Kaiutin kuulokeliitäntään.

Anonyymi

Pöytäkoneen ASUS Desktop-JA38NOT kuulokkeiden tilalle laittaisi yhden kaiuttimen, sellaisen ettei se tarvitsi muualta virtaa.

Onko mahdollista ja millaisella nimellä voisi löytyä?

21

2777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiuttimia on hankala teipata tai muulla tavoin sitoa päähänsä. Pidä vain ne kuulokkeet päässäsi.

    • Anonyymi

      Ei "sellaisen ettei se tarvitsi muualta virta" kaiutin toimi kuulokeliitännässä.

      Hanki akullinen Bluetooth-ämyri.

      • Anonyymi

        Sekö teipataan hatuksi, pään päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö teipataan hatuksi, pään päälle.

        Jos haluaa niin mikä ettei mutta kai sellaisesta mökääkin voi kuunnella jos kuulo on kunnossa.


    • Jos ajattelet jotain normaaleja kaiuttimia, niin unohda. Voi olla jotain passiivisia tietokonekaiuttimia, mutta ääni on surkea. Kohtuulliseen ääneen tarvitset aktiivikaiuttimen. En ymmärrä miksi pöytäkoneeseen pitäisi saada kaiutin ilann virtajohtoa. Läppäriin ymmärtäisi. On kaiuttimia, jotka ottavat virran USB:sta.

      • Anonyymi

        Kerran ostin tuollaiset aivan tavalliset ja halvat perus usb-virta kaiuttimet, mutta niiden kanssa oli ylimääräistä hurinaa ja sirinää kun ne kytki tietokoneen usb -porttiin. Erillisen kännykkälaturin kanssa ei ollut ongelmia.

        Sittemmin ostin 2 erilaista bt -kaiutinta, joissa kummassakin akut sisällä ja usb-lataus ja line-in liitäntä, ja näistä toisessa on samanlaista hurinasirinä ongelmaa jos laittaa lataukseen tietokoneen usb-porttiin samalla kun käyttää line-in liitäntää kytkettynä kuulokeliitäntään.

        Eli pienellä varauksella suosittelen suhtautumaan näihin usb-virta kaiuttimiin, ja kokeilkaa kaupassa ennen kuin ostatte ettei tule pettymyksiä.


    • Anonyymi

      Nyt muistin laatikossa olevan pienen JBL- kaiuttimen, jota käytin läppärissä. Voisi kokeilla pöytäkoneessakin. (Jos älyää miten USB- liittimeen signaali ohjataan.)

      Löytyy Creative Inspire T10 kaiuttimet, mutta ne lakkaavat aina parin viikon kuluttua toimimasta. En kai osaa käyttää Realtek HD Audiohallintaa. Mutta kuulokkeet toimii!

      • Anonyymi

        "(Jos älyää miten USB- liittimeen signaali ohjataan.)" Heh, huomasin, että signaalin pitää tulla Bluetoohtilla, mutta pöytäkone ei löydä tätä akulla varustettua JBL- kaiutinta.

        Lisääköhän kytkentä automaatin puuttuminen laitteista niiden myyntiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "(Jos älyää miten USB- liittimeen signaali ohjataan.)" Heh, huomasin, että signaalin pitää tulla Bluetoohtilla, mutta pöytäkone ei löydä tätä akulla varustettua JBL- kaiutinta.

        Lisääköhän kytkentä automaatin puuttuminen laitteista niiden myyntiä?

        Nooh, ei sitä voi sohvaankaan liittää, yleensä ei toimi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "(Jos älyää miten USB- liittimeen signaali ohjataan.)" Heh, huomasin, että signaalin pitää tulla Bluetoohtilla, mutta pöytäkone ei löydä tätä akulla varustettua JBL- kaiutinta.

        Lisääköhän kytkentä automaatin puuttuminen laitteista niiden myyntiä?

        Oletko koskaan kuullut bluetooth-laitteiden parituksesta?

        > Lisääköhän kytkentä automaatin puuttuminen laitteista niiden myyntiä?

        Mistä se bluetooth-laite sitten tietäisi mihin laitteeseen pitäisi kytkeytyä? Mullakin kerrostalossa löytyy 14 kappaletta naapurien bluetooth-laitteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut bluetooth-laitteiden parituksesta?

        > Lisääköhän kytkentä automaatin puuttuminen laitteista niiden myyntiä?

        Mistä se bluetooth-laite sitten tietäisi mihin laitteeseen pitäisi kytkeytyä? Mullakin kerrostalossa löytyy 14 kappaletta naapurien bluetooth-laitteita.

        Lue sen BT -laitteen pohjasta ne koodit, niin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue sen BT -laitteen pohjasta ne koodit, niin tiedät.

        mitkä hemmetin koodit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue sen BT -laitteen pohjasta ne koodit, niin tiedät.

        Hyvä vinkki vaikka pohja on niin täynnä suurennuslasilla luettavaa ettei mitään oikeastaan erota. JBL on isolla sivulla ja GO2 pienellä sivulla.
        JBL GO2 on liitettävä ja onnistui se lopulta. Kuulokkeisiin verrattuna ääni on huono, mutta ei johto vangitse paikoilleen.


    • Anonyymi

      Kuulokeliitännän signaali ei jaksa työntää kaiuttiimeen riittävästi tehoa. Pitää olla joku vahvistimella varstettu purkki.

    • Anonyymi

      Jos sinulla on stereot niin yhdistä niihin, kuulokeplugi - 2 x RCA johdolla.

    • Anonyymi

      Asetukset virta ja ääniasetukset.

    • Anonyymi

      Tuollaisia oli joskus 15-20 v. sitten halpamarketeissa myytiin muistaakseni pakkauksissa joissa oli sekä kuulokkeet että virrattomat pikkukaiuttimet. Tosin se kaiuttimien ääni oli lähinnä puhelinluurisaundia.

      • Anonyymi

        Saitko hyvän mielen herättyäsi vaille kolme aamuyöstä vastaamaan yli 3v vanhaan keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko hyvän mielen herättyäsi vaille kolme aamuyöstä vastaamaan yli 3v vanhaan keskusteluun.

        Lue sinä vaan allakkaasi aamuisin heti kun kusihätä ja mökä herättää sinut klo 6 aamulla.
        Siinähän se köyhän aika kuluukin mukavasti ja ehtii tehdä ne pakolliset päivittäiset työkkärihakemukset. Montako niitä päivässä pitikään tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko hyvän mielen herättyäsi vaille kolme aamuyöstä vastaamaan yli 3v vanhaan keskusteluun.

        No kyyyllä nyt yritän metsästää ebaystä 3.5mm stereo to 2 mono adapteria (3.5mm Stereo Jack Plug to Twin 3.5mm Mono Sockets Audio Cable) johon saa liitettyä kahdelle stereokanavalle kaksi ERILLISTÄ Portable 3.5mm AUX Pillow Mini Speaker For MP3 Player tyynykaiutinta :D


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe