Ajattelin kerrankin ostaa kunnon laatu pakastimen vaikka vanhatkin Upo merkkiset 13 v vanhat tuotteet toimivat hyvin.
No ostin sitten Siemensin pakastimen ja jääkaapin koska luulin että Siemensin koneet ovat laadukkaita/energia tehokkaita ym..ym.. ,sitä päivää olen katunut!!!
Eihän tommoista meteliä kestä kukaan!!!Entiset koneet olivat paljon parempia.
Ja toinen asia ,kumi pyörät laitteiden alla aivan surkeet ,parkettiin tuli kivat ralli raidat.Huoltomies kävi kuuntelemassa ääniä ,kuulemma uusi kylmäaine pitää tollaista narinaa,mutta ei kaikki???Uskomatonta skeidaa ,älkää ostako Siemensin (GS36NAI3P)pakastinta!!!!!!!
Hienoa että sai avautua.Siis ÄLKÄÄ OSTAKO.
Siemensin pakastin.
4
71
Vastaukset
Pura kauppa ja vaadi myyjää hakemaan rojunsa takasin. Hanki Zanussin tai Rosenlewin kylmäkoneet. Ovat oman kokemukseni perusteella hiljaisia käyntiääneltään. Nykyiset kylmälaitteet pitää vähän enämpi narisevaa ääntä kylmäaineen virratessa. Joissain vain on paremmat äänieristeet tai hieman eri määrä kylmäainetta. Kokeile noita kahta mainitsemaani merkkiä. Voit myös netissä verrata db arvoja ja valita mahdollisimman hiljasen laitteen.
Tuotteet ovat olleet minulla jo yli 4 kk joten eivät vaihda konetta,ja huolto sanoi että narina kuuluu asiaan.
HPO kirjoitti:
Tuotteet ovat olleet minulla jo yli 4 kk joten eivät vaihda konetta,ja huolto sanoi että narina kuuluu asiaan.
Hankalampi homma. Seuraava keino myydä käytettynä Tori.fi:ssä tai muualla ja hankit tilalle hiljasemmat laitteet. Terveys tuossa menee ja hermotkin, kun sitä narinaa ja ääntelyä joutuu joka päivä ja yö kuulemaan.
Jakkepir1990 kirjoitti:
Hankalampi homma. Seuraava keino myydä käytettynä Tori.fi:ssä tai muualla ja hankit tilalle hiljasemmat laitteet. Terveys tuossa menee ja hermotkin, kun sitä narinaa ja ääntelyä joutuu joka päivä ja yö kuulemaan.
Niinpä ,voiko ääneen tottua?
Katottaan miten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962