Minulla on Soneran tietoturva ja F-securen virustorjunta. Nyt palkissa on kaksi f-securen ikonia joista toisessa tiimalasi ja toisessa huutomerkki. Myös virus-kuvaukset ovat vanhentuneet. Kun tupla klikkaa niin ohjelmassa lukee "virus protection initializing". Kun yritän asentaa uudelleen niin asennus ohjelma jää loputtomasti vain tilanteeseen aloitan asennusta.
Pitääkö uusi asennus aloittaa ensin vanhat poistamalla controlpanelista. Entä uskaltaako asentaa uudelleen niin että kone on netissä ja vähän aikaan ei ole ollenkaan virusturvaa?
Niko
F-Secure uudelleen asennus
4
2857
Vastaukset
- onnistui
hyvin tuo asennus ensin piuha irti tai windowsin oma palomuuri käyttöön, lisää/poista kautta vanha pois ja ajoin sitten rekisterit Easy Cleanerilla,
ja sitte uusi asennus. - poistaminen
Tietenkin virustentojunta ohjelma täytyy aina ensin poistaa ennen uudelleen asennusta Ohjaupaneelin Lisää tai Poista sovelluksella, jos poisto silläkin epäonnistuu niin tässä F-securen poistotyökalu jolla sen saa poistettua.
http://support.f-secure.fi/fin/home/downloads/removeav.shtml - Anonyymi
joka päivityksen yhteityksessä katoaa f-secure täytyy vaihtaa virusohjelma ei toimi enää pankki suojaus johan on vittu kun aina menee poi ei ennen mennyt minä aivohalvaus potilas millä saan ohjelmat pysymään päällä
- Anonyymi
Pankkisuojaus on pelkkää huijausta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788