Siis olen 13 vuotias menkat on myöhässä 1 viikon ei ole raskaus mahdollisuutta. Ja tiedän että ekana2 vuoden aikana voi vaihdella päivät mutta en usko että nyt viikon eikä minulla ole mitään sairautta tai minun mielestä stressiä en ole nukkunut hyvib viime aikoina kun en ole vain saanut unta pari päivää sitten sain vasta 5 unta ja oli seuraava päivä väsyttävä.
Menkat myöhässä
Anonyymi
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuu kait stressistä
- Anonyymi
Kuukautiset voivat olla huomattavankin epäsäännölliset alkuun. Viikon myöhästyminen ei ole paha juttu.
Koetin etsiä jotain normaalin rajoja, ja alla olevan linkin artikkelista löytyivät seuraavat tiedot:
Epäsäännöllistä kuukautiskiertoa ei tarvitse välttämättä hoitaa hormonilääkityksellä, jos kuukautisvuodot tulevat itsestään muutaman kerran vuodessa.
Lääkärin tutkimukset ovat aiheellisia, jos aiemmin säännölliset kuukautiset jäävät pois yli kolmeksi kuukaudeksi.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00700
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768792Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 382664
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629