Pettynyt uuteen.

Anonyymi

Hei! Ostin vanhan Samsung Note 4 kännykän tilalle Samsung Galagsy A 51 puhelimen, mutta uusi vanha vaikuttaa paremmalta.
Vanhassa kaikki toimii selkeämmin. ja paremmin.
Nyt kysyisin kuinkahan kauan se vanha oikein pelaa? Olen päivittänyt sen muutama kuukausi sitten.
Kiitämme.

9

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei enää ole millään tasolla turvallinen.

• Anonyymi

Mutta päivitin sen kun sanottiin, että pitää ostaa uusi tai päivittää vanha.
        Olen siis päivittänyt vanhan. Otti kyllä aikaa paljon.
        Samsung Note 4 kännykä Samsung Galagsy A 51 on uusi mutta se kuitenkin tuntuu huonommalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta päivitin sen kun sanottiin, että pitää ostaa uusi tai päivittää vanha.
        Olen siis päivittänyt vanhan. Otti kyllä aikaa paljon.
        Samsung Note 4 kännykä Samsung Galagsy A 51 on uusi mutta se kuitenkin tuntuu huonommalta.

Kannattaa suosio puhtaalla Androidilla olevia malleja niin toimivuus on parasta. Roskalla täytetyissä on aina ongelmia..

• Anonyymi

Tiedätkö, vai onko vastauksesi vain oletus?
        Kyllähän uudet päivitykset päivittää kännykän tärkeät ominaisuudet uusiksi.

• Anonyymi

Miksei ole turvallinen?
        Minä olen käyttänyt sitä monet vuodet.
        Tietenkin teen päivitykset. Mitta mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ole turvallinen?
        Minä olen käyttänyt sitä monet vuodet.
        Tietenkin teen päivitykset. Mitta mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.

Tietoturva retuperällä kun päivityksiä ei ole saanut vuosiin..

• Anonyymi

Unohda Note 4, Julkaistu 2014, lokakuu.

• Anonyymi

Kolmen vuoden päivityslupauksen piiriin kuuluvat Galaxy-tuotteet:

Galaxy S -sarja: Galaxy S20 Ultra 5G, S20 Ultra, S20 5G, S20 , S20 5G, S20, S10 5G, S10 , S10, S10e, S10 Lite sekä tulevat S20-sarjan laitteet.
      Galaxy Note -sarja: Galaxy Note20 Ultra 5G, Note20 Ultra, Note20 5G, Note20, Note10 5G, Note10 , Note10 5G, Note10, Note10 Lite sekä tulevat Note-sarjan laitteet.
      Galaxy-tuoteperheen taittuvanäyttöiset jäsenet: Galaxy Z Fold2 5G, Z Fold2, Z Flip 5G, Z Flip, Fold 5G, Fold sekä tulevat Z-sarjan laitteet.
      Galaxy A -sarja: Galaxy A71 5G, A71, A51 5G, A51, A90 5G sekä valikoidut nimikkeet tulevista A-sarjan laitteista.
      Tabletit: Galaxy Tab S7 5G, Tab S7 , Tab S7 5G, Tab S7, Tab S6 5G, Tab S6, Tab S6 Lite sekä tulevat Tab S -sarjan laitteet.
      Samsung on tarjonnut jo ennen laitteilleen parhaimmillaan jopa neljän vuoden tietoturvapäivityksiä. Uuden suurten Android-päivitysten lupauksen myötä Samsung nousee Googlen ja OnePlussan rinnalle kolmanneksi valmistajaksi, joka takaa virallisesti näin laajan tuen Android-versioille.

• Anonyymi

A51 keskihintaluokan puhelin Samsungilla, Note-sarja siihen nähden parempi mutta tuo malli vanha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1552
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1502
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      224
      1236
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      326
      1085
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      166
      1064
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      309
      1024
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1016
    Aihe