Tunnustuksia

Viskaanpa tänne tämmösen ketjun, mihin saapi tunnustaa jos mieli tekkee 😉 Jos sais tämän biilaakson vielä elävien kirjoihin... Mie mietin viälä omia tunnustuksia 😅

130

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin mietin, onko minulla vielä tällä puolella tunnustettavaa 😇

      • Ok 😉 Mullahan tätä tunnustettavaa riittäs, mutta aivan kaikkea ei tietenkään täällä kehtaa kertoa kun pari ihmistä kuitenkin livessä ossaa yhistää naaman ja nimmarin😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ok 😉 Mullahan tätä tunnustettavaa riittäs, mutta aivan kaikkea ei tietenkään täällä kehtaa kertoa kun pari ihmistä kuitenkin livessä ossaa yhistää naaman ja nimmarin😅

        Tunnusta anonyyminä. Tohon alas vaan😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta anonyyminä. Tohon alas vaan😉

        Niin no, kukaanhan ei tiätenkään tunnista mua tästä murteiden-sekamelska-kirjotustavastani 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin no, kukaanhan ei tiätenkään tunnista mua tästä murteiden-sekamelska-kirjotustavastani 😅

        Sitähän voi aina muuttaa vaikka kirjakieliseksi tai joksikin muuksi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän voi aina muuttaa vaikka kirjakieliseksi tai joksikin muuksi 😉

        Ja jätä joku vihje, niin älyän kuka on kyseessä 😉 Tai jotain muuta.. En kyllä ole hyvä näissä tunnistamisjutuissa laisinkaan, harmin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän voi aina muuttaa vaikka kirjakieliseksi tai joksikin muuksi 😉

        Voihan sitä tietysti koittaa muuttaa vaikka turkkusseen, vai miten tuo mennee 😅 Nyt mie lähen pehkuihin ja mietin näitä tunnustuksia sitten vähän virkeämmällä piällä 😁
        Hyvää yötä 😴


    • Anonyymi

      Tunnustan täälläkin rakastavani tätä ihanaa, loistavaa, hämmentävää naista.. Haluan sitoutua vain häneen.

      • Anonyymi

        Mikä hänessä hämmentää...?


      • Miekin oon ollu hämmentynyt jo pitkän aikaa. Hyvä on ollu siis sekoittaja 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miekin oon ollu hämmentynyt jo pitkän aikaa. Hyvä on ollu siis sekoittaja 😅

        Oikeasti ei ole mitään sekavaa vaan ihan kirkasta❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti ei ole mitään sekavaa vaan ihan kirkasta❤

        Mikäpä siinä sitten jos hommat on kirkkahat 😉


    • Anonyymi

      Ainoa kokeilemani "extra" sängyssä on ollut höyhen, punainen sulka, kenen lie ollut..

      • 😄 Aha, kiitos tästä!
        Mä "tunnustin" tuolla toisella puolella, että oon aina ollu aika seksuaalinen ja läheisyyttä kaipaava tyyppi. Jos mussa olis kierroslukumittari, niin se sanos, jotta oon kokkeillut aivan varmana kaikki asennot ja extrat, mutta enpä muuten oo ja noiden extrojen suhteen vois sanoa, että olen ollut aivan mielikuvitukseton tai vaihtoehtosesti häveliäs tai jotaki muuta 😁
        Voisin tässä myös jotaki muuta tunnustaa...
        Tunnustan, jotta erityisesti nyt kun olen tehnyt töitäni etänä, niin käväisen täällä suomikaksnelosessa ylleensä aamulla kun avvaan konneen, ruokiksella ja viä kahvitunnillakin. Radio tai tuubi mulla pauhaa myös aika usseesti taustalla.
        Mie tunnustan myös, jotta en oo tännään saanu muuta päälleni kuin alkkarit ja teepaijan eli ne päällä oon töitäni tehny ja samoilla meinasin mennä viä ihan just alkavan palaverin 😅

        Ps. Illalla luvassa lissää tunnustuksia, mutta vain siinä tapauksessa, jotta tänne on tullut myös muilta lissää 😄😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😄 Aha, kiitos tästä!
        Mä "tunnustin" tuolla toisella puolella, että oon aina ollu aika seksuaalinen ja läheisyyttä kaipaava tyyppi. Jos mussa olis kierroslukumittari, niin se sanos, jotta oon kokkeillut aivan varmana kaikki asennot ja extrat, mutta enpä muuten oo ja noiden extrojen suhteen vois sanoa, että olen ollut aivan mielikuvitukseton tai vaihtoehtosesti häveliäs tai jotaki muuta 😁
        Voisin tässä myös jotaki muuta tunnustaa...
        Tunnustan, jotta erityisesti nyt kun olen tehnyt töitäni etänä, niin käväisen täällä suomikaksnelosessa ylleensä aamulla kun avvaan konneen, ruokiksella ja viä kahvitunnillakin. Radio tai tuubi mulla pauhaa myös aika usseesti taustalla.
        Mie tunnustan myös, jotta en oo tännään saanu muuta päälleni kuin alkkarit ja teepaijan eli ne päällä oon töitäni tehny ja samoilla meinasin mennä viä ihan just alkavan palaverin 😅

        Ps. Illalla luvassa lissää tunnustuksia, mutta vain siinä tapauksessa, jotta tänne on tullut myös muilta lissää 😄😉

        Tunnusta vain lisää. Näitä sun juttuja on kiva lukea 😊 Mä tunnustan haaveilevani kohta kauppaan menosta. Tekee hirveesti mieli pakastemansikoita ja mustaviinimarjoi (niitä tosin löytyy pakkasesta vielä vähän). Niiden kanssa pekaanipähkinöitä, suolasia cashewpähkinöitä ja auringonkukan siemeniä. Hitsiläinen ku nuo pähkinät loppuneet... Niin juu ja taateleita. Namii! Ja sitä teetä; vihreetä, rooibosta, yrttiteetä tai valkoista. Tän hetken suosikkeja on vihreä lime-kookos ja vihreä kaktushedelmä. Oijoi... laitan veden lämpenee ja otan jälkimmäistä. Oispa ihana törmätä vaikka tuttuihin kauppareissulla. Sitä niin vähän nyt tulee pidettyä yhteyttä keneenkään. En panisi pahaksi yhteistä porinahetkeä. 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😄 Aha, kiitos tästä!
        Mä "tunnustin" tuolla toisella puolella, että oon aina ollu aika seksuaalinen ja läheisyyttä kaipaava tyyppi. Jos mussa olis kierroslukumittari, niin se sanos, jotta oon kokkeillut aivan varmana kaikki asennot ja extrat, mutta enpä muuten oo ja noiden extrojen suhteen vois sanoa, että olen ollut aivan mielikuvitukseton tai vaihtoehtosesti häveliäs tai jotaki muuta 😁
        Voisin tässä myös jotaki muuta tunnustaa...
        Tunnustan, jotta erityisesti nyt kun olen tehnyt töitäni etänä, niin käväisen täällä suomikaksnelosessa ylleensä aamulla kun avvaan konneen, ruokiksella ja viä kahvitunnillakin. Radio tai tuubi mulla pauhaa myös aika usseesti taustalla.
        Mie tunnustan myös, jotta en oo tännään saanu muuta päälleni kuin alkkarit ja teepaijan eli ne päällä oon töitäni tehny ja samoilla meinasin mennä viä ihan just alkavan palaverin 😅

        Ps. Illalla luvassa lissää tunnustuksia, mutta vain siinä tapauksessa, jotta tänne on tullut myös muilta lissää 😄😉

        Hauska kuulla sun päivän menosta, alkkarit ja t-paita kuulostaa kivalta työasulta ;) Toisin kuin minun villapiponi ja tiukat polvenyli säärystimet, vaikka ihan sisällä mennään. Ei auta kahvi eikä muu, minun ruumiinlämpöäni nostamaan, pitäisi varmaan liikkua heti aamusta ensimmäiseksi, mutta ei ole tarpeeksi motivaatiota eikä oikeanlaista urheilulajiakaan saatika kumppania tarjolla ;) Salmiakkia vedän kaksin käsin, teekin on Yogi Tean Licoricea tai jotain muuta verenpainetta nostavaa ja energisoivaa ;) Niitähän ei kaikille suositella, mutta minulle kyllä lääkärin määräyksestä, jopa raskaana ollessani :)

        Höyhenen keveää päivän jatkoa lumisateeseen :)

        Millaisen enkelin höyhenen keveää kosketusta lienen jo aikoja sitten kaivannut.. Menneisyys mielessäni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kuulla sun päivän menosta, alkkarit ja t-paita kuulostaa kivalta työasulta ;) Toisin kuin minun villapiponi ja tiukat polvenyli säärystimet, vaikka ihan sisällä mennään. Ei auta kahvi eikä muu, minun ruumiinlämpöäni nostamaan, pitäisi varmaan liikkua heti aamusta ensimmäiseksi, mutta ei ole tarpeeksi motivaatiota eikä oikeanlaista urheilulajiakaan saatika kumppania tarjolla ;) Salmiakkia vedän kaksin käsin, teekin on Yogi Tean Licoricea tai jotain muuta verenpainetta nostavaa ja energisoivaa ;) Niitähän ei kaikille suositella, mutta minulle kyllä lääkärin määräyksestä, jopa raskaana ollessani :)

        Höyhenen keveää päivän jatkoa lumisateeseen :)

        Millaisen enkelin höyhenen keveää kosketusta lienen jo aikoja sitten kaivannut.. Menneisyys mielessäni..

