Minusta malliksi?

Anonyymi

Tervehdys kaikille :DD Eli olen siis 13v tyttö ja oon miettiny jo vuoden sitä, että olisiko musta malliksi.

Kuvailen vaikka mun ulkonäköä tässä hieman:

Oon 166cm pitkä (kasvupyrähdys alkaa olemaan ohi jo) Jalat on hoikat ja aika pitkät, olettaisin että sellaisia haetaan malleilta. (Riippuen toki mallin koosta, mutta jos on sellainen hoikka kuin minä niin..)

Painan 43.5kg

Hiukset ovat pitkät, semi paksut (sellaiset tavis), hyvässä kunnossa.

Omistan atooppisen ihon, mutta rasvaan ihoni päivittöin joten iho on kuin kenellä tahansa muulla tytöllä. Toisaalta kasvoni ovat hyvin puhtaat (tarkoitan että en omista finnin finniäkään, joskus saattaa tulla, mutta ovat yleensä pieniä)

Omistan meren-siniset silmät (kaverit sanoo, että näytän söpöltä niiden ansiosta) Ja mulla on luonnollisesti aika punaiset huulet. Omistan vaalean ihon. Kulmakarvatkin ovat sellaiset sopivat kasvoihin, eivätkä rehota (jos näin nyt voi sanoa) . Minusta tuntuu, että nenäni on aika pitkä, mutta jollain tavalla uniikki, se saa minut näyttämään hieman mielenkiintoisammalta. Omistan laihat, kapeat kasvot. Korvat ei hörötä. AINIIN ja mulla on semi tummat pitkät ripset, mutta suorat.

Kynnetkin ovat hyväkuntoiset..

En tiedä mitä mun pitäis enää kertoa tässä. XD

Mutta niin, heitelkääs mielipiteitä! <3

4

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet liian lyhyt.

• Anonyymi

Kasvot ja kasvojen muoto että harmonia sen ratkaisee, ei mikään muu. Uskokaa pois; ei mikään muu. Kasvot kun ovat tasapainossa ja oikeassa suhteessa, niin kaikki, siis ihan kaikki muu on muokattavissa maskeeraajien ja puvustajien toimesta.

• Anonyymi

Paitsi pituus.

• Anonyymi

on susta malliksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe