Mikähän saattaisi olla vikana kun saapuvan puhelun yhteystiedot- nimi, ei näy auton näytössä, näkyy vain numero? Olen kokeillut kahdella eri puhelimella Nokia- ja Samsung, yhteystiedoissa numero on muotoa 358....
Käsittääkseni ongelma on aika yleinen (?), ainakin kirjoituksia siitä olen nähnyt, mutta en sellaista ohjetta jolla ongelma olisi ratkennut.
Auto on vm-2019 Corolla Hybrid
Saapuvan puhelun yhteystiedot eivät näy auton näytöllä
5
1819
Vastaukset
- Anonyymi
Halpuutus, siinä se perusongelma.
- Anonyymi
Ongelma ratkesi kun poistin numeroista tun maatunnuksen 358
Tuntuu tosin ihmeelliseltä koska aika yleisesti korjaustoimenpiteeksi suositeltiin juuri tuon maatunnuksen lisäämistä.- Anonyymi
No harvoin Toyotassa asiat on niin kuin luvataan.
- Anonyymi
Heh sama homma oli 2019 ja 2020 RAV4:ssä, sama masiinahan näissä tuo näyttö onkin. Mitään parannusta ei ole 2021 Corollaan tässä saatu, tehdas ei viitsi näitä lapsuksia poistaa.
Missä on wanhan ajan japanilainen virheettömyyden ihanne? Saduissa!- Anonyymi
Ihanne on jossain saduista tuttua, mutta käytännössä Toyota on ollut aina surkea auto. Joskus oli vähemmän vikoja kuin muilla, mutta muilla oli lisävarusteita ja erikoisuuksia ja Toyotassa ei kuin ihan pakolliset ajamista varten. Aina ovat ruostuneet, mutta nykyään entistä nopeammin. Halvalla kun ei kukaan pysty tekemään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386