Millaisia kokemuksia talofirman puolelta kun esteitä tulee matkan varrella? Ehdot erittäin yksipuoleisia. Kokemuksia eri talotehtaista? Uskaltaako valita vai luottaa ammattirakentajaan?
Kuluttajasuoja valmistaloissa
1
207
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyesti sanottuna uuden valmistalon kaupassa ei ole mitään kuluttajansuojaa. Kuluttajaviranomainen ei saa aikaiseksi kannanottoa suuntaan eikä toiseen ja jos vaikka 3 vuoden aikajänteellä saisikin, se ei sido ketään. Tavarantarkastajat ovat rahalle persoja, mutta asiantuntemus voi olla niin ja näin. Lakimies maksaa 200 e/h ja oikeudenkäymisen hinta on alk. 20.000 e. Siinä on realiteetit.
Kun talopaketissa tulee jotain feelua, tulee halvemmaksi ja vaivattomimmaksi korjata/korjauttaa omilla kustannuksilla kuin ruveta kärhämöimään. Pientalon rakentamisessa suurin osa on firmoille kerta-asiakkaita ja kohtelu sen mukaista, kun jotain ongelmia tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751