Pettynyt uuteen.

Anonyymi

Hei! Ostin vanhan Samsung Note 4 kännykän tilalle Samsung Galagsy A 51 puhelimen, mutta uusi vanha vaikuttaa paremmalta.
Vanhassa kaikki toimii selkeämmin. ja paremmin.
Nyt kysyisin kuinkahan kauan se vanha oikein pelaa? Olen päivittänyt sen muutama kuukausi sitten.
Kiitämme.

9

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei enää ole millään tasolla turvallinen.

• Anonyymi

Mutta päivitin sen kun sanottiin, että pitää ostaa uusi tai päivittää vanha.
        Olen siis päivittänyt vanhan. Otti kyllä aikaa paljon.
        Samsung Note 4 kännykä Samsung Galagsy A 51 on uusi mutta se kuitenkin tuntuu huonommalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta päivitin sen kun sanottiin, että pitää ostaa uusi tai päivittää vanha.
        Olen siis päivittänyt vanhan. Otti kyllä aikaa paljon.
        Samsung Note 4 kännykä Samsung Galagsy A 51 on uusi mutta se kuitenkin tuntuu huonommalta.

Kannattaa suosio puhtaalla Androidilla olevia malleja niin toimivuus on parasta. Roskalla täytetyissä on aina ongelmia..

• Anonyymi

Tiedätkö, vai onko vastauksesi vain oletus?
        Kyllähän uudet päivitykset päivittää kännykän tärkeät ominaisuudet uusiksi.

• Anonyymi

Miksei ole turvallinen?
        Minä olen käyttänyt sitä monet vuodet.
        Tietenkin teen päivitykset. Mitta mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ole turvallinen?
        Minä olen käyttänyt sitä monet vuodet.
        Tietenkin teen päivitykset. Mitta mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.

Tietoturva retuperällä kun päivityksiä ei ole saanut vuosiin..

• Anonyymi

Unohda Note 4, Julkaistu 2014, lokakuu.

• Anonyymi

Kolmen vuoden päivityslupauksen piiriin kuuluvat Galaxy-tuotteet:

Galaxy S -sarja: Galaxy S20 Ultra 5G, S20 Ultra, S20 5G, S20 , S20 5G, S20, S10 5G, S10 , S10, S10e, S10 Lite sekä tulevat S20-sarjan laitteet.
      Galaxy Note -sarja: Galaxy Note20 Ultra 5G, Note20 Ultra, Note20 5G, Note20, Note10 5G, Note10 , Note10 5G, Note10, Note10 Lite sekä tulevat Note-sarjan laitteet.
      Galaxy-tuoteperheen taittuvanäyttöiset jäsenet: Galaxy Z Fold2 5G, Z Fold2, Z Flip 5G, Z Flip, Fold 5G, Fold sekä tulevat Z-sarjan laitteet.
      Galaxy A -sarja: Galaxy A71 5G, A71, A51 5G, A51, A90 5G sekä valikoidut nimikkeet tulevista A-sarjan laitteista.
      Tabletit: Galaxy Tab S7 5G, Tab S7 , Tab S7 5G, Tab S7, Tab S6 5G, Tab S6, Tab S6 Lite sekä tulevat Tab S -sarjan laitteet.
      Samsung on tarjonnut jo ennen laitteilleen parhaimmillaan jopa neljän vuoden tietoturvapäivityksiä. Uuden suurten Android-päivitysten lupauksen myötä Samsung nousee Googlen ja OnePlussan rinnalle kolmanneksi valmistajaksi, joka takaa virallisesti näin laajan tuen Android-versioille.

• Anonyymi

A51 keskihintaluokan puhelin Samsungilla, Note-sarja siihen nähden parempi mutta tuo malli vanha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe