käsinkudottuja villasukkija, pipoja, vanttuita ...

Anonyymi

Hei! Mistä voi ostaa käsinkudottuja villasukkia, vanttuita yms. Aikaisemmin oli kauppakeskuksien käytävillä näitä ns. kojuja josta sai aivan ihania sukkia, pipoja yms. mistä nyt?

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Torilta löytyy käsin kudottuja kumisaappaita mopoilukypäriä.

    • Anonyymi

      Ainakin tori.fi on villasukkia myynnissä pilvin pimein, siellä käsityöpalstalla. Saattaapi niitä auki olevilta kirppareiltakin löytyä. Nyt korona aikaan ne myyjät pysytelleet kotonaan.

      • Anonyymi

        Kiitti vinkistä, nyt on tlattu sukkia itselle , ukolla ja lapsille!!! Mukavaa talven jatkoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vinkistä, nyt on tlattu sukkia itselle , ukolla ja lapsille!!! Mukavaa talven jatkoa!

        Kiva kun voin olla avuksi :) Olisin voinut itsekin tarjoutua tekemään mutta ajattelin että sieltä saat nopeammin. Mukavaa talven jatkoa teillekin lämpöisin varpain :)


    • Anonyymi

      Kuka tekisi mulle neulomalla villalangasta pipulin suojan pakkasta vastaan, pituus saisi sukalla olla liki 20cm!

      • Anonyymi

        Toi on helppo virkata, laita ympärysmittä, pituutta voi laittaa vaikka 30 cm, siihen vain kirityslanka , muutaman sentin välein, pura ylimääräinen pois ja AWOHT siinä sulle mulkkusuoja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on helppo virkata, laita ympärysmittä, pituutta voi laittaa vaikka 30 cm, siihen vain kirityslanka , muutaman sentin välein, pura ylimääräinen pois ja AWOHT siinä sulle mulkkusuoja!!!

        Paksuus 5cm


    • Käsin virkattu nuttu olisi poikaa kuppilan pallilla istuessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2521
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2174
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      43
      2043
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1334
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1123
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe