Sims 4 peruspeli aloitettu. Olen ihan noviisi ja luomani perhe ei pysty muuttamaan kalliimmalle tontille vaikka rahaa on ladattu. Neuvoja kaipaan
Muutto kalliille tontille
1
132
Vastaukset
"Sims 4 peruspeli aloitettu. Olen ihan noviisi ja luomani perhe ei pysty muuttamaan kalliimmalle tontille vaikka rahaa on ladattu. Neuvoja kaipaan"
Minä taas olen vanha, pikkasen pihalla - ja kaipaan lisätietoja tilanteesta. Kiinnostaa ensi alkuun mm:
- paljonko perheellä on sitä rahaa ja mikä on uuden tontin hinta?
- onko uusi tontti varmuudella asuintontti ja vapaana? (siis ei asukkaita jotka pitäisi ensin häätää tms.)
- montako perheenjäsentä on muuttamassa lemmikit mukaan luettuna ja voiko joku olla raskaana? (jos yhteensä yli 8 tai se luku on "vaarassa ylittyä", seuraa ongelma ja/tai tarvitaan joku järjestely)
- pelaatko modeilla vai ilman?
- oletko muuttanut simejä viime aikoina tuhkatiheään? (Jos, niin peli voi sekoilla tontin hinnoissa sun muissa)
- oletko kokeillut pelin korjaamista? (auttaa useissa ongelmatilanteissa, muttei harmi kyllä aivan kaikissa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678