        Hei,
        Tuli mieleen infrapunapussi. Se on aika näppärä. Takuulla vie kylmän mennessään ja muutenkin hyödyllinen 😊


      • Anonyymi
        Fructus83 kirjoitti:

        Tunnusta vain lisää. Näitä sun juttuja on kiva lukea 😊 Mä tunnustan haaveilevani kohta kauppaan menosta. Tekee hirveesti mieli pakastemansikoita ja mustaviinimarjoi (niitä tosin löytyy pakkasesta vielä vähän). Niiden kanssa pekaanipähkinöitä, suolasia cashewpähkinöitä ja auringonkukan siemeniä. Hitsiläinen ku nuo pähkinät loppuneet... Niin juu ja taateleita. Namii! Ja sitä teetä; vihreetä, rooibosta, yrttiteetä tai valkoista. Tän hetken suosikkeja on vihreä lime-kookos ja vihreä kaktushedelmä. Oijoi... laitan veden lämpenee ja otan jälkimmäistä. Oispa ihana törmätä vaikka tuttuihin kauppareissulla. Sitä niin vähän nyt tulee pidettyä yhteyttä keneenkään. En panisi pahaksi yhteistä porinahetkeä. 😊

        Kiitos vinkeistäsi teelaatujen suhteen, voisinpa testata noita vihreitä makuja. Mansikat ja marjat ovat ihania kyllä, samoin pähkinöistä pidän. Nämä menevät mulla yleensä vähän kausittain, että joskus syön jonkinlaista ruokavaliota ja sitten taas jotain muuta. Talvella tarvitseekin kaikenlaista energiarikasta.. Aamun aloitan veriappelsiinimehulla, teellä ja paahtoleivällä juustolla :)

        Toivottavasti sulla oli hauska kauppareissu, minäkin sellaisella :)


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😄 Aha, kiitos tästä!
        Mä "tunnustin" tuolla toisella puolella, että oon aina ollu aika seksuaalinen ja läheisyyttä kaipaava tyyppi. Jos mussa olis kierroslukumittari, niin se sanos, jotta oon kokkeillut aivan varmana kaikki asennot ja extrat, mutta enpä muuten oo ja noiden extrojen suhteen vois sanoa, että olen ollut aivan mielikuvitukseton tai vaihtoehtosesti häveliäs tai jotaki muuta 😁
        Voisin tässä myös jotaki muuta tunnustaa...
        Tunnustan, jotta erityisesti nyt kun olen tehnyt töitäni etänä, niin käväisen täällä suomikaksnelosessa ylleensä aamulla kun avvaan konneen, ruokiksella ja viä kahvitunnillakin. Radio tai tuubi mulla pauhaa myös aika usseesti taustalla.
        Mie tunnustan myös, jotta en oo tännään saanu muuta päälleni kuin alkkarit ja teepaijan eli ne päällä oon töitäni tehny ja samoilla meinasin mennä viä ihan just alkavan palaverin 😅

        Ps. Illalla luvassa lissää tunnustuksia, mutta vain siinä tapauksessa, jotta tänne on tullut myös muilta lissää 😄😉

        No mie voin tunnustaa että tulin justiin mökille, pistin tulet takkaan ja saunan lämpenee. ☺️Nyt alako viikonloppu. ♥️ Ja lepo.


      • Sari58 kirjoitti:

        No mie voin tunnustaa että tulin justiin mökille, pistin tulet takkaan ja saunan lämpenee. ☺️Nyt alako viikonloppu. ♥️ Ja lepo.

        Miepä sitten tunnustan, jotta kun muutama päivä takaperin näin sun nimmarisi ensi kertaa, niin teki melekeen mieli hihkasta, ilosta siis 😅 Se on ylleensä niin sekavaa tämä kirjottelu täällä Suomikaksnelosessa, kun ei koskaan taho tietää, (vaikka tahtoski) että kenen kanssa sitä tällä kertaa kirjottaa. Jokanen nimmarillinen on siis kiva yllätys. Vaikka piän mie muutamasta anonyymistäkin ja siitä lissää viä illemmalla, jos tunnustuksia on tullu lissää 😁😉


      • Sari58 kirjoitti:

        No mie voin tunnustaa että tulin justiin mökille, pistin tulet takkaan ja saunan lämpenee. ☺️Nyt alako viikonloppu. ♥️ Ja lepo.

        Ai niin Sari58, piti mun sekin sanoman, jotta sie oot justiinsa nyt sitte semmosissa puuhissa, mitkä on mun aika lemppareita, mökki, takka ja sauna ☺️ Mun viikonloppuni alkaa vasta parin päivän päästä, sitä ootellessa...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai niin Sari58, piti mun sekin sanoman, jotta sie oot justiinsa nyt sitte semmosissa puuhissa, mitkä on mun aika lemppareita, mökki, takka ja sauna ☺️ Mun viikonloppuni alkaa vasta parin päivän päästä, sitä ootellessa...

        No samaa mie oon ihimetelly, ei taho saaha tolkkua. Sitten on vielä kaikenmaailman sanoja ja lyhenteitä jollaki ouvola murteella, oisko Lontoota? Ei tämmönen kuuskytluvun tyttö kaikkeen taivu. 😸


      • Sari58 kirjoitti:

        No samaa mie oon ihimetelly, ei taho saaha tolkkua. Sitten on vielä kaikenmaailman sanoja ja lyhenteitä jollaki ouvola murteella, oisko Lontoota? Ei tämmönen kuuskytluvun tyttö kaikkeen taivu. 😸

        Mut on kätilö saatellu maailmaan 70-luvulla, mutta koen vahvasti olevani ysärinuari. Omalla kohalla täytyy sanoa, että en oo koskaan ollu monessakaan mielessä erityisen taipusa, mutta on mua saatu aikojen saatossa taivuteltuakin 😅 Nyt ois kiva kun taipusivat pyykit itekseen narulle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkeistäsi teelaatujen suhteen, voisinpa testata noita vihreitä makuja. Mansikat ja marjat ovat ihania kyllä, samoin pähkinöistä pidän. Nämä menevät mulla yleensä vähän kausittain, että joskus syön jonkinlaista ruokavaliota ja sitten taas jotain muuta. Talvella tarvitseekin kaikenlaista energiarikasta.. Aamun aloitan veriappelsiinimehulla, teellä ja paahtoleivällä juustolla :)

        Toivottavasti sulla oli hauska kauppareissu, minäkin sellaisella :)

        Veriappelsiinimehu, tee ja juusto kuulostaa hyvältä 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mut on kätilö saatellu maailmaan 70-luvulla, mutta koen vahvasti olevani ysärinuari. Omalla kohalla täytyy sanoa, että en oo koskaan ollu monessakaan mielessä erityisen taipusa, mutta on mua saatu aikojen saatossa taivuteltuakin 😅 Nyt ois kiva kun taipusivat pyykit itekseen narulle...

        Nonnii, minulla on kaksos pikkusisaruxet - 71 muistan kyllä muoviliinat ja harsopyykin. Äitin apulaisena sai kyllä vauvanhoito oppia jo nuoresta. Pikkuset on kyllä ihania edelleen. 💖


      • Fructus83 kirjoitti:

        Tunnusta vain lisää. Näitä sun juttuja on kiva lukea 😊 Mä tunnustan haaveilevani kohta kauppaan menosta. Tekee hirveesti mieli pakastemansikoita ja mustaviinimarjoi (niitä tosin löytyy pakkasesta vielä vähän). Niiden kanssa pekaanipähkinöitä, suolasia cashewpähkinöitä ja auringonkukan siemeniä. Hitsiläinen ku nuo pähkinät loppuneet... Niin juu ja taateleita. Namii! Ja sitä teetä; vihreetä, rooibosta, yrttiteetä tai valkoista. Tän hetken suosikkeja on vihreä lime-kookos ja vihreä kaktushedelmä. Oijoi... laitan veden lämpenee ja otan jälkimmäistä. Oispa ihana törmätä vaikka tuttuihin kauppareissulla. Sitä niin vähän nyt tulee pidettyä yhteyttä keneenkään. En panisi pahaksi yhteistä porinahetkeä. 😊

        Noh, jäikö kauppa, marjat ja muut haaveeksi vain, vai kipasitko ja jos kipasit, niin törmäsitkös tuttuihin vai pysykö turvavälit? 😀 Mie tunnustan, jotta tykästyin yhessä vaiheessa paahdettuihin ja suolattuihin auringonkukansiemeniin ja pienesti kiikussa olen edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kuulla sun päivän menosta, alkkarit ja t-paita kuulostaa kivalta työasulta ;) Toisin kuin minun villapiponi ja tiukat polvenyli säärystimet, vaikka ihan sisällä mennään. Ei auta kahvi eikä muu, minun ruumiinlämpöäni nostamaan, pitäisi varmaan liikkua heti aamusta ensimmäiseksi, mutta ei ole tarpeeksi motivaatiota eikä oikeanlaista urheilulajiakaan saatika kumppania tarjolla ;) Salmiakkia vedän kaksin käsin, teekin on Yogi Tean Licoricea tai jotain muuta verenpainetta nostavaa ja energisoivaa ;) Niitähän ei kaikille suositella, mutta minulle kyllä lääkärin määräyksestä, jopa raskaana ollessani :)

        Höyhenen keveää päivän jatkoa lumisateeseen :)

        Millaisen enkelin höyhenen keveää kosketusta lienen jo aikoja sitten kaivannut.. Menneisyys mielessäni..

        Ohhoh, sullahan on ollu tukeva vaatetus 🙂 Mie tunnustan, että tykkään aika hitsisti villasukista ja luojan lykky ja kiitos äiteen, mulla myös on monet semmoset. Just nyt ei ole jalassa vaikka monesti on. Ootko sie siis semmonen niin sanottu vilukisu? Mie käyn yleensä enemmän kuumana ja useimmiten hyvällä mutta vähän itelle hankalalla tavalla 😅 Sormet ja varpaat mulla kyllä tuppaa palelemmaan eli vähänkään vilakammassa on piettävä kyllä hanskat käessä ja töppöset jalassa. Eihän tuohon liikkumisseen kumppania tartte..niin vaikka tietysti yhessä liikkuminen on myös ihan mukavaa, ja yhellä tavalla jopa oikeen mukavaa, vaan eipä siitä enempää jottei ala huuto 😁 Mie oon harrastanut aika montaakin eri yksilölajia mm. pilatesta ja joogaaki oon kokkeilut. Niissäkin kyllä saapi veren kiertämään ja palelut loppuu. Voisitko sie vaikka harkita jos kahtosit netistä muutama aamujumppaliikkeen ja sitten ne vetäsisit kun sängystä oot pompannu?


      • Fructus83 kirjoitti:

        Veriappelsiinimehu, tee ja juusto kuulostaa hyvältä 😊

        Veriappelsiinit on muuten tosi maukkaita ja nekin mie ikävä kyllä löysin vasta pari vuotta sitten. Sen jälkeen en oo tavallisiin palannut jos punasempaa on tarjolla...


      • Sari58 kirjoitti:

        Nonnii, minulla on kaksos pikkusisaruxet - 71 muistan kyllä muoviliinat ja harsopyykin. Äitin apulaisena sai kyllä vauvanhoito oppia jo nuoresta. Pikkuset on kyllä ihania edelleen. 💖

        Jep, ei ollu tämmösiä pampersseja kun nykyään ja tuommosilla mutkin on "sidottu" aikanaan, mutta lienenkö pysyny aloillani sittenkään 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Noh, jäikö kauppa, marjat ja muut haaveeksi vain, vai kipasitko ja jos kipasit, niin törmäsitkös tuttuihin vai pysykö turvavälit? 😀 Mie tunnustan, jotta tykästyin yhessä vaiheessa paahdettuihin ja suolattuihin auringonkukansiemeniin ja pienesti kiikussa olen edelleen.

        Kauppareissu jäi nyt kuitenkin kun tuli muuta. Söin pakastettuja mansikoita, mustikoita ja suolattuja maapähkinöitä mitä löysin :) Olisi kyllä ollut kiva nähdä niitä tuttujakin ettei vain mökkihöperöidy :D


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Veriappelsiinit on muuten tosi maukkaita ja nekin mie ikävä kyllä löysin vasta pari vuotta sitten. Sen jälkeen en oo tavallisiin palannut jos punasempaa on tarjolla...

        No huomisella kauppareissulla voisin ostaa niitä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Veriappelsiinit on muuten tosi maukkaita ja nekin mie ikävä kyllä löysin vasta pari vuotta sitten. Sen jälkeen en oo tavallisiin palannut jos punasempaa on tarjolla...

        Minusta se on parasta, kun saa sekä hedelmien että marjojen hyödyt samalla :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se on parasta, kun saa sekä hedelmien että marjojen hyödyt samalla :)

        Niin, appelsiini onkin semmonen "tiiä tuosta nyt mikä on" 😅
        "Appelsiini on appelsiinipuun hedelmä. Kasvitieteessä appelsiinin hedelmä määritellään marjaksi, koska se on pehmeäkuorinen, mehevä hedelmä."
        Mutta samapa tuo, oli mikä oli, maukas on etenkin tämä punaisempi versio 😊


      • Fructus83 kirjoitti:

        Kauppareissu jäi nyt kuitenkin kun tuli muuta. Söin pakastettuja mansikoita, mustikoita ja suolattuja maapähkinöitä mitä löysin :) Olisi kyllä ollut kiva nähdä niitä tuttujakin ettei vain mökkihöperöidy :D

        Mie tykkään tosi paljon kohmeisista karviaisista ja tänään aamulla vetäsinkin satsin puuron seassa. Mustikkaa oli tietysti kans. On se hyvä käyvä mökistä välillä ulkona ja treffailla tuttuja 😉 Kerrohan sitten löysitkö veriappelsiineja ja maistuko...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie tykkään tosi paljon kohmeisista karviaisista ja tänään aamulla vetäsinkin satsin puuron seassa. Mustikkaa oli tietysti kans. On se hyvä käyvä mökistä välillä ulkona ja treffailla tuttuja 😉 Kerrohan sitten löysitkö veriappelsiineja ja maistuko...

        Moi!
        Kyllä löytyi, mutta ostinkin mieluummin samaan hintaan tuplat tavallisia 🙈 No verigreippejä ostin myös ja just söin yhen. Ehkä ne lasketaan yhteen? 😄

        Voi että... karviaisia! No nyt sitten tuli itselläkin karviaisnälkä. Tuotko mullekin 😊 Niitä kyllä pitäisi olla kunnolla pakastin täynnä, että talven pärjäisi, mutta oma puska niin nysä, että hyvä kun muutaman kourallisen antaa.

        Muistin sinut kaupassa kun näin veriappelsiinit. Otin jo pussin käteen, mutta laskin takas kun näin isomman pussin tavallisia samaan hintaan. 😁 Seuraavalla kerralla otan, jos ovat oikeesti kehutun hyviä. Täytyy sitten vertailla ajatuksen kanssa. Mutta olipa hauska ajatella kaupassa yhtäkkiä Suomi24:n jotaki keskustelijaa 😃 Ihan hymy nousi!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, appelsiini onkin semmonen "tiiä tuosta nyt mikä on" 😅
        "Appelsiini on appelsiinipuun hedelmä. Kasvitieteessä appelsiinin hedelmä määritellään marjaksi, koska se on pehmeäkuorinen, mehevä hedelmä."
        Mutta samapa tuo, oli mikä oli, maukas on etenkin tämä punaisempi versio 😊

        No, tulipas sitten uutta tietoa appelsiineistä tuossa minulle. Siksi höpötin noista marja-hedelmä jutuista, kun olen ymmärtänyt, että punaiset sävyt marjoissa ovat erityisen terveellisiä. Tästä syystä juuri veriappelsiinit ovat hyvä hedelmä tai siis marja, jos nyt oikein sitten uudella tiedolla niitä kutsuu ;) Mitäköhän nuo kaupassa sanoisivat jos kyselisin veriappelsiinimarjoja :D

        Näyttäähän tuota kaikenlaista muutakin minulle uutta kategoriaa näilläkin sivuilla taas tänään olevan, kuten termi "girlflux" :) (meniköhän tuo oikein?). Mietin kuvaisikohan se omaa nuoruuden kokemustani jollain tapaa.. Lieneekös tässä jo tunnustusta tarpeeksi tälle päivälle? Tuolla muuallakin olen kyllä tunnustuksen tyyppistä tänään tehnyt.. Mutta nyt käyn saunassa putsaantumassa ja toivon, että tämän kuun alakuloinen hetki haihtuu höyryihin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, tulipas sitten uutta tietoa appelsiineistä tuossa minulle. Siksi höpötin noista marja-hedelmä jutuista, kun olen ymmärtänyt, että punaiset sävyt marjoissa ovat erityisen terveellisiä. Tästä syystä juuri veriappelsiinit ovat hyvä hedelmä tai siis marja, jos nyt oikein sitten uudella tiedolla niitä kutsuu ;) Mitäköhän nuo kaupassa sanoisivat jos kyselisin veriappelsiinimarjoja :D

        Näyttäähän tuota kaikenlaista muutakin minulle uutta kategoriaa näilläkin sivuilla taas tänään olevan, kuten termi "girlflux" :) (meniköhän tuo oikein?). Mietin kuvaisikohan se omaa nuoruuden kokemustani jollain tapaa.. Lieneekös tässä jo tunnustusta tarpeeksi tälle päivälle? Tuolla muuallakin olen kyllä tunnustuksen tyyppistä tänään tehnyt.. Mutta nyt käyn saunassa putsaantumassa ja toivon, että tämän kuun alakuloinen hetki haihtuu höyryihin..

        Eiko ole kiva kun aina oppii uutta, hyödyllistä ja hyödytöntäkin 😉 Kysyppä ens kerralla niitä veriappelsiinimarjoja ja jos eivät kaupassa tajua, niin lattaa aiheesta luento 😅 Mie katoin joskus jonku (olipa epämääräistä) ohjelman missä sanottiin, jotta sinipunainen ruoka olis kaikista terveellisimpää. Mitäs näitä nyt sitte on... Sukkiani en syö, eikä Puumaakaa oo viä tarttenu, vaikka oon siinä jo pari kertaa ottanu haastetta vastaan 😁
        Munkin silmissäni vilahti jossain kohtaa tuo girl.. jotaki. En ollu koskaan aiemmin semmosesta kuullutkaan, mutta mie nyt oon muutenki ihan pihalla näistä nykytermeistä. Toivottavasti sait hyvät löylyt. Mistäpä johtuu tuo tämän kuun alakuloinen hetki, jos saa kysyä?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eiko ole kiva kun aina oppii uutta, hyödyllistä ja hyödytöntäkin 😉 Kysyppä ens kerralla niitä veriappelsiinimarjoja ja jos eivät kaupassa tajua, niin lattaa aiheesta luento 😅 Mie katoin joskus jonku (olipa epämääräistä) ohjelman missä sanottiin, jotta sinipunainen ruoka olis kaikista terveellisimpää. Mitäs näitä nyt sitte on... Sukkiani en syö, eikä Puumaakaa oo viä tarttenu, vaikka oon siinä jo pari kertaa ottanu haastetta vastaan 😁
        Munkin silmissäni vilahti jossain kohtaa tuo girl.. jotaki. En ollu koskaan aiemmin semmosesta kuullutkaan, mutta mie nyt oon muutenki ihan pihalla näistä nykytermeistä. Toivottavasti sait hyvät löylyt. Mistäpä johtuu tuo tämän kuun alakuloinen hetki, jos saa kysyä?

        Katoppa kun sai jo heti ekaan sanaan virhettä 😁 eli hyvin alko. Liekö meni loppuuki yhtä hyvin. Tässä ne puuttuvat pisteet 🟣🔵


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Katoppa kun sai jo heti ekaan sanaan virhettä 😁 eli hyvin alko. Liekö meni loppuuki yhtä hyvin. Tässä ne puuttuvat pisteet 🟣🔵

        Loppuki 😂 Pitäs varmaan mennä tutimaan... Vaan enpä kehtaa.


      • Fructus83 kirjoitti:

        Moi!
        Kyllä löytyi, mutta ostinkin mieluummin samaan hintaan tuplat tavallisia 🙈 No verigreippejä ostin myös ja just söin yhen. Ehkä ne lasketaan yhteen? 😄

        Voi että... karviaisia! No nyt sitten tuli itselläkin karviaisnälkä. Tuotko mullekin 😊 Niitä kyllä pitäisi olla kunnolla pakastin täynnä, että talven pärjäisi, mutta oma puska niin nysä, että hyvä kun muutaman kourallisen antaa.

        Muistin sinut kaupassa kun näin veriappelsiinit. Otin jo pussin käteen, mutta laskin takas kun näin isomman pussin tavallisia samaan hintaan. 😁 Seuraavalla kerralla otan, jos ovat oikeesti kehutun hyviä. Täytyy sitten vertailla ajatuksen kanssa. Mutta olipa hauska ajatella kaupassa yhtäkkiä Suomi24:n jotaki keskustelijaa 😃 Ihan hymy nousi!

        Hyvin voi laskea yhteen ja niin taisit tuota kaupassakin ynnätä, kun jäi punasemmat kauppaan 😁 Mun makkuun ne punasemmat ovat, mutta enhän tuota tiiä tykkäävätkö kaikki. Sillon kun olin pieni ja limumakuja oli paljon vähemmän kun nykyään, niin mie tykkäsin punasesta jaffastaki enemmän kuin keltasesta. Joskus ostan sitä punasta nykyäänki, vaan en tiiä maistuuko ennää ihan samalta. Hirmu paljon en sokerilimuja juo ja aspartaami syklamaatti mitä lie versioita en suostu juomaan ollenkaan.
        Mie sain nuo karviaiset yheltä tutulta. Itelläkin on kitukasvunen puska, minkä vähäiset marjat tahtoo linnut käyvä syömässä tai ainaki nokkimassa niihin tuuletusaukkoja.


      • Anonyymi
        Sari58 kirjoitti:

        Nonnii, minulla on kaksos pikkusisaruxet - 71 muistan kyllä muoviliinat ja harsopyykin. Äitin apulaisena sai kyllä vauvanhoito oppia jo nuoresta. Pikkuset on kyllä ihania edelleen. 💖

        No, sinä olet saanut osallistua vauvan hoitoon takuulla kaksossisarusten kanssa. Minunkin äitiäni, jolla on siis myös kaksonen, hoiti kahdeksan vuotta vanhempi sisko, kun kesän alussa syntyivät.. Kyllä siinä on varmasti sinulle työtä riittänyt 😀


    • Nyt ei tartte tunnustaa, että olis täällä työajalla kun päivä on jo pulkassa 😀 Tänään sain alkkareiden ja teepaijan lisäksi jalakaan myös pitkikset ja villasukat. Villasukat ompi vähän semmosta pitempää mallia ja ylttävät polvitaipeesen asti. Mun lempparit kun värikin on vielä just eikä melkeen oikea. Ei oo tunnustuksia sitten tullu... Mieki panttaan yhtä ommaa 😅

      • Mä tunnustan myös tykkääväni villasukista 😊


      • Tunnustan kyllä villasukka riippuvuuen, vaikka takkakin lämmittääpi jo mukavasti. Ulkona on semmonen myteri että huomena pääsee hyötyliikuntaan lumen kans. 🌧️☺️


      • Sari58 kirjoitti:

        Tunnustan kyllä villasukka riippuvuuen, vaikka takkakin lämmittääpi jo mukavasti. Ulkona on semmonen myteri että huomena pääsee hyötyliikuntaan lumen kans. 🌧️☺️

        Niin täälläkin. Hirvittää millasen kasan vielä puskee pihaan. Onneksi (vai onko sittenkään) on niin kova tuuli, että saattaa osan lennättää poiskin.


      • Anonyymi

        No , mikäs lienee siun sukkien väri?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No , mikäs lienee siun sukkien väri?

        Punaiset on, ripaus lilaa, oranssii ja vauvan sinistä. 😍


      • Anonyymi
        Sari58 kirjoitti:

        Punaiset on, ripaus lilaa, oranssii ja vauvan sinistä. 😍

        Ihanat värit 😍 Polvisukatkos ne sinullakin on? Entä EoEt?


      • En_osaaEn_tunne
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat värit 😍 Polvisukatkos ne sinullakin on? Entä EoEt?

        Violetit ompi mun sukkani ☺️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Violetit ompi mun sukkani ☺️

        Hmm, violetit? Ei kai laventelin sävyä kuin sellaiset avioliitot? 😉 Minä pohdin laventelinlilan paidan ostoa ysärihenkeen.. Vai oisko joku muu violetin väri parempi?


      • Sari58 kirjoitti:

        Tunnustan kyllä villasukka riippuvuuen, vaikka takkakin lämmittääpi jo mukavasti. Ulkona on semmonen myteri että huomena pääsee hyötyliikuntaan lumen kans. 🌧️☺️

        Lumen kanssa on hyvä huhkia, kunhan ei liian tosissaan ota ja muistaa välillä pittää vähän hengähystaukoa, minkä aikana voi piirustaa lummeen vaikka yhen lumienkelin ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, violetit? Ei kai laventelin sävyä kuin sellaiset avioliitot? 😉 Minä pohdin laventelinlilan paidan ostoa ysärihenkeen.. Vai oisko joku muu violetin väri parempi?

        Tummempi on enemmän mun makuun ja sama kahvissa, mutta ei violettina kiitos ☺️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Violetit ompi mun sukkani ☺️

        Nukahin tuosa ennen kymppii, ihan nilkkasukat. 😉


    • Anonyymi

      Tunnustan, että naisten kauniita hymyjä en voi vastustaa 🥰

      • Niinhän sitä sanotaan että kaunis hymy kaunistaa, niin mikspä sitä vastustaa 😉 Mulla on vetäny vuosien mittaan monta kertaa jalat tagliatelleks ihastuksen kohteen hymyillessä 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niinhän sitä sanotaan että kaunis hymy kaunistaa, niin mikspä sitä vastustaa 😉 Mulla on vetäny vuosien mittaan monta kertaa jalat tagliatelleks ihastuksen kohteen hymyillessä 😅

        Se on just sitä että jalat menee veteläks ja puna nousee poskille ja hymyilee itsekin onnellista hymyä 🥰


    • Miepä tunnustan tähän iltapäivään, jotta nyt alko ramasemmaan siihen tyyliin, että on laitettava hetkeks silmät kiinni...Oispa kiva kun sais nyt hänet kainaloon 😔

      • Anonyymi

        Voih, ruuan päälle kyllä, niin olisi ihanaa kainaloon käpertyä.. Näitä unelmia kanssasi jaan.. ❤ Saat vielä kyllä ihanan kainaloosi 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voih, ruuan päälle kyllä, niin olisi ihanaa kainaloon käpertyä.. Näitä unelmia kanssasi jaan.. ❤ Saat vielä kyllä ihanan kainaloosi 😘

        Niitä unelmia ja haaveita pittää olla ja kuuleman mukaan kannattaa kahtoa pääasiassa etteenpäin eikä menneisyyteen.


    • Anonyymi

      Tunnustan, että minäkin nukuin päiväunet pitkän työpäivän jälkeen. Erikoisia kommentteja saat usein eoet😄Siitä kerroitkin kyllä toisella puolella.

      • Päiväunet tekee ihan hyvää jos ei liikaa nuku. Ja joo, joskus tulee semmosta, jottei aivan mukana pysy, mutta lieneekö tuo niin vakavaa 😁


    • Oujee, mie ja mun villi perjantai 😁 No aika samanmoinen tuo on nykyään aina. Töllöä, tuubia tai kirjaa. Mitä lie muut biilaakson immeiset hommaavat. Samperi kun iski sadetta ja plusasteita tälle päivälle. Mie olin jo suunnitellu, jotta vejän hokkarit viikonloppuna jalkaan, vaan eipä tuota kehtaa jos jää on muussia tai märkää. Joka kerta tullee kuitenkin kerran pari kaavuttua, niin ei mihkään lätäkköihin viittis...

      • Ei sitä kannata pikku roiskeita pelätä😂jää elämä elämättä, ⛸️jalkaan vaan kypärä päähän ettei käy pahemmin. 😁Kyllä sitä ⚰️ehtii makaamaan. 🏃‍♀️


      • Sari58 kirjoitti:

        Ei sitä kannata pikku roiskeita pelätä😂jää elämä elämättä, ⛸️jalkaan vaan kypärä päähän ettei käy pahemmin. 😁Kyllä sitä ⚰️ehtii makaamaan. 🏃‍♀️

        No joo onhan tuota ennenkin rapattu 😅, mutta taijan jättää nämä hommat siihen asti kunnes saahaan taas pakkasasteita. Ens viikonlopulle näyttikin pienesti miinusta. Kypärä on tietysti päässä ollu, ilman sitä ei oo mittään asiaa jäälle.


    • Mie tunnustan, että oon ollu tännään vähän laiskana ☺️ Nyt talvi 👟 👟 jalkaan ja pihalle happihyppelemmään. Sen jälkeen meinasin olla Ahkera-Liisa 💪

    • Kävelylenkkiä tehty. Piristihän tuo. Silti tämmösissä aatoksissa mennään, ikävää ja halipulaa 😔
      https://youtu.be/dr4rWNnrk2o
      Eipä auta ku ajatuksia muualle, muun muassa imurin varteen.

      • Anonyymi

        Minäkin olen hitaita aamuja, kävelyjä kesäisellä poluilla, kaikkea hänen kanssaan kuvitellut. Halunnut kaiken hänen kanssaan, minulle täydellisen.. Onko se totta, että hänkin on voinut kuvitella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen hitaita aamuja, kävelyjä kesäisellä poluilla, kaikkea hänen kanssaan kuvitellut. Halunnut kaiken hänen kanssaan, minulle täydellisen.. Onko se totta, että hänkin on voinut kuvitella?

        Kukapa sitä ei olis joskus jottain kuvitellut. Siinä, että kuvitellee ei kuuleman mukaan oo mitään pahaa vaan päinvastoin. Mie kuuntelin just vähän aikaa sitten semmosen luennon missä sanottiin, että on ite asiassa just hyvä kuvitella, sillä tavalla positiivisesti ja vaikka vähän överistikin. Sillä kuvittelulla näet pystyypi vähän niinkuin huijaamaan ihteään ja saamaan sillä kroppaan hyvää tuntemusta.


    • Anonyymi

      Tunnustan että ymmärrä yhtään tuota jahkailla ja haikailua ihastusten perään. Elämä on lyhyt. Mitä hyötyä on kärvistellä ja surkutella kohtaloaan, kun vois elää ja nauttia. En tajuu.

      • Mie tunnustan, jotta toisaalta ymmärrän tän sun kommenttisi, mutta sitten toisaalta taas en.


    • Anonyymi

      Olenpas ulkoillut tänään minäkin :) Kaivoin vihdoin autoni lumikinoksen alta näkyviin ja suojasin sen. Aika lailla sai kolata ympäristöä, että liikkeelle pääsee. Ensin huoltoon on kyllä sillä matka. Mutta sitten on taas ajokkini kunnossa. Toiselle puolelle taloa on ilmestynyt parkkiin samanlainen muutamaa vuotta vanhempi malli. Sen lumiseen konepeltiin oli joku piirtänyt pari päivää sitten kaksi sydäntä. Niitä oon katsellut ikkunastani ;)

      Illalla söin pitkästä aikaa Burgundin pataa punaviinin kera. Tähän kuukauden hetkeen kun suosin kaikkea "punaista", niin kuin niitä veriappelsiinejakin :) Punaviini herätteli vähän liikaakin kun sitä pitkästä aikaa lasin nautin.. Täällä tuntuu kyllä siltä, että kuin muutkin olisivat jotain vahvempaa nauttineet ;D

      • Hyvä että oot nuuhkinut ulkoilmaa, se jos mikä piristää 😉 Mä ootan taas vähän kesää ja sitä että pääsee valosille poluille. Tykkään mä kyllä talvestakin, mutta en mistään paukkupakkasista.
        Pataruut on 👍 erityisesti semmoset oikeen hitaasti kypsennetyt. Siinä hommassa toimii hyvin Crockpot ja tämä ei ollu mainos vaan toteamus 😁 Ruuan kanssa mennee helposti, mutta harvemmin (mullaki) punaviini. Suosin siinäkin luomua, mutta nyt en kerro mitä etiketissä lukkee. Puna nousee poskille herkästi jos edellä mainittua tai mittään alkoholipitosta nautin. Oon kyllä muutenkin punastuvaa sorttia, kuuleman mukkaan 😅 Sydämet konepellillä kuulostaa kivalta. Jos joku aamu löytäs semmosia oman peltilehmän keulilta, niin varmasti hymyilyttäs. Pitäsköhän joku kerta piirrellä naapurien autoihin ☺️ Mun tsäkällä kyllä joku näkis ja sen jäläkeen alkas tarinat naapurustossa lentämään 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyvä että oot nuuhkinut ulkoilmaa, se jos mikä piristää 😉 Mä ootan taas vähän kesää ja sitä että pääsee valosille poluille. Tykkään mä kyllä talvestakin, mutta en mistään paukkupakkasista.
        Pataruut on 👍 erityisesti semmoset oikeen hitaasti kypsennetyt. Siinä hommassa toimii hyvin Crockpot ja tämä ei ollu mainos vaan toteamus 😁 Ruuan kanssa mennee helposti, mutta harvemmin (mullaki) punaviini. Suosin siinäkin luomua, mutta nyt en kerro mitä etiketissä lukkee. Puna nousee poskille herkästi jos edellä mainittua tai mittään alkoholipitosta nautin. Oon kyllä muutenkin punastuvaa sorttia, kuuleman mukkaan 😅 Sydämet konepellillä kuulostaa kivalta. Jos joku aamu löytäs semmosia oman peltilehmän keulilta, niin varmasti hymyilyttäs. Pitäsköhän joku kerta piirrellä naapurien autoihin ☺️ Mun tsäkällä kyllä joku näkis ja sen jäläkeen alkas tarinat naapurustossa lentämään 😁

        Juu, tuo pata taisi eilen olla liki neljä tuntia uunissa, hiljaa hyvää tulee 😉😍. Tänään on pitkästä aikaa ollut hyvä mieli, sellainen hyvä olo sisällä, luottoa omaan itseen, elämään ja tulevaisuuteen ilman suurempia stressejä.. Kevyt ja tyytyväinen olo omassa kehossa, iloakin pelkästä olemisesta ja arjen puuhailusta.. Kaipuuta kyllä myös.. Valmiina omiin askeleihin🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo pata taisi eilen olla liki neljä tuntia uunissa, hiljaa hyvää tulee 😉😍. Tänään on pitkästä aikaa ollut hyvä mieli, sellainen hyvä olo sisällä, luottoa omaan itseen, elämään ja tulevaisuuteen ilman suurempia stressejä.. Kevyt ja tyytyväinen olo omassa kehossa, iloakin pelkästä olemisesta ja arjen puuhailusta.. Kaipuuta kyllä myös.. Valmiina omiin askeleihin🐾

        Tällä kertaa viini oli luomua, mutta muu ruoka ei..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo pata taisi eilen olla liki neljä tuntia uunissa, hiljaa hyvää tulee 😉😍. Tänään on pitkästä aikaa ollut hyvä mieli, sellainen hyvä olo sisällä, luottoa omaan itseen, elämään ja tulevaisuuteen ilman suurempia stressejä.. Kevyt ja tyytyväinen olo omassa kehossa, iloakin pelkästä olemisesta ja arjen puuhailusta.. Kaipuuta kyllä myös.. Valmiina omiin askeleihin🐾

        Mukava kuulla että oot ollu hyvällä mielellä ☺️ Niinhän ne sanovat, että tulevaa on aika turha ressata kuin myös että mennyttä ei pitäs liikaa muistella. Mie oon koittanu tehhä semmosia juttuja mistä tykkään. Nyt talvella on ollu kiva mm. laskea mäkkee ja ens viikonlopulle haaveilen hokkareiden jalkaanlaittoa. Tänä viikonloppuna oli jää niin märän näköistä, että uikkareissa ois sitte kannattanu mennä jos meinaa 😅 No en menny, enkä ees meinannu. Monessa asiassa tulee parempi kun ei hötkyile liikaa vaan tekkee ajan kanssa. Näin ainakin ite on todennut. Nyt mie otan aikani ja lähen toviksi töllön ääreen ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kertaa viini oli luomua, mutta muu ruoka ei..

        Ei mullakaan toki kaikki luomua ole, mutta itessä kyllä on ja semmosena pysyy 😉
        Hiutaleet ostan aina luomuna jos löytyy, samoin kahvin nykyään. Muita sitten jos ei hintaero ole aivan valtava. Teetä juon luomuna ja non-luomuna, kun eivät oo saaneet mun kaikkia lemppareita luomuksi väännettyä...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei mullakaan toki kaikki luomua ole, mutta itessä kyllä on ja semmosena pysyy 😉
        Hiutaleet ostan aina luomuna jos löytyy, samoin kahvin nykyään. Muita sitten jos ei hintaero ole aivan valtava. Teetä juon luomuna ja non-luomuna, kun eivät oo saaneet mun kaikkia lemppareita luomuksi väännettyä...

        Sama meininki kauppaostoksilla 😀Limppareissa en myöskään välitä sokeroimattomista, juon muutenkin niitä vähän niin sama silloin juoda "parempaa". Muutenkin käytän mieluummin "aitoja" juttuja kuin korvikkeita 😉 taidan olla sillä tavalla vanhanaikainen 😉

        Toivottavasti pääset ensi viikonloppuna luistelemaan, täälläkin odotetaan samaa 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama meininki kauppaostoksilla 😀Limppareissa en myöskään välitä sokeroimattomista, juon muutenkin niitä vähän niin sama silloin juoda "parempaa". Muutenkin käytän mieluummin "aitoja" juttuja kuin korvikkeita 😉 taidan olla sillä tavalla vanhanaikainen 😉

        Toivottavasti pääset ensi viikonloppuna luistelemaan, täälläkin odotetaan samaa 😀

        Jep, aitoa sen olla pittää. Mulla on monta semmosta juttua, mitä en vaihtas. Esim. Fairy on mun mielestä ainoa ja oikea ja siis ehottomasti originaalina eikä minään muuna. Tällä hetkellä näytti vielä hyvältä ens viikonlopun sääennuste eli pari miinusastetta. En kyllä tiiä, että kuinka huonoon kuntoon nuo kentät nyt ehtivät mennä. Missään perunapellossa ei kuitenkaan mielellään luistelis, kun en oo sileelläkään mikään mestariluistelija 😅


    • Ihastuin palavasti viime keväänä erääseen naiseen ja edelleen hän kummittelee mielessäni välillä. Mutta hän on siis hetero ja minä varattu, niinpä se ei tietenkään johda ikinä mihinkään.

      Mutta osaapa olla kipeä juttu, ihastua ja kieltää ihastus...

      • Anonyymi

        Minulla on sama tilanne, olen ollut juurikin näin palavasti ihastunut puolitoista vuotta. Tuskaa on olla erossa hänestä. Muutoin tilanteeni on käänteinen; olen siis itse tällainen "hetero", myöhään herännyt avioeroa tekevä lesbo. Hän taas vapaa.


