Pulinakämppä

Anonyymi

Heippa kyselijäni/arvostelijani, tunnistat kyllä ihtes 😉

Pistän sulle tähän tämmösen ihan oman kämpän pystyyn. Nelijöitä 🟥🟩🟨 on sen verran mukavasti, jotta tillaa ompi siun tänne raapustella (poliittista) mielipidettä tai vaihtoehtosesti vaikka listata kaikki mun ammattini (varjopualineen), joita bruukaan (tietojesi mukkaan) yötä myöten ja kellon ympäri duunata. Se on katsos pakko painaa pitkää päivää ja yötä, kun ei ollu tämä sun kämppäsikään ihan halpa 😉
Eli nyt eikun kynän kärki teräväks ja terä sauhuammaan.
Vaan äläpä oottele, jotta mie sulle ennää vastaisin, tähän ketjuun tai muuallekaan mihin tekstejäsi suhit. Kirjottamisen iloa.

Terkuin,
Sinun EoEt

Ps. Viskasin anonyymina jottei "piippaa" ilmotusta jokasesta siun viestistäsi...

57

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidempi päivähän ei tarkoita välttämättä isompaa palkkaa.. Voit olla 40h/vko töissä ja saada palkkaa 1000 e/brutto ja toisaalta voit olla 20h/vko töissä ja saada palkkaa 2000 e/brutto.

      Näen, että sinäkin teet kuitenkin pitkää päivää kun olet kirjautuneena tänne aamusta yöhön vuodesta toiseen.

      Luulet, että et sinäkään tuolla palkallasi miljonääriksi pääse vaikka kuinka äänestäisit rikkaita kokoomuslaisia ja aamusta yöhön kirjottelisit suomi24:seen nälkäpalkalla. Ja kuka sinun asuntosi maksaa, Suomen valtio vai ulkomainen tiedustelupalvelu?

      • Anonyymi

        En ihmettele sitä ettei sulle haluta vastata. Ihan on pimeätä kirjoituksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele sitä ettei sulle haluta vastata. Ihan on pimeätä kirjoituksesi.

        Miksi minulle PITÄISI vastata?

        Mitäs ”pimeätä” siinä on, että toteaa, että työtuntien määrä ei välttämättä tuo isoa palkkaa? Tottahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele sitä ettei sulle haluta vastata. Ihan on pimeätä kirjoituksesi.

        Tuossahan EoET totesi, että ”pakko painaa pitkää päivää”.

        Niin. Eihän pitkän päivän painaminen välttämättä tuo isoa palkkaa. Minusta siinä ei ole mitään ”pimeätä”. Ihan totta se on.

        Voithan sinä painaa pitkää päivää tonnin bruttopalkalla siivousduunissa, mutta toisaalta voisit saada sen saman tonnin puolta pienemmillä työtunneilla. Tai sitäkin pienemmillä tunneilla.
        Ei sen toteaminen pitäisi mitenkään ”pimeätä olla”. Eikä sen työnkään tarvitse olla pimeätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minulle PITÄISI vastata?

        Mitäs ”pimeätä” siinä on, että toteaa, että työtuntien määrä ei välttämättä tuo isoa palkkaa? Tottahan se on.

        Ei sulle pitäisikään vastata. Lue kirjoituksesi ja mieti uudestaan. Samanlaisia on monessa paikassa ja oletettavasti kaikki kirjoittamiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle pitäisikään vastata. Lue kirjoituksesi ja mieti uudestaan. Samanlaisia on monessa paikassa ja oletettavasti kaikki kirjoittamiasi.

        Silti vastaat, kumma kyllä. Ja minusta tuon EoET:n kirjoitukset vasta todella aidosti ovat pimeitä tai sanoisinko ”pimeitä”. Varmaan pimeällä rahalla kirjoitettujakin.

        Minusta siinä ei ole mitään kummallista, että tonnin palkkaa 40 viikkotunnin työstä pidetään liian pienenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle pitäisikään vastata. Lue kirjoituksesi ja mieti uudestaan. Samanlaisia on monessa paikassa ja oletettavasti kaikki kirjoittamiasi.

        Ja piti vielä lisätä, että minusta se vasta ”pimeätä” onkin, että entinen työnantaja/työnantajat kaivautuvat ”karhun koloistaan” näin tammi-maaliskuussa joka ikinen vuosi yli kymmenen vuoden ajan kirjoittelemasn kaikenlaista yksittäisestä yksityishenkilöstä.

        Se vasta pimeätä onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja piti vielä lisätä, että minusta se vasta ”pimeätä” onkin, että entinen työnantaja/työnantajat kaivautuvat ”karhun koloistaan” näin tammi-maaliskuussa joka ikinen vuosi yli kymmenen vuoden ajan kirjoittelemasn kaikenlaista yksittäisestä yksityishenkilöstä.

        Se vasta pimeätä onkin.

        🙈 Apua ja huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti vastaat, kumma kyllä. Ja minusta tuon EoET:n kirjoitukset vasta todella aidosti ovat pimeitä tai sanoisinko ”pimeitä”. Varmaan pimeällä rahalla kirjoitettujakin.

        Minusta siinä ei ole mitään kummallista, että tonnin palkkaa 40 viikkotunnin työstä pidetään liian pienenä.

        Ja sama sekoilu jatkuu myös armeija keskustelussa 🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama sekoilu jatkuu myös armeija keskustelussa 🤦‍♀️

        Mitäs sekoilua se on, että osaa pyytää normaalia palkkaa? Ei kai kukaan pelkästä työn ilosta tai pelkästä työn tuomasta huomiosta tee töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sekoilua se on, että osaa pyytää normaalia palkkaa? Ei kai kukaan pelkästä työn ilosta tai pelkästä työn tuomasta huomiosta tee töitä?

        Minulla ei kuule moppi liiku centtiäkään enkä paperipinoon edes hipaise pelkällä työn tuomalla ”ilolla” tai huomiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei kuule moppi liiku centtiäkään enkä paperipinoon edes hipaise pelkällä työn tuomalla ”ilolla” tai huomiolla.

        Puhelinvaihdekin saa piristä ihan yksinään, vedetään johdot pois seinästä tai lyödään asiakkaalle luuri korvaan jos palkkana on pelkkä huomio tai työn tuoma ilo. Itseasiassa en edes nouse sängystä ylös jos palkkana on pelkkä huomio tai ilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinvaihdekin saa piristä ihan yksinään, vedetään johdot pois seinästä tai lyödään asiakkaalle luuri korvaan jos palkkana on pelkkä huomio tai työn tuoma ilo. Itseasiassa en edes nouse sängystä ylös jos palkkana on pelkkä huomio tai ilo.

        Ei kai nyt kai kukaan vttu pelkästä huomiosta tee töitä, eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt kai kukaan vttu pelkästä huomiosta tee töitä, eihän?

        Kuka näin on väittänyt? Mistä sä näitä keksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näin on väittänyt? Mistä sä näitä keksit?

        Se on taas kesätyöntekijöiden haku valtiolla, puolustusvoimilla ja turvallisuusalalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on taas kesätyöntekijöiden haku valtiolla, puolustusvoimilla ja turvallisuusalalla.

        Jaa, no sinne saavat hakea ne, joita sellainen kiinnostaa. Ehkä puutarhahommia voisin mennä tekemään.. Mutta onneksi kesän voi käyttää muutenkin kuten lukien..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no sinne saavat hakea ne, joita sellainen kiinnostaa. Ehkä puutarhahommia voisin mennä tekemään.. Mutta onneksi kesän voi käyttää muutenkin kuten lukien..

        Eli Helsingin kaupungin puutarhaosastolla on taas kesätyöntekijöiden haku.. Pitää olla työtön työtön jotta saa kerran 10 vuodessa puoleksi vuodeksi palkkatukipaikan..

        Ja työttömän työntekijän saa kerta heitolla, kunhan vasn lahjoo työnantajan antamaan fudut ja sitten vaan odottelemaan kunnes ilmoittautuu työttömäksi työnhakihaksi?

        Vieläkö siellä henkilökunta stalkkaa ihmisiä Facesta ja suomi24-treffeiltä?

        Ja johtajana tietysti peruskoululainen ja alamaisina korkeakoulutetut paskaliksalla?


    • Anonyymi

      En nyt ymmärrä kadehtiiko joku toisen palkkaa vai työntekoa ? Vai kahdehtiiko vaan ?! Minä värjäsin tukkani, nyt olen väriin tyytyväinen 👍☺

      • Anonyymi

        No mitäs väriä tuli? Mä oon tyytyväinen omaan kauan olleeseen väriin ja malliin.. Vaikka jonkun mielestä se tylsältä voi vaikuttaakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs väriä tuli? Mä oon tyytyväinen omaan kauan olleeseen väriin ja malliin.. Vaikka jonkun mielestä se tylsältä voi vaikuttaakin..

        Lilaa ☺


      • Anonyymi

        Työnjohtajalle pitäisi antaa seksiä, että saisi jonkun naurettavan paskaduunin muutamaksi kuukaudeksi (ihan kuin muualta ei saisi), pakit saanut kolme sataa kiloinen muhkumimmi kantaa ikuista kaunaa työkaverinsa kera kun sai pakit ja mussuttaa suklaapatukoita näyttöpäätteen edessä samalla kun työkaverinsa stalkkaa Facesta, että peukuttikohsn toi nyt Facessa oikeeta tyyppiä ja henkilökunta murtautuu suomi24-treffi sivustolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnjohtajalle pitäisi antaa seksiä, että saisi jonkun naurettavan paskaduunin muutamaksi kuukaudeksi (ihan kuin muualta ei saisi), pakit saanut kolme sataa kiloinen muhkumimmi kantaa ikuista kaunaa työkaverinsa kera kun sai pakit ja mussuttaa suklaapatukoita näyttöpäätteen edessä samalla kun työkaverinsa stalkkaa Facesta, että peukuttikohsn toi nyt Facessa oikeeta tyyppiä ja henkilökunta murtautuu suomi24-treffi sivustolle?

        Duuniin saa kun on sopivan alkkis ja hölösuu, joka avaa koko yksityiselämän henkilökunnalle ja on näkyvästi lgbt?

        Riittää kun pitää pöytää pystyssä ja kovaan ääneen kahvipöydässä kailottaa kenen kanssa makasi viime viikonloppuna?


      • Anonyymi

        Eiks sinne puutarhaosastolle palkata

        - peruskoululaisia
        - hensinkiläisiä työtön työttömiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks sinne puutarhaosastolle palkata

        - peruskoululaisia
        - hensinkiläisiä työtön työttömiä?

        Ja eikös niitä työtön työttömiä ole jo valmiiksi siellä kortistossa

        niin

        Miksi siis pitää ihmisiä ostaa, lahjoa, manipuloida, voidella ulos nykyisistä vakituisista työpaikoista, jotta he tulisivat kesähessuiksi muutamaksi kuukaudeksi/palkkatuella/vuorotteluvapaalla kevätkesän yli töihin ja sitten palaisivat takaisin kortistoon työttömiksi?

        Sitten huudellasn, että ai jai, kuinka on omaa syytä työtön, mene laiska pummi töihin ja taivastellaan, että mitenköhän näitä työttömiä on niin paljon kortistossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs väriä tuli? Mä oon tyytyväinen omaan kauan olleeseen väriin ja malliin.. Vaikka jonkun mielestä se tylsältä voi vaikuttaakin..

        Sitten tiedoksi, maailmassa on miljardi muutakin työpaikkaa, työnantajaa ja ammattialaa kuin kaupungin puutarhaosasto, valtion virasto tai puolustusvoimat kutem maailmaam mahtuu monta eri väriä ja värisävyä mustan ja valkoisen väriin.

        Ja ei vttu voi olla noin kiinnostava entinen työntenkijä, että pitää maalittamalla ja määkimällä julkisuudessa oikein lahkeessa roikkua ja anella epätoivoisesti KESÄtöihin samalla kun työhakemuksia tulvii ikkunoista ja ovista?

        Ja eikö nämä KESÄtyöt ole lähinnä nuorille opiskelijoille, jotka ovat muuten kesän ajan työttöminä tai eivät ole saaneet muualta kesän ajaksi töitä? Ja luulisi, että siellåkin ensimmäisenä palkataan sukulaiset, kaverit, puolisot, omat lapset ensimmäisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Duuniin saa kun on sopivan alkkis ja hölösuu, joka avaa koko yksityiselämän henkilökunnalle ja on näkyvästi lgbt?

        Riittää kun pitää pöytää pystyssä ja kovaan ääneen kahvipöydässä kailottaa kenen kanssa makasi viime viikonloppuna?

        Ei kiinnosta avautua henkilökohtaisesta elämästä koko työyhteisölle, ominani asiani pidän..


    • Nuin ja tästä ylös tarvihtevalle 😉

      • Anonyymi

        Sinäkö näitä tarvitset? Eikö sulla ole muuta elämää? Vai kirjoitteleeko teikäläisen nimimerkin takaa useampikin tyyppi ja vittuilee? Miksi? Ihan hukkaan heitettyä aikaa.. Mitä jos minäkin olisin kopioinut ja tulostanut kaikki sinun vuodelta 2016/17 lähtien kirjoittamat tekstit? :) Katotaan sitten minkälaista pimeetä tekstiä itse olet suoltanut.. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö näitä tarvitset? Eikö sulla ole muuta elämää? Vai kirjoitteleeko teikäläisen nimimerkin takaa useampikin tyyppi ja vittuilee? Miksi? Ihan hukkaan heitettyä aikaa.. Mitä jos minäkin olisin kopioinut ja tulostanut kaikki sinun vuodelta 2016/17 lähtien kirjoittamat tekstit? :) Katotaan sitten minkälaista pimeetä tekstiä itse olet suoltanut.. :)

        Paas tuleen, vaan älä liekkeihin kun tänne niin katellaan. Yhessä vai erikseen? 😘😁


      • Anonyymi

        Ootko sä se sama sairas tiedusteluhyyppä, joka kirjoittelee samaa sairasta Kauniaisten Akatemia mustamaalausjuttua joka kevätkesä työ-ja opiskelupalstalle :) ihan sairasta tekstiä.. Ei siinä naapurimaan antamat huumeetkaan sulle auta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä se sama sairas tiedusteluhyyppä, joka kirjoittelee samaa sairasta Kauniaisten Akatemia mustamaalausjuttua joka kevätkesä työ-ja opiskelupalstalle :) ihan sairasta tekstiä.. Ei siinä naapurimaan antamat huumeetkaan sulle auta..

        No niin, löysit kämppääsi 😁 Jatkapa sinä, mie meen töllön ääreen ja sitten sänkyyn 😉 Öitä


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin, löysit kämppääsi 😁 Jatkapa sinä, mie meen töllön ääreen ja sitten sänkyyn 😉 Öitä

        Mistä tämä kämppä tänne ilmestyi? En ole tätä aiemmin huomannut, vaikka nämä tarinat tuntuvat tutuilta muista ketjuista.. En kyllä ymmärrä näitä tarinoita ollenkaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä kämppä tänne ilmestyi? En ole tätä aiemmin huomannut, vaikka nämä tarinat tuntuvat tutuilta muista ketjuista.. En kyllä ymmärrä näitä tarinoita ollenkaan..

        No kuulehan sie, kun ei näitä tarttekaan ymmärtää, koska näistä puuttuu pää ja häntä kuin myös kaikki niijen väliltä 😁😉 Kauniita unia 😴💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kuulehan sie, kun ei näitä tarttekaan ymmärtää, koska näistä puuttuu pää ja häntä kuin myös kaikki niijen väliltä 😁😉 Kauniita unia 😴💤

        Käynti Vastaamossa tekisi sinullekin ihan hyvää:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käynti Vastaamossa tekisi sinullekin ihan hyvää:)

