Google:n consent dialogin poisto

Anonyymi

Onnistuu uBlok Origin:lla, löysin netistä, vasta harjotitelen tuon lisäosan kanssa. Laitetaan siis seurava MyFilters osioon, se on Dashboard ikonin alla (kuvake jossa ratas jja siinä kiinni kaksi piempää ratasta), siten My Filters tabi, mitä siellä onkaan niin sen alle seuraava seuraava intuitiivinan kaskujoukko:

! Google - remove cookie-consent-popup and restore scroll functionality
google.*##.wwYr3.aID8W.bErdLd
google.*##.aID8W.m114nf.t7xA6
google.*##div[jsname][jsaction^="dg_close"]
google.*##html:style(overflow: visible !important;)
google.*##.widget-consent-fullscreen.widget-consent

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Epäilen ettei noista toimi mikään.

• Anonyymi

Olen minä sen näköjään viime syksynä lisännyt filttereihin.

• Anonyymi

Kiinnostuin tuosta lisukkeesta kun täällä Turrbo, kovan luokan tekijä, julkaisi suodatimen joka poistaa iki-ajat sitteen avattujen viesttien esittämisen. Turbo:n suodatin (viesti on kadonnut) oli muotoa:

! 20210119-234533 Vanhat keskustelut pois, päästää v2020 ja 2021 aloitetut
      keskustelu.suomi24.fi##div.gJGVYD.ThreadGridItemWrapper__CardCol-sc-1g7z148-0:has(div.kHBdpX.ThreadCardFooter__FooterGroup-sc-1h9hrzb-2:nth-of-type(1):not(:has-text(/2020|2021/)))

Sen verran ronkin tuota että tämän, sekä viimevuoden puolella, aloitetut pääsevät läpi. Tuota tarvitse vielä viilata niin että sitä ei tarvitse joka vuosi viilata.

Pannaan siis samaan paikkaan kuin avausviestin suodatin.

• Anonyymi

Arvelen että oli Turbo joka postasi toisenkin mainion filtterin, se poistaa sellaiset viestit näkyvistä joissa on jokin ikävä sana, selimerkiksi:

keskustelu.suomi24.fi##div.gJGVYD.ThreadGridItemWrapper__CardCol-sc-1g7z148-0:has-text(/paska/i)

viilasin tuota vain siltä osini että se ei ole case-sensitiivinen. tällä hetkellä teen uuden rivin jokaista ikävää sanaa varten, saattaa onnistusa "|" operaattorilla noiden regexp // välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvelen että oli Turbo joka postasi toisenkin mainion filtterin, se poistaa sellaiset viestit näkyvistä joissa on jokin ikävä sana, selimerkiksi:

keskustelu.suomi24.fi##div.gJGVYD.ThreadGridItemWrapper__CardCol-sc-1g7z148-0:has-text(/paska/i)

viilasin tuota vain siltä osini että se ei ole case-sensitiivinen. tällä hetkellä teen uuden rivin jokaista ikävää sanaa varten, saattaa onnistusa "|" operaattorilla noiden regexp // välissä.

Kerkisitköhän saada tuon viestini, niin nopeasti poistivat. Ilmeisesti henkilökohtaista viestien suodatusta ei saa käyttää, mutta ei saa myöskään provosoitua kun joku aukoo päätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerkisitköhän saada tuon viestini, niin nopeasti poistivat. Ilmeisesti henkilökohtaista viestien suodatusta ei saa käyttää, mutta ei saa myöskään provosoitua kun joku aukoo päätään.

Kerkisin nähdä että ketju olit tuhottu joten kaivoin sen esiin http://cachedview.com/ kautta josta se sieltäkin katosi varsin nopeasti. Se oli siis sensuurirobotin tuhoama. Yksi syy miksi se sensuroi on se että tekstissä on suhteellisesti laskien paljolti numeroita erikoismerkkejä (varsinaisiin kirjaimiin verattuna).

Hienoa että toit nuo mahtavat ominaisuudet esiin, paljoin kiitoskia vielä kerran. Jonkin verran tässä on kyllä oppimiskäyrä pystysuorassa mutta eikähän se siitä taivu.

Nyt on jotain jumia kun ei mm anna naksautaa "lue lissää" turhakelinkkiä eikä anna vastata jos uBO on aktiivina (ja omat filtterit kaikki poissa eli vain backup textinä levyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerkisin nähdä että ketju olit tuhottu joten kaivoin sen esiin http://cachedview.com/ kautta josta se sieltäkin katosi varsin nopeasti. Se oli siis sensuurirobotin tuhoama. Yksi syy miksi se sensuroi on se että tekstissä on suhteellisesti laskien paljolti numeroita erikoismerkkejä (varsinaisiin kirjaimiin verattuna).

Hienoa että toit nuo mahtavat ominaisuudet esiin, paljoin kiitoskia vielä kerran. Jonkin verran tässä on kyllä oppimiskäyrä pystysuorassa mutta eikähän se siitä taivu.

Nyt on jotain jumia kun ei mm anna naksautaa "lue lissää" turhakelinkkiä eikä anna vastata jos uBO on aktiivina (ja omat filtterit kaikki poissa eli vain backup textinä levyllä.

Ehkä *.pdf toimii paremin. Kunnon *.pdf sivun tulostaminen vaatii uudelleen tyylittelyä ja karsimista, mutta siitä saa ihan hyvän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kaskun voi siis laatia yhdellä rivillä sitten että että:

keskustelu.suomi24.fi##div.gJGVYD.ThreadGridItemWrapper__CardCol-sc-1g7z148-0:has-text(rumasana1|rumasana2|rumasana3/i)

Jne, sanojen erottimena on: |

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kaskun voi siis laatia yhdellä rivillä sitten että että:

keskustelu.suomi24.fi##div.gJGVYD.ThreadGridItemWrapper__CardCol-sc-1g7z148-0:has-text(rumasana1|rumasana2|rumasana3/i)

Jne, sanojen erottimena on: |

Toimisko tuo näin, välienkin kanssa,

/olet nero|olet huippu|olet paras/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimisko tuo näin, välienkin kanssa,

/olet nero|olet huippu|olet paras/

Toki toimii jos joku tuollaisen merkkijonon kirjoittaa.

Minulla on jo lähes 100 riviä kaskuja, tätä saittia käpälöiviä parikymmentä ... näkymä on todella paljon siistimipi. Selaimet toimivat selvästi nopeammin kun kaikkea roinaa ei ladata kuten fontteja.

• Anonyymi

Miksi fitussa consent dialogin filtteri on poistettu? Siis se viesti.

• Anonyymi

Tämä on ihan mahtava lisäosa. Esimerkiksi googlen (tai minkä tahansa hakutuloksista voi poistaa tulosssivuilta osumat joita ei halua nähdä, laatimalla alla olevien esimerkkien mukaisia rivejä "my filters" osioon:

google.*##a[href*="lidl.fi"]:nth-ancestor(2)
      google.*##a[href*="hs.fi"]:nth-ancestor(2)

• Anonyymi

Turhuutta. Hae vaikka "yleisradio -site:yle.fi", niin et saa yle.fi domainin puolelta tuloksia.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlen hakuja voi paljon helpommin rajata täällä: https://www.google.com/advanced_search mutta minulla on nyt 37 domainia joitka tämä lisäosta siivoaa pois, niitä olisi aika ikävä lisätä jokaiseen hakuun ja luulen ettei google hyväksy niin pitkää hakukomentoa.

Mä näpyttelen haut suodatuksineen suoraan hakukenttään. Ja käytän duckduckgota. Nopeaa ja yksinkertaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä näpyttelen haut suodatuksineen suoraan hakukenttään. Ja käytän duckduckgota. Nopeaa ja yksinkertaista.

Minä käytän hakukonetta josta Wikipedia kertoo näin: https://en.wikipedia.org/wiki/Qwant

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka osaava sinä oletkaan, ja lisäksi noinkin aulisiti jaat lukijoille hyvin merkityksellistä tietoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä käytän hakukonetta josta Wikipedia kertoo näin: https://en.wikipedia.org/wiki/Qwant

Mmmph, Qwant on her-kul-lisen hyvä hakukone, jos vaikka panee kuvahakuun:

Mila Kunis

niin oivaltaa silmänräpäyksessä missä se kone pyörähtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mmmph, Qwant on her-kul-lisen hyvä hakukone, jos vaikka panee kuvahakuun:

Mila Kunis

niin oivaltaa silmänräpäyksessä missä se kone pyörähtelee.

Tuolle hakukoneelle on näkymä joka on todella kevyt kännykälle, en pane linkkiä koska se sensuroidaan mutta google haku: 'qwant lite' sen löytää. Kyseessä on sama hakukone ja tietokanta, "lite" tarkoittaa vain kevyempää näkymää.

Qwant on Ranskassa toimiva hakukone joka on ollut toiminnassa heinäkuusta 2013. Se on yksi harvoista EU:ssa toimivista hakukoneista ja väittää, ettei se harrasta käyttäjien seurantaa eikä personoi hakutuloksia, välttääkseen käyttäjien loukuttamista nk suodatinkuplaan. Mielestäni se löytää erittäin osuvasti niin englanninkieliset sivut kuin suomalaisetkin, ja toimii nopeasti. Eikö muutenkaan kettuile, linkitkin ovat siistejä.

Qwant haluaa jostain syystä asentaa lisäosan, sitä ei tarvitse asentaa ainakaan Firefoxissa. Kun on Qwantin kotisivulla niin osoitekentässä on oikealla kolme pistettä (Page actions) jota klikataan ja sieltä asetetaan Qwant hakukoneeksi hakukoneiden listalle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      46
      3057
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2914
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2767
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2618
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2518
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2500
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2168
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe