Turhaan yrittää patonkidatsun uhitella. Toyota on ja pysyy kakkosena myös vuonna 2020
1. VW
2. Toyota
3. Renault Nissan
https://www.focus2move.com/world-car-group-ranking/
Toyota on vuonna 2020 edelleen maailman toiseksi suurin
36
72
Vastaukset
- Anonyymi
Vw kaikessa paree. Aatun kosto elää 😀👏
- Anonyymi
Tarkoitatko että suurin huijaa ja kusettaa useamman merkin Voimalla? Voi olla ja onkin että kuluttjaa kiinnostaa vain suosituin ja luotettavin merkki kun ei se osta konsernia. Mitä iloa olisi vaikka kaikki eurooppalaiset, konkurssin partaalle ajautuneet merkit olisivat samassa konsernissa? Tuskin se nyt ainakaan olisi autoa ostavan etu? Kansanautokonserni on siitä oiva esimerkki, että kuinka monella merkillä on kansaa sahattu silmään ympäri mailmaa. Sellaistako joku haluaisi lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että suurin huijaa ja kusettaa useamman merkin Voimalla? Voi olla ja onkin että kuluttjaa kiinnostaa vain suosituin ja luotettavin merkki kun ei se osta konsernia. Mitä iloa olisi vaikka kaikki eurooppalaiset, konkurssin partaalle ajautuneet merkit olisivat samassa konsernissa? Tuskin se nyt ainakaan olisi autoa ostavan etu? Kansanautokonserni on siitä oiva esimerkki, että kuinka monella merkillä on kansaa sahattu silmään ympäri mailmaa. Sellaistako joku haluaisi lisää?
Myös tojolla on useampi merkki. Ennen oli viisi mutta nyt vain neljä kun yksi meni konkkaan. Scion.
- Anonyymi
Toyotan aurinko alkaa kohta laskea ja synkkenemään kovalla vauhdilla kun päästö- ja ruostegate rantautuu Eurooppaan.
- Anonyymi
Hoppee ei oo häppee. Ja isoin japanialainen edelleen kun datsuni jäi jälkeen.
- Anonyymi
Mikähän aivovamma näillä pokswagen fanaatikoilla oikein on, kun pitää jatkuvasti todistella tuon huijarikonsernin suuruutta?
- Anonyymi
Yksi syy on se, että viime vuoden myydyimpien mallien listalla klongswagenilla ei ollut yhtään 5 myydyimmän joukossa. Ylivoimaisesti eniten myyty oli Corolla, sitten Scoda Octavia ja kolmas Nissan Quasgai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi syy on se, että viime vuoden myydyimpien mallien listalla klongswagenilla ei ollut yhtään 5 myydyimmän joukossa. Ylivoimaisesti eniten myyty oli Corolla, sitten Scoda Octavia ja kolmas Nissan Quasgai.
Suomessa VW Group oli viimekin vuonna täysin ylivoimainen 25.000 auton myynnillä kun Toyota Corp jäi noin 13.000 kappaleeseen.
Tänä vuonna ladattavien autojen suursuosio kasvattaa eroa VW:n eduksi. Tojon käytännössä ainoa ladattava RAV on häröillyt kunnolla törmäilemällä monessa maassa käsittelykokeissa. Ei liene epäselvää miten susi patteri-RAV on ajettavuudeltaan. - Anonyymi
Entä Toyotahönöllä kun pitää jatkuvasti yrittää väittää että Toyota olisi suurin?
No hei Tero, ole iloinen kun sinulla on Toyota, te sovitte hyvin yhteen, keskinkertaisia molemmat.
- Anonyymi
Volpswaaggen floppas taas, hihii.
- Anonyymi
Monesko skoda on?
- Anonyymi
Skooda taitaa olla pieni tekijä, jotain 600000 kpl itäautoja vuodessa?
- Anonyymi
Siellähän Skoda on paikalla yksi. Yhtenä merkkinä maailman suurimman autonvalmistajan VW Groupin muiden merkkien joukossa.
Voittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän Skoda on paikalla yksi. Yhtenä merkkinä maailman suurimman autonvalmistajan VW Groupin muiden merkkien joukossa.
Voittaja.Totuus kuitenkin on etteiYksikään huijarikonserniin kuuluva pikkusintti suosiossa pärjää Toyotalle vaikka kuinka yrittäisi venkoilla ja huijata niinkuin konserni ikään. Ja konsernissa toki se osataan todistettavasti jo ainakin kolmenkymmenen miljardin ja pitkien vankeustuomioiden edestä. Muistinko oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus kuitenkin on etteiYksikään huijarikonserniin kuuluva pikkusintti suosiossa pärjää Toyotalle vaikka kuinka yrittäisi venkoilla ja huijata niinkuin konserni ikään. Ja konsernissa toki se osataan todistettavasti jo ainakin kolmenkymmenen miljardin ja pitkien vankeustuomioiden edestä. Muistinko oikein?
"Monesko skoda on?"
Ketä kiinnostaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus kuitenkin on etteiYksikään huijarikonserniin kuuluva pikkusintti suosiossa pärjää Toyotalle vaikka kuinka yrittäisi venkoilla ja huijata niinkuin konserni ikään. Ja konsernissa toki se osataan todistettavasti jo ainakin kolmenkymmenen miljardin ja pitkien vankeustuomioiden edestä. Muistinko oikein?
Kusettaja tojo jäi kiinni 10 vuoden päästöhuijauksesta ja nyt maksaa. Sehän on tojolle tuttua puuhaa, viranomaiset ja oikeuden päätökset pistäneet tojon aika monta kertaa ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Monesko skoda on?"
Ketä kiinnostaa?"Ketä kiinnostaa?"
Aika montaa tuntuu Skodan menestys kiinnostavan niin kovasti että siitä pitää kirjoittaa jopa täällä Tojo-palstalla. Sinuakin kiinnosti niin paljon että halusit sanoa mielipiteesi.
Skodalla on ollut menossa jo kymmenen vuotta erittäin vahva menestystarina. Myynnin kasvu on ollut huikeaa ja malliston yläpää alkaa kolkuttelemeen jo premium-luokan ovia.
En yhtään ihmettele että sinäkin halusit kommentoida Skodan menestystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ketä kiinnostaa?"
Aika montaa tuntuu Skodan menestys kiinnostavan niin kovasti että siitä pitää kirjoittaa jopa täällä Tojo-palstalla. Sinuakin kiinnosti niin paljon että halusit sanoa mielipiteesi.
Skodalla on ollut menossa jo kymmenen vuotta erittäin vahva menestystarina. Myynnin kasvu on ollut huikeaa ja malliston yläpää alkaa kolkuttelemeen jo premium-luokan ovia.
En yhtään ihmettele että sinäkin halusit kommentoida Skodan menestystä.Siellä Skoda menestyy minne se on lanseerattu, itäeurooppaan tovereille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä Skoda menestyy minne se on lanseerattu, itäeurooppaan tovereille!
No mut hei, toi muuten ihan totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä Skoda menestyy minne se on lanseerattu, itäeurooppaan tovereille!
Skoda pieksee tojon sata-nolla esim sellaisilla ei-niin-itäeurooppalaisilla ja rikkailla markkinoilla kuin Sveitsi, Luxemburg, Norja jne.
Tojon vahvin alue taitaa olla Afrikan käytettyjen auton markkinat. Harmi ettei tojon vahvin alue näy uusien autojen autojen maailmanmarkkinoiden myyntiluvuissa.
Mutta ainahan teillä on tosiaan mahdollista mehustella tuolla ykkössijalla Mogadishun torilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Monesko skoda on?"
Ketä kiinnostaa?Vw. Vika vagen
- Anonyymi
Kuinka suurella marginaalilla Toyota oli suurempi kuin hippokisaaja VW?
- Anonyymi
"
Vuonna 2020 Volkswagen-konserni oli markkinoiden kärjessä ja saavutti 11,6%: n markkinaosuuden 9,31 miljoonan myynnin kanssa (-14,5%). Viime vuosina heillä oli laaja maailmanlaajuinen kattavuus hallinnoiden tuotemerkkivalikoimaa melko hyvin.
Toyota Group on toisella sijalla, sillä vuonna 2020 rekisteröitiin 8,90 miljoonaa myyntiä, ja ne ovat kasvattaneet osuuttaan 0,1%, saavuttaen 11,1%, mutta menettäneet 12% myynnin." - Anonyymi
Jos katsoo toyotan kannalta asiaa niin vuosi 2020 oli hyvä vuosi. Vuonna 2019 tuli VW.ltä kuokkaan pahemmin.
- Anonyymi
Mahtavaa että Toyota on suurin merkki!
- Anonyymi
No paljos niitä tojotia merkkinä on ostettu? Millä luvuilla irtoaa tuon merkkikohtaisen hippohiihtokisan voitto?
VW just kuittasi valmistajien kisan vuonna 2020 myymällä 9,31 miljoonaa autoa.
- Anonyymi
Mikä on salaisuus että Toyota on ykkönen?
- Anonyymi
1. VW 9,3 miljoonaa
2. Tojo 8,9 miljoonaa.
VW on kuningas jo neljättä vuotta putkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. VW 9,3 miljoonaa
2. Tojo 8,9 miljoonaa.
VW on kuningas jo neljättä vuotta putkeen.Viikon kuluttua joutuu rölli taas paniikissa selittelemään vikavaagenin toimitusvaikeuksia
kun ei kansa halua tulla huijatuksi. Hermostuneisuutta on havittavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. VW 9,3 miljoonaa
2. Tojo 8,9 miljoonaa.
VW on kuningas jo neljättä vuotta putkeen.Yksikään vilppikonsernin merkki ei yllä suosiossa Toyotalle. Harmin paikka kun ei Trafi laske kaikkia konsernimerkkejä samaksi autoksi. Miksi laskisi kun ne ei ole samoja autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikon kuluttua joutuu rölli taas paniikissa selittelemään vikavaagenin toimitusvaikeuksia
kun ei kansa halua tulla huijatuksi. Hermostuneisuutta on havittavissa.Voittajan ei tarvitse selitellä. VW on ollut Suomessa ostetuin autonvalmistaja jo niin monta vuotta että kukaan ei edes muista milloin ei olisi ollut. Ja kuten tästä ketjusta näkee niin VW on ollut myös maailman ostetuin valmistaja jo viisi vuotta putkeen.
Kamppailu maailmanherruudesta on ollut tiukkaa, mutta Suomessa VW on suurempi kuin kolme seuraavaa yhteensä. Ei mitään kisaa jännitettäväksi oikeasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään vilppikonsernin merkki ei yllä suosiossa Toyotalle. Harmin paikka kun ei Trafi laske kaikkia konsernimerkkejä samaksi autoksi. Miksi laskisi kun ne ei ole samoja autoja.
Totuus kuitenkin on etteiYksikään huijarikonserniin kuuluva pikkusintti suosiossa pärjää Toyotalle vaikka kuinka yrittäisi venkoilla ja huijata niinkuin konserni ikään. Ja konsernissa toki se osataan todistettavasti jo ainakin kolmenkymmenen miljardin ja pitkien vankeustuomioiden edestä. Muistinko oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus kuitenkin on etteiYksikään huijarikonserniin kuuluva pikkusintti suosiossa pärjää Toyotalle vaikka kuinka yrittäisi venkoilla ja huijata niinkuin konserni ikään. Ja konsernissa toki se osataan todistettavasti jo ainakin kolmenkymmenen miljardin ja pitkien vankeustuomioiden edestä. Muistinko oikein?
Ei nyt kannata noin masentua vaikka tojolle jää käteen vain niitä alasarjojen hippohiihtomitaleita ja VW vie nämä isojen poikien kisat.
Lupaan onnitella jatkossakin noita vähän pienempien lukujenkin kisojen voittoja. On se hienoa että on näitä lohdutussarjojakin.
Ja sitten on vielä nämä seniorisarjat joihin kukaan muu ei halua osallistua tojon lisäksi. LeMans 2019 oli hyvä kisa ja sitten on tämä kuka valmistaa enten latauskelvottomia hybridejä. Tojo pärjää hyvin näissä missä se on ainoa osallistuja.
Milloinkahan tojo sammuttaa valot hybridihommalta kun typerimmätkin myöntävät että 90-luku oli viime vuosituhannella ja olisi kannattanut jättää sinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus kuitenkin on etteiYksikään huijarikonserniin kuuluva pikkusintti suosiossa pärjää Toyotalle vaikka kuinka yrittäisi venkoilla ja huijata niinkuin konserni ikään. Ja konsernissa toki se osataan todistettavasti jo ainakin kolmenkymmenen miljardin ja pitkien vankeustuomioiden edestä. Muistinko oikein?
Luitko muuten Toyotan uusimman huijauksen mistä napsahti 180 miljoonaa dollaria sakkoa?
- Anonyymi
Myydyimmät olutmerkit ovat Kiinalaisia,en käytä niitäkään.
- Anonyymi
Ei kai kukaan halua enää konsernihuijarin automerkkejä? Joku paikka niissä on kumminkin softattu kieroon tai nippusiteellä korjattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929