missä turkin tytöt

utelias

aina puhutaan Turkkilaisista miehistä. Siis naiset puhuu.. mutta missä pidetään Turkkilaisia tyttöjä? Mahtaako vaalealla tukevahkolla maalais-suomipojalla olla mahdollisuuksia?

23

14644

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkiin

      turkkilaiset tytöt ei pääse ulos, venhemmat ja veljet vahtii niitä, sillävälin kun pojat herjoittelee turistien kanssa

      • tasa-arvoa?

        Toisaalta maassa maan tavalla ja eihän sen tasa-arvon tarvi joka asiassa toteutua, tällaisessa asiassa (feministin mielestä).


    • veli

      Kun saiskin Turkkilaisen tytön ne on kunnollisia ja fiksuja

    • Niina

      Kannattaisi varmaan matkustaa itse paikan päälle tutustumaan turkkilaisiin naisiin.

      • jjjfjf

        jos arvostaa terveyttään...Paras jättää paikalliset naiset rauhaan, siinä on muuten kaikki naisen miespuoliset sukulaiset kimpussa.


      • utelias
        jjjfjf kirjoitti:

        jos arvostaa terveyttään...Paras jättää paikalliset naiset rauhaan, siinä on muuten kaikki naisen miespuoliset sukulaiset kimpussa.

        kysymykseni oli hieman provosoiva. Tiedän kyllä faktat, ajattelin minkälaista keskustelua herättää ajatus. Olen tasa-arvon kannattaja, mutta tässä asiassahan se ei toteudu ikinä.


      • Minä
        utelias kirjoitti:

        kysymykseni oli hieman provosoiva. Tiedän kyllä faktat, ajattelin minkälaista keskustelua herättää ajatus. Olen tasa-arvon kannattaja, mutta tässä asiassahan se ei toteudu ikinä.

        turkissa on mahdollista tutustua tyttöö..ihan paikalliseen...Alanyassa niitä ainakin on ravintolassa...mutta arvata saattaa ettei ihan puhtoisia tyttöjä..sellaisia jotka on ajettu mäkeen kotoa..avioliitto voi sellasen kanssa onnistua..niitä ei edes turkkipoika huoli...yks varsinkin pitlä,kauniskin tyttö jolla tatuointi vatsan aluella ja napakoru..pitkä kihara tukka...käynnyt läpi puol alanyaa...ja oli kuvakin jossain pokelehdessä...siis paikallisessa..


    • Koiras

      Kuule kyllä siellä Turkissakin huoria riittää!!!

      • akak

        On Turkissa huoria, niitä kutsutaan siellä suomalaisiksi. Sillä sanalla on myös lisämerkitys ilmainen huora.


    • Sindie

      Turkkilaisia tyttöjä löytyy varmasti eniten Turkista. Suosittelen ennemmin matkustamista isoon kaupunkiin kuten Istanbul tms kuin pieneen turistikohteeseen. Isommissa kaupungeissa on myös isommat apajat.

    • ahmed ahkera

      Jos satut antalyaan löytyy vaikka kuinka paljon.Turkin valtion yllä pitämä ilotalo sijaitsee antalyassa,naisia joku 100-150 jokaiselle jotain.Siinä on portilla taskutarkastus että sinne ei viedä mitään ylimääräistä.Hinnat ei päätä huimaa ja on siellä hyvännäköisiäkin tyttöjä,tiedän kun olen käynyt.Taksille sanoo vaan että kerhane niin löytyy,se on auki aamu kymmenestä ilta kymmeneen.Marmariksellakin on mutta sijaitsee 25km kaupungista.Jos ei kiinnosta sinne mennä kysy taksilta madamea ja sen tyttöjä huora=fahise.Että silleen.

    • Vaalea perusjamppa

      Oon tsättäilly 17 vuotiaan turkkilaisen tytsyn kanssa viime syksystä asti. Nyt se on onnistunut hankkimaan Turkissa suomalaisia tyttöjä ystäväkseen, ja ystävyyden varjolla hänen faija päästää hänet kesällä Suomeen, mihinkäs muuallekaan kuin minun - vaalean perusjampan - syliin. Suomalaiset tytöt on mukana juonessa.

      Olen lähettänyt Turkkiin valokuviani ja olen kuulemma turkkilaisnaiselle tosi seksikäs ilmestys sinisine silmineni ja vaaleine hiuksineni.

      Vielä vinkki miten turkkilaistyttöihin saa yhteyttä: Suomalaisten metallibändien kotisivujen kautta!!! Suomalainen metalli on todella suosittua Turkissa. Vielä kun kasvattaa vaalean fledansa vähän tavallista pitemmäksi, niin jo alkaa irrota. Siis miettikää, tytöt lentää sun luokse!!! *huoh*

      • Vaalea perusjäppinen

        Oli hienoa lukea tarinasi; kerrankin muuta kuin ryhävalaan perusteetonta kohkaamista turkkilaisäijien erinomaisuudesta. Vinkki lopussa oli solidaarinen ele, toivottavasti siitä on muille sankareille apua - itse haikailen espanjalaisen naisen bermudan kolmioon. Menköön kaikki hyvin projektisi viimeistelyssä!


      • viikate kutsuu

        ..venaa ku se faija saa selville sun touhus...muija kivitetään hengiltä ja sutt sen jälkeen...kyllä kannattaa saattaa toinen moiseen pulaan..."aahh"


      • -döoh
        viikate kutsuu kirjoitti:

        ..venaa ku se faija saa selville sun touhus...muija kivitetään hengiltä ja sutt sen jälkeen...kyllä kannattaa saattaa toinen moiseen pulaan..."aahh"

        Millä aikakaudella sä elät? Ei ketään nyt sentään kivitetä tommosesta.Huh.


      • siellä käynyt
        -döoh kirjoitti:

        Millä aikakaudella sä elät? Ei ketään nyt sentään kivitetä tommosesta.Huh.

        tervemenoa katsomaan, pelipaikalle.


    • bakire

      hei! turkkilaisen tytön kanssa lomaromanssia saısı varmımmın lämminteltyä turkin bodrumıssa ja ehkä antalyassakin. nuoret vapaamieliset (ja vauraat) turkkılaıset suosıvat tätä kohteita..

      • güzel

        turkin kauneimmat tytöt ovat bodrumista ...oot oikeessa


    • Anna**

      Ne tytöt on kotona aviomiehen tai sukulaisten valvovan silmän alla. Ja auta armias jos joku suomipoika yrittää viedä niin pääset vielä muslimimiesten vihojen kohteeksi. Että onnea yritykseen :)

      • kuitenkin yrittää

        kuin jotain suomihutsu-Annaa.


      • ja tiedät sen
        kuitenkin yrittää kirjoitti:

        kuin jotain suomihutsu-Annaa.

        Olet varmaan sama palstojen provosoija jolla ei mitään omaa elämää. Tuskin tiedät oman maan naisista mitää ja olet ottamassa osaa keskusteluun turkkilaisista naisista, säälittävää leperterlyä, hanki elämä tai yritä edes hilata itsesi ulos sieltä savimajasta!


      • suomihutsuista
        ja tiedät sen kirjoitti:

        Olet varmaan sama palstojen provosoija jolla ei mitään omaa elämää. Tuskin tiedät oman maan naisista mitää ja olet ottamassa osaa keskusteluun turkkilaisista naisista, säälittävää leperterlyä, hanki elämä tai yritä edes hilata itsesi ulos sieltä savimajasta!

        tietää liikaa kaikki miehet tällä telluksella...


    • T. Oinas

      antalyan ilotalo..hinta ei päätä huimaa. mitä se sitten tarkoitaakin? Onko luokkaa alle 50€/laaki. Saako yöksi mukaansa?..ei varmaankaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2369
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1366
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe