mönkijä(projekti)

moi minä haluaisin itse rakentaa mönkijän minulla on jo siihen runko mutta olen miettinyt sellaista asiaa että jos rakennan sen valmiiksi niin saisiko sen laitettua rekisteriin katsastus konttorilla oletteko te onnistuneet siinä?

7

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se onko joku muu onnistunut tai epäonnistunut rekistöröinnissä ei vaikuta siihen onnistutko sinä siinä.

    • Anonyymi

      Onko sulla paperit siihen runkoon? Sillon se käy helposti.

      • Ei ole papereita


      • Mikakorkalainen kirjoitti:

        Ei ole papereita

        Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

        Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.


      • Jutustelija1 kirjoitti:

        Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

        Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.

        Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni

        Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.

        Aloittajan idea lienee nimenomaan rakentaa atomeista itse, mutta suomessa se on todella vaikeaa ja sitä tekevät esittelevätkin sitten vehkeitään yleensä laajasti kun takana on helvetillinen prosessi.

        Eli kuten sanoin niin jos haluaa helpolla ja halvalla ajamaan niin ostaa valmiin. Jos taas haluaa Pelle-Pelottomaksi niin rakentaa itse. Mutta mitä tulee tuollaiseen niin suomen lainsäädäntöä kaikenlaisen omatoimisuuden suhteen on kirottu sukupolvien ajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe