Sis oon tämmönen 14.v tyttö ja mietin et miten voosin kysyä äitiä ostamaan mulle boxerit, miks? Huviks.
Boxerit tytöllä
15
462
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan kun yks seppo suppo alkoi sössöttämään boksereista. Tais olla lahjottu kaveri joka luulee että kaikki ovat nuoria, tyhmiä, köyhiä ja opiskelijoita!
- Anonyymi
Kyllä tyttökin voi käyttää boxereita, pyydät vaan äitiä ostamaan ellei anna rahaa jotta pääset itse ostamaan.
- Anonyymi
Ei kiitos poikien boksereita mulle. Hauska vitsi 😅
- Anonyymi
Myydäänhän boxerimallisia alushousuja naisillekin. Eikä kukaan tiedä onko miesten boxerit ellei ole sepalusaukkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myydäänhän boxerimallisia alushousuja naisillekin. Eikä kukaan tiedä onko miesten boxerit ellei ole sepalusaukkoa.
samaa kuin miehet käyttävät hametta ja sukkahousuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa kuin miehet käyttävät hametta ja sukkahousuja.
Ehkä olisi sama, jos kyseessä olisi miehille suunnitellut sukkahousut ja hameet. Niitä jotkut miehiset miehet käyttävätkin. Tiitit taas eivät sellaisia halua vaan nimenomaan naisten hepeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olisi sama, jos kyseessä olisi miehille suunnitellut sukkahousut ja hameet. Niitä jotkut miehiset miehet käyttävätkin. Tiitit taas eivät sellaisia halua vaan nimenomaan naisten hepeniä.
Naiset selittävät usein noin että jokin miestyylinen asuste on suunniteltu naisille. Kuitenkin naiset käyttää nimenomaan miesten osastolta ostettuja vaatteita ilman omantunnon tuskia.
- Anonyymi
Näin aikuisena mh naisena sitä haluaa pysyä likellä omaa heterotyyliään huolimatta muutoksessa seksuaalisuudessa. Lesboindentiteetin ei tarvitse olla poikamainen ellei itse koe itseään niin. Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja identiteettiini sellaisenaan. En ole aiemmin käyttänyt boksereita, enkä käytä nytkään. Olen feminiininen, enkä siitä luovu.
- Anonyymi
Miksi sinun pitäisi niitä käyttää, jos et halua??
- Anonyymi
Alkaako tästä sukkahousujen tapainen väittely minkälaiset alushousut saa olla naisella. Jos naiseus on siitä kiinni, niin käytetään sitten niitä iso-iso-äidin vaaleanpunaisia puntillisia alushousuja.
Onkohan jotain rajojen rikkomista kun miehillekin on alettu tekemään naisten pikkareita muistuttavia alushousuja ja vastaavasti naisille melko lähellä miesten alushousuja muistuttavia pikkareita ilman mitään pitsejä ja koristeita "miestyyppisellä" leveällä vyötärökuminauhalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako tästä sukkahousujen tapainen väittely minkälaiset alushousut saa olla naisella. Jos naiseus on siitä kiinni, niin käytetään sitten niitä iso-iso-äidin vaaleanpunaisia puntillisia alushousuja.
Onkohan jotain rajojen rikkomista kun miehillekin on alettu tekemään naisten pikkareita muistuttavia alushousuja ja vastaavasti naisille melko lähellä miesten alushousuja muistuttavia pikkareita ilman mitään pitsejä ja koristeita "miestyyppisellä" leveällä vyötärökuminauhalla.Enpä nyt tiedä mistä puhut, tarkemmin yhteiskunnassa on aina vahdittu miesten pukeutumista. Tottakai tyttö voi halutessaan käyttää miesten boksereita, en vaan ymmärrä miksi joku haluaisi ainakaan kuukautisten aikaan niin tehdä. Koska kysymys on transpalstalla herää ajatus siitä onko kysyjä trans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi niitä käyttää, jos et halua??
Pysyn kiltisti lesbi- ja bipuolella 😉
- Anonyymi
Miksi lesbo lainaisi poikaystävän boksereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lesbo lainaisi poikaystävän boksereita?
Poikamaisen tyttöystävän tai sellaiseksi ajattelemansa boksereita😉
- Anonyymi
Paras Boxer :) https://youtu.be/C1VUWDcp5Sg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472