Uusi vuosi on menoillaan ja tein minäkin lupauksen.
Alan itsekkääksi.
Eilen sen toteutin.
En hakenut koiraa lenkille.
Puin vähän parempaa ylle ja alle.
Lähdin aamukaffeille erään tutun miehen luokse.
Sauna oli lämmin jo mennessäni.
Retongit nurkkaan ja lauteille.
Pitkästä aikaa outo tilanne istua komean miehen kanssa saunassa.
Häneen olen tutustunut viitisen vuotta sitten lenkkipolulla.
Tulipa hyvä fiilis.
Maistui kahvit sunmuut antimet.
Kyllä tuollainen vierailu lisää virtaa elimistöön.
Otetaan pian uusiksi mies ehdotti.
Ja minullehan sopii.
Käydään merenrannalla ja vain ihaillaan tuulimyllyjä ja merta.
Ei ne miehet aina ihan hassumpia ole.
Päivänjatkoja.
Ei se mies hassumpi ole paikassaan
11
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ai, ei mun kaveri vaan. Ei ole saunaakaan. Eikä ole kiinnostunut minkäänlaisesta läheisyydestä. Suurin läheisyyden aste on kaksi lämmintä voileipää😂
Ano 09:34
Ei kaikki tykkää saunasta.
Se on hyvä lämmönlähde suihkutilaan ja muuallekkin.
Tietysti takka lämmittää.
Kyllä me istuttiin kylkimyyryä eli lähekkäin oltiin.
Ihailtiin isoista ikkunoista upeata lumimaisemaa.
Kotitekoista pullaa kaffettein kanssa löytyi pakkasesta.
Miehellä on hyvin kaunis koti. Silmä lepää hänen itse suunnittelemassaan hirsitalossa.
Me olemme kaikki niin erilaisia.
Vanhemmiten kaipaa eniten rauhaa.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 09:34
Ei kaikki tykkää saunasta.
Se on hyvä lämmönlähde suihkutilaan ja muuallekkin.
Tietysti takka lämmittää.
Kyllä me istuttiin kylkimyyryä eli lähekkäin oltiin.
Ihailtiin isoista ikkunoista upeata lumimaisemaa.
Kotitekoista pullaa kaffettein kanssa löytyi pakkasesta.
Miehellä on hyvin kaunis koti. Silmä lepää hänen itse suunnittelemassaan hirsitalossa.
Me olemme kaikki niin erilaisia.
Vanhemmiten kaipaa eniten rauhaa.Toisilla käy flaksi😂
Anonyymi kirjoitti:
Toisilla käy flaksi😂
Ano 10:10
No jaa.
Jos ei olisi koronaa, tämä mies olisi jossain lomakohteessa etelässä.
Nyt on pysyttävä kotimaisemissa.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 10:10
No jaa.
Jos ei olisi koronaa, tämä mies olisi jossain lomakohteessa etelässä.
Nyt on pysyttävä kotimaisemissa.Kaverini ei poistu Helsingistä.
- Anonyymi
Ensin hätkähdin ettei kai aloittaja vain minun mieskaverin luona sauno. Hirsimökki sitten erotti, ei enää rakentele, muuten täsmää.
Jos ei olisi koronaa, hän asuisi muilla mailla pari kuukautta talvisin, sanoi ettei lyhyemmille lomamatkoille kannata pakata. Minulle riittää pari viikkoa, saas nähdä miten tämä ratkaistaan, kun matkoille pääsee. Huomenna lenkille ja syödään yhdessä.Ano 14:55
Jos täsmennän miehellä ei ole mökki vaan talo.
Eihän tämäkään mies enää rakentele yhtään mitään.
Rakennus on valmis ollut jo aikoja sitten.
Näemme harvoin.
Tai nykyään oikeastaan niin, kun minulle sopii.
Hänellä on omat menonsa niinkuin minullakin.
On mukavaa juttuseuraa ei tupakoi eikä ryyppää.
Ainakaan minun aikanani.
Etelänreissuilla on kuulemma tullut otettua
yhtä sun toista.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 14:55
Jos täsmennän miehellä ei ole mökki vaan talo.
Eihän tämäkään mies enää rakentele yhtään mitään.
Rakennus on valmis ollut jo aikoja sitten.
Näemme harvoin.
Tai nykyään oikeastaan niin, kun minulle sopii.
Hänellä on omat menonsa niinkuin minullakin.
On mukavaa juttuseuraa ei tupakoi eikä ryyppää.
Ainakaan minun aikanani.
Etelänreissuilla on kuulemma tullut otettua
yhtä sun toista.Mites sen rusetin kanssa?
Onhan se mukavaa välillä nähdä ystäviä, miehiä tai naisia.
En sauno miehen kanssa, aika harvoin ja yksinäni. On kaksi saunaa melkein tyhjäkäynnillä.
Suihku riittää kerran tai kaksi päivässä.Syyslei
Kyllä se vaihtelu virkistää.
Miehellä juttua piisaa kaikenmaailman asioista.
On kiertänyt maailmaa.
Kyselin häneltä syreenipensaan siirrosta.
Hänellä niitä riittää pihassaan ja kertoi, että syksy olisi siirrolle parasta aikaa.
Laittaisin terassilleni näkösuojaksi ja veisin mökillämme.
Hyvät keskustelut näin lumen keskellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483