voldo1 mä oon tosi kyllästynyt sun paska puheisiin. ketään ei kiinnosta tuo sun tyhmyys,joten mee pois!
urrrttg!!!
5
370
Vastaukset
- Suuttunut
Ketään ei kiinnosta tommonen typerä paskan jauhaminen!
- Se_Paivansade
Jos teitä stressaa tuo voldo, niin ottakaa icceen yhteyttä.
- MKH90
Koetinkin jo ilmoita asiaton viesti-nappia, ja sanoin perusteluissa että voisivat samalla katsoa voldo1:sen muut viestit, mutta eihän se mitään muuttanut.
- fenro (ff7 master)
MKH90 kirjoitti:
Koetinkin jo ilmoita asiaton viesti-nappia, ja sanoin perusteluissa että voisivat samalla katsoa voldo1:sen muut viestit, mutta eihän se mitään muuttanut.
kyllä se vaan on ne viestit poistanut että tiedoksi kaikki eivät katso sähköpostiaan 10 kertaa päivässä
Foorumi on siivottu voldo1 kirjoittamista viesteistä ja kyseisestä henkilöstä ilmoitin ylläpidolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147344
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431297