Amadeus radiot?

Anonyymi

Etsin radiota mistä löytyy DAB mutta alle 200€ löytyy lähinnä powerin omaa mallia enkä tiedä miten kestävät käytössä. En haluaisi maksaa radiosta 300€ sen takia että löytyy DAB eikä vain FM.

9

7511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä radiokanavaa ajattelit kuunnella DAB:na? Ei aikaan Suomessa ole yhtään digikanavaa.

• Anonyymi

Miksi ja mihin tarviit DAB-radion kun ei Suomessa ei ole yhtäkään asemaa joka lähettäisi DABilla?
      Sitä joskus takavuosina kokeiltiin Suomessa mutta kalleuden ja muna-kanaongelman takia siitä luovuttiin. Muna-kanaongelmalla tarkoitan tätä: ei ole edullisia vastaanottimia, ei ole ohjelmaa ja kun ei ole ohjelmaa ei tule edullisia vastaanottimiakaan.

• Anonyymi

Nykyään.

EU alueelle yleisessä käytössä ja Suomi ainoa valtio joka ei käytä dabbia... elikkä se tulee pakostakin takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään.

EU alueelle yleisessä käytössä ja Suomi ainoa valtio joka ei käytä dabbia... elikkä se tulee pakostakin takaisin.

Suomessa ei tule olemaan DAB-lähetyksiä, niitähän kokeiltiin 10 vuotta sitten eikä kokeilu kannattanut! Se että autoihin tulee DAB-vastaanottimet, ei tarkoita että lähetyksetkin alkaisi! EU ei velvoita lopettamaan FM-lähetyksiä!!!
        DABisi olisi siis tyhjänpanttina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ei tule olemaan DAB-lähetyksiä, niitähän kokeiltiin 10 vuotta sitten eikä kokeilu kannattanut! Se että autoihin tulee DAB-vastaanottimet, ei tarkoita että lähetyksetkin alkaisi! EU ei velvoita lopettamaan FM-lähetyksiä!!!
        DABisi olisi siis tyhjänpanttina.

DAB tulee takaisin sillä EU ei tule ylläpitämään säädöksiä jne yhden valtion takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DAB tulee takaisin sillä EU ei tule ylläpitämään säädöksiä jne yhden valtion takia.

Ilman muuta, jos Bryssel edellyttää, DAB tulee Suomeen.

Enää ei voi edes perustella sillä, että menisi päällekkäin TV:n VHF-verkon kanssa, vaikka silloinkin kanavan 12 yläpuolella oli kyllä muutamalle muxille tilaa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Television_channel_frequencies#/media/File:VHF_Usage.svg

Tästä näkee missä kaikkialla DAB on käytössä
        https://www.worlddab.org/countries

• Anonyymi

JBL Tunerissa on DAB-viritin, saa halvimmillaan 80€.

• Anonyymi

Yhden Amadeuksen kanssa tapellut sen verran, että ei voi missään nimessä suositella.

Mielenkiintoisimpana temppuna, radion päällä olevat napit tekevät välillä ihan mitä sattuu. Paina kolmosta, radio valitsee suosikkikanavan nro yksi. Hetken päästä tai viimeistään seuraavana päivänä kolmosnapista löytyykin kanava kolme, tai kenties neljä.
      Lisäksi laitteen FM-radion kuuluvuus on niin surkea, että sillä ei käytännössä tee mitään.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

Ovat itse asiassa geneerisiä radioita mitkä valmistetaan halvalla jossain tehtaas minkä jälkeen eri firmat saavat painattaa niihin omat logonsa, amazonista löytyy paljon eri firmojen "omia radioita" mitkä ovat identtisiä toisten firmojen radioiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe