäksi.
      Pitäskö meijjän hakkee poika kottoo.
      Pikku Maisalle nuin tekkee,
      -Ja haluaisi häippästä.
      Eikös sillä Maisalla...
      -No on on,
      Millon on raskkaana, ja millon ei,
      juttu tehä siitäkin.

    • Anonyymi

      Tokihan Maisalla on kivasti siligonit siellä ja täällä.
      Mutta se, että bambinoo pukkaisi.
      -Kukahan on onnellinen isä?
      Viikko lehti antasi kymmenen tuhatta ja viisisataa,
      strategisista uutisista.

    • Anonyymi

      Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa Maisa

    • Anonyymi

      Maisa on lääketieteellinen ihme: monesko raskaus nyt on menossa? Hyvin kyllä muija sikiää endosta kärsivänä laiheliinina, joka dokaa ja elää suuren stressin ja tasaisten raivokohtausten täyttämää elämää itkupotkuraivareineen. Ja poks...aina vaan alkaa siemen kohdussa itämään. Harva hedelmällisyyden perikuvakaan raskautuu tuohon tahtiin 😂 No Maisalandiassa kaikki on mahdollista 😁

    • Anonyymi

      Luin noita tekstejä, niin aika pahoja on kirjoitettu ihmisestä.

      • Anonyymi

        Kyllä, nämä kirjoitukset ovat aivan sairaita!


    • Anonyymi

      Kaikkea sitä ihminen (06:49) miettii heti aamutuimaan.

      • Anonyymi

        Maisankin kannattaisi miettiä kaikkea


      • Anonyymi

        Siinäpä sitä mieetimistä meille kaikille! Ja etenkin niille, jotka vielä Torpan juttuja uskoo.


    • Anonyymi

      Maisan ainoa motiivi hankkia lapsi olisi kosto tai kiristys. Onneksi huolta ei kuitenkaan lapsen kohtalosta ole, Maisahan ei enää kehoaan raskaudella runtelee tai ota lasta riesakseen. Eli valkopesuyritys, kenties kiristää jotain random ukkomiespanoaan. Siis tämä on vain kertausta Maisan historiasta, turha syyttää minua rikollisesta kirjoittelusta kun vain toistan mitä Maisa on tehnyt. Se joulunaikainen juttukin lapsen kanssa, huh huh... Onneksi raskaus on vale.

      • Anonyymi

        Maisa Torppa leipoi karjalanpiirakoita ja oli omien sanojensa mukaan laittanut luvan vahingossa julkiseen Instaansa. Joku kommentoija rohkeni epäillä onko itse tehdyt piirakat. Herkkähipiäinen Torppa ärsyyntyi ja kehui olevansa onnellisempi sometauolla.

        Siis miksi ei voi pysyä sometauolla???
        Vahingossa julkiseen Instaan?? Kuka enää uskoo??
        Torppa ei vaan yksinkertaisesti kykene elämään ilman julkisuutta! Pitää päästä kehumaan ja esittelemään itseään ja tekemisiään.

        Kaikkien pitäisi vaan kehua tuota itserakasta hoperöä. Ei kestä, jos tulee vähänkin negatiivinen kommentti.


      • Anonyymi

        Tämä kirjoitus on suunnattu tolle vitun valkopesijälle!


      • Anonyymi

        Hyi kun olet negatiivinen. Ajattele nyt puolueettomasti. Sinä tunnut olevan kylmä ihminen. Ei se ole väärin, jos vääristä teoista toruu, se on rakkautta se. Opeta sinäkin lapsiasi järkevän kriittiseksi, kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Väärin ei saa tehdä toisia kohtaan tai siitä saa rangaistuksen. Kannattaa opettaa lapset oikeille raiteille vielä kun on mahdollista. Jos on väär suunta pahaksi, niin sitä ei pysty enää oikein vanhempana itse oikaisemaan.


      • Anonyymi

        Kyllä näiden kirjoittajien kodeissa heiluvat puukot ja puntarit, eihän niiden miesten hermot kestä noita kamalia kalkkunoita. Samaa tekstiä siellä kotona päästellään, kuin näillä sivuilla!
        Hullu mikä hullu, mutta heidät pitää saada äkkiä hoitoon, ennen kuin tapahtuu kauheita asioita, siellä kotona, kun kukaan ulkopuolinen ei ole näkemässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näiden kirjoittajien kodeissa heiluvat puukot ja puntarit, eihän niiden miesten hermot kestä noita kamalia kalkkunoita. Samaa tekstiä siellä kotona päästellään, kuin näillä sivuilla!
        Hullu mikä hullu, mutta heidät pitää saada äkkiä hoitoon, ennen kuin tapahtuu kauheita asioita, siellä kotona, kun kukaan ulkopuolinen ei ole näkemässä!

        Höpö höpö. 100 % varmasti kirjoittajissa on koulutetumpia, filsumpia ja kauniimpia kuin ryvettynyt huonomaineinen taviksen näköinen Torppa.

        Torpan tekosia saa ja pitääkin paheksua. Täysi oikeus siihen. Olisi elänyt fiksujen ihmisten tavoin, mutta tyhmä mikä tyhmä.


    • Anonyymi

      En todellakaan usko Maisan raskauteen, Valehtelijat ovat onettomia jopa silloin kun kertovat raskaudesta, sillä todellisuus on sitä että hoitaa lapsiaan! Maisa jätti lapsensa syy mikälie mut ei Maisa ole äiti.

      • Anonyymi

        Kyllä sullakin idiootilla on murheet?


    • Anonyymi

      torppasen instagrammii ei voi kuka tahansa edes kommentoida. sillä suodattuu kaikki nega kommentit pois, uskokaa yritin itse kommentoida muttei onnistu xDD

    • Anonyymi

      "Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijissa ei ole yhtäkään julkkista."
      Mitä ihmettelemistä siinä muka on. Ei ole minun kommentoijissa yhtään julkkista, vaikka kommentoijia on kuusi. En ihmettele sitä yhtään. En ihmettele Torpan kommentoijia, koska en ole kiinnostunut minulle vieraan ihmisen asioista. Älä hankiudu raskaaksi, koska tuskin ehtisit hoitaa omaa lasta, kun sinulla on tärkeää olla kiinnostunut vieraan ihmisen asioista. Minulla on omakin elämä. Hanki sinäkin.

      • Anonyymi

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin!

        Asiaa ja rehellistä, hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa ja rehellistä, hyvä!

        Onhan täällä järkevä kirjoittaja joukossamme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä järkevä kirjoittaja joukossamme!

        Näitä kirjoittajia nyt kaivataan lisää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kirjoittajia nyt kaivataan lisää!

        Joo, noitten hullujen kirjoittajien kirjoituksia ei voi oksentamatta lukea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, noitten hullujen kirjoittajien kirjoituksia ei voi oksentamatta lukea!

        Mahtaakohan olla niin, että noilta hulluilta on huostaanotettu lapset. Toivottavasti, koska ei hulluilla ja noin sairailla naisilla saisi olla lapsia kasvatettavina. Mitähän, niistä lapsista tulisi? Häiriintyneitä ja mielenterveys potilaita, kuten äideistäänkin.


      • Anonyymi

        Hahhah! Kun väkisin tunkee julkkikseksi, se tarkoittaa sitä, että haluaa elämäänsä seurattavan! Maisa Torpalla julkisuuden käsite näyttää olevan, että kehua vaan pitäisi. Mitään negatiivista ei saa kirjoittaa, heti poistetaan. Maisa Torppa ei kestä kritiikkiä, paheksuntaa ym. Haluaisi elää omassa kehujen ja kehujien täyttämässä somekuplassaan. Voi voi.

        Edelleenkin ihmettelen, miksi julkkikset eivät kukaan puolusta Maisa Torppaa??
        Sara Sieppiä ym. riensi iso määrä julkkiksia puolustamaan.

        Tykkääjissä ja kommentoijissakin Torpalla on vain muutama diiba daaba-julkkiksia, esim. Niko Saarinen Niina Kuhta,
        Noora Karma.
        Ns.eturivin, hyvin menestyneet julkkikset puuttuvat täysin.

        Ihmetellä sopii Torppa on kuitenkin yli 10 vuotta ollut julkisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kirjoittajia nyt kaivataan lisää!

        Itseä itseään kannustaen. Jos olet tyhmä, älä luule, että kaikki muutkin ovat.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaakohan olla niin, että noilta hulluilta on huostaanotettu lapset. Toivottavasti, koska ei hulluilla ja noin sairailla naisilla saisi olla lapsia kasvatettavina. Mitähän, niistä lapsista tulisi? Häiriintyneitä ja mielenterveys potilaita, kuten äideistäänkin.

        Kaikki henkilöt, jotka ovat sitä mieltä, että nämä Rikollisiksi luokitellut kirjoittelut pitää saada loppumaan. Niin ilmiantakaa näistä kirjoittajista nyt Poliisille netissä ja Eduskuntaan, jotta saataisiin lakialoite, että nämä kirjoittelut saataisiin loppumaan ja syyllisille syytteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki henkilöt, jotka ovat sitä mieltä, että nämä Rikollisiksi luokitellut kirjoittelut pitää saada loppumaan. Niin ilmiantakaa näistä kirjoittajista nyt Poliisille netissä ja Eduskuntaan, jotta saataisiin lakialoite, että nämä kirjoittelut saataisiin loppumaan ja syyllisille syytteet.

        Ilmoittelut ovat jo alkaneet molempiin tahoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittelut ovat jo alkaneet molempiin tahoihin!

        Syytteitä on helppo jakaa, kun todisteet ovat näillä sivuilla. Kukaan kirjoittelija ei pääse pakoon, koska kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat anonyymeina, niin pystytään kaikkien henkilötiedot tarkastamaan. Ja syytteitä jakamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytteitä on helppo jakaa, kun todisteet ovat näillä sivuilla. Kukaan kirjoittelija ei pääse pakoon, koska kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat anonyymeina, niin pystytään kaikkien henkilötiedot tarkastamaan. Ja syytteitä jakamaan!

        Anna palaa! Kuukauden olet uhonnut, raivonnut ja uhitellut kuin vihainen sonni. Miksi et saa mitään aikaan? Ilmoituksia nyt tekemään urakalla!! Vauhtia!! Mars mars!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittelut ovat jo alkaneet molempiin tahoihin!

        Nyt, vain joukkovoimaa ja Poliisille ilmoituksia tekemään, näistä Rikollisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittelut ovat jo alkaneet molempiin tahoihin!

        No uuh, kylläpä pelottaa!🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No uuh, kylläpä pelottaa!🤣🤣🤣🤣

        Maisa Torppa on valehteleva, itserakas kakkaläjä!! 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt, vain joukkovoimaa ja Poliisille ilmoituksia tekemään, näistä Rikollisista.

        Kirjoittakaa nyt Poliisin nettisivuille ,näistä Rikollisista.
        Saadaan noi paskat syytteisiin ja suljettua nämä kaikki solvaus/ vihapuhe sivut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa Torppa on valehteleva, itserakas kakkaläjä!! 🤗

        Torppaahan fanittaa myös itse herra Kakki Hymistelijä😁😁


    • Anonyymi

      ei se kasva aikuiseksi koskaan

      • Anonyymi

        Et, niin sinäkään kasva aikuiseksi, kun noita vitun juttuja kirjoitat!


    • Anonyymi

      Me Maisan ystävät emme pidä siitä tavasta, jolla Maisan persoonaa, elämää ja tekoja ruoditaan täällä. Ymmärrämme hyvin, että elämäänsä pettyneiden ihmisten on yritettävä eheyttää minäkuvaansa. Mutta siinä kaunaiset, kateelliset ja pahansuopaiset ihmiset paljastavat vain oman huonon olonsa, kun he haukkuvat - ja uskallan sanoa herjaavat - kaunista naista. Olkaa kilttejä ja lopettakaa Maisan haukkuminen. Maisa ei hauku teitä. Kiitos.

      • Anonyymi

        Tässä on asiallinen kirjoitus, kiitos siitä.
        Kunnioitetaan nyt mitä tässä kirjoituksessa pyydetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on asiallinen kirjoitus, kiitos siitä.
        Kunnioitetaan nyt mitä tässä kirjoituksessa pyydetään.

        Mutta totuushan on, että Torppa on itsekäs ja valehteleva, oman edun tavoittelija!!
        Sitä ei muuta mikään, eikä sitä ole tarve salata - muilla kuin Torpalla itsellään! ☝️


      • Anonyymi

        Maisa haukkuukin vaan ystäviään.


      • Anonyymi

        Kerroppa Maisulillesi, että hänestä ei olisi mitään törkyjuttuja, kun olisi osannut elää niin, ettei niitä tule. Mutta tyhmä kun ei osannut, tyhmästä päästään saa kärsiä.

        Maisuliako ei saa haukkua, arvostella, kritisoida , vaikka Maisuli haukkui julkisesti ex-kihlattuaan vuoden ja ystäviään selän takana vuosikausia.

        Onko Maisuli olevinaan joku diplomaatin suojaa nauttiva henkilö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa Maisulillesi, että hänestä ei olisi mitään törkyjuttuja, kun olisi osannut elää niin, ettei niitä tule. Mutta tyhmä kun ei osannut, tyhmästä päästään saa kärsiä.

        Maisuliako ei saa haukkua, arvostella, kritisoida , vaikka Maisuli haukkui julkisesti ex-kihlattuaan vuoden ja ystäviään selän takana vuosikausia.

        Onko Maisuli olevinaan joku diplomaatin suojaa nauttiva henkilö?

        Miksi Maisuli on ängennyt julkkikseksi? Kuvitteliko tyhmä kun on, että julkisuus on vaan kehuja ja kehujia? Ponttoonien esittelyä suu korviin asti hymyssä jonkun toisen kustantamalla luxuslomalla.

        Mitä vaan saa tehdä, kukaan ei saisi paheksua. Ehei, ei se niin mene, Maisulia ja julkkiksia koskevat samat lait ja normit kuin muitakin.


      • Anonyymi

        Kaunaiset ja kateelliset? Oletteko seonneet lopullisesti? Miksi kenenkään pitäisi kadehtia työtöntä, ei mitään merkittävää koulutusta, köyhyysrajan tuloilla elävää, ikäistään vanhemman näköistä ja maineensa ehkä lopullisesti pilannutta Maisa Torppaa???

        Mitä kadehtittavaa hänessä on??
        Olette hoidon tarpeessa, jos tuollaista soopaa väitätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunaiset ja kateelliset? Oletteko seonneet lopullisesti? Miksi kenenkään pitäisi kadehtia työtöntä, ei mitään merkittävää koulutusta, köyhyysrajan tuloilla elävää, ikäistään vanhemman näköistä ja maineensa ehkä lopullisesti pilannutta Maisa Torppaa???

        Mitä kadehtittavaa hänessä on??
        Olette hoidon tarpeessa, jos tuollaista soopaa väitätte.

        Herjaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa haukkuukin vaan ystäviään.

        Niin ja tekee lasuja tuntemattomista... Maisa, mediapersoona.


    • Anonyymi

      Juuh, minä sitä rouhasin ja vietettiin yhteinen yö. En aio maksaa elatusmaksuja😎

      • Anonyymi

        Miten te voitte olla henkisesti noin sairaita, että jaksatte koko ajan toistaa samoja juttuja. Mitä Maisa teki , Mitä Maisa jätti tekemättä, Miksi Maisa sanoi noin, Miksi Maisa katsoi tollee, Miksi Maisa on raskaana, Miksi Maisa ei olekkaan raskaana,
        Miksi Maisalla on tollainen pusero, Miksi Maisalla on housut jalassa, Miksi Maisalla ei ole housuja jalassa, Miksi Maisa on huono äiti, Miksi Maisa ei ole hyvä äiti, Miksi Maisa seurustelee, Miksi Maisa sanoo jotakin, Miksi Maisa on tollainen. Miksi Maisalla on pienet tissit, Miksi Maisalla on isot tissit, Miksi Maisalla on sitä ja tätä, olemme lukeneet jo kaiken moneen kertaan, kun te olette niistä pitäneet huolen ja samat haukkumiset toistuu, toistuu ja toistuu.
        Te, ette voi Maisaa muuttaa, vaan nyt teidän pitää muuttaa itseänne paremmiksi ihmisiksi! Eihän Maisakaan teitä hauku, mitä Maisa on teille tehnyt? Ja te olette toistuvasti kertoneet jo moneen kertaan, että mitä Maisa on tehnyt! Älkää jaksako enää, kun ne teidän haukkuma kirjoitukset osataan jo ulkoa. Nyt kirjoitukset toistaa samoja haukkuja. Tehkää jo ihan jotain muuta. Alkaa kutomaan villasukkia tai muuta ajateltavaa. Tämän maailman saa paremmalta näyttämään, kun aloittaa muutokset itsestään, joten eiköhän aloiteta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te voitte olla henkisesti noin sairaita, että jaksatte koko ajan toistaa samoja juttuja. Mitä Maisa teki , Mitä Maisa jätti tekemättä, Miksi Maisa sanoi noin, Miksi Maisa katsoi tollee, Miksi Maisa on raskaana, Miksi Maisa ei olekkaan raskaana,
        Miksi Maisalla on tollainen pusero, Miksi Maisalla on housut jalassa, Miksi Maisalla ei ole housuja jalassa, Miksi Maisa on huono äiti, Miksi Maisa ei ole hyvä äiti, Miksi Maisa seurustelee, Miksi Maisa sanoo jotakin, Miksi Maisa on tollainen. Miksi Maisalla on pienet tissit, Miksi Maisalla on isot tissit, Miksi Maisalla on sitä ja tätä, olemme lukeneet jo kaiken moneen kertaan, kun te olette niistä pitäneet huolen ja samat haukkumiset toistuu, toistuu ja toistuu.
        Te, ette voi Maisaa muuttaa, vaan nyt teidän pitää muuttaa itseänne paremmiksi ihmisiksi! Eihän Maisakaan teitä hauku, mitä Maisa on teille tehnyt? Ja te olette toistuvasti kertoneet jo moneen kertaan, että mitä Maisa on tehnyt! Älkää jaksako enää, kun ne teidän haukkuma kirjoitukset osataan jo ulkoa. Nyt kirjoitukset toistaa samoja haukkuja. Tehkää jo ihan jotain muuta. Alkaa kutomaan villasukkia tai muuta ajateltavaa. Tämän maailman saa paremmalta näyttämään, kun aloittaa muutokset itsestään, joten eiköhän aloiteta!

        Astu esiin Mikko-hiiri ja edes puolusta puolisoasi. Kerro miten asiat oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astu esiin Mikko-hiiri ja edes puolusta puolisoasi. Kerro miten asiat oikeasti on.

        Olet kyllä törkee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä törkee!

        Nyt, kun Maisa on perusteellisesti kivitetty, niin nyt otetaan seuraava henkilö kivitykseen!
        Vittu, mitä hulluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt, kun Maisa on perusteellisesti kivitetty, niin nyt otetaan seuraava henkilö kivitykseen!
        Vittu, mitä hulluja!

        Mikä teitä vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te voitte olla henkisesti noin sairaita, että jaksatte koko ajan toistaa samoja juttuja. Mitä Maisa teki , Mitä Maisa jätti tekemättä, Miksi Maisa sanoi noin, Miksi Maisa katsoi tollee, Miksi Maisa on raskaana, Miksi Maisa ei olekkaan raskaana,
        Miksi Maisalla on tollainen pusero, Miksi Maisalla on housut jalassa, Miksi Maisalla ei ole housuja jalassa, Miksi Maisa on huono äiti, Miksi Maisa ei ole hyvä äiti, Miksi Maisa seurustelee, Miksi Maisa sanoo jotakin, Miksi Maisa on tollainen. Miksi Maisalla on pienet tissit, Miksi Maisalla on isot tissit, Miksi Maisalla on sitä ja tätä, olemme lukeneet jo kaiken moneen kertaan, kun te olette niistä pitäneet huolen ja samat haukkumiset toistuu, toistuu ja toistuu.
        Te, ette voi Maisaa muuttaa, vaan nyt teidän pitää muuttaa itseänne paremmiksi ihmisiksi! Eihän Maisakaan teitä hauku, mitä Maisa on teille tehnyt? Ja te olette toistuvasti kertoneet jo moneen kertaan, että mitä Maisa on tehnyt! Älkää jaksako enää, kun ne teidän haukkuma kirjoitukset osataan jo ulkoa. Nyt kirjoitukset toistaa samoja haukkuja. Tehkää jo ihan jotain muuta. Alkaa kutomaan villasukkia tai muuta ajateltavaa. Tämän maailman saa paremmalta näyttämään, kun aloittaa muutokset itsestään, joten eiköhän aloiteta!

        Hupsis. Nyt jollakulla kiristää pahasti. Jos et ole huomannut niin tämä on julkkisjuorut osasto. Joten KIP KIP toiselle osastolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te voitte olla henkisesti noin sairaita, että jaksatte koko ajan toistaa samoja juttuja. Mitä Maisa teki , Mitä Maisa jätti tekemättä, Miksi Maisa sanoi noin, Miksi Maisa katsoi tollee, Miksi Maisa on raskaana, Miksi Maisa ei olekkaan raskaana,
        Miksi Maisalla on tollainen pusero, Miksi Maisalla on housut jalassa, Miksi Maisalla ei ole housuja jalassa, Miksi Maisa on huono äiti, Miksi Maisa ei ole hyvä äiti, Miksi Maisa seurustelee, Miksi Maisa sanoo jotakin, Miksi Maisa on tollainen. Miksi Maisalla on pienet tissit, Miksi Maisalla on isot tissit, Miksi Maisalla on sitä ja tätä, olemme lukeneet jo kaiken moneen kertaan, kun te olette niistä pitäneet huolen ja samat haukkumiset toistuu, toistuu ja toistuu.
        Te, ette voi Maisaa muuttaa, vaan nyt teidän pitää muuttaa itseänne paremmiksi ihmisiksi! Eihän Maisakaan teitä hauku, mitä Maisa on teille tehnyt? Ja te olette toistuvasti kertoneet jo moneen kertaan, että mitä Maisa on tehnyt! Älkää jaksako enää, kun ne teidän haukkuma kirjoitukset osataan jo ulkoa. Nyt kirjoitukset toistaa samoja haukkuja. Tehkää jo ihan jotain muuta. Alkaa kutomaan villasukkia tai muuta ajateltavaa. Tämän maailman saa paremmalta näyttämään, kun aloittaa muutokset itsestään, joten eiköhän aloiteta!

        Palstakirjoittajissa ja Torpassa on YKSI MERKITTÄVÄ ero: Palstakirjoittajat ovat yksityishenkilöitä, mutta Torppa on julkisuuden henkilö. Julkisuus tarkoittaa sitä, että kaikki asiat, hyvät ja huonot tulevat julkisuuteen.

        Maisaa puolusteva raivokas henkilö ei tajua tai ei halua tajuta näinkin yksinkertaista asiaa. Sama vika on hymisteliä-jankkaajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstakirjoittajissa ja Torpassa on YKSI MERKITTÄVÄ ero: Palstakirjoittajat ovat yksityishenkilöitä, mutta Torppa on julkisuuden henkilö. Julkisuus tarkoittaa sitä, että kaikki asiat, hyvät ja huonot tulevat julkisuuteen.

        Maisaa puolusteva raivokas henkilö ei tajua tai ei halua tajuta näinkin yksinkertaista asiaa. Sama vika on hymisteliä-jankkaajassa.

        Vaikka asiat tulevat julkisuuteen, niin toimittajat ovat saaneet luvan henkilöiiltä, että voivat kirjoittaa milloin minkälin jutun.
        Te solvaajat olette aivan eri asemassa kuin toimittajat.
        Ei teillä ole mitään oikeutta kirjoitella näitä kirjoituksianne.
        Näissä teidän kirjoitteluissanne syyte kynnykset täyttyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka asiat tulevat julkisuuteen, niin toimittajat ovat saaneet luvan henkilöiiltä, että voivat kirjoittaa milloin minkälin jutun.
        Te solvaajat olette aivan eri asemassa kuin toimittajat.
        Ei teillä ole mitään oikeutta kirjoitella näitä kirjoituksianne.
        Näissä teidän kirjoitteluissanne syyte kynnykset täyttyvät.

        Höpö höpö. Palstalla keskustellaan siitä mistä jo julkisesti keskustellaan muutenkin. Palstalaisia tuskin uhkaa mikään, kun eivät juttuja ns.omasta päästään keksi.

        Tyhjänpäiväinen höyryäminen ja raivoaminen nyt pois.

        Maisa Torppa on julkisuuden henkilö ja se tarkoittaa sitä että sekä hyvät että huonot asiat tulevat esiin. Tasapuolisesti. Jos pyrkii ns.hyvään julkisuuteen, JULKKIKSEN PITÄÄ KÄYTTÄYTYÄ niin, ettei huonoja asioita tule. PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt, kun Maisa on perusteellisesti kivitetty, niin nyt otetaan seuraava henkilö kivitykseen!
        Vittu, mitä hulluja!

        Et sinäkään teveeltä vaikuta. Sairaalloisen fanaattisen raivokas
        Maisan lähipiiriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te voitte olla henkisesti noin sairaita, että jaksatte koko ajan toistaa samoja juttuja. Mitä Maisa teki , Mitä Maisa jätti tekemättä, Miksi Maisa sanoi noin, Miksi Maisa katsoi tollee, Miksi Maisa on raskaana, Miksi Maisa ei olekkaan raskaana,
        Miksi Maisalla on tollainen pusero, Miksi Maisalla on housut jalassa, Miksi Maisalla ei ole housuja jalassa, Miksi Maisa on huono äiti, Miksi Maisa ei ole hyvä äiti, Miksi Maisa seurustelee, Miksi Maisa sanoo jotakin, Miksi Maisa on tollainen. Miksi Maisalla on pienet tissit, Miksi Maisalla on isot tissit, Miksi Maisalla on sitä ja tätä, olemme lukeneet jo kaiken moneen kertaan, kun te olette niistä pitäneet huolen ja samat haukkumiset toistuu, toistuu ja toistuu.
        Te, ette voi Maisaa muuttaa, vaan nyt teidän pitää muuttaa itseänne paremmiksi ihmisiksi! Eihän Maisakaan teitä hauku, mitä Maisa on teille tehnyt? Ja te olette toistuvasti kertoneet jo moneen kertaan, että mitä Maisa on tehnyt! Älkää jaksako enää, kun ne teidän haukkuma kirjoitukset osataan jo ulkoa. Nyt kirjoitukset toistaa samoja haukkuja. Tehkää jo ihan jotain muuta. Alkaa kutomaan villasukkia tai muuta ajateltavaa. Tämän maailman saa paremmalta näyttämään, kun aloittaa muutokset itsestään, joten eiköhän aloiteta!

        Lukekaa näitä välillä, ettei unohdu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten te voitte olla henkisesti noin sairaita, että jaksatte koko ajan toistaa samoja juttuja. Mitä Maisa teki , Mitä Maisa jätti tekemättä, Miksi Maisa sanoi noin, Miksi Maisa katsoi tollee, Miksi Maisa on raskaana, Miksi Maisa ei olekkaan raskaana,
        Miksi Maisalla on tollainen pusero, Miksi Maisalla on housut jalassa, Miksi Maisalla ei ole housuja jalassa, Miksi Maisa on huono äiti, Miksi Maisa ei ole hyvä äiti, Miksi Maisa seurustelee, Miksi Maisa sanoo jotakin, Miksi Maisa on tollainen. Miksi Maisalla on pienet tissit, Miksi Maisalla on isot tissit, Miksi Maisalla on sitä ja tätä, olemme lukeneet jo kaiken moneen kertaan, kun te olette niistä pitäneet huolen ja samat haukkumiset toistuu, toistuu ja toistuu.
        Te, ette voi Maisaa muuttaa, vaan nyt teidän pitää muuttaa itseänne paremmiksi ihmisiksi! Eihän Maisakaan teitä hauku, mitä Maisa on teille tehnyt? Ja te olette toistuvasti kertoneet jo moneen kertaan, että mitä Maisa on tehnyt! Älkää jaksako enää, kun ne teidän haukkuma kirjoitukset osataan jo ulkoa. Nyt kirjoitukset toistaa samoja haukkuja. Tehkää jo ihan jotain muuta. Alkaa kutomaan villasukkia tai muuta ajateltavaa. Tämän maailman saa paremmalta näyttämään, kun aloittaa muutokset itsestään, joten eiköhän aloiteta!

        Lukekaa välillä, ettei unohdu!


    • Anonyymi

      Kyllä nämä ronskimmat kirjoitukset kirjoittaneet henkilöt ovat varmaan rakastuneet Maisaan ja kun toinen vei, niin pettymyksestä se johtuu, että tällä tavalla sitten kirjoitetaan.

      • Anonyymi

        Valkopesuri-hymistelijä-kakki-jankkaaja taas vauhdissa omine "totuuksineen" 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkopesuri-hymistelijä-kakki-jankkaaja taas vauhdissa omine "totuuksineen" 🤣🤣

        Jatkoa edelliseen;: Muistathan kysyä taas tänään tunnin välein samoja kysymyksiä ja älä missään nimessä lue vastauksia, ettei vaan Maisa-illuusiosi romahda🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkopesuri-hymistelijä-kakki-jankkaaja taas vauhdissa omine "totuuksineen" 🤣🤣

        Ja toi vitun valkopesuri taas vauhdissa. Vaihda jo kirjopesuun juttusi.
        Alahan nyt pyykätä ihan omat asiasi puhtaiksi, voin vaan kuvitella sinun omat pyykkisi todella paskasiksi.
        Aloitahan nyt omasta pesästään nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen;: Muistathan kysyä taas tänään tunnin välein samoja kysymyksiä ja älä missään nimessä lue vastauksia, ettei vaan Maisa-illuusiosi romahda🤣🤣🤣🤣

        Just, nämä kirjoittajat kirjoittavat samoja juttuja koko ajan.
        Hei idiootit ne juttunne ovat näillä sivulla jo monen kertaan kirjoitettu.
        Lukekaahan, että mitä paskaa olette toistona kirjoittaneet.
        Ei ketään kiinnosta noi vittumaiset raivonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, nämä kirjoittajat kirjoittavat samoja juttuja koko ajan.
        Hei idiootit ne juttunne ovat näillä sivulla jo monen kertaan kirjoitettu.
        Lukekaahan, että mitä paskaa olette toistona kirjoittaneet.
        Ei ketään kiinnosta noi vittumaiset raivonne.

        Sinua näyttää kiinnostavan vai miksi raivoat kuin epätoivoinen aviomies täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toi vitun valkopesuri taas vauhdissa. Vaihda jo kirjopesuun juttusi.
        Alahan nyt pyykätä ihan omat asiasi puhtaiksi, voin vaan kuvitella sinun omat pyykkisi todella paskasiksi.
        Aloitahan nyt omasta pesästään nyt.

        Rauhoitu Mikki Hiiri!😁😁😁


    • Anonyymi

      Maisa on surullinen hahmo. Queen for a day, fool for a lifetime. Seiskan kanssa ei yhteistyö olekaan mieluisaa vaikka sieltä aloitti ”uransa”. Aina uhkailemassa poliisilla jne kun joku ei mene oman mielen mukaan. Ehkä kannattaisi tutkailla omia toimiaan samoin silmin. Lopettaisi nyt julkisuudessa pelleilyn ja tekisi niitä töitä
      mihin on kouluttautunut.

      • Anonyymi

        Tuolla maineellako meinaat, että pääsisi niihin töihin vielä. Tuskin.


    • Anonyymi

      ”Pihlajanmarjat on happamia,” kettu sanoi.

      • Anonyymi

        Nyt on Maisa kivitetty oikein kunnolla.
        Alkaahan nyt kirjoittelemaan lasten satukirjoja, kun Maisasta on sadut loppuneet. Samat sadut alkaa kyllästyttää.


    • Anonyymi

      Törppökö se täällä on koko eilisen illan riehunut sen jälkeen kun poliisi ja iltalehti on ollut yhteydessä ??

      • Anonyymi

        Eiiiiiiiiiii ole Maisulin jutut vielä käsitelty!! Kohta "raskaus" lopahtaa, ja Maisa saa ruhassa voidella piirakkaansa. Jännityksellä odotamme TAAS jatkoa tähän "Maisan nousu ja lasku" komediaan!!


      • Anonyymi

        Nyt, kun olette kivittäneet Maisan, niin oletteko miettineet, että mitä paskaa ja mitä vittumaisin kirjoituksin taas tänään jatkaisin. Tässä näkee, että miten sairaita olette!


      • Anonyymi

        kuuleppas hysse pissa. onko sinulla hitto käytös tapoja. kysyun tätä kyasyäkseni että onousetko hysseen jos suon nostaa anstaam?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt, kun olette kivittäneet Maisan, niin oletteko miettineet, että mitä paskaa ja mitä vittumaisin kirjoituksin taas tänään jatkaisin. Tässä näkee, että miten sairaita olette!

        Maisa Torppa on kyllä ihan itse omilla toimillaan "kivityksensä" hommannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt, kun olette kivittäneet Maisan, niin oletteko miettineet, että mitä paskaa ja mitä vittumaisin kirjoituksin taas tänään jatkaisin. Tässä näkee, että miten sairaita olette!

        Ei täällä tarvitse kenenkään miettiä mitään v-maisia kirjoituksia, media eli lehdet tekee sen meidän puolesta, aasi!
        Täällä vaan keskustellaan päivän uutisista. Pitäisihän tyhmemmänkin jo tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä tarvitse kenenkään miettiä mitään v-maisia kirjoituksia, media eli lehdet tekee sen meidän puolesta, aasi!
        Täällä vaan keskustellaan päivän uutisista. Pitäisihän tyhmemmänkin jo tajuta.

        Lehdet ottavat vastuut kirjoituksistaan, toisin kuin te.
        Muistakaa, että itse otatte myös taloudellisen vastuun noista kirjoituksistanne!


    • Anonyymi

      joo kuulihn että raisa heittää vaan hyssee ei antsaa vaan piikki htyvvää hysse on

      näin raisanarnabn tänään puistossa koitasn kanssa hyssessä. raipapa raisa oli hyvve koira . koira on ihan vhyssessä kun traipps SAIRAS NOSTI KOIRAN ANTSA HYVVÄÄN HYSSEEN JZS koira oli ylipaino ansta hyvve hysse koirsa jpoka nousi distasnseen ja koira oli asntsa distanse lötä.
      t- anasTASIA hyzer kakipissa

      • Anonyymi

        mitä hittoa hysse pissa kaakka


    • Anonyymi

      Torppa on uusi Tuksu, Seiska kiittää!

    • Anonyymi

      MAKKARA MAISA ON HYSSE KOIRA

      • Anonyymi

        Te kirjoittelijat olette tällaisia henkilöitä, Eikö? Kauniita, sydämellisiä, sosiaalisia kilttejä, hyväkäytöksiset, hyvän moraalin omaavat, herttaiset, toiset huomioivat,
        ystävälliset. Ette loukkaa muita, ette koskaan arvostele muita, ette solvaa muita. Te olette omasta mielestänne juuri tällaisia henkilöitä, eikö?
        Ja siksi teillä on pokkaa kirjoitella noita vittumaisia kirjoituksianne.
        Hävetkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kirjoittelijat olette tällaisia henkilöitä, Eikö? Kauniita, sydämellisiä, sosiaalisia kilttejä, hyväkäytöksiset, hyvän moraalin omaavat, herttaiset, toiset huomioivat,
        ystävälliset. Ette loukkaa muita, ette koskaan arvostele muita, ette solvaa muita. Te olette omasta mielestänne juuri tällaisia henkilöitä, eikö?
        Ja siksi teillä on pokkaa kirjoitella noita vittumaisia kirjoituksianne.
        Hävetkää!

        Kyllä, olemme juuri tuollaisia. Rehellisiä , kunnon kansalaisia. Siksi emme voi sietää kieroilijoita, hyväksikäyttäjiä ja valehtelijoita. Meillä on oikeus paheksua ja tuomita kaikki sellaiset.


    • Anonyymi

      Onkohan oikeesti raskaana vai mainostemppu???

      • Anonyymi

        Kyllä voi oikeasti olla. Makuuhuoneessa takominen aloitettiin heti jo Latvalakohussa. Maisku tiesi mitä oli vielä tulossa ja myös sen, että hän on heikoilla.
        Vauvauutisilla saa sympatiaa. Maisu ymmärtää myös, että pakko roikkua ItMikrossa, koska tuskin saa enää rikkaita ja kuuluisia miehiä.


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi, kenen alta se on?

      • Anonyymi

        Voi herran jumala, että miten hulluja nämä kirjoittajat ovat!


    • Anonyymi

      Jossain luki että seurapiirikaunotar, en vain ole bongannut mistään pippaloista.

    • Anonyymi

      Miksi pittää ilimottaa.
      -Ennen hän ne piti visusti salassa, että on raskkaana, ja kenelle.
      -Raskkaus ilimotuksia tänne nyt vaan satellee.
      Syntyvyys vaan on niin nousussa.
      -No eikö pappa?
      No eihän pappasta nyt niin oo.
      Et sanosi nuin.

      • Anonyymi

        Tässä näkee, että minkälaisia ihmisiä te riivaajat olette. Painatte 200 kiloa ja olette suuri perseisiä siiderivalaita. Hyi vittu!
        Kakkosluokan kansalaisia, työttömiä möngertäjiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä näkee, että minkälaisia ihmisiä te riivaajat olette. Painatte 200 kiloa ja olette suuri perseisiä siiderivalaita. Hyi vittu!
        Kakkosluokan kansalaisia, työttömiä möngertäjiä!

        Sinäkö olet? Olen akateemisesti koulutettu ja normipainoinen. En kylläkään juo siideriä. Ja kaikki ihmiset jotka ovat rehellisiä ja hyvämaineisia ovat ykkösluokan kansalaisia olivatpa sitten työttömiä tai ei. . Valehtelevat, epärehelliset hyväksikäyttäjät on sitten jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä näkee, että minkälaisia ihmisiä te riivaajat olette. Painatte 200 kiloa ja olette suuri perseisiä siiderivalaita. Hyi vittu!
        Kakkosluokan kansalaisia, työttömiä möngertäjiä!

        Tällaista tekstiä jotkut suoltavat Martina-ketjuissakin, kun Martinaa koskeva kommentti ei ole ylistävä :D Vain kakkos-b-luokan tyypit pystyvät moiseen alatyyliin.


      • Anonyymi

        Te kirjoittajat olette, niin lihavia ja paksuperseisiä naisia, että ilmeisesti, ette tulekkaan raskaaksi. Ei läskit raskaaksi tule ja onneksi. Ajatellen teidän henkistä puolta. Ja siksi Maisan raskaus asiat teitä, niin helv.... kiinnostaa. Katsos on se mukavaa elää toisen elämää, kun omaa elämää ei ole.
        Tai uskoisin, että teidän oma elämä on perseestä, enkä ihan väärässä olekaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kirjoittajat olette, niin lihavia ja paksuperseisiä naisia, että ilmeisesti, ette tulekkaan raskaaksi. Ei läskit raskaaksi tule ja onneksi. Ajatellen teidän henkistä puolta. Ja siksi Maisan raskaus asiat teitä, niin helv.... kiinnostaa. Katsos on se mukavaa elää toisen elämää, kun omaa elämää ei ole.
        Tai uskoisin, että teidän oma elämä on perseestä, enkä ihan väärässä olekaan!

        Onko Maisa raskaana ? Eikö Maisa ole raskaana? Miten monta kertaa tätäkin on kysytty tällä sivulla. Lukekaa mitä muut idiootti kirjoittaa asiasta!
        No oliko Maisa raskaana?
        Eikö ollut Maisa raskaana?
        Olikohan sittenkin Maisa raskaana?
        Eihän Maisa ole raskaana?
        No onhan Maisa raskaana?
        Koittakaa vittu jo päättää, että onko vai ei?
        Vitun tollot, tältä teidän kirjoittelu näyttää. Onko ihan terveen ihmisen tekemistä, miettikäähän nyt sitä ja ihan ajan ja järjen kanssa.


      • Anonyymi

        Onko Maisa valehdellut, Nyt Maisa taas valehteli, Ei ole totta taas Maisa valehteli, Voi ei nyt viimeisin kirjoitus taas ja taas Maisa valehteli, Oikeestiko , eikä Maisa valehteli, ja taas saatiin Maisa kiinni valheesta, Mitenkä se nyt teki sen , se Maisa välehteli, onko todellista, että, Maisa valehteli, voi jumalauta taas se Maisa valehteli, oliko sekin valhetta hyi, hyi Maisa.
        Tältä näyttää teidän kirjoittelunne, näyttääkö järki -ihmisen tekosilta,
        no EI todellakaan!
        Nyt kun olen tässä näpytellyt , noita teidän solvauksianne, niin teidän ei enää kannata jatkaa, koska teidän kirjoitteluiltanne putosi nyt pohja.
        Jotenka idiootit, tehkääpä nyt jotakin muuta asiallista toimintaa noilla pikku, pikku nakeillanne!


      • Anonyymi

        Ei ole solvaamista. Turha Maisan puolustelijoiden on kiukutella, sillä siitähän ei pääse yli, eikä ympäri, että Maisan moraalissa on kovasti toivomisen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole solvaamista. Turha Maisan puolustelijoiden on kiukutella, sillä siitähän ei pääse yli, eikä ympäri, että Maisan moraalissa on kovasti toivomisen varaa.

        Mitä vit... se muille kuuluu. Pidetään omasta moraalista huolta ja kannetaan omista murheistamme huolta.
        Taakkammekin tuntuu kevyemmältä, kun huolehditaan jokainen omista asioistamme. Ja uskon, että jokaisella on ihan oma taakka , omissa murheissaan. Jos joku väittää muuta , niin se valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vit... se muille kuuluu. Pidetään omasta moraalista huolta ja kannetaan omista murheistamme huolta.
        Taakkammekin tuntuu kevyemmältä, kun huolehditaan jokainen omista asioistamme. Ja uskon, että jokaisella on ihan oma taakka , omissa murheissaan. Jos joku väittää muuta , niin se valehtelee.

        Ja täällä sivuilla ei ole muuta tehtykään, kuin solvattu , kunnianloukkauksin kirjoiteltu , sekä harrastettu vihapuhe kirjoituksia. Kyllä Maisaa on näillä sivuilla kivitetty, että kyllä on kumma, jos Oikeusjuttuja ei tulisi.


      • Anonyymi

        Tossa on kova syyte, että moran kanssa juoksee lapsen perässä.
        Hei , hyvät ihmiset nyt on aika ilmoittaa taas tästäkin kirjoituksesta Poliisille.
        Poliisin pitäisi jo huolestua, että puukon kanssa uhataan lapsen henkeä.
        Ei muuta kun Poliisin yhteyttä tästä syyttelystä. Tämähän on aivan tuomittava kirjoitus.
        Poliisit herätkää ja lukekaa näitä kirjoituksia!
        Nämä kirjoitukset tulevat koko ajan vaan raaemmiksi, nyt jonkun tahon pitää puuttua näihin kirjoituksiin ja ihan saatanan pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista tekstiä jotkut suoltavat Martina-ketjuissakin, kun Martinaa koskeva kommentti ei ole ylistävä :D Vain kakkos-b-luokan tyypit pystyvät moiseen alatyyliin.

        Kirjoittajalle klo 22:44
        Mieti , ennen kuin kirjoittelet.
        Mitä nämä paskiaiset ovat kirjoittaneet?
        Sovaavia ja kunnianloukkaavia kirjoituksia, sekä vihapuhe kirjoituksia.
        Kyllä ne kirjoitukset ovat todella ala tyylillä ja Vielä Rikollista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa on kova syyte, että moran kanssa juoksee lapsen perässä.
        Hei , hyvät ihmiset nyt on aika ilmoittaa taas tästäkin kirjoituksesta Poliisille.
        Poliisin pitäisi jo huolestua, että puukon kanssa uhataan lapsen henkeä.
        Ei muuta kun Poliisin yhteyttä tästä syyttelystä. Tämähän on aivan tuomittava kirjoitus.
        Poliisit herätkää ja lukekaa näitä kirjoituksia!
        Nämä kirjoitukset tulevat koko ajan vaan raaemmiksi, nyt jonkun tahon pitää puuttua näihin kirjoituksiin ja ihan saatanan pian.

        Täällä julkkisjuorupalstalla juorutaan ja toistetaan Maisan oletettuja tekoja, tuossakin oli kysymysmerkki. Tällaistakin kuitenkin Maisasta ovat lähipiiriläiset juorunneet. Sen näkee sitten onko totta kuten kiristykset ja muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä julkkisjuorupalstalla juorutaan ja toistetaan Maisan oletettuja tekoja, tuossakin oli kysymysmerkki. Tällaistakin kuitenkin Maisasta ovat lähipiiriläiset juorunneet. Sen näkee sitten onko totta kuten kiristykset ja muut.

        Mitä vittua se sua liikuttaa Maisan ja lähipiirin asiat.
        Hoida jumalauta ihan omat asiasi kuntoon. Uskon, että omat asiasi ovat päin persettä, eikö?


      • Anonyymi

        Me emme elä missään Neuvostoliitossa, joten ei ole poliisissa sellaista yksikköä, joka tutkisi lehtikirjoitteluja. Rikosilmoituksen voi tehdä vain asianomistaja. Turhaa uhkailua tuolla oikeustoimilla ja rangaistuksilla. Ei Maisa tähänkään mennessä ole mitään oikeuteen asti yrittänyt viedä.


      • Anonyymi

        Hienoa, että Torpalla on noin fiksuja sivistyneitä ystäviä.😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme elä missään Neuvostoliitossa, joten ei ole poliisissa sellaista yksikköä, joka tutkisi lehtikirjoitteluja. Rikosilmoituksen voi tehdä vain asianomistaja. Turhaa uhkailua tuolla oikeustoimilla ja rangaistuksilla. Ei Maisa tähänkään mennessä ole mitään oikeuteen asti yrittänyt viedä.

        Nyt viedään asiat eteen päin..
        Ollaan Suomessa ja Suomessa on noudatettava Suomen lakia.


      • Anonyymi

        Kirjoittajalle klo 0:834
        Sinuako on kiritetty ja uhkailtu?
        Tee hyvä ihminen rikosilmoitus, mutta jos EI sinua ole uhkailtu, niin pidä vit... turpasi kiinni. Ja hanki oma elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt viedään asiat eteen päin..
        Ollaan Suomessa ja Suomessa on noudatettava Suomen lakia.

        Sopii yrittää :D Sinisilmä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittajalle klo 0:834
        Sinuako on kiritetty ja uhkailtu?
        Tee hyvä ihminen rikosilmoitus, mutta jos EI sinua ole uhkailtu, niin pidä vit... turpasi kiinni. Ja hanki oma elämä.

        Palstakirjoittajissa ja Maisassa on yksi merkittävä ero: Palstakirjoittajat eivät ole julkkiksia, Torppa on!! Kaikki hyvät ja ne huonotkin asiat, kuten kiristykset, uhkailut ym.tulee julkisuuteen, halusi tai ei.! Tajua jo VITUN pölvästi jo!! Näytät pitävän v....u-sanasta, siksi käytin sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt viedään asiat eteen päin..
        Ollaan Suomessa ja Suomessa on noudatettava Suomen lakia.

        Sinun uhoamistasi ja sinun "lakejasi", kun lukee, luulee olevansa Pohjois- Koreassa. 😄

        Sinulla unohtuu, että Suomi on demokraattinen maa, jossa jokaisella ihmisellä on oikeus sanoa mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua se sua liikuttaa Maisan ja lähipiirin asiat.
        Hoida jumalauta ihan omat asiasi kuntoon. Uskon, että omat asiasi ovat päin persettä, eikö?

        Mitä vittua se sua liikuttaa, jos täällä keskustellaan julkkiksista ja niiden töppäilyistä ja jopa lainvastaisusta touhuista???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Maisa raskaana ? Eikö Maisa ole raskaana? Miten monta kertaa tätäkin on kysytty tällä sivulla. Lukekaa mitä muut idiootti kirjoittaa asiasta!
        No oliko Maisa raskaana?
        Eikö ollut Maisa raskaana?
        Olikohan sittenkin Maisa raskaana?
        Eihän Maisa ole raskaana?
        No onhan Maisa raskaana?
        Koittakaa vittu jo päättää, että onko vai ei?
        Vitun tollot, tältä teidän kirjoittelu näyttää. Onko ihan terveen ihmisen tekemistä, miettikäähän nyt sitä ja ihan ajan ja järjen kanssa.

        Lukeekaa, jotta teidän kirjoittelujen aiheet, eivät unohdu!


      • Anonyymi

        Tästä kannattaa tehdä ilmianto Poliisille.
        Syytät , että Maisa juoksee moran kanssa lapsen perässä.
        Otat ison riskin näillä teksteilläsi!


      • Anonyymi

        Tästä pitää tehdä poliisille tutkinta pyyntö!


      • Anonyymi

        Tässä muistutus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä näkee, että minkälaisia ihmisiä te riivaajat olette. Painatte 200 kiloa ja olette suuri perseisiä siiderivalaita. Hyi vittu!
        Kakkosluokan kansalaisia, työttömiä möngertäjiä!

        Törkeä kunnian loukkaus!! Tein sinusta juuri äsken ilmoituksen sekä Poliisille ja Korkeimpaan Oikeuteen.


      • Anonyymi

        Ei voi olla. Maisa on raskaana, eikä muutenkaan juo itseään humalaan, koska on lumi-enkeli.


      • Anonyymi

        Tässä on teksti, joka pitää ilmoittaa Poliisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeä kunnian loukkaus!! Tein sinusta juuri äsken ilmoituksen sekä Poliisille ja Korkeimpaan Oikeuteen.

        22.1. klo 19:36
        Ha,ha,haa. Nyt et ole ymmärtänyt tämän pelin juonta. Kerron sen kerran taas!
        Voit ja voin haukkua ketä vaan, kun ei hauku keneenkään nimellä. Ja henkilö jota haukutaan, niin ei saa olla tunnistettavissa.
        Yritä nyt ottaa pelin säännöt jo muistiisi. Työtön, siiderivalas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Maisa valehdellut, Nyt Maisa taas valehteli, Ei ole totta taas Maisa valehteli, Voi ei nyt viimeisin kirjoitus taas ja taas Maisa valehteli, Oikeestiko , eikä Maisa valehteli, ja taas saatiin Maisa kiinni valheesta, Mitenkä se nyt teki sen , se Maisa välehteli, onko todellista, että, Maisa valehteli, voi jumalauta taas se Maisa valehteli, oliko sekin valhetta hyi, hyi Maisa.
        Tältä näyttää teidän kirjoittelunne, näyttääkö järki -ihmisen tekosilta,
        no EI todellakaan!
        Nyt kun olen tässä näpytellyt , noita teidän solvauksianne, niin teidän ei enää kannata jatkaa, koska teidän kirjoitteluiltanne putosi nyt pohja.
        Jotenka idiootit, tehkääpä nyt jotakin muuta asiallista toimintaa noilla pikku, pikku nakeillanne!

        Lukekaa mitä olette kirjoitelleet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Maisa valehdellut, Nyt Maisa taas valehteli, Ei ole totta taas Maisa valehteli, Voi ei nyt viimeisin kirjoitus taas ja taas Maisa valehteli, Oikeestiko , eikä Maisa valehteli, ja taas saatiin Maisa kiinni valheesta, Mitenkä se nyt teki sen , se Maisa välehteli, onko todellista, että, Maisa valehteli, voi jumalauta taas se Maisa valehteli, oliko sekin valhetta hyi, hyi Maisa.
        Tältä näyttää teidän kirjoittelunne, näyttääkö järki -ihmisen tekosilta,
        no EI todellakaan!
        Nyt kun olen tässä näpytellyt , noita teidän solvauksianne, niin teidän ei enää kannata jatkaa, koska teidän kirjoitteluiltanne putosi nyt pohja.
        Jotenka idiootit, tehkääpä nyt jotakin muuta asiallista toimintaa noilla pikku, pikku nakeillanne!

        Teidän kirjoittelunanne nämä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Maisa valehdellut, Nyt Maisa taas valehteli, Ei ole totta taas Maisa valehteli, Voi ei nyt viimeisin kirjoitus taas ja taas Maisa valehteli, Oikeestiko , eikä Maisa valehteli, ja taas saatiin Maisa kiinni valheesta, Mitenkä se nyt teki sen , se Maisa välehteli, onko todellista, että, Maisa valehteli, voi jumalauta taas se Maisa valehteli, oliko sekin valhetta hyi, hyi Maisa.
        Tältä näyttää teidän kirjoittelunne, näyttääkö järki -ihmisen tekosilta,
        no EI todellakaan!
        Nyt kun olen tässä näpytellyt , noita teidän solvauksianne, niin teidän ei enää kannata jatkaa, koska teidän kirjoitteluiltanne putosi nyt pohja.
        Jotenka idiootit, tehkääpä nyt jotakin muuta asiallista toimintaa noilla pikku, pikku nakeillanne!

        Tässä näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Maisa raskaana ? Eikö Maisa ole raskaana? Miten monta kertaa tätäkin on kysytty tällä sivulla. Lukekaa mitä muut idiootti kirjoittaa asiasta!
        No oliko Maisa raskaana?
        Eikö ollut Maisa raskaana?
        Olikohan sittenkin Maisa raskaana?
        Eihän Maisa ole raskaana?
        No onhan Maisa raskaana?
        Koittakaa vittu jo päättää, että onko vai ei?
        Vitun tollot, tältä teidän kirjoittelu näyttää. Onko ihan terveen ihmisen tekemistä, miettikäähän nyt sitä ja ihan ajan ja järjen kanssa.

        Juu, pa juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Maisa raskaana ? Eikö Maisa ole raskaana? Miten monta kertaa tätäkin on kysytty tällä sivulla. Lukekaa mitä muut idiootti kirjoittaa asiasta!
        No oliko Maisa raskaana?
        Eikö ollut Maisa raskaana?
        Olikohan sittenkin Maisa raskaana?
        Eihän Maisa ole raskaana?
        No onhan Maisa raskaana?
        Koittakaa vittu jo päättää, että onko vai ei?
        Vitun tollot, tältä teidän kirjoittelu näyttää. Onko ihan terveen ihmisen tekemistä, miettikäähän nyt sitä ja ihan ajan ja järjen kanssa.

        Täällä taas näitä.


    • Anonyymi

      Maisa raivoaa kun hän ei saakaan enää elää omaa elämää omana itsenään vaan oikeustoimet tulevat omien toimien ja hyväksi käytettyjen väliin.

      Mites tänään, onko valkopesupiirakkapäivä vai leipastaanko valkopesupullaa.

      Tarjoan kaikille popparit.

      • Anonyymi

        Tästäkin kirjoituksessa näkyy , että miten sairaasta henkilöstä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkin kirjoituksessa näkyy , että miten sairaasta henkilöstä on kyse.

        Tuossa kirjoituksessa ei ole mitään sairasta tai sääntöjen vastaista. Sinun kirjoituksissasi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkin kirjoituksessa näkyy , että miten sairaasta henkilöstä on kyse.

        Lukekaapa tuolla ylempänä olevista kirjoituksista, jossa on lista, että mitä Maisa teki: siellä on lista Mitä maisa valehteli, Kuka pani ja missä pani, sekä onko Maisa raskaana, vai eikö Maisa ole raskaana. Niin teidän ei tarvitse enää toistaa noita solvauksia. Kaikki ovat lukeneet nuo teidän solvaukset jo. Lukekaa, lukekaa listat, ei tarvii tehdä toisto kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaapa tuolla ylempänä olevista kirjoituksista, jossa on lista, että mitä Maisa teki: siellä on lista Mitä maisa valehteli, Kuka pani ja missä pani, sekä onko Maisa raskaana, vai eikö Maisa ole raskaana. Niin teidän ei tarvitse enää toistaa noita solvauksia. Kaikki ovat lukeneet nuo teidän solvaukset jo. Lukekaa, lukekaa listat, ei tarvii tehdä toisto kirjoituksia.

        Sinä olet liittynyt toistajien joukkoon. Sairaalloista pakonomaista toistoa. Voi voi. Eikö sinua kukaan auta? Torppakaan? Lähihoitajan koulutuksella ja positiivista psykologiaa opiskelleen pitäisi kyllä tunnistaa psyykkiset ongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaapa tuolla ylempänä olevista kirjoituksista, jossa on lista, että mitä Maisa teki: siellä on lista Mitä maisa valehteli, Kuka pani ja missä pani, sekä onko Maisa raskaana, vai eikö Maisa ole raskaana. Niin teidän ei tarvitse enää toistaa noita solvauksia. Kaikki ovat lukeneet nuo teidän solvaukset jo. Lukekaa, lukekaa listat, ei tarvii tehdä toisto kirjoituksia.

        Ylläpitokin poistaa viestejäsi. Tajua jo ja lopeta tuo raivoamisesi tai siirry muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpitokin poistaa viestejäsi. Tajua jo ja lopeta tuo raivoamisesi tai siirry muualle.

        Yllä pidolla ei ole minkään valtakunnan juridista vastuuta. Lukekaa yllä pidon
        säännöt, siellä ne ovat, herran jumala.
        Siellä säännöissä lukee, että lakia pitää noudattaa ja ylläpito pesee kätensä kaikista taloudellisista vastuustaan!
        Te kirjoittelijat otatte kaiken taloudellisen ja juridisen vastuun AIVAN itse. Ettekö te jumalauta jo ymmärrä, näitä asioita!
        Lukekaa säännöistä, että mitä kirjoituksia yllä pito poistaa! Eivät ole nytkään poistaneet, noita teidän Rikollisiksi luokiteltuja kirjoituksianne.
        Ottakaa nyt selvää yllä pidon säännöistä, se on ihan teidän itsenne parhaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaapa tuolla ylempänä olevista kirjoituksista, jossa on lista, että mitä Maisa teki: siellä on lista Mitä maisa valehteli, Kuka pani ja missä pani, sekä onko Maisa raskaana, vai eikö Maisa ole raskaana. Niin teidän ei tarvitse enää toistaa noita solvauksia. Kaikki ovat lukeneet nuo teidän solvaukset jo. Lukekaa, lukekaa listat, ei tarvii tehdä toisto kirjoituksia.

        Lukekaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet liittynyt toistajien joukkoon. Sairaalloista pakonomaista toistoa. Voi voi. Eikö sinua kukaan auta? Torppakaan? Lähihoitajan koulutuksella ja positiivista psykologiaa opiskelleen pitäisi kyllä tunnistaa psyykkiset ongelmat.

        Joo, ihan niin, kuin tekin kirjoittelijat. Kirjoitatte koko ajan noita samoja kirjoituksia. Nyt ei tarvii teidän kirjoittaa, enää toistona, kun minä laitan vähän väliä noita teidän kirjoituksista poimittuja sanoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä pidolla ei ole minkään valtakunnan juridista vastuuta. Lukekaa yllä pidon
        säännöt, siellä ne ovat, herran jumala.
        Siellä säännöissä lukee, että lakia pitää noudattaa ja ylläpito pesee kätensä kaikista taloudellisista vastuustaan!
        Te kirjoittelijat otatte kaiken taloudellisen ja juridisen vastuun AIVAN itse. Ettekö te jumalauta jo ymmärrä, näitä asioita!
        Lukekaa säännöistä, että mitä kirjoituksia yllä pito poistaa! Eivät ole nytkään poistaneet, noita teidän Rikollisiksi luokiteltuja kirjoituksianne.
        Ottakaa nyt selvää yllä pidon säännöistä, se on ihan teidän itsenne parhaaksi.

        Lukekaa jumalauta noi säännöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä pidolla ei ole minkään valtakunnan juridista vastuuta. Lukekaa yllä pidon
        säännöt, siellä ne ovat, herran jumala.
        Siellä säännöissä lukee, että lakia pitää noudattaa ja ylläpito pesee kätensä kaikista taloudellisista vastuustaan!
        Te kirjoittelijat otatte kaiken taloudellisen ja juridisen vastuun AIVAN itse. Ettekö te jumalauta jo ymmärrä, näitä asioita!
        Lukekaa säännöistä, että mitä kirjoituksia yllä pito poistaa! Eivät ole nytkään poistaneet, noita teidän Rikollisiksi luokiteltuja kirjoituksianne.
        Ottakaa nyt selvää yllä pidon säännöistä, se on ihan teidän itsenne parhaaksi.

        Meneekö perille?


      • Anonyymi

        Tässä on tämä valkopyykin pesijä!
        Mutta onko hänkin huumeissa, kun kirjoituksesta ei saa mitään selvää?
        Mitä? Mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä pidolla ei ole minkään valtakunnan juridista vastuuta. Lukekaa yllä pidon
        säännöt, siellä ne ovat, herran jumala.
        Siellä säännöissä lukee, että lakia pitää noudattaa ja ylläpito pesee kätensä kaikista taloudellisista vastuustaan!
        Te kirjoittelijat otatte kaiken taloudellisen ja juridisen vastuun AIVAN itse. Ettekö te jumalauta jo ymmärrä, näitä asioita!
        Lukekaa säännöistä, että mitä kirjoituksia yllä pito poistaa! Eivät ole nytkään poistaneet, noita teidän Rikollisiksi luokiteltuja kirjoituksianne.
        Ottakaa nyt selvää yllä pidon säännöistä, se on ihan teidän itsenne parhaaksi.

        Ottakaa nyt jumalauta selvää asioista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet liittynyt toistajien joukkoon. Sairaalloista pakonomaista toistoa. Voi voi. Eikö sinua kukaan auta? Torppakaan? Lähihoitajan koulutuksella ja positiivista psykologiaa opiskelleen pitäisi kyllä tunnistaa psyykkiset ongelmat.

        Täällähän te solvaajat kirjoittelette, koko ajan samoja asioita. Lue ne kolme listaa, joissa on teidän kirjoittajien sanommaa! Lista1 on Miksi, Miksi
        Lista 2 on, Missä pani, Koska pani.
        Lista 3 on Onko Maisa raskaana, Eikö Maisa ole raskaana.
        Lue sieltä, kaikkihan täällä toistoja kirjoittelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaapa tuolla ylempänä olevista kirjoituksista, jossa on lista, että mitä Maisa teki: siellä on lista Mitä maisa valehteli, Kuka pani ja missä pani, sekä onko Maisa raskaana, vai eikö Maisa ole raskaana. Niin teidän ei tarvitse enää toistaa noita solvauksia. Kaikki ovat lukeneet nuo teidän solvaukset jo. Lukekaa, lukekaa listat, ei tarvii tehdä toisto kirjoituksia.

        Muistin vikistämiseksi, että mitä olette kirjoitelleet. Lukekaa, niin ei tarvitse enää kirjoitella toistona. Näitä vit... solvauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaapa tuolla ylempänä olevista kirjoituksista, jossa on lista, että mitä Maisa teki: siellä on lista Mitä maisa valehteli, Kuka pani ja missä pani, sekä onko Maisa raskaana, vai eikö Maisa ole raskaana. Niin teidän ei tarvitse enää toistaa noita solvauksia. Kaikki ovat lukeneet nuo teidän solvaukset jo. Lukekaa, lukekaa listat, ei tarvii tehdä toisto kirjoituksia.

        Lukekaapa, että muistisi mieleen, että näistä olette jo toistona kirjoitelleet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän te solvaajat kirjoittelette, koko ajan samoja asioita. Lue ne kolme listaa, joissa on teidän kirjoittajien sanommaa! Lista1 on Miksi, Miksi
        Lista 2 on, Missä pani, Koska pani.
        Lista 3 on Onko Maisa raskaana, Eikö Maisa ole raskaana.
        Lue sieltä, kaikkihan täällä toistoja kirjoittelee!

        Lukekaa, ettei unohdu kirjoittelunne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä pidolla ei ole minkään valtakunnan juridista vastuuta. Lukekaa yllä pidon
        säännöt, siellä ne ovat, herran jumala.
        Siellä säännöissä lukee, että lakia pitää noudattaa ja ylläpito pesee kätensä kaikista taloudellisista vastuustaan!
        Te kirjoittelijat otatte kaiken taloudellisen ja juridisen vastuun AIVAN itse. Ettekö te jumalauta jo ymmärrä, näitä asioita!
        Lukekaa säännöistä, että mitä kirjoituksia yllä pito poistaa! Eivät ole nytkään poistaneet, noita teidän Rikollisiksi luokiteltuja kirjoituksianne.
        Ottakaa nyt selvää yllä pidon säännöistä, se on ihan teidän itsenne parhaaksi.

        Muistin virkistämiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaapa tuolla ylempänä olevista kirjoituksista, jossa on lista, että mitä Maisa teki: siellä on lista Mitä maisa valehteli, Kuka pani ja missä pani, sekä onko Maisa raskaana, vai eikö Maisa ole raskaana. Niin teidän ei tarvitse enää toistaa noita solvauksia. Kaikki ovat lukeneet nuo teidän solvaukset jo. Lukekaa, lukekaa listat, ei tarvii tehdä toisto kirjoituksia.

        Älkää unohtako, mitä olette kirjoitelleet!


    • Anonyymi

      Ei kai maantie kasva edelleenkään heinää.

      • Anonyymi

        Oletko ruohon ja sienien haku matkalla vieläkin , kun nuo edelliset kirjoitukset ovat huumeissa varmaan kirjoiteltu?
        Pää ja saappaat sekasin!


    • Anonyymi

      Voisiko ylläpito poistaa tähän viestiketjuun liittyen täysin epäasialliset kommentit.
      Kaikkea hyvää Maisalle ja perheelle .

      • Anonyymi

        Etkö osaa itse? Klikkaa viestin oikeassa yläkulmassa olevaa kolmea pistettä, aukeaa valikko, jossa voit ilmoittaa asiattomasta viestistä ylläpidolle. Ehkä joku tutuksi tietokoneen kanssa-kurssin käynyt ikämiestoverisi voisi auttaa. Tapsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa itse? Klikkaa viestin oikeassa yläkulmassa olevaa kolmea pistettä, aukeaa valikko, jossa voit ilmoittaa asiattomasta viestistä ylläpidolle. Ehkä joku tutuksi tietokoneen kanssa-kurssin käynyt ikämiestoverisi voisi auttaa. Tapsa?

        Vittu, kun ylläpidolla ei ole vitunkaan juridista vastuuta, näistä rikollisiksi luokitelluista kirjoituksista. Lukekaa ylläpidon säännöt,
        Vittuako ne välittää, että mitä vitun paskaa tänne kirjoitellaan. Koska kirjoittajilla on itsellään juridiset ja taloudelliset vastuut. Haloo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu, kun ylläpidolla ei ole vitunkaan juridista vastuuta, näistä rikollisiksi luokitelluista kirjoituksista. Lukekaa ylläpidon säännöt,
        Vittuako ne välittää, että mitä vitun paskaa tänne kirjoitellaan. Koska kirjoittajilla on itsellään juridiset ja taloudelliset vastuut. Haloo !

        Nämä idiootit, kun tätä asiaa eivät edes ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä idiootit, kun tätä asiaa eivät edes ymmärrä.

        Kappas kappas, heräsihän se viimein raivokas uhoaja pölvästikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu, kun ylläpidolla ei ole vitunkaan juridista vastuuta, näistä rikollisiksi luokitelluista kirjoituksista. Lukekaa ylläpidon säännöt,
        Vittuako ne välittää, että mitä vitun paskaa tänne kirjoitellaan. Koska kirjoittajilla on itsellään juridiset ja taloudelliset vastuut. Haloo !

        Voisitko vähentää ton v sanan käyttöä. Me kyllä uskomme että olet sieltä tullut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko vähentää ton v sanan käyttöä. Me kyllä uskomme että olet sieltä tullut..

        Miksi V alkuiset pitää jättää pois. Te vitun kirjoittajat olette vitun ansainneet.
        Ainahan ansaitulle pitää palkkio tulla.
        Onnea vitusti teille!


    • Anonyymi

      Toyotalla kolmoisjohto Monte Carlossa.

      Maisa varmaan kannustaa Jari-Mattia uudessa arvostetussa pestissään. Olisi varmaan mukavaa olla Monacossa asuva kotiäiti juuri nyt :)

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Tämmöisten verenimijöiden takia meitä kunnollisia naisia esineellistetään!

    • Anonyymi

      >Toivottavasti olet kasvanut aikuiseksi ja haihattelut ja hömppäjulkisuus jää äitiyden myötä taakse.

      Öhöm, johan se on ollut äiti jo monta vuotta.

      • Anonyymi

        Samoin nämä kirjoittelija ämmät, aikuistukaa ja viisastukaa. Ette voi jatkaa elämäänne elämällä muiden elämää, tuohan on raskasta ja syö naista. Tehkää elämästä rikkaampaa muuttamalla itseänne. Kannattaa kokeilla,
        koska elämän polun voi muuttaa, vain muuttamalla itsensä, ei muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin nämä kirjoittelija ämmät, aikuistukaa ja viisastukaa. Ette voi jatkaa elämäänne elämällä muiden elämää, tuohan on raskasta ja syö naista. Tehkää elämästä rikkaampaa muuttamalla itseänne. Kannattaa kokeilla,
        koska elämän polun voi muuttaa, vain muuttamalla itsensä, ei muita.

        Syö naista? Höpö höpö. Torpat yms. ja niiden sekoilujen seuraaminen on parasta viihdettä!!


    • Anonyymi

      Sisäpiiritietoa että Maisa odottaa kolmosia, yhden isä on axl smit. Kuulin nurmijärven teboililla.

      • Anonyymi

        Älä hulluja yllytä!
        Seuraavaksi alkaa kirjoittelut: onko tulossa yksi, vai kaksi, vai oikeestiko kolme, ei kai, on kai, onkohan , eiköhän ja sitä rataa.


    • Anonyymi

      Jari-Matti on yhden isä ja Matti Vanhanen kolmannen. Maisa kuulemma aloittaa uuden realityn ensi kuussa telkkarissa.

    • Anonyymi

      Katos,kuka nyt on kumitissiä kiksauttanu.Ja paljaalla.

      • Anonyymi

        Ei taida Maisuli itsekkään muistaa/tietää ketkä kaikki ovat isäehdokkaita. Rikkain tietysti valitaan, jos nyt mitään itämässä edes on. 😄


      • Anonyymi

        Lukekaa listat!


      • Anonyymi

        Lukekaa kiusaajat.


      • Anonyymi

        Lukekaa listoja, ettei tarvii kirjoitella toistona.


      • Anonyymi

        Lukekaa


    • Anonyymi

      Uhkailu ei nyt enää toimi. Sori Maisa.

      • Anonyymi

        Täällä ei ole Maisa, vaan ihan joku muu henkilö.


    • Anonyymi

      Eikös Maiskuli ole ollut viimeiset vuodet raskaana joka vuosi ainakin kerran? Niin on itse ilmoittanut, mutta aina on jotenkin vissiin muljahtanut takaisin koska ei ainakaan synnärillä ole häntä näkynyt? Mitenkähän tällä kertaa käy? Ettei vaan taas keskenmenoa, koska on niin kova tressi kaikista "vääristä" syytöksistä ja tutkintapyynnöistä häntä kohtaan!?
      Aikuistu vihdoin Maiskuli ja myönnä tekemäsi virheesi muita kohtaan! Ja muista että sinulla on jo 1 lapsi olemassa!

      • Anonyymi

        Yhden lapsen on synnyttänyt, mutta häntäkään ei viitsinyt hoitaa, kun makea elämä houkutti enemmän! Yllätys on tämä "raskaus"! Sairaus ja tärinäherkkyys parani ihan noin vaan!? Kumma, kun niin mielellään esiintyy puolipukeisena eikä nyt pullistele vauvamahaansa julkisuudessa. 🤔


      • Anonyymi

        Rukoilen puolestasi. Ota vastaan Herran ihmeellinen armo. Silloin sinun ei tarvitse jatkaa turhia kirjoituksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilen puolestasi. Ota vastaan Herran ihmeellinen armo. Silloin sinun ei tarvitse jatkaa turhia kirjoituksiasi.

        Ei taida Herran armo auttaa, kun te Maisan fanitkin notkutte täällä jatkuvasti. Kertokaapa onko se teidän idolinne todellakin Levillä, niin kuin huhutaan? Olisikin hassu sattuma, jos joku Seiskan toimittaja olisi nyt kameroineen Levillä.


      • Anonyymi

        Yllä oleva kirjoitus on
        Klo 18:52 kirjoittajalle!


      • Anonyymi

        Jees!


      • Anonyymi

        Kyllä näin on!


      • Anonyymi

        Ei voi muutakaan tehdä!


      • Anonyymi

        Harmaa kana? Tarkoitat Maisa Torppaa. Hänellä on vanhusten harmaa tukka.


      • Anonyymi

        Klo 16:54
        Onko raskaana, eikö ole raskaana, onko sittenkään. Onko keskenmeno, eikö ole keskenmeno, tuliko keskenmeno, mahtaako olla tulossa keskenmeno.
        Koittakaa nyt vittu päättää mitä tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 16:54
        Onko raskaana, eikö ole raskaana, onko sittenkään. Onko keskenmeno, eikö ole keskenmeno, tuliko keskenmeno, mahtaako olla tulossa keskenmeno.
        Koittakaa nyt vittu päättää mitä tulee!

        Kylläpäs sinua mokoma asia kiinnostaa!? Sanon vain oman mielipiteeni: Torppaska leikkii olevansa raskaana! Se siitä! 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilen puolestasi. Ota vastaan Herran ihmeellinen armo. Silloin sinun ei tarvitse jatkaa turhia kirjoituksiasi.

        Niin. Maisa vois olla hyvä saarnaaja jossain ev lut sivuhaarassa. Kiertäisi maata juhlistamassa, kyllä ois salit täynnä ukkoja kyliltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Maisa vois olla hyvä saarnaaja jossain ev lut sivuhaarassa. Kiertäisi maata juhlistamassa, kyllä ois salit täynnä ukkoja kyliltä.

        No tämä haara onkin, vielä käyttämättä.
        Onko Maisa saarnaamassa , Eikö Maisa ole saarnaamassa, Meneekö Maisa saarnaamaan, Oliko Maisa saarnaamassa, Mahtaako Maisa lähteä saarnaamaan, Tuliko Maisa saarnaamasta, Voisiko olla Maisa saarnaamassa, Ehkä Maisa oli sittenkin saarnaamassa, Ehkä ei Maisa sittenkään ollut Saarnaamassa. No koittakaa nyt vittu päättää oliko vai ei.


      • Anonyymi

        24.1. klo 16:54
        Onko muljahtanut takaisin, vai onko mennyt kesken, miten nyt voisi olla?
        Mahtaako edelleen muljahtaa, vai meneekö kesken, voi kun vaan ei muljahtaisi, voisko mennä kesken. Kyllä tälläkin Pers.....reijällä on murheet. Ja mitä vittua, toisen ihmisen raskaus kiinnostaa tätäkin hullua ( kyllä nämä muutkin hullut ovat juonessa mukana). Sairasta kirjoittelua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida Herran armo auttaa, kun te Maisan fanitkin notkutte täällä jatkuvasti. Kertokaapa onko se teidän idolinne todellakin Levillä, niin kuin huhutaan? Olisikin hassu sattuma, jos joku Seiskan toimittaja olisi nyt kameroineen Levillä.

        Klo 00:30
        Tässä näkee, että miten hullu on tämäkin kirjoittaja. Kertokaapa , että onko Maisa levillä? Mitä ja ketä normaali ihmistä voi kiinnostaa.
        Lähde perseenr.... katsomaan. Pienkoneella pääsee nopeasti paikan päälle. Lähde hemmetissä nopeasti ottamaan asiasta selvää! Ettei tarvii elää pelkän huhu kanssa. Millä tollanen vit....persaukinen, pystyy ostamaan edes menolipun. No kyllä tommonen utelias ja häiriintynyt ämmä äkkiä asiaa yrittää selvittää. Mene nyt kaikille juoru sivuille ja laita kyselyt päälle. Sulta, kun tämän laatuinen tutkimustyö onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 00:30
        Tässä näkee, että miten hullu on tämäkin kirjoittaja. Kertokaapa , että onko Maisa levillä? Mitä ja ketä normaali ihmistä voi kiinnostaa.
        Lähde perseenr.... katsomaan. Pienkoneella pääsee nopeasti paikan päälle. Lähde hemmetissä nopeasti ottamaan asiasta selvää! Ettei tarvii elää pelkän huhu kanssa. Millä tollanen vit....persaukinen, pystyy ostamaan edes menolipun. No kyllä tommonen utelias ja häiriintynyt ämmä äkkiä asiaa yrittää selvittää. Mene nyt kaikille juoru sivuille ja laita kyselyt päälle. Sulta, kun tämän laatuinen tutkimustyö onnistuu.

        No niin, nyt korkki kiinni ja nukkumaan. Jos huomenna on pahoinvointia, se ei johdu ehkä raskaudesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä haara onkin, vielä käyttämättä.
        Onko Maisa saarnaamassa , Eikö Maisa ole saarnaamassa, Meneekö Maisa saarnaamaan, Oliko Maisa saarnaamassa, Mahtaako Maisa lähteä saarnaamaan, Tuliko Maisa saarnaamasta, Voisiko olla Maisa saarnaamassa, Ehkä Maisa oli sittenkin saarnaamassa, Ehkä ei Maisa sittenkään ollut Saarnaamassa. No koittakaa nyt vittu päättää oliko vai ei.

        Tässä teille muistin virkistämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä haara onkin, vielä käyttämättä.
        Onko Maisa saarnaamassa , Eikö Maisa ole saarnaamassa, Meneekö Maisa saarnaamaan, Oliko Maisa saarnaamassa, Mahtaako Maisa lähteä saarnaamaan, Tuliko Maisa saarnaamasta, Voisiko olla Maisa saarnaamassa, Ehkä Maisa oli sittenkin saarnaamassa, Ehkä ei Maisa sittenkään ollut Saarnaamassa. No koittakaa nyt vittu päättää oliko vai ei.

        Muistin virkistämiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt korkki kiinni ja nukkumaan. Jos huomenna on pahoinvointia, se ei johdu ehkä raskaudesta...

        Klo 21:14
        Laita nyt korkki kiinni , korkki kiinni, korkki kiinni. Tätäkin tulee toistona
        Sun ei tarvii laittaa, kun kaikki menee kerralla!


    • Anonyymi

      Niin tuo uskonnollisuus kortti on vielä käyttämättä. Hallelujaa.

      • Anonyymi

        Rukoile kerran, kun merelle menet, rukoile kahdesti, kun naimisiin menet, rukoile kolmesti, kun luet näiden sairaiden naisten solvaavia kirjoituksia.
        Rukoilen varmuuden vuoksi kuudesti, jospa saisi nuo kirjoittajat häviämään maan päältä!


    • Anonyymi

      Perunan tärkkelys aiheuttaa ummetusta.

    Ketjusta on poistettu 229 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe