Hei!
Olen selaillut eri labbis-kenneleiden sivuja,mutten oikein osaa sanoa,mistä labradorini ostan (seuraava koirani tulee olemaan labradori). Kokemusta rodusta kyllä on ja olen vakuuttunut rodun olevan minulle se oikea..Eli antaisitteko vinkkejä mistä kannattaa ostaa?Mistä löytyy rotumääritelmää parhaiten vastaavat labut?Entä kasvattaja,minkälainen hän/he olivat?Entä mitä saitte mukaanne kun ostitte labunne (koiran lisäksi:)).Haluaisin harrastaa labbikseni kanssa mm. näyttelyitä,tokoa,ehkä myös leikkimielellä agilityä...
Mistä labradori?
7
1999
Vastaukset
- koiraihminen
Täällä en voi kenneleitä ruveta mainostamaan, mutta muutama hyvä löytyy jotka nostaisin ylemmäs... Itselläni on kaksi labradoria... Myös http://www.labradori.fi ja sieltä astutukset ja pentuvälitys niin sieltäkin löytyy... Ja voisin muutenkin kertoa enemmän esim. sähköpostilla, jos sen osoitteen laittaisit... Ja kertoisin mielelläni muustakin aiheeseen liittyen!
- labradori-ihminen
Hei!
Laittaisin tässä tämän osoitteen, jos kiinnostaa kirjoitella...elikkä [email protected]
- laura
oma 7-vuotias lapukkani on Oravasaaresta Namusillan kennelistä (sijaitsee jyväskylän vieressä).
Aivan uskomattoman ihana koira. Ollut ikänsä terve, paitsi nyt kasvain löytynyt, tosin ikääkin on jo.
Käy katsomassa http://www.kolumbus.fi/namusillan/
Suosittelen lämpimästi. Kokemus on ollut pelkästään positiivinen. - -Etsivä C:
minäkin etsin labradoria mutta mistään en löydä. Haluan sen olevan näyttelylinjainen ja musta- tai ruskean värinen. Pitäisi olla: Pentu, sirutettu, eläinlääkärin tutkima ja sen sellaista. Terve pikku kaveri.. :# mutta ei löydy
- tykkään
Meidän labbiksemme on Mallornsin kasvatteja ja tyytyväisä ollaan kovasti.
Suosittelen. - saralabbis
Edelleen mitä olen jo labbaleista sanonut,labbis tarvii ihmisen joka on määrätietoinen koska labbis ei joka päivä ole niin helppo mitä luullaan,Olisko parempi että menisit luotettavan kennelin kautta.MUT tavoittaa aina ja edelleen numerosta 0500 601706 kokemusta labbareista 22 vuoden kokemuksella
- varovaisuutta
Kannattaa ottaa pentu kennelistä jonka koiria ja isovanhempia on mehdollisimman paljon geenitestattu, niin tietää enemmän mitä saa.
Perinnöllisiä sairauksia on tällä(kin) rodulla valitettavan paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572948
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541749Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1551536- 761492
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761170- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251015