Suunnitteilla matkaa?

Hanna

Kenelläkään suunnitteilla matkaa Ecuadoriin tämän vuoden kesäksi?

8

1949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaan

      Ei tälle vuodelle, mutta ensi vuoden puolella olisi kuitenkin tarkoitus vierailla Equadorissa, lentäen Amsterdamin kautta Quitoon.

      Tai täytyy tietysti funtsia mitä kautta sinne lentää, sillä lennot Quitoon on todella kalliita.

      Tarkoitus olisi piipahtaa myös Galapagos saarilla.

      Matkakuumetta on jo nyt.

    • volunteer

      Jos Intiaan ei tule lähtöä, olen ehkä menossa Dos Rios nimiseen paikkaan Kaakkois-Ecuadorin viidakkoon kesäkuun lopulla. Ajattelin lentää Quitoon KLM:llä, veroineen n. 1200 e. Eka tämän tyyppinen reissu. Olen 47 v, mies, espanjan taito aika heikko.
      [email protected]

    • ...Ecuadorista aloittaen!

      Eli aloitamme elokuun lopulla matkamme etelä-Amerikkaan, Ecuador, Peru, Chile- joka olisi sitten määränpää toivottavasti pidemmän aikaa.
      Ecuadorissa aiomme olla ainakin kolme viikkoa, kielikurssilla rannikolla...

      • SKA

        Itse suosittelisin sisämaan kaupunkeja, esim. Quito tai Cuenca, pitempiaikaiseen oleskeluun. Etelä-Amerikan länsipuolen rannat ovat vaatimattomia itärannikkoon verrattuna, monin paikoin Ecuadorissa ja Perussa rantaelämää ei ole ilmasto-olosuhteiden vuoksi. Ecuadorin rannikolla on mielenkiintoinen luonnonpuisto Machalilla. Nähtävissä mm. monia merilintuja Isla de la Platan saarella, samoin kesäkaudella meressä ryhävalaita.


      • puyolainen suomalainen
        SKA kirjoitti:

        Itse suosittelisin sisämaan kaupunkeja, esim. Quito tai Cuenca, pitempiaikaiseen oleskeluun. Etelä-Amerikan länsipuolen rannat ovat vaatimattomia itärannikkoon verrattuna, monin paikoin Ecuadorissa ja Perussa rantaelämää ei ole ilmasto-olosuhteiden vuoksi. Ecuadorin rannikolla on mielenkiintoinen luonnonpuisto Machalilla. Nähtävissä mm. monia merilintuja Isla de la Platan saarella, samoin kesäkaudella meressä ryhävalaita.

        Atacames on ehkä rennoin mesta Ecuadorin rannikolla, pääsee ihan hyvin esim. Quitosta bussilla, ja bussireittikin mielenkiintoinen, kannattaa pysähtyä esim. Santo Domingo de los Coloradosissa.


    • Revolucionario

      Jos ketä kiinnostaa, katsokaapa Matkakertomukset-palstalta viesti "2 vk Ecuadorissa".

      • useampi vuosi sitten.

        Reissu maksoi noin 5000 mummon markkaa. Lensin Finnairilla Pariisiin, josta Aviancalla(kolumbialainen) Bogotaan ja sieltä toisella Aviancan koneella Quitoon. Kyselin hinnat ihan tavallisesta matkatoimistosta, Kilroy yms. ei oo aina halvimpia...

        Keltakuume- ja A-hepatiittirokotukset kannattaa hankkia ja miettiä myös tarviiko malarialääkitystä. Quito on 3km:n korkeudessa, joten mulle tuli alkuun ohuesta ilmasta ns. vuoristotaudin oireita(päänsärky, hengästyminen), jotka meni ohi parissa päivässä.

        Quiton lisäksi tuli nähtyä Ibarra, Otavalon intiaanimarkkinat ja rannikolla pieni lomakohde nimeltä Atacames(ecuadorilaisten suosima).


    • Quitoon

      olen lähdössä kesäkuun alussa Ecuadoriin hieman yli kahdeksi kuukaudeksi, kielikurssille Quitoon ja tarkoitus olisi myös kierrellä muita paikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2359
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      57
      1360
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe