Puolue ja sitten henkilö

Anonyymi

Kunnallisvaalit tulossa tulen äänestämään vasemmistoliittoa, ehdokaslistaa ei vielä ole olisko enakko tietoa ketä pitäisi äänestää?
Vasemmistoliitto oli ainoa puolue joka vastusti sähkön siirtoa ulkomaille ja siinä menee meidän säästöt ulkomaille.
Verorahoilla rakennettiin sähköverkot ja sitten lahjoitettiin ulkomaille.
Aina kun sähkölasku tulee, niin säästötililtä pitää ottaa rahaa jolla kallista siirtoa joutuu maksamaan.

24

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ääneni menee työväenpuolueelle.
      Tiedän, että aika moni äänestää itseään vastaan, eli sellaisia puolueita jotka kannattavat tuloerojen kasvamista.

      • Anonyymi

        Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamassa Kansaa Ja Kansa Antaa Kannatuksen

        Kyllä Perus On Paras !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Perus On Paras !

        PerusSuomalaisille tulossa Mahtava voitto vaaleissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PerusSuomalaisille tulossa Mahtava voitto vaaleissa

        Kansa Kostaa Vaaleissa, SDP:n Myrkynvihreälle Vassarihallitukselle jossa Kepu ja RKP juoksupoikina


    • Anonyymi

      Pudotuspeli alkoi ensin putoaa kokoomus ja perussuomalaiset sitten rkp ja kepu senjälkeen jouduin miettimään koska sdp komissaari ilmoitti aikoinaan kuuluvansa lähinnä keskustaa ja pudotuspelissä tipahti pois, vihreistä en tiedä niin paljoa että heitä äänestäisin, jäljelle jää ainakin yksi puolue joka tekee kovasti työtä heikompiosaisten eteen ja on työväenpuolue eli VASEMMISTOLIITTO.
      Sellaisia pitäisi varoa jotka puhuvat vihervasemmistosta, koska heillä sekoaa niin värit kuin puolueet.

    • Anonyymi

      Persut on ykkönen ja sopivasti porvarillinenkin. Tavallisen suomalaisen asialla.

      • Anonyymi

        Porvari ei muutu hyväksi vaikka voissa paistaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porvari ei muutu hyväksi vaikka voissa paistaisi.

        Kokoomus ei menesty näissä vaaleissa.Senverran saamatonta on niiden touhu ympäri Suomen .


    • Anonyymi

      Täällähän me eläkeläiset keskustellaan näin "työpäivänä" ja onhan täällä myös noita laiskoja persuja jotka ovat työttömiä ja täällä ihannoivat ja raapivat persuksia ja kaikkihan niistä ovat persläpejä.

      • Anonyymi

        Voihan ne persut olla töissä ja kuluttavat työaikaa kun laiskuuttaan ei viitsi tehdä oikeita töitä.
        Vasemmistoliittoa äänestän ja eläkeläisenä en halua enää pikkuporvareita pomputtamaan hyvää ja rauhallista eläkeläiselämää.


      • Anonyymi

        Jaa ei taida kaikki olla tietoisia että tehdään myös vuorotyötä.


    • Anonyymi

      Tästä voivat pikku persut selvittää mihin voivat liittyä luulisin että on riittävästi vaihtoehtoja.

      Alkukommunismi, sotakommunismi, ekokommunismi ja kriisikommunismi

      Jos ei löydy omaa niin nudismi voisi ainakin sopia kaikille.

    • Anonyymi

      Sekahedelmä soppaa.
      Todellisuudessa jokainen yhteiskunta on sekava soppa erilaisten -ismien mukaan järjestettyjä rakenteita ja mekanismeja. ”

      Jokainen valtio (jolla on ”kantavuutta”) on perusluonteeltaan jonkin (johtavan) yhteiskuntaluokan valtio.
      Suomi on eliitin johtama yhteiskunta, jossa kaikki hyvä kuten raha ohjataan eliitin elintason parantamiseen.

    • Anonyymi

      Mauri on äänikuningas .

      • Anonyymi

        Olkoon vaan. Jos saa samanverran aikaan, kun on saanut Kaustisella ja Eduskunnassa, niin harmiton hölmöhän tuo on. Tähänastiset saavutukset on jalanjälkiä. Jos jokutietää mitä herra on saanut aikaan, niin siitä vaan luetteloimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon vaan. Jos saa samanverran aikaan, kun on saanut Kaustisella ja Eduskunnassa, niin harmiton hölmöhän tuo on. Tähänastiset saavutukset on jalanjälkiä. Jos jokutietää mitä herra on saanut aikaan, niin siitä vaan luetteloimaan.

        Maurin kanssa kun päästään "käärimään hihat", niin Kokkola alkaa viimeinkin puhdistua ja uudistua perin pohjin! Hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maurin kanssa kun päästään "käärimään hihat", niin Kokkola alkaa viimeinkin puhdistua ja uudistua perin pohjin! Hah hah haaa!!!...

        Teidän molempien olisi syytä kääriä lahkeet, että pääsette juosten vastuuta karkuun. Kerroppa mitä hyvää tämä "kaverisi" Mauri on saanut eläissään aikaan. Koita kerrankin skarpata. Vastaa muullakin kuin älyttömällä hahatuksella. Sinulla tosin on pää vain lakin paikkana, että taitaa olla turha toivo saada muuta, kuin hahatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maurin kanssa kun päästään "käärimään hihat", niin Kokkola alkaa viimeinkin puhdistua ja uudistua perin pohjin! Hah hah haaa!!!...

        Luulempa, että sinulla ja maurilla menee heti sukset ristiin.


    • Anonyymi

      Ei oo totta.Kommareitakin vielä suomessa.Juna meni 90 luvulla p-koreaan.

      • Anonyymi

        Persut- Sopivasti porvarillinen, koko kansan asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut- Sopivasti porvarillinen, koko kansan asialla.

        Sopivasti porvari haukkuu suurinta osaa kansaa vihervasemmistoksi ja syö salaattia posket pullollaan niin että ne punertaa kuin pihlajanmarjat.
        Menisit tekemään töitä, vain laiskat ja eläkeläiset täällä ovat puolenpäivän aikaan.


    • Anonyymi

      Porvari riistää aina kun se on mahdollista ja pikkuporvarit haukkuu aina työkavereitaan.

    • Anonyymi

      Porvari ei olekaan porvari vaan luulotautinen, porvari on kauppias jonka täytyy olla työläisten kaveri muuten ei kauppoja tule.
      Porvari ei ole myöskään oikeistolainen, koska kapitalisti riistää kaikkia.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe