Sims 4 peruspeli aloitettu. Olen ihan noviisi ja luomani perhe ei pysty muuttamaan kalliimmalle tontille vaikka rahaa on ladattu. Neuvoja kaipaan
Muutto kalliille tontille
1
85
Vastaukset
"Sims 4 peruspeli aloitettu. Olen ihan noviisi ja luomani perhe ei pysty muuttamaan kalliimmalle tontille vaikka rahaa on ladattu. Neuvoja kaipaan"
Minä taas olen vanha, pikkasen pihalla - ja kaipaan lisätietoja tilanteesta. Kiinnostaa ensi alkuun mm:
- paljonko perheellä on sitä rahaa ja mikä on uuden tontin hinta?
- onko uusi tontti varmuudella asuintontti ja vapaana? (siis ei asukkaita jotka pitäisi ensin häätää tms.)
- montako perheenjäsentä on muuttamassa lemmikit mukaan luettuna ja voiko joku olla raskaana? (jos yhteensä yli 8 tai se luku on "vaarassa ylittyä", seuraa ongelma ja/tai tarvitaan joku järjestely)
- pelaatko modeilla vai ilman?
- oletko muuttanut simejä viime aikoina tuhkatiheään? (Jos, niin peli voi sekoilla tontin hinnoissa sun muissa)
- oletko kokeillut pelin korjaamista? (auttaa useissa ongelmatilanteissa, muttei harmi kyllä aivan kaikissa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882