mönkijä(projekti)

moi minä haluaisin itse rakentaa mönkijän minulla on jo siihen runko mutta olen miettinyt sellaista asiaa että jos rakennan sen valmiiksi niin saisiko sen laitettua rekisteriin katsastus konttorilla oletteko te onnistuneet siinä?

7

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se onko joku muu onnistunut tai epäonnistunut rekistöröinnissä ei vaikuta siihen onnistutko sinä siinä.

    • Anonyymi

      Onko sulla paperit siihen runkoon? Sillon se käy helposti.

      • Ei ole papereita


      • Mikakorkalainen kirjoitti:

        Ei ole papereita

        Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

        Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.


      • Jutustelija1 kirjoitti:

        Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

        Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.

        Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni

        Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.

        Aloittajan idea lienee nimenomaan rakentaa atomeista itse, mutta suomessa se on todella vaikeaa ja sitä tekevät esittelevätkin sitten vehkeitään yleensä laajasti kun takana on helvetillinen prosessi.

        Eli kuten sanoin niin jos haluaa helpolla ja halvalla ajamaan niin ostaa valmiin. Jos taas haluaa Pelle-Pelottomaksi niin rakentaa itse. Mutta mitä tulee tuollaiseen niin suomen lainsäädäntöä kaikenlaisen omatoimisuuden suhteen on kirottu sukupolvien ajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe