Hyvää huomenta

2lesken

Hyvää huomenta palstalaisille täältä lumisesta Länsi-Suomesta.
Kylä on kuin postikorttimaisema.
On joskus valittukin vuoden kyläksi.

Eilen oli veljeni palvelukodissa kaikki koronarokotettu.
Yhtään koronaan sairastunutta ei ole ollut kokoaikana palvelukodissa.
Hyvin tai oikeastaan loistavasti hoitohenkilökunta ovat tsempannut.

Lähden tästä aamulenkille koirahurmurin kanssa.
Mikä ilo ja riemua on vastassa kun 82 centtiä säkäkorkeudeltaan oleva koira hyppii ilmaan.

Päivänjatkoja.

6

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta!
      Palvelukotiin minäkin tänään. En tiedä vilä koronarokotustilannetta. Toisessa oli jo keväällä koronaa, toisessa ei ole ollut ollenkaan. Vähän nyppii sääntöjen sekaisuus. Joskus kun soitan aikaa, ei päästetä ollenkaan ja joskus toivotetaan tervetulleeksi, riippuen siitä kuka siellä vastaa puhelimeen. Todellisuudessa eivät voi kieltää tapaamasta, mutta en ala kohtausta järjestämään kun epäilen aiheutuvan asukkaalle harmia.
      Vielä ei sada lunta mutta lööpin otisikosta "ei ihan tavallinen lumisade" päättelen että saattaa olla vaikea päästä kotiparkkiin takaisin iltapäivällä.

      Puhelimeeni oli tullut viesti: Siellä missä sininen taivas kohtaa sinisen meren - kuvittelen - on paratiisi - missä ei tarvitse tehdä työtä - ei nukkua yötä - vain olla - on eilinen.
      Talvi herkistää toiset ja toiset rehkii hiihtoladulla. Jokaiselle sopivaa päivää toivottelen.

      • Tuolla alussa kirjoitin veljeni koronarokotuksesta.
        Oli siis 18.01 saanut ensimmäisen rokotteen.

        Tånä aamuna 23.01 oli noussut punaisia näppyjä moneen paikkaan.
        Ja oli huonossa kunnossa.

        Hoitajat soittivat heti lanssin paikalle.
        Tamutkivat ja ottivat kokeita.
        Nyt seurataan tilannetta hänen omassa huoneessaan.

        Onko koronapiikistä johtuva tai jotain muuta?
        Hänellä on monta lääkitystä.

        Sydän tässä itsellä oikein muljahti.
        Tuli huono olo veljeni puolesta.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Tuolla alussa kirjoitin veljeni koronarokotuksesta.
        Oli siis 18.01 saanut ensimmäisen rokotteen.

        Tånä aamuna 23.01 oli noussut punaisia näppyjä moneen paikkaan.
        Ja oli huonossa kunnossa.

        Hoitajat soittivat heti lanssin paikalle.
        Tamutkivat ja ottivat kokeita.
        Nyt seurataan tilannetta hänen omassa huoneessaan.

        Onko koronapiikistä johtuva tai jotain muuta?
        Hänellä on monta lääkitystä.

        Sydän tässä itsellä oikein muljahti.
        Tuli huono olo veljeni puolesta.

        Voi miten ikävää. Toivottavasti hänen vointinsa paranee!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten ikävää. Toivottavasti hänen vointinsa paranee!

        Ano 20.00.
        Oli tutkittu labra.
        Veljelläni on ruusu jalassa.
        Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
        On ollut ennenkin.
        Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
        Tai sitten helposti aktivoitui.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 20.00.
        Oli tutkittu labra.
        Veljelläni on ruusu jalassa.
        Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
        On ollut ennenkin.
        Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
        Tai sitten helposti aktivoitui.

        Jospa se koronarokote jotenkin aktivoi sen ruusun puhkeamisen. Vaikutti vastustuskykyyn jotenkin. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin veljelläsi.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 20.00.
        Oli tutkittu labra.
        Veljelläni on ruusu jalassa.
        Laitettiin antibioottia suoraan suoneen.
        On ollut ennenkin.
        Ehkä ei mitään tekemistä koronarokotuksen kanssa.
        Tai sitten helposti aktivoitui.

        Tuo ruusu taitaa olla aika yleinen sairaus. Minunkin läheiselläni on ollut ja jalka on jäänyt pysyvästi turvoksiin. Ja nyt valitti puhelimessa että on kylmä niin taitaa olla uusiutunut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe