Kunta rahastaa

Anonyymi

Merkillistä on tämä rakentamisen byrokratia maksuineen. Miksi pitää kalliisti maksaa kun omalle maalle haluaa rakentaa jotakin. Kallis lupaprosessi lupa luvan päälle pitää käydä läpi. Eikö kunnan päättäjät yksinkertaisesti ymmärrä, että kunnan talous ei suosta nouse vaikka kuinka paljon rokotettaisiin rakennushankkeeseen ryhtyviä. Ei kunnassa joka päivä, ei edes joka kuukausi ole luvan hakijoita. Väestökatokuntaan pitäisi hankkia uusia asukkaita ja yksi tapa siihen, olisi kohtuullistaa lupamaksuja. Samoin laittaa kesämökin muutosprosessi vakituiseksi asunnoksi täysin maksuttomaksi.

7

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuvastaa sitä kainuulaista kateutta ja sisäsiittoisuutta ja kyräilyä. He jotka siellä asuneet pitkään useammassa sukupolvessa ja tutuntutuntutun kunnantoplokkaan kanssa suhmuroitu itselle ilmaiset luvat. Mutta eihän se käy puolitutulle tai vieraammalle. Oikeastaan ei haluta ketään sinne lintukotoon.

• Anonyymi

Omalle maalle tietenkin,liekkö laillistakaan toisten maille rakentaa ?

• Anonyymi

Liian kallis maapala tullut hankittua jos ei raski lupia hankkia

• Anonyymi

Ei ole rahasta kiinni vaan periaatteesta. Et mene itsekään s- markettiin ostamaan lauantai makkaraa , jonka paketissa on hinta 2 euroa, mutta haluat periaatteessa siitä maksaa kuitenkin ainakin 3 euroa. vai mitäpä tekisit?

• Anonyymi

Kaiva vaikka 3 km Monttu ja myy pohja maita sieltä ,että saat luparahoja, kuinka syvälle olet aikoinaan saanu maata, kai sieltä pyykkikivet löytyy

• Anonyymi

Saakai sitä täällä itkeä jos on tuollaiset periaatteet ja jos kerta rahaa on, niin osta kunnon makkaraa, eläkä tyydy lauantaihin

• Anonyymi

Pakkohan kunnan on jostain rahastaa, koska sielläpäin on vähemmän asukkaita, kuin tässä yhdessä kaupunginosassa missä itse asun.

Mutta onhan sielläkin kuitenkin S-marketti. Missähän päin ei nykyaikana olisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109