Remontti saatiin ennen joulua valmiiksi ja kaivattiin vielä laajennettuun olohuoneeseen sitä pistettä i:n päälle.
Sellainen löytyi kun käytiin noutamassa taiteilija Naomi Mesiniltä suuri ja suorastaan valloittavin värein maalattu tropiikki -aiheinen maalaus. Värit tuovat koko asuntoon ihanaa valoa ja lämpöä.
Kyllä kelpasi vuodenvaihteen juhlavieraille uudistunutta kotia esitellä!
Ei ollut kokoon ja näköön nähden edes kovin hintava taulu, se on todella isokokoinen, toiseen suuntaansa lähes 120cm mutta tuntuu kuin koko asunnon arvo olisi noussut. Nyt kun saa kertoa että seinällä on taulu jonka on maalannut suomalainen julkkis.
Koti koki kertaheitolla arvonnousun
Anonyymi
3
181
Vastaukset 3
- Anonyymi
Olen hänen taidenäyttelyssä käynyt ja kyllä todella ovat kauniita. Harmittaa vähän kun meidän koti niin sokkeloinen, monta pientä huonetta, että ei oikein ole sellaista isompaa tilaa mihin voisi sellaista ajatella.
Näyttelystään olen lastenhuoneeseen hankkinut kauniin enkelitaulun. - Anonyymi
Kukas hän on, joku tositeeveejulkkis?
- Anonyymi
Maalaa ainakin tosi ihania enkelitauluja, olen joskus Tampereella käynyt näyttelyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS932576Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15985Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.54822Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46761- 50744
- 47664
- 80616
- 50605
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍68596Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594