        Vastaamo ei vastannu ainakaan asiakkaidensa tietosuojasta, liekö on vastannu mihinkään muuhunkaan.
        Vaan eipä väliä, kun ei tartte valita, enkä anna muijenkaan niin tehhä mun puolesta 😁
        Mie olen siis terapiani/psykoloogit jo läpikäyny. Kertaalleen kävin ammatinvalintaa pohtimassa ja myöhemmin muutaman kerran työterveyessä itkemässä. Liekö meni tuo ensimmäiseksi mainittu hommeli siis aivan persiilleen.
        Nyt kuttuu Matti, ei sillä tavalla kirjaimellisesti tosin, jotta älä sie huoli 😁😉
        Yöt! Tai voipi laittaa Dingoaki jos tahtoo...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vastaamo ei vastannu ainakaan asiakkaidensa tietosuojasta, liekö on vastannu mihinkään muuhunkaan.
        Vaan eipä väliä, kun ei tartte valita, enkä anna muijenkaan niin tehhä mun puolesta 😁
        Mie olen siis terapiani/psykoloogit jo läpikäyny. Kertaalleen kävin ammatinvalintaa pohtimassa ja myöhemmin muutaman kerran työterveyessä itkemässä. Liekö meni tuo ensimmäiseksi mainittu hommeli siis aivan persiilleen.
        Nyt kuttuu Matti, ei sillä tavalla kirjaimellisesti tosin, jotta älä sie huoli 😁😉
        Yöt! Tai voipi laittaa Dingoaki jos tahtoo...

        Mie oon kans terapiaan kyllästynyt, vaikka korvaisivat vielä.. En tiää mitä juttuja kuuntelisi kun edelleen terapeutti on hakusessa.. Mitäs Dingolta tulee sinulle mieleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon kans terapiaan kyllästynyt, vaikka korvaisivat vielä.. En tiää mitä juttuja kuuntelisi kun edelleen terapeutti on hakusessa.. Mitäs Dingolta tulee sinulle mieleen?

        No, Dingolta nyt tullee ekana mieleen varmaankin Levoton tuhkimo ja Autiotalo. Mirahkaan ei oo tullu viä kesämekossa vastaan, joten vastaan sitte sen. Liekö läks väärään suuntaan (vasempaan, mutta ittesä kannalta oikiaan 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No, Dingolta nyt tullee ekana mieleen varmaankin Levoton tuhkimo ja Autiotalo. Mirahkaan ei oo tullu viä kesämekossa vastaan, joten vastaan sitte sen. Liekö läks väärään suuntaan (vasempaan, mutta ittesä kannalta oikiaan 😅

        Miepä en vielä tiedä mihin sitä lähtee jos tuota mieltä ollaan.. Ruutua kun voi katsoa moneen suuntaan ja vastaantulijalla se oikea ja vasen näyttäytyvät taas eri puolin. Ruudulla mennään ja nyt katon vielä pohjoiseenkin päin ja merelle ;)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No, Dingolta nyt tullee ekana mieleen varmaankin Levoton tuhkimo ja Autiotalo. Mirahkaan ei oo tullu viä kesämekossa vastaan, joten vastaan sitte sen. Liekö läks väärään suuntaan (vasempaan, mutta ittesä kannalta oikiaan 😅

        Vai että vastaantulijoita ettit, sekin järjestyy ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että vastaantulijoita ettit, sekin järjestyy ;)

        Tulihan niitä tännäänkin muutama.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miepä en vielä tiedä mihin sitä lähtee jos tuota mieltä ollaan.. Ruutua kun voi katsoa moneen suuntaan ja vastaantulijalla se oikea ja vasen näyttäytyvät taas eri puolin. Ruudulla mennään ja nyt katon vielä pohjoiseenkin päin ja merelle ;)

        Vaihan vastausta. Tällä mennään...
        https://youtu.be/r2q_BUfgR_g


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vaihan vastausta. Tällä mennään...
        https://youtu.be/r2q_BUfgR_g

        Tämäpä olikin uutta Dingoa minulle, sillä joudun myöntämään etten ole bändiä paljoakaan kuunnellut.. Innostuinkin sitten kuuntelemaan lisää, kun oli niin hienot tunnelmat ja lyriikat monissa noissa. Jakamassasi biisi kuvasi kyllä omia tämän hetken tunnelmiani aika täydellisesti 😢❤💕

        Hyvää yötä 💕


    • Anonyymi

      Tämän päivän kiinnostuksen kohteeni on jollain vieruspalstalla käsitelty aihe psykokulttuurista. Itse lueskelin aihepiiriin liittyviä teoksia 3-4 vuotta sitten ja olin kiinnostunut erilaisten oireyhtymien ja diagnoosien logiikasta, olivatpa ne käytöksen tai fyysisen kehon puolella. Tälläkin palstalla leimaa laitetaan aika helposti ihmisten otsaan syystä jos toisesta. Muistaako kukaan muu missä ketjussa aiheesta keskusteltiin, kun en nyt keskustelua löydä?

      Tähkäpäisin terveisin ;)

      • Anonyymi

        Niin, minä en asiasta niinkään tiedä, mutta mielenkiintoisesti tullut esiin muutamia ihmisiä, jotka puhuvat asiat väärinpäin, kertovat minun tekemiäni asioita tehneet itse ja toisinpäin. Onko se psykokultturia ? 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä en asiasta niinkään tiedä, mutta mielenkiintoisesti tullut esiin muutamia ihmisiä, jotka puhuvat asiat väärinpäin, kertovat minun tekemiäni asioita tehneet itse ja toisinpäin. Onko se psykokultturia ? 😀

        Vai mitä se on ? Pitää varmaankin googlettaa 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai mitä se on ? Pitää varmaankin googlettaa 😀

        Sitten kun ehtii ja jaksaa 😀


      • Anonyymi

      • Tuommoseen ketjuun en ainakaan muista törmänneeni, mutta google löysi Areenasta ohjelmaa aiheesta. Kattelin sitä tässä työpäivän päälle ehkä viitisen minuuttia ja sitten riitti 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä en asiasta niinkään tiedä, mutta mielenkiintoisesti tullut esiin muutamia ihmisiä, jotka puhuvat asiat väärinpäin, kertovat minun tekemiäni asioita tehneet itse ja toisinpäin. Onko se psykokultturia ? 😀

        Ei oo, sen voin sanoa tällä viiden minuutin pikaperehdytyksellä 😁
        Ootkos sie tutustunut käänteiseen psykoloogiaan?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei oo, sen voin sanoa tällä viiden minuutin pikaperehdytyksellä 😁
        Ootkos sie tutustunut käänteiseen psykoloogiaan?

        Juu on tullut tutustuttua 😂😂😂❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu on tullut tutustuttua 😂😂😂❤

        No, oletko myös käyttänyt? Mie myönnän, jotta olen "muutaman" kerran niin tehny 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei oo, sen voin sanoa tällä viiden minuutin pikaperehdytyksellä 😁
        Ootkos sie tutustunut käänteiseen psykoloogiaan?

        Ihan molemminpuolista hukkaan heitettyä aikaa, kiusantekoa ja vainoamista tuo käänteinen psykologia ja projisointi varsinkin ihan turhiin, mitättömiin asioihin ja henkilöihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan molemminpuolista hukkaan heitettyä aikaa, kiusantekoa ja vainoamista tuo käänteinen psykologia ja projisointi varsinkin ihan turhiin, mitättömiin asioihin ja henkilöihin.

        "Jälleen lähtee laulu soimaan..."🎵😀 vaan miepä porhallan nyt muihin hommiin, moikka!


    • Nostellaans taas kämppä missä saa riehua takasin maanpinnalle 😝

      • Anonyymi

        Ei taida teikäläisen palkka olla niin suuri kun pitää viestejä raapustella 20 tuntia/pvä.


    • Anonyymi

      Ei taida niin hulppeat palkat olla poliisissa tai tiedustelussa kun pitää niin pitkää päivää tehdä ja kadehtia jotain taviksia. Pelkkä työn iloko on palkkana vai jotkin huumenapit?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe