Sisko käyttää huumeita

huolestunut_sisko

Mun perhees on isä, mä ja 30 ja 24 vuotiaat siskot. Vanhempi ei asu kotona mut toinen asuu. Ne kumpiki käyttää huumeita. Kumpiki on käyttäny 14-vuotiaasta saakka eli aika pohjalla ovat. On aina iha hirveetä nähä kui paha niil on olla ku ne vaa istuu jossai ja tuijottaa tyhjää eikä tajuu mistää mitää... Ne ei itte tajuu et niil on paha olla mut mä ja moni muu tajuu... Ottakaa kantaa ja mailatkaa: [email protected]

6

2011

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi

Kai vanhempas tietää että siskoillas menee huonosti? Jos ei tiedä, niin kerro niille.

• teini(kö)?-91

hyi huumeita!kerro vanhemmillesi ja yritä puhua siskoillesi järkeä minullakin on samoja kokemuksia!

• narkomaanin-äiti

Voit kertoa suaraan tai kirjoittaa siskoillesi että sinun tekee pahaa heidän elämänsä.
        Mutta sinä et oikeastaan voi asialle muuta,huumeidenkäyttäjän tie on hyvin pitkä ja oikukas ja se särkee monia sydämmiä.Tämä nuorin siskoista yli 20?Niin oikeastaan hänen ei ehkä pitäisi asua luonanne,se että joutuu muualle esim:asumaan hoitolassa on usein hyvä ratkaisu hänelle.se että sinä elät siinä mukana ja kasvat omaa nuoruuttasi niin on haitaksi nähdä ja joutua mukana elämään,vaikka kuinka olisikin rakas se sisko.
        huumeidenkäyttäjä on aika itsekäs ja sairastunut mieleltään,hän ei oikeastaan osaa edes ajatella mitä tekee teille,vaikka hänkin välittää ihmisistä.mutta hänelle on vain hän ja hänen elämänsä.
        miten paljon kotona puhutte vanhempien kanssa asiasta?

• x-tra89
        narkomaanin-äiti kirjoitti:

Voit kertoa suaraan tai kirjoittaa siskoillesi että sinun tekee pahaa heidän elämänsä.
        Mutta sinä et oikeastaan voi asialle muuta,huumeidenkäyttäjän tie on hyvin pitkä ja oikukas ja se särkee monia sydämmiä.Tämä nuorin siskoista yli 20?Niin oikeastaan hänen ei ehkä pitäisi asua luonanne,se että joutuu muualle esim:asumaan hoitolassa on usein hyvä ratkaisu hänelle.se että sinä elät siinä mukana ja kasvat omaa nuoruuttasi niin on haitaksi nähdä ja joutua mukana elämään,vaikka kuinka olisikin rakas se sisko.
        huumeidenkäyttäjä on aika itsekäs ja sairastunut mieleltään,hän ei oikeastaan osaa edes ajatella mitä tekee teille,vaikka hänkin välittää ihmisistä.mutta hänelle on vain hän ja hänen elämänsä.
        miten paljon kotona puhutte vanhempien kanssa asiasta?

oon mä yrittäny puhuu niille mut ne sanoo vaan et "ei sun tarvi olla must huolissas, kyl mä pärjään" tai et " hei älä sä omaa päätäs vaivaa mun ongelmilla"...

• sääd:(

voi sua:(tänään kun itse kävin siskoni huoneessa,niin löysin jonkun ihme kahvipurkin jossa siis ei ollut kahvia.en oo ihan varma mitä siellä oli mut oon aika varma et se oli jotaan huumeita.jotain kuivia lehtiä siellä oli,vähän cannabiksen näköisiä,en oikeen saanut selvää kun oli ihan käpristyneitä:(
      sisko on ollut ihan outo nykyään ja joutunut juttuihin poliisien kanssa jo monesti.
      se on vasta 16!oon huolissani siitä.ite oon vast ala-asteel:(

• sister....

mulla vähän samanlainen sisko,hoidossa se on kun on vielä alaikäinenkin mt karkuteillä on nytkin ilman rahaa jo monta viikkoa....kamalaa kun joka päivä tarvii pelätä onko se kuollut.tiiän miltä teist tuntuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      237
      4185
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      113
      2643
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2392
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1097
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      931
    Aihe