    • Miepä tunnustan viä tähän yöhön, jotta
      - töllön kahtominen vähän venähti
      - mua ei liioin väsytä, mutta aamulla väsyttää
      satavarmana
      - olen ajatellut nyt erästä ihanaista tovin 😘💞

      • Anonyymi

        Minä olen ajatellut myös mitäpä muuta, kuin vain häntä koko illan.. Tunnustan myös, että olen kiitollinen hänelle. Rakastan häntä taas enemmän. Ja kaipaan ❤


    • Miepä teen päivän ekan tunnustuksen. Tunnustan, jotta toisinaan nuo Gay-palstan otsikot herättävät mussa aikamoista hilpeyttä, kuten nyttenkin tämä "Miten asettelette peniksen housuihin?" 😅 No kun en mies ole, niin en osaa sanoa, että kuinka pulmallinen asia tuo on 😁

      • Anonyymi

        Juu ei kokemusta, kun naisista kiinnostunut olen ja itse nainen.. Mutta jollekin varmaan vaikka huonoissa alus- yms housuissa olennainen asia ☺ Sama kuin joskus ei tissit pysy rintsikoissa 😉 Nykyään ei kyllä sekään oo ongelma, kun hoikistunut olen ja mukana pysyvät ihan kivasti 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei kokemusta, kun naisista kiinnostunut olen ja itse nainen.. Mutta jollekin varmaan vaikka huonoissa alus- yms housuissa olennainen asia ☺ Sama kuin joskus ei tissit pysy rintsikoissa 😉 Nykyään ei kyllä sekään oo ongelma, kun hoikistunut olen ja mukana pysyvät ihan kivasti 😉

        Niin, probleemat ne on kullakin oman näköset ja mun ongelmat on kyllä nähtävillä, vaikkei ees kovin tarkkaan kattos 😅 Mulla on ollu viime vuodet sitä ongelmaa, jotta kilot näyttäsit "pysyvän ihan kivasti mukana". Ovatpa viälä niin neuvokkaita, että lissääntyvät ihan itekseen. Kaksneuvosiksi epäilen. Kovasti oon koittanu niitä matkasta tiputella, mutta eivät oo oikeen jääneet tielle. Ne harvat mitkä ovat jääneet, ovat aika nopiaan juosseet kotio takas. Harmittaa nyt tämä korona kun harrasteetki tauolla. Kävelemässä kyllä käyn, mutta mieli tekis muihinkin juttuihin. Mistä lipsahti nyt mieleen semmosta, mitä en tässä tavvaa, mutta sanotaan polttavan hyvin kaloria 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, probleemat ne on kullakin oman näköset ja mun ongelmat on kyllä nähtävillä, vaikkei ees kovin tarkkaan kattos 😅 Mulla on ollu viime vuodet sitä ongelmaa, jotta kilot näyttäsit "pysyvän ihan kivasti mukana". Ovatpa viälä niin neuvokkaita, että lissääntyvät ihan itekseen. Kaksneuvosiksi epäilen. Kovasti oon koittanu niitä matkasta tiputella, mutta eivät oo oikeen jääneet tielle. Ne harvat mitkä ovat jääneet, ovat aika nopiaan juosseet kotio takas. Harmittaa nyt tämä korona kun harrasteetki tauolla. Kävelemässä kyllä käyn, mutta mieli tekis muihinkin juttuihin. Mistä lipsahti nyt mieleen semmosta, mitä en tässä tavvaa, mutta sanotaan polttavan hyvin kaloria 😁

        Itse menetin ihastumisen myötä ruokahalut, ja vaatekaapin sisältö meni uusiksi.. Mieluiten saisin ruokahaluni takaisin ja sellaisen innostavamman liikuntamuodon 😉😍🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse menetin ihastumisen myötä ruokahalut, ja vaatekaapin sisältö meni uusiksi.. Mieluiten saisin ruokahaluni takaisin ja sellaisen innostavamman liikuntamuodon 😉😍🔥

        Mie en oo menettäny ruokahaluja kertaakaan ihastumisen myötä ja väittäisin, jotta muut halut on vaan kasvanu. Luulen, että tälle liikuntamuodolle, jota mie tarkotin ei oo semmosta kurssia, ainaka työväenopiston tarjonnassa, eikä ehkä muuallakaan 😅
        Eikö se ees ulkoilu auta saamaan haluja takasi?


    • Heippa. Kyllä vihannes ja juures "hässäkästäkin" herkkua tulee, kaikkee vaan sekasin vuokaan ja mausteita reilusti. Pikkasen voip nakata vaikka kanasuikaleit lisukkeex. 😋

      • Mä sanosin Sari58, jotta me on luultavasti käyty sun kanssas sama kokkikoulu 😁 Mie teen useesti ruokia joilla ei oo semmosta oikeeta nimmee. Yleensä en seuraa minkäänlaisia ohjeita, vaan maustan just niinku ite tahon ja sekaan mennee sitä mitä sattuu olemaan. Ainoastaan muutamassa jutussa seuraan tarkasti viisaampien ohjeita... niin ja saan ne silti välillä menemään piäleen 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä sanosin Sari58, jotta me on luultavasti käyty sun kanssas sama kokkikoulu 😁 Mie teen useesti ruokia joilla ei oo semmosta oikeeta nimmee. Yleensä en seuraa minkäänlaisia ohjeita, vaan maustan just niinku ite tahon ja sekaan mennee sitä mitä sattuu olemaan. Ainoastaan muutamassa jutussa seuraan tarkasti viisaampien ohjeita... niin ja saan ne silti välillä menemään piäleen 😅

        Mä olin 2016 vuojen heta avustajana tuoliinjoutuneella ravintola kokilla, hän tykkäsi pikkasen TULISESTA ruuasta. 😅 Sain mieki rohkeutta maustamiseen. 😁😋


      • Sari58 kirjoitti:

        Mä olin 2016 vuojen heta avustajana tuoliinjoutuneella ravintola kokilla, hän tykkäsi pikkasen TULISESTA ruuasta. 😅 Sain mieki rohkeutta maustamiseen. 😁😋

        Rohkeutta ruuanlaitossa kyllä tarttee ja omalla kohalla on tarttenu myös aika paljon pettymysten sietokykyä 😁 Onhan sulla Sari58 Vpk:n kurssi suoritettuna? Aattelin vaan jos iskee paljonki 🔥🔥😅 Mun luottomausteet on mustapippuri, curry, paprika ja basilika, mutta välillä kun innostun, niin saatanpa iskeä sekkaan myös jottain muuta. Sipulia yleensä tarttee ja valkosta välillä kans. Punasipuliin oon tykästynyt ihan tosissaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Rohkeutta ruuanlaitossa kyllä tarttee ja omalla kohalla on tarttenu myös aika paljon pettymysten sietokykyä 😁 Onhan sulla Sari58 Vpk:n kurssi suoritettuna? Aattelin vaan jos iskee paljonki 🔥🔥😅 Mun luottomausteet on mustapippuri, curry, paprika ja basilika, mutta välillä kun innostun, niin saatanpa iskeä sekkaan myös jottain muuta. Sipulia yleensä tarttee ja valkosta välillä kans. Punasipuliin oon tykästynyt ihan tosissaan.

        Edellä mainittuun hässäkkään käyp. yrttimausteet oregaanot ym. Chiliä ja jalapeenoo normi mausteitten lisäx ku oikee tarvii vauhtia. 👍😋


      • Sari58 kirjoitti:

        Edellä mainittuun hässäkkään käyp. yrttimausteet oregaanot ym. Chiliä ja jalapeenoo normi mausteitten lisäx ku oikee tarvii vauhtia. 👍😋

        Siehän se oot tulinen nainen 😁🔥👍


    • Tämän päivän tunnustus. Mie tunnustan, että tännään on ottanu sekä pannuun että myös herättänyt hilpeyttä lesbopuolella useammassa ketjussa käydyt ikäkeskustelut. Mitäpä mieltä täällä ollaan näistä ikäkysymyksistä, onko se kauhia juttu jos parisuhteen osapuolilla ompi iso ikäero?

      • Mikä olis isompi ikäero? Henkilökohtaisesti ajattelen, että kunhan on aikuisia, niin ikä on vaan numeroita. Persoonat ne joko käy yhteen tai ei käy.

        Ei ihminen voi valita ikäänsä, mutta rakastettuun voi monesti vähän valitsemalla vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Minusta jos ihastus on molemminpuolista ja molemmat aikuisia, mikäs siinä. Itselle kuitenkin luulen käytännössä, että noin 10 vuotta suuntaansa olisi se maksimi ikäero, että suhteeseen alkaisin.. Mun ihastus on 8 vuotta vanhempi ja hän on ihana kaikin puolin ❤ En ole ikää hänen kanssaan edes ajatellut mitenkään olennaisena. Hän on tuntunut niin oikealta monella tasolla.


      • JanK kirjoitti:

        Mikä olis isompi ikäero? Henkilökohtaisesti ajattelen, että kunhan on aikuisia, niin ikä on vaan numeroita. Persoonat ne joko käy yhteen tai ei käy.

        Ei ihminen voi valita ikäänsä, mutta rakastettuun voi monesti vähän valitsemalla vaikuttaa.

        No sanotaanko näin, jotta keskustelua tuolla käytiin muun muassa semmosesta tilanteesta, jotta ikäeroa on niin reippaasti, jotta voisi olla kyseessä äiti ja tytär. Ja kyllä nopeasti laskien, itse olen nyt siinä tilanteessa, että voisin olla ihastukseni kohteen äiti, ikäeroa kun katsoo. Oon aiemmin ollut ihastunut myös itseäni vanhempaan, tosin hieman pienemmällä ikäerolla jota oli noin 12 v.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sanotaanko näin, jotta keskustelua tuolla käytiin muun muassa semmosesta tilanteesta, jotta ikäeroa on niin reippaasti, jotta voisi olla kyseessä äiti ja tytär. Ja kyllä nopeasti laskien, itse olen nyt siinä tilanteessa, että voisin olla ihastukseni kohteen äiti, ikäeroa kun katsoo. Oon aiemmin ollut ihastunut myös itseäni vanhempaan, tosin hieman pienemmällä ikäerolla jota oli noin 12 v.

        Niin ja ite en siis mikään lapsi ole ennää eikä hänkään. Mulla enää muutama vuos ja ikä alakaa vitoselle.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sanotaanko näin, jotta keskustelua tuolla käytiin muun muassa semmosesta tilanteesta, jotta ikäeroa on niin reippaasti, jotta voisi olla kyseessä äiti ja tytär. Ja kyllä nopeasti laskien, itse olen nyt siinä tilanteessa, että voisin olla ihastukseni kohteen äiti, ikäeroa kun katsoo. Oon aiemmin ollut ihastunut myös itseäni vanhempaan, tosin hieman pienemmällä ikäerolla jota oli noin 12 v.

        Joo-o. No tehän ootte aikuisia, niin mitäpä se kellekkään muulle kuuluisi? Ei minusta mitään.

        Mä täytän tänä vuonna 45 ja olen ollut ihastunut niin ikäisiini, kun nuorempiinkin. Yhteen itseeni vanhempaankin.


      • JanK kirjoitti:

        Joo-o. No tehän ootte aikuisia, niin mitäpä se kellekkään muulle kuuluisi? Ei minusta mitään.

        Mä täytän tänä vuonna 45 ja olen ollut ihastunut niin ikäisiini, kun nuorempiinkin. Yhteen itseeni vanhempaankin.

        Jos se iso ikäero on Rennylle ja hänen rakkaalleen sallittua, miksipä ei toisinkin päin naisille? :)

        Piut paut muitten möinöille sanon minä. :)


      • JanK kirjoitti:

        Jos se iso ikäero on Rennylle ja hänen rakkaalleen sallittua, miksipä ei toisinkin päin naisille? :)

        Piut paut muitten möinöille sanon minä. :)

        No ihan tuolla ikäerolla mikä Rennyllä ja ihanaisellaan on myö ei sentään mennä 😄 mutta niin, mitäpä sekään kelleen kolmannelle kuuluupi. Onhan näitä heterosuhteita vieläkin isommilla ikäeroilla. Mä seurustelin n. kakskymppisenä hetken aikaa lähes nelikymppisen miehen kanssa. Ikäeroa toki oli, mutta ei se nyt miltään järkyttävältä tuntunut..


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No ihan tuolla ikäerolla mikä Rennyllä ja ihanaisellaan on myö ei sentään mennä 😄 mutta niin, mitäpä sekään kelleen kolmannelle kuuluupi. Onhan näitä heterosuhteita vieläkin isommilla ikäeroilla. Mä seurustelin n. kakskymppisenä hetken aikaa lähes nelikymppisen miehen kanssa. Ikäeroa toki oli, mutta ei se nyt miltään järkyttävältä tuntunut..

        Jos millä on väliä, niin vain sillä mitä mieltä pariskunta itse on ikäerostaan. Kun siihen asti edetään, että yhdessä oloa kaavaillaan. Itse en ole koskaan kysellyt muiden mielipiteitä kumppaneistani enkä tule koskaan kyselemään.

        Se ketä kohtaan on tunteita ja halua olla yhdessä, se on se asian ydin. Ainahan jollain on jotakin nokankoouttamista, mutta omaa elämäähän sitä eletään ja omilleen, ei ulkopuolisille kuulu mitään. Joten minulta saat ainakin siunauksen, senkus vaan jos niikseen tulee. :)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sanotaanko näin, jotta keskustelua tuolla käytiin muun muassa semmosesta tilanteesta, jotta ikäeroa on niin reippaasti, jotta voisi olla kyseessä äiti ja tytär. Ja kyllä nopeasti laskien, itse olen nyt siinä tilanteessa, että voisin olla ihastukseni kohteen äiti, ikäeroa kun katsoo. Oon aiemmin ollut ihastunut myös itseäni vanhempaan, tosin hieman pienemmällä ikäerolla jota oli noin 12 v.

        Nämä ikäasiat ovat sellaisia tapauskohtaisia, niin kuin ihastumisetkin. Myönnän tunteneeni pientä vetoa sekä noin 20 vuotiaaseen kuin myös noin 70 vuotiaaseen naiseen. Itse siis olen vähän yli 40. Pidin molempia ulkoisesti viehättävinä, vanhempaa naista myös henkisesti kiinnostavana. En kuitenkaan aloittaisi suhdetta kummankaan kanssa. Elämäntilanteet ja elämänkokemus olisivat liian erilaiset. Siksi itselläni on tuollainen toki keinotekoinen 10v raja, joka voisi ehkä muutaman vuoden vielä venyä.. Enimmäkseen olen viehättynyt itseäni jonkin verran vanhemmista naisista. Oman ikäiset ja nuoremmat eivät erityisesti kiinnosta. He tuntuvat jostain syystä monesti jotenkin keskenkasvuisilta tai pinnallisilta, enkä löydä yleensä henkistä yhteyttä heidän kanssaan. Näin siis myös kavereiden kohdalla. Ihastukseni kanssa koen syvempää yhteyttä, jotain sellaista sielun tasolla menevää henkistä yhteyttä. Hänen ikänsä on juuri sopiva.


      • JanK kirjoitti:

        Jos millä on väliä, niin vain sillä mitä mieltä pariskunta itse on ikäerostaan. Kun siihen asti edetään, että yhdessä oloa kaavaillaan. Itse en ole koskaan kysellyt muiden mielipiteitä kumppaneistani enkä tule koskaan kyselemään.

        Se ketä kohtaan on tunteita ja halua olla yhdessä, se on se asian ydin. Ainahan jollain on jotakin nokankoouttamista, mutta omaa elämäähän sitä eletään ja omilleen, ei ulkopuolisille kuulu mitään. Joten minulta saat ainakin siunauksen, senkus vaan jos niikseen tulee. :)

        No enpä tuota miekään ole kysellyt, että soppiiko toisille omat kumppanit, vaan tunteet ne on asiat ratkassu. Mutta joo, en tiiä mihin suuntaan asiat tästä kehittyy. Kiitos kuitenkin "siunauksestasi" 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No enpä tuota miekään ole kysellyt, että soppiiko toisille omat kumppanit, vaan tunteet ne on asiat ratkassu. Mutta joo, en tiiä mihin suuntaan asiat tästä kehittyy. Kiitos kuitenkin "siunauksestasi" 😁

        Hyvä.😄👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ikäasiat ovat sellaisia tapauskohtaisia, niin kuin ihastumisetkin. Myönnän tunteneeni pientä vetoa sekä noin 20 vuotiaaseen kuin myös noin 70 vuotiaaseen naiseen. Itse siis olen vähän yli 40. Pidin molempia ulkoisesti viehättävinä, vanhempaa naista myös henkisesti kiinnostavana. En kuitenkaan aloittaisi suhdetta kummankaan kanssa. Elämäntilanteet ja elämänkokemus olisivat liian erilaiset. Siksi itselläni on tuollainen toki keinotekoinen 10v raja, joka voisi ehkä muutaman vuoden vielä venyä.. Enimmäkseen olen viehättynyt itseäni jonkin verran vanhemmista naisista. Oman ikäiset ja nuoremmat eivät erityisesti kiinnosta. He tuntuvat jostain syystä monesti jotenkin keskenkasvuisilta tai pinnallisilta, enkä löydä yleensä henkistä yhteyttä heidän kanssaan. Näin siis myös kavereiden kohdalla. Ihastukseni kanssa koen syvempää yhteyttä, jotain sellaista sielun tasolla menevää henkistä yhteyttä. Hänen ikänsä on juuri sopiva.

        Mie oon ihastunut aikojen saatossa hyvin erityyppisiin henkilöihin ja monen ikäseen (naiseen ja mieheen).
        Tämän nykyisen ihastukseni kohteen kanssa meillä on todella erilaiset elämäntilanteet. Hän on sinkku ja lapseton. Itse asustan samaa majaa miehen ja jälkikasvun kanssa. Hän on kuitenkin monella tavalla, ainakin mun mielestä ikäistään vanhemman oloinen. Ei ulkonäöllisesti kyllä, mutta ajatusmaailmaltaan 😉 Ite oon sitten tämmönen kuin olen, luultavasti kuvittelen olevani ikinuori, mutta tietyt asiat kyllä sitten muistuttavat siitä jotta vuodet vierii...vaan eipä tuota ainakaan ihan just sammaloidu😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ikäasiat ovat sellaisia tapauskohtaisia, niin kuin ihastumisetkin. Myönnän tunteneeni pientä vetoa sekä noin 20 vuotiaaseen kuin myös noin 70 vuotiaaseen naiseen. Itse siis olen vähän yli 40. Pidin molempia ulkoisesti viehättävinä, vanhempaa naista myös henkisesti kiinnostavana. En kuitenkaan aloittaisi suhdetta kummankaan kanssa. Elämäntilanteet ja elämänkokemus olisivat liian erilaiset. Siksi itselläni on tuollainen toki keinotekoinen 10v raja, joka voisi ehkä muutaman vuoden vielä venyä.. Enimmäkseen olen viehättynyt itseäni jonkin verran vanhemmista naisista. Oman ikäiset ja nuoremmat eivät erityisesti kiinnosta. He tuntuvat jostain syystä monesti jotenkin keskenkasvuisilta tai pinnallisilta, enkä löydä yleensä henkistä yhteyttä heidän kanssaan. Näin siis myös kavereiden kohdalla. Ihastukseni kanssa koen syvempää yhteyttä, jotain sellaista sielun tasolla menevää henkistä yhteyttä. Hänen ikänsä on juuri sopiva.

        Liian erilainen elämäntilanne ja elämäntyyli ei toimi, ja nämä liittyy usein ikäänkin.
        Oon kolkyt, siis nuorehko aikuinen enkä suoraan sanoen halua ketään "nuorekasta" keski-ikäistä liiaksi vakavoittamaan elämääni.
        Parisuhteessa sopiva ikäero olis käytännössä 4-8 v omalla kohdalla. Ulkoisestikin tykkään eniten noin samaa ikäluokkaa olevista feminiinisistä/tyttömäisistä naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian erilainen elämäntilanne ja elämäntyyli ei toimi, ja nämä liittyy usein ikäänkin.
        Oon kolkyt, siis nuorehko aikuinen enkä suoraan sanoen halua ketään "nuorekasta" keski-ikäistä liiaksi vakavoittamaan elämääni.
        Parisuhteessa sopiva ikäero olis käytännössä 4-8 v omalla kohdalla. Ulkoisestikin tykkään eniten noin samaa ikäluokkaa olevista feminiinisistä/tyttömäisistä naisista.

        Ikähaarukka siis mulla n 26-38 piti laittaa, ketään 8 v nuorempia en halua tapailla elämänkokemukseenkin liittyen... 😄


    • Tunnustan viä senkin, että alko pännimään kun oisin tahtonut kommenteeraa ketjuun "Nämä sanat tahtoisin sinulle sanoa" mutta jumankekka siellä seisoo, jotta "kommentointi on sulettu" 😠

    • Anonyymi

      Tunnustan, etten usko, että tästä suhteesta tulee sittenkään mitään.

      • Mikä uskosi vei? Onko viä toivoa kuitenkin jälellä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikä uskosi vei? Onko viä toivoa kuitenkin jälellä?

        Kai toivoa on jonkin verran aina. Mutta luulen, että hän on aivan väärä ihminen minulle. Kemiaa on ja hän on tyytyväinen, mutta kaikki muu tuntuu tökkivän ja henkinen yhteys puuttuu. Vähitellen on pakko alkaa uskoa siihen, että jos vähän väliä ottaa päähän suhteessa, jotain on vialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai toivoa on jonkin verran aina. Mutta luulen, että hän on aivan väärä ihminen minulle. Kemiaa on ja hän on tyytyväinen, mutta kaikki muu tuntuu tökkivän ja henkinen yhteys puuttuu. Vähitellen on pakko alkaa uskoa siihen, että jos vähän väliä ottaa päähän suhteessa, jotain on vialla.

        Niin, yleensä on toivoa ainakin vähän. Onko teillä pitkä suhde takana? Kyllä kai se sillä tavalla on, että jos ison tai suurimman osan ajasta ottaapi päähän, niin eihän se hyvältä suhteelta kuulosta. Jutteletteko avoimesti asioista vai ootteko hiljaa?


    • Anonyymi

      Mä mietin kuinka bisset tekevät deitti-ilmoituksia. Että tekeekö yhden, et hakee miehiä ja toisen et hakee naisia? Tekeekö molemmat kuvalla, vai vaan toisen..

      • Anonyymi

        Tarkoitin, että hakee yhtä miestä, tai naista.. En puhu nyt polysuhteista enkä kimppakivasta..


      • Tästähän ois voinu tehä oman ketjun ja voithan tehhä vieläkin, niin tulis paremmin huomatuksi kysymyksesi 😉


      • En tiedä, onko yleistä, että laitetaan kaksi ilmoitusta, monilla voi olla kausia, että haluaa enemmän toista sukupuolta. Riippuu myös varmaan ilmoitusalustasta, joissain täytyy määrittää kumpaa hakee ja toisissa voi laittaa, että hakee miestä/naista.

        Ja miksei kumpaankin voi laittaa kuvaansa?

        Ja sitten ovat ne, jotka ovat hetero-parisuhteessa, mutta etsivät saman sukupuolen seuraa, luvalla tai luvatta.


    • Anonyymi

      Tuunustan, että mietin, kuinka ottaa kahta askelta samaan aikaan? Olisi jotenkin varmempaa ottaa ensin yksi ja sitten toinen.. Sen toisen voisi ottaa yhdessä jonkun kanssa.. Toinen vaihtoehto on tietysti tehdä ne oikein nopeasti peräjälkeen, ehkäpä innostun niin siitä ensimmäisestä juuri tulevasta askeleesta ❤

      • Anonyymi

        Sitten voi toki hypätäkin vai mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten voi toki hypätäkin vai mitä?

        Ei ehkä kannata liikaa hötkyillä jos hitaamminkin ehtii.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ehkä kannata liikaa hötkyillä jos hitaamminkin ehtii.

        Näin minäkin ajattelen, että on hyvä ottaa rauhallisesti askeleita, niin että on tukevaa maata alla. Toivon vain, että sellaiset askeleet käyvät hänellekin.. Ja toki mietin sen toisen askeleen tekoa kun se ensimmäinen alkaa olla jo tapahtumassa :)


    • Anonyymi

      Tunnustan, että keitin tänään aamukahvit kolmesti. Kahdella ensimmäisellä kerralla suodatinpussi taittui ja tuli liian laimeaa. Vaikka niin hyvin toisella kerralla sen asettelin.
      Ja että ajattelen hävyttömän paljon rintoja.

      • Anonyymi

        No hyvä, että sait kahvisi :) Tunnustan, että minun päiväni ei mennyt aivan pulkkaan myöskään.. Minä en onnistunut tänään saamaan hoidettua asioita, joita suunnittelin, sillä auton avaimista loppui paristot. Huomenna sitten lukkosepälle on ensiksi matka..

        Herätessäni mielessäni pyöri hänen kasvonsa, kaulansa ja rinnat.. Jouduin tyytymään koskettelemaan omiani..


      • Voiko hävyttömän paljon ajatella ja jos voi, niin kuinka paljon se on? Mie tunnen ihteni välillä aivan teiniksi, niin karmeat on hormonihuurut 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voiko hävyttömän paljon ajatella ja jos voi, niin kuinka paljon se on? Mie tunnen ihteni välillä aivan teiniksi, niin karmeat on hormonihuurut 😅

        Tuohon piti viä jatkaa, jotta mun mielestä laiha kahvi on aivan järkkyä. Jätän siis mieluummin juomatta kokonaan jos semmosta on tarjolla. Tumma paahto ja riittävän vahvana on nykyään mun makkuun ☺️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuohon piti viä jatkaa, jotta mun mielestä laiha kahvi on aivan järkkyä. Jätän siis mieluummin juomatta kokonaan jos semmosta on tarjolla. Tumma paahto ja riittävän vahvana on nykyään mun makkuun ☺️

        Kahvi on pyhä asia, varsinkin aamusellainen. Siksi illalla kahvi valmiiksi ja aamulla vain keitin päälle. Ei ole ihmistä tarkoitettu aamulla toimimaan järkevästi , tissit vain korkeintaan mielessä. Viikonloppuisin vain monesti unohtuu laittaa valmiiksi, mutta kunnostaudun tässä taas kun nyt kävi näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvi on pyhä asia, varsinkin aamusellainen. Siksi illalla kahvi valmiiksi ja aamulla vain keitin päälle. Ei ole ihmistä tarkoitettu aamulla toimimaan järkevästi , tissit vain korkeintaan mielessä. Viikonloppuisin vain monesti unohtuu laittaa valmiiksi, mutta kunnostaudun tässä taas kun nyt kävi näin.

        Kiitos vinkistä aamukahvin suhteen, sillä en ole aamuihminen kuin sängyn puolella ja pian omillani. Minä aloitan aamuni kyllä yleensä vahvalla mustalla teellä tilkalla maitoa ja lusikallisella sokeria. Aamukahvit sitten kymmenen aikaan. Minäkin pidän tummapaahtoisesta kahvista, mutta toisin kuin sinä, niin en kovin vahvana. Taitaa olla minun kahvimakuni aikalailla päinvastoin kuin ihastukseni kohde ;) Kahvini oon kyllä tottunut vielä vaalentamaan maidolla ja laimentamaan kuumalla vedellä, jos muut liian tummasta minun makuuni tykkäävät.. Tuo jälkimmäinen on varmaankin rikos kaikkia kahvinkeiton ohjeita vastaan, mutta toimii, kun en ole kovin ortodoksi noissa(kaan) asioissa ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä aamukahvin suhteen, sillä en ole aamuihminen kuin sängyn puolella ja pian omillani. Minä aloitan aamuni kyllä yleensä vahvalla mustalla teellä tilkalla maitoa ja lusikallisella sokeria. Aamukahvit sitten kymmenen aikaan. Minäkin pidän tummapaahtoisesta kahvista, mutta toisin kuin sinä, niin en kovin vahvana. Taitaa olla minun kahvimakuni aikalailla päinvastoin kuin ihastukseni kohde ;) Kahvini oon kyllä tottunut vielä vaalentamaan maidolla ja laimentamaan kuumalla vedellä, jos muut liian tummasta minun makuuni tykkäävät.. Tuo jälkimmäinen on varmaankin rikos kaikkia kahvinkeiton ohjeita vastaan, mutta toimii, kun en ole kovin ortodoksi noissa(kaan) asioissa ;D

        No mikäs kahvimaku ihastuksesi olisi sitten? 😂


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voiko hävyttömän paljon ajatella ja jos voi, niin kuinka paljon se on? Mie tunnen ihteni välillä aivan teiniksi, niin karmeat on hormonihuurut 😅

        Tunnustan olevani toinen teini, enkä edes kainosti sitä tee, vaikka saattaisin tositilanteessa hieman sellaiseksikin alkaa ;) Ja mikä lienee hävyttömän paljon sitten, niin siitä olen varma, että se raja on paukkunut nyt hänet tavattuani, vaikken semmoista olisi koskaan näin keski-iässä uskonut tapahtuvan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs kahvimaku ihastuksesi olisi sitten? 😂

        Hän olisi sellainen keskiasteisesti paahdettu vahva kahvi😉 Ja saattaapa olla, että hankin semmoista ensitöikseni omaan keittiööni😊Riittää silloin varmaan vähän pienemmästäkin kupista tarjottuna tilkalla maitoa😍

        Olutpuolella olen erityisesti tykännyt semmosesta kuin dark blonde ale 😉😘💕


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe