mönkijä(projekti)

moi minä haluaisin itse rakentaa mönkijän minulla on jo siihen runko mutta olen miettinyt sellaista asiaa että jos rakennan sen valmiiksi niin saisiko sen laitettua rekisteriin katsastus konttorilla oletteko te onnistuneet siinä?

7

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se onko joku muu onnistunut tai epäonnistunut rekistöröinnissä ei vaikuta siihen onnistutko sinä siinä.

    • Anonyymi

      Onko sulla paperit siihen runkoon? Sillon se käy helposti.

      • Ei ole papereita


      • Mikakorkalainen kirjoitti:

        Ei ole papereita

        Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

        Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.


      • Jutustelija1 kirjoitti:

        Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

        Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.

        Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni

        Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.

        Aloittajan idea lienee nimenomaan rakentaa atomeista itse, mutta suomessa se on todella vaikeaa ja sitä tekevät esittelevätkin sitten vehkeitään yleensä laajasti kun takana on helvetillinen prosessi.

        Eli kuten sanoin niin jos haluaa helpolla ja halvalla ajamaan niin ostaa valmiin. Jos taas haluaa Pelle-Pelottomaksi niin rakentaa itse. Mutta mitä tulee tuollaiseen niin suomen lainsäädäntöä kaikenlaisen omatoimisuuden suhteen on kirottu sukupolvien ajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1223
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      869
    4. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      859
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      834
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. 3
      740
    Aihe