Mihin hänessä ihastuit/rakastuit?

Tämä kysymys on aika ajoin ollu lesbo-palstalla, mutta en nyt äkkiseltään löytänyt, että ois täällä puolella ollu, niin uskallan ehkä viskata 😉

12

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumppanissa ihastuin älykkyyteen, tietynlaiseen herkkyyteen ja tasaisuuteen. Ulkonäköönkin.

Rakastuin hänessä lojaalisuuteen, sitoutuvaisuuteen, rehellisyyteen ja itsenäisyyteen.

• Siinäpä niitä on 👍piirteitä aimo kasa. Muhun on yleensä iskeny jos tyyppi on luonteeltaan ystävällinen (huom. ei valikoiden), huumorintajuinen ja keskustelutaitoinen. Pilke silmäkulmassa herättää myös ehottomasti huomion.
        Nämä piirteet jos yhistyy samassa henkilössä ja saapi vielä hymyn kaupan päälle, niin sillon saattaa käyvä niin, jotta jotakuta viijään ☺️

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Siinäpä niitä on 👍piirteitä aimo kasa. Muhun on yleensä iskeny jos tyyppi on luonteeltaan ystävällinen (huom. ei valikoiden), huumorintajuinen ja keskustelutaitoinen. Pilke silmäkulmassa herättää myös ehottomasti huomion.
        Nämä piirteet jos yhistyy samassa henkilössä ja saapi vielä hymyn kaupan päälle, niin sillon saattaa käyvä niin, jotta jotakuta viijään ☺️

Ystävällisyys ja yleensä käytöstavat on hyvä asia kenessä vaan, kuten huumorintajukin. Mut noihinhan on vaikee ollakin ihastumatta. Pilke silmäkulmassa kertoo sekin letkeydestä. :)

Keskustelutaito on vaan plussaa. Vähän vaikeeks käy, jos ja kun tuppisuina tai kilpahuutona vedetään. Itellä on tuollanen osa-aika mutisti kumppanina ja välillä se piirre sieppasee.

Mut eipä ole melskettäkään. :D

Lapset mekastaa kyllä senkin eestä.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Ystävällisyys ja yleensä käytöstavat on hyvä asia kenessä vaan, kuten huumorintajukin. Mut noihinhan on vaikee ollakin ihastumatta. Pilke silmäkulmassa kertoo sekin letkeydestä. :)

Keskustelutaito on vaan plussaa. Vähän vaikeeks käy, jos ja kun tuppisuina tai kilpahuutona vedetään. Itellä on tuollanen osa-aika mutisti kumppanina ja välillä se piirre sieppasee.

Mut eipä ole melskettäkään. :D

Lapset mekastaa kyllä senkin eestä.

Hienoja ominaisuuksia teillä listassa, itsekin arvostan näitä. Ja kuulostaa tutulta kotiolot, sama meininki minulla täällä..

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoja ominaisuuksia teillä listassa, itsekin arvostan näitä. Ja kuulostaa tutulta kotiolot, sama meininki minulla täällä..

Aika tarkkaan tuommosta meilläkin on. Mies kyllä puhuu, mutta välillä ei taho sanoa oikein mitään. Itellä on se huano piirre, että kun suutun kunnolla, nii meen monesti mykäks. Siis yleensä äänen korotuksen jälkeen. Tätä tapahtuu kyllä vaan miehen kohalla. Muille en piä mykkäkoulua.
        Mä ihastuin nuorempana aika monta kertaa semmosiin ei ihan kiltteihin poikiin tai miehen alkuihin. Onneks se vaihe meni ohi. Nykyään kun oon ihastunut vain naisiin, niin tykkään kilteistä ☺️

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Aika tarkkaan tuommosta meilläkin on. Mies kyllä puhuu, mutta välillä ei taho sanoa oikein mitään. Itellä on se huano piirre, että kun suutun kunnolla, nii meen monesti mykäks. Siis yleensä äänen korotuksen jälkeen. Tätä tapahtuu kyllä vaan miehen kohalla. Muille en piä mykkäkoulua.
        Mä ihastuin nuorempana aika monta kertaa semmosiin ei ihan kiltteihin poikiin tai miehen alkuihin. Onneks se vaihe meni ohi. Nykyään kun oon ihastunut vain naisiin, niin tykkään kilteistä ☺️

Minulla on ollut tosi vaihteva miesmaku, ääripäästä toiseen. Naisissa taidan tykätä ulkoisesti enemmän naisellisista mieleltään myös vähän poikamaisista naisista..

Itse olen naisellinen kaikin tavoin. Se androgyyniys oli nuorena vaan erottautumista heteronormista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut tosi vaihteva miesmaku, ääripäästä toiseen. Naisissa taidan tykätä ulkoisesti enemmän naisellisista mieleltään myös vähän poikamaisista naisista..

Itse olen naisellinen kaikin tavoin. Se androgyyniys oli nuorena vaan erottautumista heteronormista.

Ja siis miehet ovat mennyttä elämää.. Nyt olen vain naisista kiinnostunut. Yhdestä erityisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis miehet ovat mennyttä elämää.. Nyt olen vain naisista kiinnostunut. Yhdestä erityisesti.

Näin voisin itekin todeta.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Näin voisin itekin todeta.

Samoin täällä. Sitten jos joskus nykyinen parisuhde päättyisi syystä tai toisesta. Viiminen mies ja miehet tuntuu uutenkin enempi kavereilta, kun olen itsekin enempi maskuliini olemukseltani ollut aina.

• JanK kirjoitti:

Samoin täällä. Sitten jos joskus nykyinen parisuhde päättyisi syystä tai toisesta. Viiminen mies ja miehet tuntuu uutenkin enempi kavereilta, kun olen itsekin enempi maskuliini olemukseltani ollut aina.

*muutenkin... Hiplaan puhelinta mistä sattuu.. 🥴

• Anonyymi

Piukat paikat :-*

Sonni

• Jaha 😁 Ootko mahdilla vai ilman?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      127
      4255
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3012
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2534
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2111
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      256
      1699
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      46
      1626
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1567
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1436
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1430
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1211
    Aihe