Humppila srk / asiat ensin

Anonyymi

Tämä erojuttu oli kyllä jo ihan paras! Kiitos päivän nauruista.
Näyttävä joukkoero kun neuvostopaikkaa ei saatukaan. Ja myös, kun olemattomia rahoja ei voida jakaa (sillähän se srk.n talous kohenee kun porukka eroaa kirkosta). Yksi edustaja oli yhdessä kokouksessa ja erosi sitten kirkosta. Mikä mahtoi hänellä olla motiivina asettua ehdolle kun tahtoa asioiden hoitamiseen ei sitten löydy?
Muthei, joku sai taas kuvansa ja nimensä lehteen, pääasia lienee?

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaalityötä? Tosin: sitä puoluetta, joka näitä listoilleen ottaa, en ainakaan minä äänestä.

• Anonyymi

Jollain on vielä ryhtiä.

• Anonyymi

Ryhtiä? Kun homma ei heti mene kuten itse haluaa niin lyödään hanskat tiskiin. Ei se mitään ryhtiä ole, päinvastoin. Jotkut heitäkin äänesti ja miltä mahtaa äänestäjistä nyt tuntua? Äänestävätkö enää kuntavaaleissa? Epäilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryhtiä? Kun homma ei heti mene kuten itse haluaa niin lyödään hanskat tiskiin. Ei se mitään ryhtiä ole, päinvastoin. Jotkut heitäkin äänesti ja miltä mahtaa äänestäjistä nyt tuntua? Äänestävätkö enää kuntavaaleissa? Epäilen.

Ryhti on sitä että voidaan olla jotain mieltä asiasta ja seistään sanojen takana. Jos ei ole mitään mieltä niin onko siitäkään sitten? Näitä äänestetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe