Täysin langattomat bluetooth kuulokkeet - Miten käytetään?

Anonyymi

Sain tällaiset kuulokkeet:
https://etuasiakaskauppa.fi/sivu/tuote/ear-pro-langattomat-kuulokkeet/2759962

Olen kokeillut nappeja kotona pari kertaa. Puoliskot yhdistyvät toisiinsa ja puhelimeen. Musiikki alkaa. Mutta joka kerta, kun hipaisenkin kuuloketta, esim. korjatakseni sen asentoa korvassa, olenkin jo komentanut puhelinta tekemään jotain muuta. Musiikki loppuu ja puhelin pyytää sallimaan jonkin sovelluksen käyttää jotain toimintoa :( Kun palaan kuunteluun tämän jälkeen, toinen tai molemmat korvat ovat muuttuneet mykiksi. Lisäksi kaikki piippaukset ja äänimerkit tulevat korviin tärykalvot räjäyttävällä voimalla, eikä volyymin säätö puhelimesta muuta niiden lujuutta (power on, power of jne. ja se piippaus, kun kuulokkeet luulevat minun haluavan tehdä jotain).

Käyttöohjeet eivät auta, ovat lyhyet ja itsestäänselvät. Napissa pitäisi olla minitoimipainike, josta eri pituisin klikkauksin tehdään kaikki komennot. Missäköhän se painike tässä sileässä kuulokkeessa sijaitsee, eli mihin ei saa koskea?

7

8358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ne ladataan , en tiedä minkälainen lataus.

sitten varmaan painetaa 1 kuulokkeen napista ja sitten etsitään puhelimessa uusia bluetoot laitteita. ja puhelin löytää kuulokkeen.

en tiedä, ehkä pitää laittaa molempiin kuulokkeisiin yhtä aikaa virta ja sitten etsiä uusia yhteyksiä . eli puhelimesta painetaan bluetoot ehkä pidempään ja se etsii uusia laitteita.

• Anonyymi

Itse en kyllä tuollaisia ostaisi, eivät pysy korvissani ja noin lyhyt kuunteluaika, aina pitää latailla.
      Mulla 2,5 v kokemus tuollaisista, koskaan ei ole akku loppunut. Ovat hyvin kevyesti , mutta aina pysyvät, koskaan ei tarvi lenkillä korjata.
      Kuuluvaisuus on hyvä.
      Ainoa ero, nämä ei vaimenna lainkaan ulkopuolisia ääniä, korvan sisää laitettavat vaimentaa.

https://www.aliexpress.com/item/33020706847.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.48e04c4dXGyxyP

• Anonyymi

Sama juttu. En saanut toimimaan kuin yhdellä napilla toisessa korvassa.

• Anonyymi

Todella surkea tuote, ohjeet aivan harhaanjohtavat/olemattomat, esim ei mitään selitystä, mikä rasiassa oleva nappi on. Korvanapit menee itsestään pois päältä jne. Tuli lehtitilauksen mukana mutta arvoton.

• Anonyymi

Mulla ei ees toinen kuuloke toimi enää saattaa johtua kun tippui ja irtosi magneetti sisästä eikö takaisin mahtunut, mutta kun testasin silloin niin toimi eikä enää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3700
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3333
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      95
      3231
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3118
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3023
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2765
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2550
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2463
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2362
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2090
    Aihe