mönkijä(projekti)

moi minä haluaisin itse rakentaa mönkijän minulla on jo siihen runko mutta olen miettinyt sellaista asiaa että jos rakennan sen valmiiksi niin saisiko sen laitettua rekisteriin katsastus konttorilla oletteko te onnistuneet siinä?

7

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se onko joku muu onnistunut tai epäonnistunut rekistöröinnissä ei vaikuta siihen onnistutko sinä siinä.

• Anonyymi

Onko sulla paperit siihen runkoon? Sillon se käy helposti.

• Ei ole papereita

• Mikakorkalainen kirjoitti:

Ei ole papereita

Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.

• Jutustelija1 kirjoitti:

Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.

Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni

• Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni

Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.

Aloittajan idea lienee nimenomaan rakentaa atomeista itse, mutta suomessa se on todella vaikeaa ja sitä tekevät esittelevätkin sitten vehkeitään yleensä laajasti kun takana on helvetillinen prosessi.

Eli kuten sanoin niin jos haluaa helpolla ja halvalla ajamaan niin ostaa valmiin. Jos taas haluaa Pelle-Pelottomaksi niin rakentaa itse. Mutta mitä tulee tuollaiseen niin suomen lainsäädäntöä kaikenlaisen omatoimisuuden suhteen on kirottu sukupolvien ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      67
      6731
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      9
      5967
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      45
      3966
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      20
      3637
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3496
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      46
      3360
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3263
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      52
      2949
    9. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      3
      2685
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2675
    Aihe