On kitaran muotoisia, joita tosin harvemmin kolmekymppiset naiset, mutta kitaroita tosin, toisilla jopa kokoelma.
Ilmakitaran soittaminen on jopa suosittu laji omissa harrastajapiireissään, mutta myös ilmanyrkkeily, eli huitominen pullamössöillään ilmaan ilman vastustajaa.
Tämän kaltainen toiminta nyt hieman aiheuttaa hymyilyä, kun on ilmennyt olevan myös Pattayan matkailupalstalla ilmavia kaksintaisteluita yhden naaraan päpättäen saaden laajan urossihteerikaartin lainaan Neidiltä.
Onkos tullut korkattua montakin kossua kysyn?
Ilmakitara.
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon aloitukseeni vielä jatkaisin, että varsin on ilmavaa kun piipittäjä lataa aloituksia jotka samantien vexvex vaan, joten kannattaa paniikkihäiriöisen hengittää hetki paperipussiin.
- Anonyymi
Jos oes senssun suu nii ee oesj sonta kaakana.
- Anonyymi
Vallanko elimien mittaa, eikös yhdellä naispuolisella uroolla ole 21 ja varmaankin vallan valtava sillä jokapäivätumputtajalla, olis tekemistä tällä hesalaisella phukettimimmillä kun kammarinpojat antais kuivalla pakariin.
- Anonyymi
Heippa Senssu!
"En ole poistaja" - kirjoitit. Voitko vakuuttaa, edes kerrankin, puhuvasi totta?
Minä muistelen, että juuri sinä olisit se puskista huuteleva ano. Sinä luikit karkuun, kun sinun kanssa on tapaamisia yritetty järjestää. JNE.
Oletko muuten joskus esitellyt itsesi ja kirjoitellut tänne puskista huutelemalla nimimerkillä ThaiLady?
- Anonyymi
Amalia opettelee ilmasellon soittamista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54738Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434598Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553683Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063496Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313490Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm492978Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121080Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81938Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63839- 93772