Ihmiset kerto legendoja mahtavista vehkeistä.

Anonyymi

Ihmiset kerto legendoja mahtavista vehkeistä ja näyttävät kädellä että kaiuttimet olivat 1,5 metriä leveät ja 2 metriä korkeat ja mitän tarkempia tietoja ne ei niistä muista ei mitän mitä ne on markka aikana uutena maksanut tai millä hinnalla ne on ne myynyt kyse taita olla pelkästä legendoista mitä ihmiset kerto ja liioittele.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tietenkin kaikki ihmiset kerto samanlaisia legendoja ja tietenkin kun ne Näyttä kuinka leveät kaiuttimet olivat niin ne laittavat kädet niin leveälle kun ne vain voi laitta ja kun ne kertovat kuinka korkeat kaiuttimet olivat niin tietenkin ne laittavat kädet niin korkealle kun ne vain voi laitta ja maksoivat hunaja mutta tietenkin eivät muista paljonko ne maksoivat kun katso http://tori.fi/ niin minne ne ovat kadonneet kaikki mahtavat vehket mitä joka ihminen väittää että nillä on joskus ollut ja missä ovat kaikki 1,5 metriä leveät kaiuttimet ja 2 metriä korkeat kaiuttimet ei tuon kokoisia kaiuttimia ole ikinä ollutkaan eli legendat elävät ihmisillä on joku halu prövstäilä ja silloin niin on ollut tuon kokoisia kaiuttimia.

    • Anonyymi

      Satusetä ja mielikuvitushahmot liikkeellä mielikuvitusvehkeineen.

      • Anonyymi

        Ei ole postissa tullut Kela 18 päivä anettu toimeentulotuki päätös joutu varman soitta Kela ja sanoa että ei ole tullut postissa nidden silmälasi maksusitomuus ja pyytä nittä antaman uusi silmälasi maksusitomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole postissa tullut Kela 18 päivä anettu toimeentulotuki päätös joutu varman soitta Kela ja sanoa että ei ole tullut postissa nidden silmälasi maksusitomuus ja pyytä nittä antaman uusi silmälasi maksusitomuus.

        Pitä tänän katsoa oonko ne laittanut sen niin että se pitä tulosta koska ei sinä noin kauan voi mennä laitta än viesti sitten myöhemmin tänän jos ne on laittanut sen niin että se tule postissa mutta ei se voi tulla postissa ei se kestäisi niin kauan muuten nyt on jo 25 päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitä tänän katsoa oonko ne laittanut sen niin että se pitä tulosta koska ei sinä noin kauan voi mennä laitta än viesti sitten myöhemmin tänän jos ne on laittanut sen niin että se tule postissa mutta ei se voi tulla postissa ei se kestäisi niin kauan muuten nyt on jo 25 päivä.

        "Postissa haettavissa olevaa tavaraa on ehtinyt palautua lähettäjälle, kun saapumisilmoitukset eivät ole tulleet perille. Muistutuslaskuista on tullut lisämaksuja." (Vaasa, Gerby)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Postissa haettavissa olevaa tavaraa on ehtinyt palautua lähettäjälle, kun saapumisilmoitukset eivät ole tulleet perille. Muistutuslaskuista on tullut lisämaksuja." (Vaasa, Gerby)

        Ei Kela sivut löytynyt sellaista kohta missä sen silmälasi maksusitomuuksen olis voinnut tulosta että kyllä se postissa pitä tulla mutta miksi ei ole tullut nyt on 25 päivä ja päätös annetin 18 päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kela sivut löytynyt sellaista kohta missä sen silmälasi maksusitomuuksen olis voinnut tulosta että kyllä se postissa pitä tulla mutta miksi ei ole tullut nyt on 25 päivä ja päätös annetin 18 päivä.

        Minä sain 18.01.2021 päätös toimeentulotuki joka varmasti on postitettu 19.01.2021 joka sisälttä silmälasi maksusitomuus nyt on 25.01.2021 ja kirje ei ole vielä tullut perille koska se tule perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain 18.01.2021 päätös toimeentulotuki joka varmasti on postitettu 19.01.2021 joka sisälttä silmälasi maksusitomuus nyt on 25.01.2021 ja kirje ei ole vielä tullut perille koska se tule perille.

        Nyt on 27.01.2021 eikä toi kelan kirje missä on silmälasi maksusitomuus mitä on lähetetty 19.01.2021 ole tullut perille että varman on posti sen kadottanut ja toi asuin palvelu yksikkön hoitaja voi todista että kirje ei ole tullut perille niin voiko Kelasta pyytä uusi silmälasi maksusitomuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on 27.01.2021 eikä toi kelan kirje missä on silmälasi maksusitomuus mitä on lähetetty 19.01.2021 ole tullut perille että varman on posti sen kadottanut ja toi asuin palvelu yksikkön hoitaja voi todista että kirje ei ole tullut perille niin voiko Kelasta pyytä uusi silmälasi maksusitomuus?

        Pitä vielä mainita että asia on hieman kiirellinen kun minulla ei ole silmälaseja ollekan kun ne on kadonnut että toivoisin että asia voisi hoita nopeasti ja joustavasti olen silti ollut jo kesästä 2020 ilman silmälaseja laittan tämän silttä varalta jos Kela vaatisi aika vievä reklamatiotta postin eikä asialle voi mitän jos kela näin teke kun Kela varmasti on jotkut ohjeet tällaisia tilanteita varten mutta toivoisin joka tapauksessa että asia menisi nopeasti ja joustavasti vaikkapa sähköisesti suoran silmälasi likkesen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitä vielä mainita että asia on hieman kiirellinen kun minulla ei ole silmälaseja ollekan kun ne on kadonnut että toivoisin että asia voisi hoita nopeasti ja joustavasti olen silti ollut jo kesästä 2020 ilman silmälaseja laittan tämän silttä varalta jos Kela vaatisi aika vievä reklamatiotta postin eikä asialle voi mitän jos kela näin teke kun Kela varmasti on jotkut ohjeet tällaisia tilanteita varten mutta toivoisin joka tapauksessa että asia menisi nopeasti ja joustavasti vaikkapa sähköisesti suoran silmälasi likkesen.

        Pitäkö minun sitten Helmikuu eläke osta noi silmälasit kun ei se ikinä tule postissa se kela maksusitomuus mutta sitten ei rahat rittä mihinkään muuhun jää Helmikkuu vuokra rästin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkö minun sitten Helmikuu eläke osta noi silmälasit kun ei se ikinä tule postissa se kela maksusitomuus mutta sitten ei rahat rittä mihinkään muuhun jää Helmikkuu vuokra rästin :(

        Minulla on hyviä uutisia se maksusitomuus on tullut hoitajat ei ole eilen muistanet tarkista posti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe