Olin suhteessa romanimieheen, joka tahollaan naimisissa. Nyt odotan lasta hänelle, enkä halua lasta pitää. Mies tietää tilanteen. Miten teillä suvussa suhtaudutaan adoptioon?
Olen siis 30v ihan valtaväestöön kuuluva.
Minun puolestani ei tarvitse isyyttä kenellekään kertoa.
Lapsi adoptioon
Anonyymi
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Anna lapsi niille jotka eivät voi saada omia. Seuraavala kerralla jos makaat miehen kanssa käytä ehkäisyvälineitä
- Anonyymi
Valkolaisena sanoisin, että onhan lapsi sinun omasi. Miksi antaa oma lapsi vieraille? Mitä mieltä mies on asiasta, että lapsi annettaisiin adoptioon? Eikö hänellä ole mitään mahdollisuutta pitää huolta lapsestaan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293