Katselisin televisiota taatusti enemmän jos siellä ei olisi JOKA ainoassa mahdollisessa lähetyksessä ne iankaikkiset samat "naamat" mitkä siellä on ollut jo jostain 60-70 -luvulta ja kun ne oli silloin jo ihan aikaihmisiä.
Niin hienoa on kun artisteissakin on niitä TOOOOOIDEEEEEEELLLLLLLLLAAAAA pitkään toimineita mutta antakaa nyt hyvänen aika sinne jotain saumaa päästä myös jo uusia kasvoja. Suomessa kuitenkin paljon nousussa olevia lahjakkaita nuoria artisteja, on hiphoppareita ja tanssijoita ja monenlaisten esiintymistaiteitten edustajia. Sitten se on myös jännä että kun sieltä joku saatetaan hetkellisesti ottaa johonkin ohjelmaan niin sitten sama onkin jokaisessa mahdollisessa.
En nyt viitsi henkilönimiä mainita joiden kohdalla siis kanava välittömään vaihtoon mutta tv ohjelmat; 5 jälkeen ja ne ärsyttävistä ärsyttävimmät visailut, joissa tekovitsiä väkisten väännetään...ei!
Muutoinkin koko ohjelmatarjonta saisi jollain tavoin uudistua. Itse tykkään hyvistä dekkareista mutta esimerkiksi harrastuksiani sivuavia; astrologiaa, fengsuita ja itämaista tanssia, eipä tarjontaa.
Jotakin mystiikkaan, vaihtoehtohoitoihin, luonnontieteisiin, muinaisiin kulttuureihin, yliluonnollisiin ym menevää tarjontaa todella toivoisi. Ohjelmia parantajista, meedioista, selvännäkijöistä jne.
Olen monilla käynyt ja sielläkin on törmännyt TODELLA mielenkiintoisiin, lahjakkaisiin ja erityisiin henkilöihin.
Jossakin keskustelussa peräänkuulutettiin kovasti että miksi ei esimerkiksi selvänäkijä Naomi Mesiniä ole saatu mihinkään haastatteluun. Ihmettelen samaa. Kuulemma on kieltäytynyt mitä ei toisaalta, jos ohjelmatarjonta tällaista vanhojen parissa pyörimistä, voi kyllä ihmetelläkään.
Kiinnostaisi kyllä itseänikin sellaisia ohjelmia katsoa, joissa olisi ihan uusia mielenkiintoisia ja jännittävää työtä tekeviä, juuri vaikkapa eri alojen taiteilijoita tai muuten värikkäitä persoonia. Kyllä nämä tähänastiset on niin kerta kaikkiaan nähty ja varsinkin kun on peräkkäisinä päivinä mutta vaan eri ohjelmissa, aina ne samat. On Korisevaa, Uotista, Loiria, Koivuniemeä. Samat ollut tosiaan ainakin sen viimeisen 50 vuotta. Olenko nyt ainut joka toivoisi hiukan vaihtelua?
Miksi oi miksi ne iankaikkisen samat?
10
59
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Juur siks en kato oikeestaan mitään kotimaisia. No salkkarit ihan ok ja pitääkö olla huolissaan, strömsööt ja luontodokumentit ihan ok. siinä ne melkein uutisten lisäks. Muuten ulkolaisia sarjoja joskin niissäkin tulee ihan liikaa uusintoja.
En kanssa oikeen tjuu että kuka ne sinne ohjelmiin valittee, ei millään kanssa jaksasi samoja mitkä oli sielä ruudusa jo sillon ko olin nuori ja siitä jo sentäs aikaa.
Kiinnostavia uusia kasvoja uusin tarinoin. Siinä olis viemisinä toiveet niille jotka sinne tyypit valittee. - Anonyymi
Et tosiaan ole. Meitä on täällä kyllä monia jotka on tuskaillut ihan saman kysymyksen kanssa. Miksi aina ne samat???
On Naomia ainakin lehtiin haastateltu mutta eipä ole tosiaan tainnut tv:ssä näkyä. Sen verran kaunis persoonallinen henkilö että varmasti muistaisi.
On niitä kauniita ja lahjakkaita nuoria, niin naisia kuin miehiä, joiden tosiaan soisi päästä estradeille esiintymään. Hienoa että ikääntyneemmillekin artisteille on edelleen kysyntää mutta minustakin olisi hienoa jos annettaisiin välillä jo muillekin sijaa. Sama pätee muihinkin tv;ssä esiintyviin.
Olen aina arvostanut sitä taitoa, että osataan poistua näyttämöltä silloin kun siihen ei vielä tarvita rollaattoria.- Anonyymi
No hei nimenomaan! Se yksikii johonki viisuihin...? Hei haloo, mitää rajaa?
- Anonyymi
Minä liityn ihmettelijöitten joukkoon! Luin hänestä juuri lehdestä artikkelin, ihan huikea persoona tuntuu olevan.
Ihmeellistä tosiaan ettei ole häntä missään television ohjelmassa näkynyt. Tai onko sitten mennyt ohi etten ole huomannut mutta aika tarkkaan kyllä seuraan ohjelmatarjontaa.
Ihan ärsytykseen saakka siellä tosiaan ne samat henkilöt, joiden jutut on jo niin moneen kertaan nähty ja kuultu. Toivottavasti joku saisi suostuteltua hänet, luin jostain että on kieltäytynyt televisio ja radio haastatteluista.- Anonyymi
Toivoisin jotakin sellaista ohjelmaformattia, missä olisi sellaiset henkisemmät ja yliluonnolliset asiat jotenkin esillä. En tarkoita mitään hörhöilyä vaan sellaista aitoa asioitten käsittelyä missä voisi olla juuri vaikka ennustajia ja selvänäkijöitä (siis juuri sellaisia oikeita kuin Naomi eikä mitään astro tai ennustuslinjoilta vedeltyä viihdetouhua taikka en ainakaan ole niiden kyvyistä kovin vakuuttunut)) vaan vaikka jotain astrologeja ja meedioita ja muita henkilöitä. On kanssa ihan katto vastassa noiden visailujen ja tekemällä tehtyjen tekohauskojen ohjelmien kohdalla. Minun tädillä oli näkijänlahja ja tiedän sitä kautta että on paljon sellaista mitä ei voida järjellä selittää.
- Anonyymi
Merkilline kierrätys sielon menos. Tänään kanssa alkotos tökkiin kun samat naamat on käännät mille asemalle tahansa.
- Anonyymi
Mää niin tohon alottajan mielipiteeseen yhdyn! Siinä 5 jälkeen ohjelmassakin ne samat julkimot ja moneen kertaan! Eikö ne jotekkii saa sinne ihmisiä muualtakii suamesta ko helsinkistä ja ettei ne samat kävisi siälä moneen kertaa kunei oikein kaikkien kohdalla hahmotu että mitä käyvä sielä sitä ensimmästäkään kertaa. Ja nää jutut että nyt on taas se ja se palannu julkisuutee, kysynpä vaa joittenki ja tosi monienki kohdalla että miks? Miks ihmeessä? Meinaa eikö toi pandemia olisi ny antanu sellasen sopivan tilaisuuen vetäytyä julkisuuesta niilleki jotka jotai kiertueita vetäny jo sen 70-80 vuotta, eiväkkä ole muuten ymmärtäneet lopettaa elikkäs nostella pikkuhiljaa hankat naulaan. Se on joku raja siinnäki kuinka kauan samoja naamoja jaksaa kattella kun olivat jo sillon vanhoja kun olin itte semmonen patterin korkune naskali. . Antakaa ny jo hyväne aika olla! Ei se oosse enään kaunista kun siellä kiekuu ikivanhat ihmiset estraateilla. Hyvä ettei tosiaa jo rollaattoreita tarvita että sinne saahaan. Suomeson hyviä nuoria esiintyjiä nii antasivat ny jo heitilleki tilaa. Mitä tullee tohon mystillisempien ohjelmien toivomukseen nii kyllä kanssa tykkäisin. Semmosista parantajista ja vaikka hypnotisoijista ja mentalisteista ja miksei tietty juur noista selvännäkijöistä kun olis jotakii ohjelmaa niin varmaaan tulis katottua. Ja olisivat ny jossain haastatteluisakin kuulis vähän sitäki puolta että mimmostaka se on. Kyllä mua kiinnostas. Emmää tiärä mistä ne ne sinne ohjelmii keksii mutta vinkatkaa ny joilla niihin tahoihin yhteyksiä että muutoksia toivottas.
- Anonyymi
Sa muuta. Joku Drgijuttuki voi olla ihan kamalan hianoo ja ny painotus samalla kamala. Muttenmää jaksasi sitä joka ohjelmasa vahdata miten peruukki vaihtuu.
- Anonyymi
Siinnä viiden jälkeen ohjelmassaki ne on haastatellu samat naamat ties miten moneen kertaan :( ÄÄÄÄH!
Juur hiljattain oli siellä haastateltavana TAAAAAAS! :( se mikä kirjottaa niitä rasittavia lastenkirjoja misson niin paljon tupattu asiaa samaan sivuun että tulee ekaks mieleen että onko paperit loppumasa.
Että jos ny niistä kirjailijoista ja taiteilijoista haastatteluja niin kyllä mä paljon mieluummin kuulisin välillä jostain uudesta ettei tarvittisi aina niitä samojen harmaitten ukkojen jorinoita kuunnella kun ei siellä mitään uutta kumminkaan näyttänyt nyttenkän olevan.- Anonyymi
Tämä! Ne Pimiät ja Korisevat... tekis mieli alkaa huutaa suoraa huutoo kun alat mitä vaan ohjelmaa katella ne on kaikkialla! Sitä kälätystä ja kikatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887