Pettynyt uuteen.

Anonyymi

Hei! Ostin vanhan Samsung Note 4 kännykän tilalle Samsung Galagsy A 51 puhelimen, mutta uusi vanha vaikuttaa paremmalta.
Vanhassa kaikki toimii selkeämmin. ja paremmin.
Nyt kysyisin kuinkahan kauan se vanha oikein pelaa? Olen päivittänyt sen muutama kuukausi sitten.
Kiitämme.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei enää ole millään tasolla turvallinen.

      • Anonyymi

        Mutta päivitin sen kun sanottiin, että pitää ostaa uusi tai päivittää vanha.
        Olen siis päivittänyt vanhan. Otti kyllä aikaa paljon.
        Samsung Note 4 kännykä Samsung Galagsy A 51 on uusi mutta se kuitenkin tuntuu huonommalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta päivitin sen kun sanottiin, että pitää ostaa uusi tai päivittää vanha.
        Olen siis päivittänyt vanhan. Otti kyllä aikaa paljon.
        Samsung Note 4 kännykä Samsung Galagsy A 51 on uusi mutta se kuitenkin tuntuu huonommalta.

        Kannattaa suosio puhtaalla Androidilla olevia malleja niin toimivuus on parasta. Roskalla täytetyissä on aina ongelmia..


      • Anonyymi

        Tiedätkö, vai onko vastauksesi vain oletus?
        Kyllähän uudet päivitykset päivittää kännykän tärkeät ominaisuudet uusiksi.


      • Anonyymi

        Miksei ole turvallinen?
        Minä olen käyttänyt sitä monet vuodet.
        Tietenkin teen päivitykset. Mitta mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei ole turvallinen?
        Minä olen käyttänyt sitä monet vuodet.
        Tietenkin teen päivitykset. Mitta mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.

        Tietoturva retuperällä kun päivityksiä ei ole saanut vuosiin..


    • Anonyymi

      Unohda Note 4, Julkaistu 2014, lokakuu.

    • Anonyymi

      Kolmen vuoden päivityslupauksen piiriin kuuluvat Galaxy-tuotteet:

      Galaxy S -sarja: Galaxy S20 Ultra 5G, S20 Ultra, S20 5G, S20 , S20 5G, S20, S10 5G, S10 , S10, S10e, S10 Lite sekä tulevat S20-sarjan laitteet.
      Galaxy Note -sarja: Galaxy Note20 Ultra 5G, Note20 Ultra, Note20 5G, Note20, Note10 5G, Note10 , Note10 5G, Note10, Note10 Lite sekä tulevat Note-sarjan laitteet.
      Galaxy-tuoteperheen taittuvanäyttöiset jäsenet: Galaxy Z Fold2 5G, Z Fold2, Z Flip 5G, Z Flip, Fold 5G, Fold sekä tulevat Z-sarjan laitteet.
      Galaxy A -sarja: Galaxy A71 5G, A71, A51 5G, A51, A90 5G sekä valikoidut nimikkeet tulevista A-sarjan laitteista.
      Tabletit: Galaxy Tab S7 5G, Tab S7 , Tab S7 5G, Tab S7, Tab S6 5G, Tab S6, Tab S6 Lite sekä tulevat Tab S -sarjan laitteet.
      Samsung on tarjonnut jo ennen laitteilleen parhaimmillaan jopa neljän vuoden tietoturvapäivityksiä. Uuden suurten Android-päivitysten lupauksen myötä Samsung nousee Googlen ja OnePlussan rinnalle kolmanneksi valmistajaksi, joka takaa virallisesti näin laajan tuen Android-versioille.

    • Anonyymi

      A51 keskihintaluokan puhelin Samsungilla, Note-sarja siihen nähden parempi mutta tuo malli vanha

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe