Kellään muilla ongelmana että esinahka ei oikein pysy paikallaan vaan valuu koko ajan taakse?
Sen tiedän ettei tälle voi mitään tehdä mut haluisin tietää että miten pitkään menee että siihen tottuu?
On jo ainakin vuoden ajan ollu tällainen ja vieläki tuntuu tosi ärsyttävältä kun paljas terska hankaa housuihin ja yölläkin siihen joskus herää. Esinahka pysyy paikoillaan ehkä vähän yli puolet päivästä, mutta yöllä se on koko ajan takana.
Esinahka asiaa
8
73
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä siinä on ongelma? Useimmiten ongelmana on ettei nahkaa saa terskan taakse.
- Anonyymi
Nii olis se tietenki isompi ongelma jos sitä nahkaa ei tais taakse. Mut kokeiles olla koko päivä esari takana niin alkaa sekin tuntumaan huonolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii olis se tietenki isompi ongelma jos sitä nahkaa ei tais taakse. Mut kokeiles olla koko päivä esari takana niin alkaa sekin tuntumaan huonolta.
Enpä voi koittaa, kun ei nahka mene taakse edes pariksi minuutiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä voi koittaa, kun ei nahka mene taakse edes pariksi minuutiksi.
Runkkaa nii se löystyy.
- Anonyymi
Itselläni on päivastainen ongelma. Oon mopoiässä oleva poika eikä esari vieläkään mene taakse😞 joka päivä kyllä oon yrittänyt ja terveydenhoitajakin viime viikolla kannusti yrittämään edelleen sinnikkäästi. Eikö jo pitäisi jonkinlainen toimenpide tehdä? Itse ainakin olen kuullut että saattaa jopa penissyövän ahdas esinahka aiheuttaa. Jopa ex lääkäri äitini on katsonut ongelmaani ja ollut hieman huolissaan. Mun penis on edelleen vain vähän yli 10cm stondiksessa ja karvaa kasvaa vain vähän. Uimahallissa olen aivan nolona, kun kaikilla on isommat ku mulla 😔. Muuten olen suht normaalisti kyllä kehittynyt. Mulla on korvien yli ulottuva tumma tukka ja viiksetkin kasvavat jo. Tuntuu siltä kuin alapää olisi jäänyt kehityksestä jälkeen. Pituutta mulla on 168cm ja painoa 50kg joten ehkä lievää alipainoa. Itse olen huolissani tästä tilasta sillä en ole kuullut kellään muulla mun ikäisellä pojalla olevan tällaista.
- Anonyymi
No saat lääkäriäidiltäsi parempia neuvoja ja ohjeita. Lähes joko toinen poika joutuu tekemään paljon töitä saadakseen esinahka liikkuvaksi. Venyytä vain monta kertaa päivässä. Esinahka on erittäin ohutta nahkaa joten kyllä se venyy. Syöpävaara ei Sinun ikäiselläsi vielä ole. Lämmin vesi myös auttaa ja öljyt. Itse tappelin sen kanssa pari vuotta ennen kuin se antoi periksi.
- Anonyymi
Se on valmiudessa,liikkuvat takana.
- Anonyymi
Mul kävi sama ku olin 12 nyt oon 14 ja nahat ollu takana siis kaks vuotta. en alu jälkeen enää yrittäny vetää nahkoi terskan päälle ku ei ne pysy vaan annoin olla. nyt yritin mut nahat rullaantu taakse sekunnis.
Tottumiseen meni pari kolme kuukautta sillo aikanaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778