Oman elämäsi aikana edes koskaan tajuamaan sitä ketä vastaan olet ryhtynyt " taistelelemaan ". Mut kaikki tavallaan 😁. Hyvä yritys 😙
Vastaukset 12
- Anonyymi
En rakas taistele sua vastaan, sun rinnallasi haluan arvostaen kulkea 👐
- Anonyymi
Juu, tiedän sua RAKASTAN ☺, kunhan nyt saan nämä hommat hoidettuu ☺, sinulle ❤
- Anonyymi
Ihanaa, sittehän mielenkiintoa sinun tutkimiseen riittää pidemmäksi aikaa😘
- Anonyymi
Loppuelämäkseni❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuelämäkseni❤
Aivan ❤, samoin ❤
- Anonyymi
Millois minä olen teikäläisiä vastaan alkanut taistelemaan? Eikös se totuus liene, että teikäläiset keksii kaikenlaisia perättömiä juoruja joita voi sitten tekosyynä käyttää kyttäämiseen.
- Anonyymi
Jollainhan se koko elämän pikkulapsesta eläkeikään kestävä kyttäys pitää perustella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollainhan se koko elämän pikkulapsesta eläkeikään kestävä kyttäys pitää perustella..
Puhutko somesta? En aio kyttääjille kertoa. En muillekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko somesta? En aio kyttääjille kertoa. En muillekaan.
Ai kamalaa, kuinka noissa ”isoissa kihoissa” on ahdistelijoita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kamalaa, kuinka noissa ”isoissa kihoissa” on ahdistelijoita..
Kaikki ok. Ei oo ongelmaa.
- Anonyymi
Aika sairaalloisen voimakkaaksi menee tämän ”viranomaisen” ”fanittaminen” tavislesboa kohtaan..
- Anonyymi
Mua ei fanita muut ku toivottavasti sä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..11779Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577