Ilmakitara.

Anonyymi

On kitaran muotoisia, joita tosin harvemmin kolmekymppiset naiset, mutta kitaroita tosin, toisilla jopa kokoelma.

Ilmakitaran soittaminen on jopa suosittu laji omissa harrastajapiireissään, mutta myös ilmanyrkkeily, eli huitominen pullamössöillään ilmaan ilman vastustajaa.

Tämän kaltainen toiminta nyt hieman aiheuttaa hymyilyä, kun on ilmennyt olevan myös Pattayan matkailupalstalla ilmavia kaksintaisteluita yhden naaraan päpättäen saaden laajan urossihteerikaartin lainaan Neidiltä.

Onkos tullut korkattua montakin kossua kysyn?

5

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon aloitukseeni vielä jatkaisin, että varsin on ilmavaa kun piipittäjä lataa aloituksia jotka samantien vexvex vaan, joten kannattaa paniikkihäiriöisen hengittää hetki paperipussiin.

• Anonyymi

Jos oes senssun suu nii ee oesj sonta kaakana.

• Anonyymi

Vallanko elimien mittaa, eikös yhdellä naispuolisella uroolla ole 21 ja varmaankin vallan valtava sillä jokapäivätumputtajalla, olis tekemistä tällä hesalaisella phukettimimmillä kun kammarinpojat antais kuivalla pakariin.

• Anonyymi

Heippa Senssu!

"En ole poistaja" - kirjoitit. Voitko vakuuttaa, edes kerrankin, puhuvasi totta?

Minä muistelen, että juuri sinä olisit se puskista huuteleva ano. Sinä luikit karkuun, kun sinun kanssa on tapaamisia yritetty järjestää. JNE.

Oletko muuten joskus esitellyt itsesi ja kirjoitellut tänne puskista huutelemalla nimimerkillä ThaiLady?

• Anonyymi

Amalia opettelee ilmasellon soittamista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4738
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4598
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      155
      3683
    4. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3496
    5. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3490
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      49
      2978
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1080
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      81
      938
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      839
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      772
    Aihe