Aihe

Linuxin pakkaaminen WinZipillä

Anonyymi

Kaveri pyysi lameroimaan Linuxin itselleen.

Voinko pakata WinZipillä oman Linuxini? Saisin lähetettyä sen hänelle liitetiedostona.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et voi pakata winzipillä Linuxia koska windows ei ymmärrä Linuxin tiedostojärjestelmää.

• Anonyymi

Voisko Wineen asennetulla WinZipillä pakata Linuxin itsensä?

• Anonyymi

Aina tuo iänikuinen väite ettei osaa. Kyllä osaa. "Windows 10 allows you to mount physical disks formatted using the Linux ext4 filesystem in the Windows Subsystem for Linux 2."

Taas linuks "osaajan" tietämättömyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina tuo iänikuinen väite ettei osaa. Kyllä osaa. "Windows 10 allows you to mount physical disks formatted using the Linux ext4 filesystem in the Windows Subsystem for Linux 2."

Viimeksi eilen päivittyi tuo WSL2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi eilen päivittyi tuo WSL2.

WSL pitää asentaa erikseen ja siinä ei winzip toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en TODELLAKAAN anna windowsin koskea Linuxiini niin millään lailla, tosin eihän se edes ole mahdollistakaan koska minä olen alistanut windowsin Linuxin orjaksi virtuaalikoneeseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WSL pitää asentaa erikseen ja siinä ei winzip toimi.

Ei tartte. Riittää että ottaa käyttöön. WinZip toimii hyvin Windowsissa, kuten Debian WSL2:ssa.

• Anonyymi

Lamerointi on, niin mitä se onkaan?

• Anonyymi

Haha, mitä J-O-N-N-E ...

• Anonyymi

Kerro jonnelle jos tiedät, muuten luulen ettet tiedä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Paras tapa pakata linuks on viedä se SER-konttiin ja hyvin pakattuna, jottei se pääse sieltä tekemään tuhojaan!
      Windows 10 tilalle ja katso - kaikki pelittää mainiosti!

• Anonyymi

Sinne toimitetaan yli 200 000 000 romuWindows konetta vuosittain.

• Anonyymi

Kyllä se onnistuu. Tee Linux-koneen levystä iso-tiedosto ja pakkaa se winzipillä. Luulen tosin, että sähköpostipalveluntarjoajasi ei hyväksy niin isoa liitetiedostoa.

• Anonyymi

Sen voi tallettaa pilveen ja lähettää linkin sähköpostilla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      355
      8028
    2. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      6278
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      323
      5874
    4. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      239
      4154
    5. Korona-altistuminen joogasalilla ja puutteelliset tiedot

"Ylilääkäri Jarno Rieppo kertoo, että tartuntaketjujen jäljitys on kesken eikä kaikkia mahdollisesti altistuneita ole vielä tavoitettu puutteellisten
      Iisalmi
      83
      1921