Pissapoika

Tero

Nestettä on, mutta ei päädy tuulilasille asti. Mitään ulkoista vikaa ei näy. Missä helevatassa vika?

14

2458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisesti

      sulake palanut?

      • Tero

        Ei ole. Olen mielestäni kokeillut kaikki "varmat tärpit", mutta ei selitystä.


      • asentelija
        Tero kirjoitti:

        Ei ole. Olen mielestäni kokeillut kaikki "varmat tärpit", mutta ei selitystä.

        Olet kokeillut kaikki tärpit, mutta et tiedä pyöriikö moottori vai ei? Sen kyllä kuulee...


      • Tero
        asentelija kirjoitti:

        Olet kokeillut kaikki tärpit, mutta et tiedä pyöriikö moottori vai ei? Sen kyllä kuulee...

        En mielestäni ole sanonut, etten tiedä pyöriikö moottori vai ei. Olen sen sijaan sanonut, että mitään ulkoista vikaa en ole löytänyt. Voit siitä päätellä, että moottori pyörii.


      • konkari..
        Tero kirjoitti:

        En mielestäni ole sanonut, etten tiedä pyöriikö moottori vai ei. Olen sen sijaan sanonut, että mitään ulkoista vikaa en ole löytänyt. Voit siitä päätellä, että moottori pyörii.

        Eli nestettä on, sulake ei ole palanut, moottori pyörii.

        Vuotavat letkut? Letkut tukossa? Takaiskuventtiili tukossa?

        Hyvin yleinen vika on myös se, että pakkasella pumpusta sanovat siipipyörät sopimuksen irti ja menevät palasiksi. Ei tule vettä vaikka pumppu pyörii täysillä. Ota letku pumpun läheltä irti ja katso pumppaako se mitään.


      • asentelija
        Tero kirjoitti:

        En mielestäni ole sanonut, etten tiedä pyöriikö moottori vai ei. Olen sen sijaan sanonut, että mitään ulkoista vikaa en ole löytänyt. Voit siitä päätellä, että moottori pyörii.

        No vaihda sitten se pumppu, letkuthan on kunnossa kun ei ole ulkoista vikaa.


    • W12

      No, käykö pissapojan moottori ?
      Eli kuuluuko ääni ?

    • Laimeat litkut

      Onko neste varmasti pakkasen kestävää?

      Itsellä jäätyi kovemmilla pakkasilla viimassa liian laimeat litkut suuttimiin. Suojassa sulivat itsestään.

      Jos tämä vikana niin lampun pesimet eivät toimi nekään, lisäksi pesurin moottori surraa.

    • vihjettä

      Oletko muistanut ottaa katetrin pois? Tietenkin, jos neste tulee päästä asti, aikaa saattaa tuhrautua kauankin. Jos suihku ei ylety tuulilasille asti ja jää edelleen vajaaksi, voit ottaa esimerkiksi lypsyjakkaran ja nousta sille seisomaan. Tämä ylhäältä asti tulevan nesteen oire näyttää yleistyneen Nissan-kuljettajien joukossa jostain täysin käsittämättömästä syystä.

      • Tero

        Meillä lypsetään lehmät koneella, lypsyjakkaraa ei taloudesta ole löytynyt sitten 50-luvun. Voitko suositella jotain muuta?


      • vai ei?
        Tero kirjoitti:

        Meillä lypsetään lehmät koneella, lypsyjakkaraa ei taloudesta ole löytynyt sitten 50-luvun. Voitko suositella jotain muuta?

        Onko sulla sitä autoa jossa pissapoika on rikki vai ei?


    • vaihda

      Tuohan on päivänselvää. Vika on automerkissä, joten autokauppaan mars

    • T.T.S

      Takaiskuventtiili löytyy ainakin joistain malleista jos on esim kaksisuunainen moottori.
      Niin kaatkasimen moleemmista asennoista tulee nestettä vain etulasiin !!!!!

      • takavispiläl

        Sedan mallis ei ole sellast toimintaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe