Tämä erojuttu oli kyllä jo ihan paras! Kiitos päivän nauruista.
Näyttävä joukkoero kun neuvostopaikkaa ei saatukaan. Ja myös, kun olemattomia rahoja ei voida jakaa (sillähän se srk.n talous kohenee kun porukka eroaa kirkosta). Yksi edustaja oli yhdessä kokouksessa ja erosi sitten kirkosta. Mikä mahtoi hänellä olla motiivina asettua ehdolle kun tahtoa asioiden hoitamiseen ei sitten löydy?
Muthei, joku sai taas kuvansa ja nimensä lehteen, pääasia lienee?
Humppila srk / asiat ensin
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Vaalityötä? Tosin: sitä puoluetta, joka näitä listoilleen ottaa, en ainakaan minä äänestä.
- Anonyymi
Jollain on vielä ryhtiä.
- Anonyymi
Ryhtiä? Kun homma ei heti mene kuten itse haluaa niin lyödään hanskat tiskiin. Ei se mitään ryhtiä ole, päinvastoin. Jotkut heitäkin äänesti ja miltä mahtaa äänestäjistä nyt tuntua? Äänestävätkö enää kuntavaaleissa? Epäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhtiä? Kun homma ei heti mene kuten itse haluaa niin lyödään hanskat tiskiin. Ei se mitään ryhtiä ole, päinvastoin. Jotkut heitäkin äänesti ja miltä mahtaa äänestäjistä nyt tuntua? Äänestävätkö enää kuntavaaleissa? Epäilen.
Ryhti on sitä että voidaan olla jotain mieltä asiasta ja seistään sanojen takana. Jos ei ole mitään mieltä niin onko siitäkään sitten? Näitä äänestetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821559- 401219
Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja192846En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu82840- 53815
- 61812
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20810- 37738
- 33719
- 38709