Siis olen 13 vuotias menkat on myöhässä 1 viikon ei ole raskaus mahdollisuutta. Ja tiedän että ekana2 vuoden aikana voi vaihdella päivät mutta en usko että nyt viikon eikä minulla ole mitään sairautta tai minun mielestä stressiä en ole nukkunut hyvib viime aikoina kun en ole vain saanut unta pari päivää sitten sain vasta 5 unta ja oli seuraava päivä väsyttävä.
Menkat myöhässä
Anonyymi
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuu kait stressistä
- Anonyymi
Kuukautiset voivat olla huomattavankin epäsäännölliset alkuun. Viikon myöhästyminen ei ole paha juttu.
Koetin etsiä jotain normaalin rajoja, ja alla olevan linkin artikkelista löytyivät seuraavat tiedot:
Epäsäännöllistä kuukautiskiertoa ei tarvitse välttämättä hoitaa hormonilääkityksellä, jos kuukautisvuodot tulevat itsestään muutaman kerran vuodessa.
Lääkärin tutkimukset ovat aiheellisia, jos aiemmin säännölliset kuukautiset jäävät pois yli kolmeksi kuukaudeksi.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00700
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699