Noniin eli tää on asia mikä välillä nolottaa ja muutenkin pistää kyrpimään kun joutuu puhumaan, eli siis mulla on ollu aina r-vika ja joskus ala-asteella kävin varmaa liki pari vuotta puheterapias ja kaikkee mut ei se oikee ollu mun juttu ku ei alkanu onnistumaan jne. Niin ajattelin täältä kysyä että saako näin 15v opittua sen? Jostain luin niin monet aikuisetkin oppineet ärrän. Mä siis osaan tehä sen "tärinän" sillä "DT" äänteellä ja paljon löytynyt siihen apua mutta en vain onnistu lausumaan sitä kun puhun. Onhan se niin että on tottunut siihen miten sen "ärrän" tällä hetkellä lausuu. Mutta jos vaan oppisin sen niin aivan yli moni asia paranis, koska tota saa*anan r-vikaa mietin joka päivä.😩😢Kiitos vastauksista!
R-vikainen
Anonyymi
1
131
Vastaukset
- Anonyymi
Osaisko joku auttaa ja kertoa omista kokemuksistaan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642