Hyvää huomenta palstalaisille täältä lumisesta Länsi-Suomesta.
Kylä on kuin postikorttimaisema.
On joskus valittukin vuoden kyläksi.
Eilen oli veljeni palvelukodissa kaikki koronarokotettu.
Yhtään koronaan sairastunutta ei ole ollut kokoaikana palvelukodissa.
Hyvin tai oikeastaan loistavasti hoitohenkilökunta ovat tsempannut.
Lähden tästä aamulenkille koirahurmurin kanssa.
Mikä ilo ja riemua on vastassa kun 82 centtiä säkäkorkeudeltaan oleva koira hyppii ilmaan.
Päivänjatkoja.
Hyvää huomenta
6
156
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta!
Palvelukotiin minäkin tänään. En tiedä vilä koronarokotustilannetta. Toisessa oli jo keväällä koronaa, toisessa ei ole ollut ollenkaan. Vähän nyppii sääntöjen sekaisuus. Joskus kun soitan aikaa, ei päästetä ollenkaan ja joskus toivotetaan tervetulleeksi, riippuen siitä kuka siellä vastaa puhelimeen. Todellisuudessa eivät voi kieltää tapaamasta, mutta en ala kohtausta järjestämään kun epäilen aiheutuvan asukkaalle harmia.
Vielä ei sada lunta mutta lööpin otisikosta "ei ihan tavallinen lumisade" päättelen että saattaa olla vaikea päästä kotiparkkiin takaisin iltapäivällä.
Puhelimeeni oli tullut viesti: Siellä missä sininen taivas kohtaa sinisen meren - kuvittelen - on paratiisi - missä ei tarvitse tehdä työtä - ei nukkua yötä - vain olla - on eilinen.
Talvi herkistää toiset ja toiset rehkii hiihtoladulla. Jokaiselle sopivaa päivää toivottelen.Tuolla alussa kirjoitin veljeni koronarokotuksesta.
Oli siis 18.01 saanut ensimmäisen rokotteen.
Tånä aamuna 23.01 oli noussut punaisia näppyjä moneen paikkaan.
Ja oli huonossa kunnossa.
Hoitajat soittivat heti lanssin paikalle.
Tamutkivat ja ottivat kokeita.
Nyt seurataan tilannetta hänen omassa huoneessaan.
Onko koronapiikistä johtuva tai jotain muuta?
Hänellä on monta lääkitystä.
Sydän tässä itsellä oikein muljahti.
Tuli huono olo veljeni puolesta.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Tuolla alussa kirjoitin veljeni koronarokotuksesta.
Oli siis 18.01 saanut ensimmäisen rokotteen.
Tånä aamuna 23.01 oli noussut punaisia näppyjä moneen paikkaan.
Ja oli huonossa kunnossa.
Hoitajat soittivat heti lanssin paikalle.
Tamutkivat ja ottivat kokeita.
Nyt seurataan tilannetta hänen omassa huoneessaan.
Onko koronapiikistä johtuva tai jotain muuta?
Hänellä on monta lääkitystä.
Sydän tässä itsellä oikein muljahti.
Tuli huono olo veljeni puolesta.Voi miten ikävää. Toivottavasti hänen vointinsa paranee!
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten ikävää. Toivottavasti hänen vointinsa paranee!
Ano 20.00.
Oli tutkittu labra.
Veljelläni on ruusu jalassa.
Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
On ollut ennenkin.
Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
Tai sitten helposti aktivoitui.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 20.00.
Oli tutkittu labra.
Veljelläni on ruusu jalassa.
Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
On ollut ennenkin.
Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
Tai sitten helposti aktivoitui.Jospa se koronarokote jotenkin aktivoi sen ruusun puhkeamisen. Vaikutti vastustuskykyyn jotenkin. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin veljelläsi.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 20.00.
Oli tutkittu labra.
Veljelläni on ruusu jalassa.
Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
On ollut ennenkin.
Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
Tai sitten helposti aktivoitui.Tuo ruusu taitaa olla aika yleinen sairaus. Minunkin läheiselläni on ollut ja jalka on jäänyt pysyvästi turvoksiin. Ja nyt valitti puhelimessa että on kylmä niin taitaa olla uusiutunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603