Te naiset jotka

Anonyymi

Jotka olette olleet monissa suhteissa, miten olette uskaltaneet vaihtaa naista? Tuntuu niin vaikealta löytää omanlainen tyyppi, vaikka olen ihan Ok, enkä ole kranttu ja olen suht aktiivinen olemaan ihmiste ilmoilla. Onko teille käynyt hyvä tuuri vai oliko nuorena helpompaa löytää ja vaihtaa paria? Vai oletteko kertakaikkiaan vaan niin hotteja, että vientiä riittää?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän se kauneus on katsojan silmässä. Vaikka kuinka olis hotti jonku mielestä niin toisen mielest sit ei.

      • Anonyymi

        Just näin.


    • Miten voi olla uskaltamatta lähteä suhteesta, kun tuntuu että elämä käy koko ajan ahtaammaksi? Lähdin, kun en halunnut rajoittaa itseäni pelkästään toisen mielenrauhan vuoksi. Mustasukkaisuuteen ei ollut mitään syytä ja silti todistustaakka jäi minulle. Lähdin, ja löysin rauhallisen ja omilla jaloillaan seisovan naisen. Ei elämää kannata pelätä.

      • Anonyymi

        En ole ikinä ollut "mustasukkaisessa" suhteessa ja luottamusta on ollut molemmin puolin. Suhteen alussa, ennen kuin siihen pääsee, ymmärrän mustasukkaisuutta olevan ihastustaan kohtaan, mutta suhteessa luottamus on tärkeä. Teit varmasti oikean ratkaisun.


      • Anonyymi

        No tässä ei sitten ollut kyse tosirakkaudesta.


    • Anonyymi

      Tiedän tälläiset vaihtajat. Heillä on nuorena ulkonäkö puolellaan. Monta kertaa toistunut kaava, että uusi katsottu/pedattu ennenkö vanha suhde lopetettu. Ikää kun tulee, voipi yllättää ettei vaihtaminen enään tapahdu lennossa. Tälläiset naiset eivät kiinnosta niitä, jotka haluavat vakaan pysyvän parisuhteen. Vaihtajat aikansa nauttivat saamastaan helposta huomiosta, mutta voivat lopulta jäädä yksin.

      • Anonyymi

        Omasta mielestäni tämmöisillä vaihtajilla on tavanomainen ulkonäkö ja äärettömän huono itsetunto. Kumppaninsa ovat löytäneet tuurilla ja hyvillä puhelahjoilla eli osaavat valehdella ja paljon. Lopulta sekin paljastuu kun ei enää muista mitä on kenellekin tullut sanottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäni tämmöisillä vaihtajilla on tavanomainen ulkonäkö ja äärettömän huono itsetunto. Kumppaninsa ovat löytäneet tuurilla ja hyvillä puhelahjoilla eli osaavat valehdella ja paljon. Lopulta sekin paljastuu kun ei enää muista mitä on kenellekin tullut sanottua.

        Näinpä.. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäni tämmöisillä vaihtajilla on tavanomainen ulkonäkö ja äärettömän huono itsetunto. Kumppaninsa ovat löytäneet tuurilla ja hyvillä puhelahjoilla eli osaavat valehdella ja paljon. Lopulta sekin paljastuu kun ei enää muista mitä on kenellekin tullut sanottua.

        Samaa mieltä, usein ihan hirveän huono itsetunto ja osaavat manipuloida ja puhua asiat omaksi edukseen. Vanhetessa ihmisiltä ei mene touhu läpi ja nämä tyypit jäävät yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, usein ihan hirveän huono itsetunto ja osaavat manipuloida ja puhua asiat omaksi edukseen. Vanhetessa ihmisiltä ei mene touhu läpi ja nämä tyypit jäävät yksin.

        Mielenkiintoista 😄 Näettekö myös mun tulevaisuuden yhtä lohduttomana? En tosiaan ole enää ensimmäisessä parisuhteessani ja ulkonäkökin varsin normaali.


      • Anonyymi

        Eikö se ole normaalia lopettaa suhde, jos se ei toimi? Huonoon suhteeseen jääminen on karhunpalvelus molemmille. Ei elämää pidä tuhlata sellaiseen. Uusi suhde löytyy, kun on sen aika, olipa se valmiiksi katsottu tai ei. Haaveita on hyvä olla. Ja voihan se olla, että se toinenkin tuntee samoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole normaalia lopettaa suhde, jos se ei toimi? Huonoon suhteeseen jääminen on karhunpalvelus molemmille. Ei elämää pidä tuhlata sellaiseen. Uusi suhde löytyy, kun on sen aika, olipa se valmiiksi katsottu tai ei. Haaveita on hyvä olla. Ja voihan se olla, että se toinenkin tuntee samoin.

        Sitäpä minäkin. Kyllä mä mieluummin olisin yksin kuin huonossa suhteessa, vaikka parisuhdeihminen olenkin.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Mielenkiintoista 😄 Näettekö myös mun tulevaisuuden yhtä lohduttomana? En tosiaan ole enää ensimmäisessä parisuhteessani ja ulkonäkökin varsin normaali.

        Kyse olikin kun vaihtaa kumppania kuin sukkia. Ja aina ennen eron kertomista on jo toinen kiikarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse olikin kun vaihtaa kumppania kuin sukkia. Ja aina ennen eron kertomista on jo toinen kiikarissa.

        Jaa, itsellä ei ole tällaisesta kokemusta. Olen nuorena lopettanut suhteen, ollut yksin ja sitten löytänyt uuden. Koskaan en ole pettänyt, enkä liukumia suhteesta toiseen tehnyt. "Taukoa" olen kerran suhteesta sopinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, itsellä ei ole tällaisesta kokemusta. Olen nuorena lopettanut suhteen, ollut yksin ja sitten löytänyt uuden. Koskaan en ole pettänyt, enkä liukumia suhteesta toiseen tehnyt. "Taukoa" olen kerran suhteesta sopinut.

        Niin no tämä on mun mielestä normaalia.
        Mut en ymmärrä kun parisuhteeseen ei olla valmiita panostamaan vaan aina pitää etsiä jotain parempaa ja parempaa. 😔


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Mielenkiintoista 😄 Näettekö myös mun tulevaisuuden yhtä lohduttomana? En tosiaan ole enää ensimmäisessä parisuhteessani ja ulkonäkökin varsin normaali.

        En tunne sinua, joten en voi missään määrin arvioida oletko kuvatunlainen nainen. Jokaisella on yksilöllinen tapa elää ja olla suhteissa. Itse itsesi varmaan paremmin tunnet, kun kukaan meistä täällä.

        Näkisin, niin että jos alkaa näkemään muut naiset kiinnostavimpina, kuin oman, ei enään panosta siihen alkuperäiseen suhteeseen, alkaa jopa antamaan itselle oikeutusta toiminnalle ja liukuen valuu toiseen. Itselle se varmaan on mukavaa, kun ei välissä tarvitse olla yksin, mutta eihän se sitä toista osapuolta ota yhtään huomioon. Niin toimiessa, joku toisen ihmisen arvostaminen ja kunnioittaminen puuttuu tyystin ja se satuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sinua, joten en voi missään määrin arvioida oletko kuvatunlainen nainen. Jokaisella on yksilöllinen tapa elää ja olla suhteissa. Itse itsesi varmaan paremmin tunnet, kun kukaan meistä täällä.

        Näkisin, niin että jos alkaa näkemään muut naiset kiinnostavimpina, kuin oman, ei enään panosta siihen alkuperäiseen suhteeseen, alkaa jopa antamaan itselle oikeutusta toiminnalle ja liukuen valuu toiseen. Itselle se varmaan on mukavaa, kun ei välissä tarvitse olla yksin, mutta eihän se sitä toista osapuolta ota yhtään huomioon. Niin toimiessa, joku toisen ihmisen arvostaminen ja kunnioittaminen puuttuu tyystin ja se satuttaa.

        Ei siinäkään ihmistä arvosteta, jos roikutaan suhteessa, jossa ei ole rakkautta. Silloin puuttuu sekä toisen arvostus että itsekunnioitus. Mutta mitenkäs se viisaus menikään, että parempi tuttu helvetti kuin tuntematon taivas. Jo aloituksesta paistaa läpi pelko siitä, ettei pärjää yksin.

        Paras ja ainoa oikea keino on puhua puolison kanssa jo varhaisessa vaiheessa, silloin kun asioille voi vielä tehdä jotain. Silloin voi onnistua pelastamaan parisuhteensa tai ainakin tietää, että on tehnyt kaikkensa, jos ero kumminkin tulee.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Ei siinäkään ihmistä arvosteta, jos roikutaan suhteessa, jossa ei ole rakkautta. Silloin puuttuu sekä toisen arvostus että itsekunnioitus. Mutta mitenkäs se viisaus menikään, että parempi tuttu helvetti kuin tuntematon taivas. Jo aloituksesta paistaa läpi pelko siitä, ettei pärjää yksin.

        Paras ja ainoa oikea keino on puhua puolison kanssa jo varhaisessa vaiheessa, silloin kun asioille voi vielä tehdä jotain. Silloin voi onnistua pelastamaan parisuhteensa tai ainakin tietää, että on tehnyt kaikkensa, jos ero kumminkin tulee.

        Aloituksesta ei paista mikään, koska aloittaja elänyt ja ollut yksin jo jonkin aikaa. Aloittaja nähnyt tuttava piirissä kyseisen sukkien vaihtajan, eikä osaa arvostaa sellaista toimintaa.

        Olen ihan samaa mieltä, että huonossa suhteessa ei kannata olla, mutta tässä keskustelussa ei ollut siitä kyse. Ei silloin rehellisesti panosta omaan suhteeseen ja sen ongelmien ratkaisemiseen, jos mieli jo muualla.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Ei siinäkään ihmistä arvosteta, jos roikutaan suhteessa, jossa ei ole rakkautta. Silloin puuttuu sekä toisen arvostus että itsekunnioitus. Mutta mitenkäs se viisaus menikään, että parempi tuttu helvetti kuin tuntematon taivas. Jo aloituksesta paistaa läpi pelko siitä, ettei pärjää yksin.

        Paras ja ainoa oikea keino on puhua puolison kanssa jo varhaisessa vaiheessa, silloin kun asioille voi vielä tehdä jotain. Silloin voi onnistua pelastamaan parisuhteensa tai ainakin tietää, että on tehnyt kaikkensa, jos ero kumminkin tulee.

        Kahdesta pahasta jos pitää valita, niin mielummin vähän roikkuu liian pitkään, kun vaihtaa lennossa.

        Paras tietty olis, jos hoitais suhteensa Ilman roikkumista tai päällekkäisiä toisia suhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdesta pahasta jos pitää valita, niin mielummin vähän roikkuu liian pitkään, kun vaihtaa lennossa.

        Paras tietty olis, jos hoitais suhteensa Ilman roikkumista tai päällekkäisiä toisia suhteita.

        Olen roikkunut nyt mh lesbona mun miehessä. Käynyt läpi menetettyjä unelmia siitä elämästä. Surrut koko elämääni. Nyt alkaa omat jalat kantaa. Enää en roiku. Lähden rakentamaan omaa elämääni vahvoin askelin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen roikkunut nyt mh lesbona mun miehessä. Käynyt läpi menetettyjä unelmia siitä elämästä. Surrut koko elämääni. Nyt alkaa omat jalat kantaa. Enää en roiku. Lähden rakentamaan omaa elämääni vahvoin askelin.

        No ikä tulee vastaan tossakin hommassa ja toivottavasti, myös viisautta. Kyllä suhde on kahden kauppa ja turha jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan kummankaan!!


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        No ikä tulee vastaan tossakin hommassa ja toivottavasti, myös viisautta. Kyllä suhde on kahden kauppa ja turha jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan kummankaan!!

        Kyllä näin on. Minäkin ns.mh ja eronnut juuri miehestäni.


    • Anonyymi

      "Vaikka onkin niin, että emme voi antaa onneamme toisen ihmisen kannettavaksi ja vastuuksi, niin voimme olettaa, että toinen ei ainakaan tule rikkoneeksi sinua. Ihminen on hauras kokonaisuus. Ei ole itsestään selvää, että tulee päässeeksi ihmisen perimmäiseen huoneeseen saakka. Jos sinne pääsee, niin se on toiselta ihmiseltä valtava luottamuksen osoitus. Jos sen luottamuksen rikkoo huonolla käytöksellään, niin ihminen menee rikki ja jos ihminen menee tarpeeksi monta kertaa rikki, niin pian ollaan tilanteessa, että hänen sulkee oven perimmäiseltä huoneeltaan aivan kaikilta.

      Surullista on, että monen huone on sulkeutunut jo ennen aikuisuutta. Lapsuus on ollut niin repaleinen ja täynnä pettymyksiä ja luottamuksen menettämisiä, että ihminen on sulkeutunut jo ennen kuin kukaan rakastava ihminen on päässyt edes lähelle. Koska petetty ihminen rakentaa itsensä eteen muurin, jotta ei jälleen tule petetyksi. Tietenkin ihminen tekee niin, koska haluaa suojella itseään.

      Siksi pitäisi muistaa, että jo aiemmin rikottua ihmistä ei saa rikkoa uudelleen. Hänellä on saattanut kestää vuosia tullakseen tilanteeseen, jossa hän lopulta päästää ihmisen lähelleen, jopa sinne oman itsensä perimmäiseen huoneeseen. Tiedättekö mitä tapahtuu, jos ihminen rikotaan sen jälkeen uudestaan? Hän saattaa sulkea itsensä lopullisesti. Muuttua ihmisten, elämän ja rakkauden edessä kyyniseksi, jopa ilkeäksi, koska sillä tavoin rikottu ihminen kokee olevansa suojassa ja turvassa.

      No, harva meistä elää elämänsä menemättä koskaan rikki. Silti voimme ainakin ihan täysillä yrittää, että emme tulisi rikkoneeksi ihmisiä. Voisimme ihan täysillä yrittää, että emme rikkoisi ihmisen luottamusta. Koska jokainen rikottu ihminen on pois rakkaudelta ja jokainen teko pois rakkaudelta tekee ihmisen elämästä ja koko maailmasta yhä synkemmän paikan elää.

      Tämän viikon alkuun pieni pyyntö kaikille, rikkomisen sijaan voisimme rakentaa ja suojella.

      Ihan vain pitää toisistamme huolta."




      Samaistun niin vahvasti 💔

      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus.

        Terv. AP


      • Anonyymi

        Ihanat sanat💕 Kiitos jaosta. Herkkyydelle, ystävällisyydelle, luottamukselle ja rakkaudelle ❤


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe