Kunnallisvaalit tulossa tulen äänestämään vasemmistoliittoa, ehdokaslistaa ei vielä ole olisko enakko tietoa ketä pitäisi äänestää?
Vasemmistoliitto oli ainoa puolue joka vastusti sähkön siirtoa ulkomaille ja siinä menee meidän säästöt ulkomaille.
Verorahoilla rakennettiin sähköverkot ja sitten lahjoitettiin ulkomaille.
Aina kun sähkölasku tulee, niin säästötililtä pitää ottaa rahaa jolla kallista siirtoa joutuu maksamaan.
Puolue ja sitten henkilö
24
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ääneni menee työväenpuolueelle.
Tiedän, että aika moni äänestää itseään vastaan, eli sellaisia puolueita jotka kannattavat tuloerojen kasvamista.- Anonyymi
Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen
Kyllä Perus On Paras !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Perus On Paras !
PerusSuomalaisille tulossa Mahtava voitto vaaleissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PerusSuomalaisille tulossa Mahtava voitto vaaleissa
Kansa Kostaa Vaaleissa, SDP:n Myrkynvihreälle Vassarihallitukselle jossa Kepu ja RKP juoksupoikina
- Anonyymi
Pudotuspeli alkoi ensin putoaa kokoomus ja perussuomalaiset sitten rkp ja kepu senjälkeen jouduin miettimään koska sdp komissaari ilmoitti aikoinaan kuuluvansa lähinnä keskustaa ja pudotuspelissä tipahti pois, vihreistä en tiedä niin paljoa että heitä äänestäisin, jäljelle jää ainakin yksi puolue joka tekee kovasti työtä heikompiosaisten eteen ja on työväenpuolue eli VASEMMISTOLIITTO.
Sellaisia pitäisi varoa jotka puhuvat vihervasemmistosta, koska heillä sekoaa niin värit kuin puolueet. - Anonyymi
Persut on ykkönen ja sopivasti porvarillinenkin. Tavallisen suomalaisen asialla.
- Anonyymi
Porvari ei muutu hyväksi vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvari ei muutu hyväksi vaikka voissa paistaisi.
Kokoomus ei menesty näissä vaaleissa.Senverran saamatonta on niiden touhu ympäri Suomen .
- Anonyymi
Täällähän me eläkeläiset keskustellaan näin "työpäivänä" ja onhan täällä myös noita laiskoja persuja jotka ovat työttömiä ja täällä ihannoivat ja raapivat persuksia ja kaikkihan niistä ovat persläpejä.
- Anonyymi
Voihan ne persut olla töissä ja kuluttavat työaikaa kun laiskuuttaan ei viitsi tehdä oikeita töitä.
Vasemmistoliittoa äänestän ja eläkeläisenä en halua enää pikkuporvareita pomputtamaan hyvää ja rauhallista eläkeläiselämää. - Anonyymi
Jaa ei taida kaikki olla tietoisia että tehdään myös vuorotyötä.
- Anonyymi
Tästä voivat pikku persut selvittää mihin voivat liittyä luulisin että on riittävästi vaihtoehtoja.
Alkukommunismi, sotakommunismi, ekokommunismi ja kriisikommunismi
Jos ei löydy omaa niin nudismi voisi ainakin sopia kaikille. - Anonyymi
Sekahedelmä soppaa.
Todellisuudessa jokainen yhteiskunta on sekava soppa erilaisten -ismien mukaan järjestettyjä rakenteita ja mekanismeja. ”
Jokainen valtio (jolla on ”kantavuutta”) on perusluonteeltaan jonkin (johtavan) yhteiskuntaluokan valtio.
Suomi on eliitin johtama yhteiskunta, jossa kaikki hyvä kuten raha ohjataan eliitin elintason parantamiseen. - Anonyymi
Mauri on äänikuningas .
- Anonyymi
Olkoon vaan. Jos saa samanverran aikaan, kun on saanut Kaustisella ja Eduskunnassa, niin harmiton hölmöhän tuo on. Tähänastiset saavutukset on jalanjälkiä. Jos jokutietää mitä herra on saanut aikaan, niin siitä vaan luetteloimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon vaan. Jos saa samanverran aikaan, kun on saanut Kaustisella ja Eduskunnassa, niin harmiton hölmöhän tuo on. Tähänastiset saavutukset on jalanjälkiä. Jos jokutietää mitä herra on saanut aikaan, niin siitä vaan luetteloimaan.
Maurin kanssa kun päästään "käärimään hihat", niin Kokkola alkaa viimeinkin puhdistua ja uudistua perin pohjin! Hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maurin kanssa kun päästään "käärimään hihat", niin Kokkola alkaa viimeinkin puhdistua ja uudistua perin pohjin! Hah hah haaa!!!...
Teidän molempien olisi syytä kääriä lahkeet, että pääsette juosten vastuuta karkuun. Kerroppa mitä hyvää tämä "kaverisi" Mauri on saanut eläissään aikaan. Koita kerrankin skarpata. Vastaa muullakin kuin älyttömällä hahatuksella. Sinulla tosin on pää vain lakin paikkana, että taitaa olla turha toivo saada muuta, kuin hahatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maurin kanssa kun päästään "käärimään hihat", niin Kokkola alkaa viimeinkin puhdistua ja uudistua perin pohjin! Hah hah haaa!!!...
Luulempa, että sinulla ja maurilla menee heti sukset ristiin.
- Anonyymi
Ei oo totta.Kommareitakin vielä suomessa.Juna meni 90 luvulla p-koreaan.
- Anonyymi
Persut- Sopivasti porvarillinen, koko kansan asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut- Sopivasti porvarillinen, koko kansan asialla.
Sopivasti porvari haukkuu suurinta osaa kansaa vihervasemmistoksi ja syö salaattia posket pullollaan niin että ne punertaa kuin pihlajanmarjat.
Menisit tekemään töitä, vain laiskat ja eläkeläiset täällä ovat puolenpäivän aikaan.
- Anonyymi
Porvari riistää aina kun se on mahdollista ja pikkuporvarit haukkuu aina työkavereitaan.
- Anonyymi
Porvari ei olekaan porvari vaan luulotautinen, porvari on kauppias jonka täytyy olla työläisten kaveri muuten ei kauppoja tule.
Porvari ei ole myöskään oikeistolainen, koska kapitalisti riistää kaikkia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664