kuinka usein panette viikossa?

sex...

kuinka usein rakastelette/panette/nussitte yms. viikossa?
kertokaa myös ikänne.

29

6044

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Happy woman

      Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi ja huh menoa on riittänyt noin 600x vuoteen ja nyt nyt vähintään viisi kertaa viikossa joskus useamminkin.. Himoa riittää! Ihanaa, kun on mies, joka tietää, miten panna ja kunnolla ja antaa naiselle tyydytksen.. täydellistä! Ihme, kun lapset saa nukuttua..Ikä n 29v ja m 32v.

      • nainen

        Kaksi kertaa viikossa, jos edes sitäkään.
        Seksi on mahtavaa. Mies vaan ei halua usein... minä taas, no... ikä 20.


    • wildthing

      No olen 25-vuotias nainen. Mies on pian 30. Rakastellaan noin 4 kertaa viikossa keskimäärin.

    • jepulis

      16w. 4-5 kertaa viikossa

    • N41

      Enpä juuri harrasta seksiä. Viimeks marraskuussa kait. Oon siis 41v ja seksuaalisuuden huipulla. Ehkä siksi näin aiheesta unta viime yönä, kuten aika usein nykyään ;))

      • puutteessa

        Paahan maili osoitteesi niin poistetaan puute yhdessä


    • mies38 nainen40

      viikko on huono aikayksikkö, meillä kun nussitaan pari kertaa vuodessa. Itse tumputan 2-3 kertaa päivässä hanskaan.

    • M38jaN23

      Keskimäärin kerran päivässä. Joskus päivä tai pari välissä, joskus rakastellaan useamman kerran päivässä. Tuore 8kk suhde kyseessä... aivan ihanaa.

      Aikasemmissa suhteissa ei yhdessäkään näin paljon(m)

    • molla

      tuota, melkein joka päivä pannaan, joskus vaikka pari kolme kertaa päivässä.. ikää N19 ja M22..

    • usein

      Nähdään toisiamme tällä hetkellä vain viikonloppuisin, viikossa pannaan siis väh. 5 kertaa. Niin ja ikää oli 18 vuotta

    • joo-o

      0 kertaa viikossa.
      0 kertaa viimeisen 19½ vuoden aikana :(

      • hö :D

        kaikilla ei taida tuuri käydä :D


    • mä täällä

      no.. se riippuu.. yleesnä joka päivä kerran eli 7 kertaa vko..

    • tytsy 18v

      Voisin kyllä useamminkin...

    • jussipetman

      Vedän käteen herran jumala. Nussiminen on perversseille.

    • kevättä-ootellessa

      2-3 kartaa viikossa m60 n58 aviossa 35v

      • Haluton

        1-2 kertaa viikossa.
        Vaimon kanssa viimeeksi 2013 kerran ja sitä ennen 2008. Ja sitä ennen 2002.
        Vaimo sanoi tuolloin 2002 ettei tee mieli. Kokeiltiin kuitnkin pari kertaa seuraavan 10 vuoden aikana muttei vaimo oikein innostunut.
        Vastasin että kerro sitten kun tekee mieli, en enää viitsi ahdistella esilämmittelyineen.
        Ei oo vaimo kertaakaan kertonut noiden kertojen jälkeen et tekis mieli.
        Mulla itsellä hyvä seksielämä naisen kanssa joka haluaa meikäläistä niin paljon ja usein kuin mahdollista. Vielä 15 vuoden jälkeenkin samat halut.


    • Kolmevuottayhdessä

      Yleensä 3-5 krt / viikko. N47, M49.

    • Ollaan 23 -vuotias pari ja kyllä se 10 kertaa viikoon suunnilleen joskus vähemmän ja joskus enemmän

    • Tilastointiyksikkö

      Systeemi selväksi. Yksikkönä on päivä. Eli vaikka kulli höylää pimpsaa joka tunti, on se yksi kerta. Joten maksimi on viikossa seitsemän kertaa.

      • megamuna

        Ei kiinnosta enää nykyinen nainen joten uusi pitäis löytää niin naisin useamminkin päivässä 58vmies


      • Fyy

        Ftttyyuu !
        Pentu kuse vaippoihisi kun sulla ne vielä on käytössä


      • Tilastonikkari

        Minusta tuo on virheellinen laskentatapa. Miehen orgasmi ja sitä seurannut kalun lörpsähtäminen on kertojen välinen raja.


    • 44vrakastaja

      Käyn 1-2 kertaa viikossa naapurissa 63 vuotiaan naisen luona tyhjäämässä kassit.yleensä sellainen nopea pano takaa siemenet sisään.kerran kuussa vietetään yö yhdessä ja nautitaan kunnolla.silloin saa mummokin tyydytyksen.eilen kävin mutta sain vaan ihan käteen vedon

    • ikä 56v tulee nussittua 5 kertaa viikossa

    • vvvere

      M42 N40
      0,125 - 0,08 kertaa viikossa. Käteen tulee kuitenkin vedettyä päivittäin. Ellen vetäisi, vetäisisin itseni narun jatkoksi. Vaimolla on suuret puheet ja suunnitelmat seksistä mutta ei näytä häntä itse teot kiinnostavan. Ei ole tehnyt aloitettakaan 20 vuoden aikana kertaakaan.

      • Tällasta

        Vähän sama tilanne... 20v yhdessä, ei vaimolta alotteita,menny siihen,että ehkä n. 2/3 kk:n välein 'pikalivautus',muuten tumputan sillontällön... M53N45


    • varattuanaistapanen

      Varattua rouvaa 2-5 krt viikossa ja runkkaan samanverran :) M53 N55

    • Anonyymi

      N34v, viikonloppuisin 2-3krt ja viikolla 1-3krt. Keskimäärin noin 4krt viikossa, menkkojen aikaan ei ollenkaan mutta sen jälkeen joka päivä noin viikko, saa paikat taas ’auki’ ja alakerta ei vuoda koko aikaa. Jos mies reissussa niin 2-3krt viikossa käytettävä sauvaa jotta pysyy alakerta/mieli kurissa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      304
      3431
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      241
      1882
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      94
      1373
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1213
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe