Hyvää huomenta

2lesken

Hyvää huomenta palstalaisille täältä lumisesta Länsi-Suomesta.
Kylä on kuin postikorttimaisema.
On joskus valittukin vuoden kyläksi.

Eilen oli veljeni palvelukodissa kaikki koronarokotettu.
Yhtään koronaan sairastunutta ei ole ollut kokoaikana palvelukodissa.
Hyvin tai oikeastaan loistavasti hoitohenkilökunta ovat tsempannut.

Lähden tästä aamulenkille koirahurmurin kanssa.
Mikä ilo ja riemua on vastassa kun 82 centtiä säkäkorkeudeltaan oleva koira hyppii ilmaan.

Päivänjatkoja.

6

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta!
      Palvelukotiin minäkin tänään. En tiedä vilä koronarokotustilannetta. Toisessa oli jo keväällä koronaa, toisessa ei ole ollut ollenkaan. Vähän nyppii sääntöjen sekaisuus. Joskus kun soitan aikaa, ei päästetä ollenkaan ja joskus toivotetaan tervetulleeksi, riippuen siitä kuka siellä vastaa puhelimeen. Todellisuudessa eivät voi kieltää tapaamasta, mutta en ala kohtausta järjestämään kun epäilen aiheutuvan asukkaalle harmia.
      Vielä ei sada lunta mutta lööpin otisikosta "ei ihan tavallinen lumisade" päättelen että saattaa olla vaikea päästä kotiparkkiin takaisin iltapäivällä.

      Puhelimeeni oli tullut viesti: Siellä missä sininen taivas kohtaa sinisen meren - kuvittelen - on paratiisi - missä ei tarvitse tehdä työtä - ei nukkua yötä - vain olla - on eilinen.
      Talvi herkistää toiset ja toiset rehkii hiihtoladulla. Jokaiselle sopivaa päivää toivottelen.

      • Tuolla alussa kirjoitin veljeni koronarokotuksesta.
        Oli siis 18.01 saanut ensimmäisen rokotteen.

        Tånä aamuna 23.01 oli noussut punaisia näppyjä moneen paikkaan.
        Ja oli huonossa kunnossa.

        Hoitajat soittivat heti lanssin paikalle.
        Tamutkivat ja ottivat kokeita.
        Nyt seurataan tilannetta hänen omassa huoneessaan.

        Onko koronapiikistä johtuva tai jotain muuta?
        Hänellä on monta lääkitystä.

        Sydän tässä itsellä oikein muljahti.
        Tuli huono olo veljeni puolesta.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Tuolla alussa kirjoitin veljeni koronarokotuksesta.
        Oli siis 18.01 saanut ensimmäisen rokotteen.

        Tånä aamuna 23.01 oli noussut punaisia näppyjä moneen paikkaan.
        Ja oli huonossa kunnossa.

        Hoitajat soittivat heti lanssin paikalle.
        Tamutkivat ja ottivat kokeita.
        Nyt seurataan tilannetta hänen omassa huoneessaan.

        Onko koronapiikistä johtuva tai jotain muuta?
        Hänellä on monta lääkitystä.

        Sydän tässä itsellä oikein muljahti.
        Tuli huono olo veljeni puolesta.

        Voi miten ikävää. Toivottavasti hänen vointinsa paranee!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten ikävää. Toivottavasti hänen vointinsa paranee!

        Ano 20.00.
        Oli tutkittu labra.
        Veljelläni on ruusu jalassa.
        Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
        On ollut ennenkin.
        Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
        Tai sitten helposti aktivoitui.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 20.00.
        Oli tutkittu labra.
        Veljelläni on ruusu jalassa.
        Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
        On ollut ennenkin.
        Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
        Tai sitten helposti aktivoitui.

        Jospa se koronarokote jotenkin aktivoi sen ruusun puhkeamisen. Vaikutti vastustuskykyyn jotenkin. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin veljelläsi.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 20.00.
        Oli tutkittu labra.
        Veljelläni on ruusu jalassa.
        Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
        On ollut ennenkin.
        Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
        Tai sitten helposti aktivoitui.

        Tuo ruusu taitaa olla aika yleinen sairaus. Minunkin läheiselläni on ollut ja jalka on jäänyt pysyvästi turvoksiin. Ja nyt valitti puhelimessa että on kylmä niin taitaa olla uusiutunut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      382
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe