En usko. Etta kehitysvammainen pystyy reissaamaan yksin. Ulkomailla, en. Ole ainakaan kuullut sellaisista. Tapauksista
matkalla maailmalla
Anonyymi
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja vahvin oireinen on minulla ADHD kuin kehitysvamma ajatusmaailmalta olen ilmeisesti ADHD kirjon ihminen mutta on totta me Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset ei voida yksin matkustaa Suomen ulkopuolella jos haluamme meidän täytyy säästää pienestä eläkkeestä matkaan ensinnäkin rahaa ja ainoastaan jos haet henkilökohtaista avustajaa johon esim Norjan matkaan no Lievän älyllisen kehitysvamman saanutta ihmistä ei tarvitse yöllä vahtia eli täytyy tulkiksi itse tarvisin avustajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683