Legendan käsittelyssä

Anonyymi

Tunnettu muusikko oli saanut nuoren naisen avukseen tiluksillen. " Ihan normaalia kodinhoitoa" oli Kaitsu vastannut kyselyihin. Nuorella naisella oli tarkoitus vedättää vanhaa ukkoa, mutta asetelmat kääntyivät eräänä kesäiltana.

Kaitsu oli kutsunut äijäköörin grillaamaan ja Einin tehtävänä oli passata ukkoja. Hän sai juostakin hiki hatussa koko illan täyttämässä miesten toiveita. Lopulta kaikki olivat tyytyväisiä ja Einikin ehti istua pöydän ääreen. Hänellä oli kova jano, mutta jäljellä oli enää skumppaa. Pakkohan sitä oli juoda ja alkoholi nousi hetkessä päähän.

Kaitsun kaveri Pena huomasi, että Eini oli hiprakassa ja pyysi tämän istumaan syliinsä. Eini vastusteli ensin, mutta Pena ei hellittänyt. Hän asteli epävarmasti kohti Penaa ja pyllähti tämän syliin. Pieni toppi ja shortsit eivät jättäneet paljon arvailujen varaan ja ukot tuijottivat Einiä kiimaisin silmin. Penan käsi hieroi Einin reittä ja lähestyi haaraväliä. Vaativat sormet hieroivat jo pillua housujen päältä.

Eini hätyytteli sormet pois, mutta Pena jatkoi hieromista. Hän avasi vetoketjun ja sormet tunkivat sisälle pikkareihin. Eini pyristeli pois sylistä ja yritti paeta. Se oli kuitenkin turhaa - pari äijää tuli naisen luokse ja pakottivat haarat auki. Shortit ja pikkarit lensivät nurmikolle, kun Pena hieroi pillua kovin sormin. Kaitsu katseli tätä kaikkea syrjästä kunnes hän puuttui asiaan.

Kaitsu käveli Penan ja Einin luokse kohouma housuissaan. Hän nauroi Einin avunpyynnöille ja polvistui naisen eteen. Penan sormet saivat siirtyä tissien kimppuun, kun Kaitsu levitti häpyhuulet ja painoi kielensä Einin nuoreen pilluun. Ukko nautiskeli ja nuoli klitorista innolla. Eini huusi lopettamaan, mutta leganda vain jatkoi.

Kaitsu käski äijiä auttaman ja yhdessä he nostivat Einin pöydälle. Pari miestä piti kiinni, kun Kaitsu laski housunsa, otti kyrvän esille ja työnsi sen sisälle vittuun. Tiukka reikä vastusteli ensin, mutta legenda ei luovuttanut. Ähisten hän työnsi kullia syvemmälle. Eini huusi tuskasta ja pyristeli miesten otteessa. He vain nauroivat ja kannustivat legendaa panemaan kovempaa. Ukon vanha sauva souti syvällä reiässä.

Vihdoin legenda oli saavuttamassa kliimaksin ja spermaa syöksyi Einin sisälle. Ukko nytkäheli vielä pari kertaa ja veti kullinsa pois Einin pillusta. Sitten oli muiden miesten vuoro. Pena käänsi Einin pöydälle perse pystyyn ja hänen munansa oli valmis vuorostaan panohommiin.

Reikä oli liukas mällistä ja Pena painoi vuorostaan kalunsa Einin sisälle. Penan jälkeen tuli vielä pari miestä ja he kaikki naivat Einiä vuorollaan. Ukkojen lopetettua Eini oli aivan tuskissaan ja pystyi hädintuskin kävelemään sisälle taloon. Häntä seurasi yksi ukoista Eki joka ei ollut päässyt vielä pukille.

Eini oli aivan uupunut ja kaatui sohvalle. Eki tuli hänen päälleen ja kävi tissien kimppuun. Nainen ei jaksanut enää vastustella vaan äijä sai nauttia nuorista rinnoista aivan rauhassa. Ekiäkin panetti ja hän levitti naisen haarat. Vielä yksi penis upposi panemisesta herkkään reikään. Kesken naimisen Eki havahtui siihen, että huoneessa oli joku toinen. Se oli Kaitsu joka kuvasi toimitusta. Kyyneleet valuivat pitkin Einin poskia ja mälli valui hänen vittuunsa.

Kaitsu uhkasi julkistaa videon, jos Eini yrittäisi lähteä pois hänen luotaan. Näin Einistä tuli Kaitsun ja muun ukkoköörin panopuu koko kesäksi.

5

3859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttu tarina. Mä tutustuin Omaan Legentaan musiikki jutuissa. Se on yli kaksikertaa mun ikäinen. Sen kaverit vitsaili meidän suhteelle. Ei Legenda mitään yriitänyt. Sanoi että mä olen liian nuori. Pyysin päästä panopuuksi vain kesän ajaksi.
      Sovittiin näytelmä. Turvasanat ja kaikki. Mä sain päättää ketä mökille kutsutaan. Legenda karsi liiat pois, ja tietenkin ne jotka ei suostu ottaa teiniä kimppakivaksi. Homma käy kuten tuossa jutussa. Mut mulla Legendä itse kuvaa kännykällä koko pano jutun.
      Sit se heittää kännykän toimiston kassakaappiin ja lukitsee sen. Mä "joudun" olemaan niiden käytössä koko kesän. Ettei videota julkaista. Ne lähtee kaupungille ja mä jään toimistoon. Kassakaappi on ollut mun näkökentässä sen sulkemisesta lähtien. Ovi kolahtaa miesten lähdettyä. Mä avaan kassakaapin sovitusti. Otan puhelimen ja laitan samanlaisen tilalle. Kun mä pääsen pihalle. Mä laitan kuulokkeet korviin ja puhelimen taskuun. Sit mä kävelen ja kuuntelen kun joukko nussii mua väkisin.

    • Anonyymi

      Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

      • Anonyymi

        Olet sanaköyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sanaköyhä.

        Joten työnnä purjoa perseesees köyhä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joten työnnä purjoa perseesees köyhä

        Vegaani?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe