onko teillä ollut muutosta verenpainearvoissa? Itsellä alapaine alkanut kohota.käytän hormonikorvaushoitoa. Yläpaine normaali 110-130 mutta alapaine alkanut kohota 85-90...pulssi ok Tykytyksiä on välillä. En tupakoi enkä käytä alkoholia,syön melko terveellisesti ( mausteet, sokeri suola vähäistä) liikun paljon ja olen normipainoinen...mutta työstressiä on, jota on vaikea vähentää. Niskat ja selkä välillä jumittavat.Mietin verenpainelääkitystä...onko vastaavia kokemuksia...
verenpaine ja vaihdevuodet
Anonyymi
3
198
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtisin itse mielummin kokeilemaan alentamiseen hormonikorvaushoidon vähentämistä kuin ottamaan lisää toista lääkitystä. Jos alenee, ei tarvitsisi kumpaakaan välttämättä.
- Anonyymi
voiko siis liika estrogeeni nostaa verenpainetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voiko siis liika estrogeeni nostaa verenpainetta?
Googlaa: sydänliitto verenpaine ja muljahtelu. Siellä ääkäri ainakin vastaa kysymykseen, että estrogeeni joillakin nostaa verenpainetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159