Olin suhteessa romanimieheen, joka tahollaan naimisissa. Nyt odotan lasta hänelle, enkä halua lasta pitää. Mies tietää tilanteen. Miten teillä suvussa suhtaudutaan adoptioon?
Olen siis 30v ihan valtaväestöön kuuluva.
Minun puolestani ei tarvitse isyyttä kenellekään kertoa.
Lapsi adoptioon
Anonyymi
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Anna lapsi niille jotka eivät voi saada omia. Seuraavala kerralla jos makaat miehen kanssa käytä ehkäisyvälineitä
- Anonyymi
Valkolaisena sanoisin, että onhan lapsi sinun omasi. Miksi antaa oma lapsi vieraille? Mitä mieltä mies on asiasta, että lapsi annettaisiin adoptioon? Eikö hänellä ole mitään mahdollisuutta pitää huolta lapsestaan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802