kuinka usein rakastelette/panette/nussitte yms. viikossa?
kertokaa myös ikänne.
kuinka usein panette viikossa?
29
6222
Vastaukset
- Happy woman
Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi ja huh menoa on riittänyt noin 600x vuoteen ja nyt nyt vähintään viisi kertaa viikossa joskus useamminkin.. Himoa riittää! Ihanaa, kun on mies, joka tietää, miten panna ja kunnolla ja antaa naiselle tyydytksen.. täydellistä! Ihme, kun lapset saa nukuttua..Ikä n 29v ja m 32v.
- nainen
Kaksi kertaa viikossa, jos edes sitäkään.
Seksi on mahtavaa. Mies vaan ei halua usein... minä taas, no... ikä 20.
- wildthing
No olen 25-vuotias nainen. Mies on pian 30. Rakastellaan noin 4 kertaa viikossa keskimäärin.
- jepulis
16w. 4-5 kertaa viikossa
- N41
Enpä juuri harrasta seksiä. Viimeks marraskuussa kait. Oon siis 41v ja seksuaalisuuden huipulla. Ehkä siksi näin aiheesta unta viime yönä, kuten aika usein nykyään ;))
- puutteessa
Paahan maili osoitteesi niin poistetaan puute yhdessä
- mies38 nainen40
viikko on huono aikayksikkö, meillä kun nussitaan pari kertaa vuodessa. Itse tumputan 2-3 kertaa päivässä hanskaan.
- M38jaN23
Keskimäärin kerran päivässä. Joskus päivä tai pari välissä, joskus rakastellaan useamman kerran päivässä. Tuore 8kk suhde kyseessä... aivan ihanaa.
Aikasemmissa suhteissa ei yhdessäkään näin paljon(m) - molla
tuota, melkein joka päivä pannaan, joskus vaikka pari kolme kertaa päivässä.. ikää N19 ja M22..
- usein
Nähdään toisiamme tällä hetkellä vain viikonloppuisin, viikossa pannaan siis väh. 5 kertaa. Niin ja ikää oli 18 vuotta
- joo-o
0 kertaa viikossa.
0 kertaa viimeisen 19½ vuoden aikana :(- hö :D
kaikilla ei taida tuuri käydä :D
- mä täällä
no.. se riippuu.. yleesnä joka päivä kerran eli 7 kertaa vko..
- tytsy 18v
Voisin kyllä useamminkin...
- jussipetman
Vedän käteen herran jumala. Nussiminen on perversseille.
- kevättä-ootellessa
2-3 kartaa viikossa m60 n58 aviossa 35v
- Haluton
1-2 kertaa viikossa.
Vaimon kanssa viimeeksi 2013 kerran ja sitä ennen 2008. Ja sitä ennen 2002.
Vaimo sanoi tuolloin 2002 ettei tee mieli. Kokeiltiin kuitnkin pari kertaa seuraavan 10 vuoden aikana muttei vaimo oikein innostunut.
Vastasin että kerro sitten kun tekee mieli, en enää viitsi ahdistella esilämmittelyineen.
Ei oo vaimo kertaakaan kertonut noiden kertojen jälkeen et tekis mieli.
Mulla itsellä hyvä seksielämä naisen kanssa joka haluaa meikäläistä niin paljon ja usein kuin mahdollista. Vielä 15 vuoden jälkeenkin samat halut.
- Kolmevuottayhdessä
Yleensä 3-5 krt / viikko. N47, M49.
Ollaan 23 -vuotias pari ja kyllä se 10 kertaa viikoon suunnilleen joskus vähemmän ja joskus enemmän
- Tilastointiyksikkö
Systeemi selväksi. Yksikkönä on päivä. Eli vaikka kulli höylää pimpsaa joka tunti, on se yksi kerta. Joten maksimi on viikossa seitsemän kertaa.
- megamuna
Ei kiinnosta enää nykyinen nainen joten uusi pitäis löytää niin naisin useamminkin päivässä 58vmies
- Fyy
Ftttyyuu !
Pentu kuse vaippoihisi kun sulla ne vielä on käytössä - Tilastonikkari
Minusta tuo on virheellinen laskentatapa. Miehen orgasmi ja sitä seurannut kalun lörpsähtäminen on kertojen välinen raja.
- 44vrakastaja
Käyn 1-2 kertaa viikossa naapurissa 63 vuotiaan naisen luona tyhjäämässä kassit.yleensä sellainen nopea pano takaa siemenet sisään.kerran kuussa vietetään yö yhdessä ja nautitaan kunnolla.silloin saa mummokin tyydytyksen.eilen kävin mutta sain vaan ihan käteen vedon
ikä 56v tulee nussittua 5 kertaa viikossa
- vvvere
M42 N40
0,125 - 0,08 kertaa viikossa. Käteen tulee kuitenkin vedettyä päivittäin. Ellen vetäisi, vetäisisin itseni narun jatkoksi. Vaimolla on suuret puheet ja suunnitelmat seksistä mutta ei näytä häntä itse teot kiinnostavan. Ei ole tehnyt aloitettakaan 20 vuoden aikana kertaakaan.- Tällasta
Vähän sama tilanne... 20v yhdessä, ei vaimolta alotteita,menny siihen,että ehkä n. 2/3 kk:n välein 'pikalivautus',muuten tumputan sillontällön... M53N45
- varattuanaistapanen
Varattua rouvaa 2-5 krt viikossa ja runkkaan samanverran :) M53 N55
- Anonyymi
N34v, viikonloppuisin 2-3krt ja viikolla 1-3krt. Keskimäärin noin 4krt viikossa, menkkojen aikaan ei ollenkaan mutta sen jälkeen joka päivä noin viikko, saa paikat taas ’auki’ ja alakerta ei vuoda koko aikaa. Jos mies reissussa niin 2-3krt viikossa käytettävä sauvaa jotta pysyy alakerta/mieli kurissa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4203488Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533085- 1271732
- 611678
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1041459- 611068
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261052En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321002Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39955Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127912