Eilen toimi vielä aivan hyvin kun olin juuri staattorin saanu vaihettua toho gileraa. tänään ei sit oo jostai syystä lähteny käyntiin. kipinää saa, etuvalo syttyy ja bensaaki pitäs saada vaikka kaasari onkin aika lumen peitossa. oisko kellää mitää tietoa mikä siinä vois olla
Vastaukset 4
- Anonyymi
Sammuta valot ja poljet ilman kipinää ensin, starttia?
- Anonyymi
Kipinä tulee, mutta tuleeko se oikeaan aikaan? Meinaan, kun olet koskenut staattoriin.
- Anonyymi
Viimeksi kun otin aluslevyn pois niin merkkasin oikean kohdan että menee varmasti oikein päin kiinni laittaessa. Voiskai sen kuitenkin tarkistaa
ettei olis vaan juopunut ota tulppa pois ja polkase parikertaa sekä kuivaa tulppa ja koita lähteekö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401040
- 109967
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52691Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34669- 65591
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5571En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää44523- 60520
- 59518
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23511