Ilmakitara.

Anonyymi

On kitaran muotoisia, joita tosin harvemmin kolmekymppiset naiset, mutta kitaroita tosin, toisilla jopa kokoelma.

Ilmakitaran soittaminen on jopa suosittu laji omissa harrastajapiireissään, mutta myös ilmanyrkkeily, eli huitominen pullamössöillään ilmaan ilman vastustajaa.

Tämän kaltainen toiminta nyt hieman aiheuttaa hymyilyä, kun on ilmennyt olevan myös Pattayan matkailupalstalla ilmavia kaksintaisteluita yhden naaraan päpättäen saaden laajan urossihteerikaartin lainaan Neidiltä.

Onkos tullut korkattua montakin kossua kysyn?

5

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon aloitukseeni vielä jatkaisin, että varsin on ilmavaa kun piipittäjä lataa aloituksia jotka samantien vexvex vaan, joten kannattaa paniikkihäiriöisen hengittää hetki paperipussiin.

• Anonyymi

Jos oes senssun suu nii ee oesj sonta kaakana.

• Anonyymi

Vallanko elimien mittaa, eikös yhdellä naispuolisella uroolla ole 21 ja varmaankin vallan valtava sillä jokapäivätumputtajalla, olis tekemistä tällä hesalaisella phukettimimmillä kun kammarinpojat antais kuivalla pakariin.

• Anonyymi

Heippa Senssu!

"En ole poistaja" - kirjoitit. Voitko vakuuttaa, edes kerrankin, puhuvasi totta?

Minä muistelen, että juuri sinä olisit se puskista huuteleva ano. Sinä luikit karkuun, kun sinun kanssa on tapaamisia yritetty järjestää. JNE.

Oletko muuten joskus esitellyt itsesi ja kirjoitellut tänne puskista huutelemalla nimimerkillä ThaiLady?

• Anonyymi

Amalia opettelee ilmasellon soittamista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      1987
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1691
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1162
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      66
      1104
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1017
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      926
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      907
    Aihe