Tvtytsin seurustelun aloittamistapahtuma

Anonyymi

Me oltiin ollut Arin kanssa ystäviä jo monta vuotta kunnes olimme kahdestaan eräällä mökillä ja yllätin Arin tyydyttämästä itseään, jäin siihen ovenpieleen katsomaan ja Ari katsoi mua kun laukesi.
Heitin hänelle pyyhkeen aulakosta ja kysyin oliko kiva ja Ari vielä kalu kädessään sanoi että häntä kiihotti kun katselin ja että hän haluaisi nähdä minut kiihottuneena.
Oltiin seitsemäntoistavuotiaita, Ari oli urheilija ja paljon minua lihaksikkaampi ja isompi, mä olin vaalea ja hoikka tvtyttö, olin sen silloin jo huomannut ja vaikka mua iski sekä miehet että naiset niin en ollut vielä kenellekkää antautunut.

Soitin sitten eräänä iltana Arille ja muistin häntä sanoistaan. Olin silloikin Arille selkäni käätäesssäni tahallaan heittunut peppuani. Kerroin siis missä hän voisi tulla katsomaan yhtä pientä juttua vaan.
Tiesin kyllä mitä halusin joten meikkasin kevyesti, ihan siveellisen ministi vaan ja kiharsin hieman hiuksiani latvaosista, hiukseni ylettyivät pitkälle selkääni. Laitoin rakennekynnet ja ripset kuntoon ja kaikenlaista pientä valmistuessani. Pukeuduin mustiin pikkareihin ja tilanteeseen sopimattomaan, hihattomaan mustaan juhlamekkoon joka ulottui tuskin vesirajalle mutta en voinut muuta se mekko oli niin seksikäs.
Laitoin nilkkaani hopeisen renkaan ja asetin pöydälle sinisen, sievän hieromasauvan. Sauva ei ollut kamalan iso ja olin kyllä silmäillyt Arin varustustakin usein joten tiesin hänellä olevan juuri sopiva kalu kaltaiselleni tvtytölle.

Kuulin Arin moottoripyörän ja menin ovelle. Avasin oven oven mutta Ari oli niin innoissaan että melkain ajauduin hänen syliinsä kun törmäsimme ovella. Laitoin heti sormen hänen huulilleen ja hän nyökkäsi katsoen minua, Ari kumartui portinpieleen ja nappasi kukkapenkistä kukan ja ojensi sen minulle. Silloin tiesin että kaikki menee kyllä hyvin. Olisin halunnut pussata Arian mutta pysyin suunnitelmassani tarjota shokkiuutiskatsaus meistä tvtyttösistä ja kieroista toimintatavoista että laitoin käteni Arin vatsalle ja työnsin häntä kevyesti taaemmaksi, tunsin Arin vatsalihakset ja käänsin kättäni nii että sormeni alkoivat tunkeutua Ari farkkujen vyötärön alle. Ujostelin hetken mutta tiesin olevani tosi sievä, otin Aria kädestä ja vedin hänet sisään ja .

Olaittanut pöydän vierelle tuolin pehmusteineen, istutin Arin siihen ja kielsin puhumasta mitää etten nolostuisi vaikka minua ei kyllä nolostuttanut yhtään.
Ari yisi kuitenkin iin säälittävästi että annoin luva puhua lyhyesti ja lyhyen hetken kuluttua Ari istui kiltisti tuolille ilman housujaan ja typerää paitaansa peittämässä lihaksia ja ESTÄMÄSTÄ Aria tyydyttämästä itseää minua katsellessaan kuten oli hänen luvannut tehdä. Kaikki sujui suunnnnitelmani mukaan. Nousin pöydälle ja ja asetui selälleni, leviti hiuksiani ja hai venytellen kivaa asentoa toinen käsi mekkoni haaroissa peppuani puristellen. Nostin mekkoni helmaa ja käännyin että Arin näki miten sormeni liikkuivatpikkareiden peittämässä peppuvaossa, satiiin kangas painautui tiukasti ihoani vasten.

Näin että Ari jo liiankin kiihottunut, hän katseli minua lihakset värähdellen ja tyydytti itseään, tuijotin häntä silmiin, koukistin jalkani ja sormi jo lähes kankaan läpi peppuuni painuen tipautin toisella kävellä hieromasauvani lattialle, veddin jalkani koukkuu ja pyysin Aria nostamaan sauvan minulle, kun Ari nosti sauvan ja tuli minua kohti avasin hitaasti ylhäällä koukussa olleet polveni Arin edessä avaten hänelle suora pääsyn pepulleni, Ari ojensi sauvaa minulle ja ojensin kättäni siten että Arin tuli suuteluetäisyydelle lähes makaamaan päälleni, laiton käden Arin kaulan ympäri ja kiedoin nilkkani yhteen hänen selkänsä taakse, sain aina ihanimmat peppuorgasmit sauvallani kun kun jalkani olivat ylhäällä joten asento oli täydellisen luonteva vaikka mielessäni välähti että tähän kohtaa olin suunitellut suihinotttoa Arin sormettaessa minua mutta lopputulos olisi tietysti ollut sama.

Olimme pitkässä pusussa kun toisella kädellä siirsin pikkuhousuni syrjään ja hieman peppuni nostellen hilasin mekkoa varovasti ylemmäs, Arin työnnellessä kaluaan peppuani vasten. Kiersin sormeni Arin kalun ympärille ohjaten sen peppureiälleni ja selkäni kouristui kun Ari työsi kalunsa sisääni.Minusta tutui kun pyllyni imisi vain Aria sisäänsä ja että laukean ihan kohta aivan valtavasti, olin liukastanut itseni hyvin ja jalkanoivat ilmaa Arin selän takana. Ari oli tosi vahva ja minä olin aika hento joten roikui kohta vaan arissa Arin tukiessa toisella kädellä, Työntö työnnöltä tunsin vaan valtavaa kiihotuksen kasvua kun Arin kaulassa roikkuen Arin notkistaessa ja suoristaessa selkäänsä sain valtava orgasmin, selkäni oli irti pöydältä ja jalat lukittautuneina Arin selän taakse kun roikuin orgasmin kouristustuksissa täristen Arissa joka toisella kädellä peppuni kannatelleja toisella pöytää nojaten tuikutti kalullaan viimeisen nopeat työnnöt jotka saivat minut tuntemaan että koko kehoni jännittyi ja purkautui peppuni supistellassa Arin spermaa suihkuavaa kalua vasten.

0

4507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

        Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
        Lieksa
        52
        2834
      2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

        1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
        Maailman menoa
        527
        2676
      3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

        En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
        Ikävä
        48
        1855
      4. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        32
        1797
      5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

        Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
        Tunteet
        117
        1733
      6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

        SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
        Maailman menoa
        301
        1679
      7. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        9
        1292
      8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

        Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
        Maailman menoa
        88
        1126
      9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

        Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
        Ikävä
        58
        1099
      10. Ketä ammuttu ?

        Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
        Juupajoki
        22
        1092
      Aihe