Olin suhteessa romanimieheen, joka tahollaan naimisissa. Nyt odotan lasta hänelle, enkä halua lasta pitää. Mies tietää tilanteen. Miten teillä suvussa suhtaudutaan adoptioon?
Olen siis 30v ihan valtaväestöön kuuluva.
Minun puolestani ei tarvitse isyyttä kenellekään kertoa.
Lapsi adoptioon
Anonyymi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Anna lapsi niille jotka eivät voi saada omia. Seuraavala kerralla jos makaat miehen kanssa käytä ehkäisyvälineitä
- Anonyymi
Valkolaisena sanoisin, että onhan lapsi sinun omasi. Miksi antaa oma lapsi vieraille? Mitä mieltä mies on asiasta, että lapsi annettaisiin adoptioon? Eikö hänellä ole mitään mahdollisuutta pitää huolta lapsestaan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2319067- 696025
- 265638
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni485495Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv415368Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h945252- 624733
- 434407
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573736- 493385