mönkijä(projekti)

moi minä haluaisin itse rakentaa mönkijän minulla on jo siihen runko mutta olen miettinyt sellaista asiaa että jos rakennan sen valmiiksi niin saisiko sen laitettua rekisteriin katsastus konttorilla oletteko te onnistuneet siinä?

7

283

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se onko joku muu onnistunut tai epäonnistunut rekistöröinnissä ei vaikuta siihen onnistutko sinä siinä.

• Anonyymi

Onko sulla paperit siihen runkoon? Sillon se käy helposti.

• Ei ole papereita

• Mikakorkalainen kirjoitti:

Ei ole papereita

Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.

• Jutustelija1 kirjoitti:

Katsos kun suomessa pitäisi olla hyväksynnät projektillesi ja sitä rataa, eli tuollainen rakentelu ei suomessa ole mitään helppoa hommaa vaan sellaista jolla mennään jo sitten ihan mediaan asti vermettä esittelemään.

Eli jos haluat helpolla päästä ajamaan rekisteröidyllä vermeellä niin osta valmis, jos taas haluat projektin jota muistella kiikkustuolissa niin rakenna ihmeessä.

Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni

• Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

Olishan se kiva mutta mistä mä saisin paperit tuohon minun runkooni

Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on todennäkösesti pitkä ja hiuksia repivä prosessi, ellei mahdoton. Ootko katsonut löytyykö siitä rungosta edes runkonumeroa?
        Paras on ostaa runko joka on valmiiksi rekisterissä ja jonka saa heti omiin nimiin, ja siitä lähdet rakentamaan.
        Tosin mönkijästä täytyy rakentaa sellainen kuin rekisteriote käskee, jos haluaa läpäistä vuosittaiset katsastukset.

Aloittajan idea lienee nimenomaan rakentaa atomeista itse, mutta suomessa se on todella vaikeaa ja sitä tekevät esittelevätkin sitten vehkeitään yleensä laajasti kun takana on helvetillinen prosessi.

Eli kuten sanoin niin jos haluaa helpolla ja halvalla ajamaan niin ostaa valmiin. Jos taas haluaa Pelle-Pelottomaksi niin rakentaa itse. Mutta mitä tulee tuollaiseen niin suomen lainsäädäntöä kaikenlaisen omatoimisuuden suhteen on kirottu sukupolvien ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      579
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      563
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      457
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      91
      440
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe