Pettynyt uuteen.

Anonyymi

Hei! Ostin vanhan Samsung Note 4 kännykän tilalle Samsung Galagsy A 51 puhelimen, mutta uusi vanha vaikuttaa paremmalta.
Vanhassa kaikki toimii selkeämmin. ja paremmin.
Nyt kysyisin kuinkahan kauan se vanha oikein pelaa? Olen päivittänyt sen muutama kuukausi sitten.
Kiitämme.

9

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei enää ole millään tasolla turvallinen.

• Anonyymi

Mutta päivitin sen kun sanottiin, että pitää ostaa uusi tai päivittää vanha.
        Olen siis päivittänyt vanhan. Otti kyllä aikaa paljon.
        Samsung Note 4 kännykä Samsung Galagsy A 51 on uusi mutta se kuitenkin tuntuu huonommalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta päivitin sen kun sanottiin, että pitää ostaa uusi tai päivittää vanha.
        Olen siis päivittänyt vanhan. Otti kyllä aikaa paljon.
        Samsung Note 4 kännykä Samsung Galagsy A 51 on uusi mutta se kuitenkin tuntuu huonommalta.

Kannattaa suosio puhtaalla Androidilla olevia malleja niin toimivuus on parasta. Roskalla täytetyissä on aina ongelmia..

• Anonyymi

Tiedätkö, vai onko vastauksesi vain oletus?
        Kyllähän uudet päivitykset päivittää kännykän tärkeät ominaisuudet uusiksi.

• Anonyymi

Miksei ole turvallinen?
        Minä olen käyttänyt sitä monet vuodet.
        Tietenkin teen päivitykset. Mitta mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ole turvallinen?
        Minä olen käyttänyt sitä monet vuodet.
        Tietenkin teen päivitykset. Mitta mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut.

Tietoturva retuperällä kun päivityksiä ei ole saanut vuosiin..

• Anonyymi

Unohda Note 4, Julkaistu 2014, lokakuu.

• Anonyymi

Kolmen vuoden päivityslupauksen piiriin kuuluvat Galaxy-tuotteet:

Galaxy S -sarja: Galaxy S20 Ultra 5G, S20 Ultra, S20 5G, S20 , S20 5G, S20, S10 5G, S10 , S10, S10e, S10 Lite sekä tulevat S20-sarjan laitteet.
      Galaxy Note -sarja: Galaxy Note20 Ultra 5G, Note20 Ultra, Note20 5G, Note20, Note10 5G, Note10 , Note10 5G, Note10, Note10 Lite sekä tulevat Note-sarjan laitteet.
      Galaxy-tuoteperheen taittuvanäyttöiset jäsenet: Galaxy Z Fold2 5G, Z Fold2, Z Flip 5G, Z Flip, Fold 5G, Fold sekä tulevat Z-sarjan laitteet.
      Galaxy A -sarja: Galaxy A71 5G, A71, A51 5G, A51, A90 5G sekä valikoidut nimikkeet tulevista A-sarjan laitteista.
      Tabletit: Galaxy Tab S7 5G, Tab S7 , Tab S7 5G, Tab S7, Tab S6 5G, Tab S6, Tab S6 Lite sekä tulevat Tab S -sarjan laitteet.
      Samsung on tarjonnut jo ennen laitteilleen parhaimmillaan jopa neljän vuoden tietoturvapäivityksiä. Uuden suurten Android-päivitysten lupauksen myötä Samsung nousee Googlen ja OnePlussan rinnalle kolmanneksi valmistajaksi, joka takaa virallisesti näin laajan tuen Android-versioille.

• Anonyymi

A51 keskihintaluokan puhelin Samsungilla, Note-sarja siihen nähden parempi mutta tuo malli vanha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe