Ei fordi pysy tähän

Anonyymi

10

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Klonksvaageni ei todellakaan tähän pysty

• Anonyymi

Mut Hitler luotti Volkkariin.
      Ei Fordiin

• Anonyymi

Niinpä.

Ford on amerikkalainen yhtiö.

• Anonyymi

Niin hitler luotti klonksvaagennin mutta kuis kävi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahnapuhallin ei ollut kovinkaa kestävää laatua, siinä oli kait Pirkka bokseri!😭🤣😂🤣😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahnapuhallin ei ollut kovinkaa kestävää laatua, siinä oli kait Pirkka bokseri!😭🤣😂🤣😭

Se olikin mahdollisimman halpa kansanauto joka oli myös myydyin auto vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ole lainkaan lapsellista ja tyhmää puhua Aatusta ja yhdistää se 2021 Volkkariin?
        Kyllä me työssä käyvät ja normaalit ihmiset tulemme olemaan kusessa noiden pelikoneiden ja some tyhmyyttämien kakaroitten kanssa kun niitä pitää elättää ja paimentaa 40 vuoteen asti ja toivoa, että oppisivat edes sitten ymmärtämään elämisen ja yhteiskunnan toiminta periaatteet.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pahus, se oli jo myyty!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      243
      1786
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1202
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      198
      1142
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1085
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      873
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      864
    7. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      806
    8. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      58
      785
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      763
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      747
    Aihe